НачалоФорумКазинаMyStake Casino - обща дискусия

MyStake Casino - обща дискусия (страница 8)

154 626 преглеждания 456 отговора |
преди 3 години
|
1...7 8 9...23
Добавете пост
Bilian
преди 2 години

Това трябва ли да е обидно? Ако е така, спри това.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Ако като не ти платят каквото е твоето е повече от ОБИДНО МИСЛИШ СИ

Автоматичен превод:
Bilian
преди 2 години

Всъщност се обърнахте към друг играч, така че изглеждаше, че обвинявате играча, че е лъжец и измамник 😀.

Затова първо те попитах, разбираш ли?

file


Автоматичен превод:
преди 2 години

здравейте, това казино е измама, не играйте в него, депозирах 2500, успях да направя 5000 и никога не ви позволяват да изтеглите парите, така че хората да не играят в казиното mystake чиста измама

Автоматичен превод:
marcelotejedaortega
преди 2 години

здрасти

Някога казиното обяснявало ли ви е проблема? Искам да кажа, какво те кара да мислиш, че няма да ти бъде платено?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Парите вече са на път, така казаха

Автоматичен превод:
Bilian
преди 2 години

Добре, откога парите са на път и коя опция избрахте, моля?



Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей гуру екип,


Наскоро играх с Mystake, бях потвърден добре и всъщност успях успешно да изтегля £300

Вчера днес имах късмет и успях да спечеля £877, които изтеглих. Това се обработваше и тази сутрин ми казаха, че акаунтът ми е затворен без никаква причина. Нямах активен бонус и наистина просто търся помощ за разрешаване на това.


Поздрави.

Автоматичен превод:
Rangers1972
преди 2 години

Здравей.

За мен това звучи като липса на обяснение... Трябва поне да бъдете уведомени кое правило е нарушено, за да сте сигурни, че няма да направите това отново 🙁.

Сигурен ли си, че никой не е споменат, моля?

Както и да е, помощ е достъпна чрез вашия център за разрешаване на жалби. Използвайте тази връзка, за да изпратите случай, моля.

https://casino.guru/complaints

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Трансфер от петък все още не е пристигнал

Автоматичен превод:
Rangers1972
преди 2 години

Закриха ти сметката, за да не ти плащат

Автоматичен превод:
Bilian
преди 2 години

Те изпратиха имейл, че няма да ми кажат защо е затворено, но възстановяването ми все още се обработва. Много странно

Автоматичен превод:
преди 2 години

Когато той закрива акаунта, това е, защото той твърди, че сте нарушили закона на играта, за да не ви плати

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Похарчихте много пари в това онлайн казино!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Получих друг имейл, че тегленето ми ще отнеме 3 работни дни.

Редактирано
Автоматичен превод:
Rangers1972
преди 2 години

Пуснах заявка за теглене вчера следобед и ще ви уведомя как върви

Автоматичен превод:
преди 2 години

Получих средствата си 😃

Автоматичен превод:
Rangers1972
преди 2 години

Парите пристигнаха ли вече във вашата банка?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Нищо не ми е идвало

Автоматичен превод:
Bilian
преди 2 години

Отне ми 1 работен ден и за двете ми тегления

Автоматичен превод:
1...7 8 9...23
Отидете на страницаот 23 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини