ФорумКазинаMyStake Casino - обща дискусия

MyStake Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 2 години от Leclair36
|
75872 преглеждания 392 отговора |
|
1...7 8 9...20
Добавете пост
Bilian
преди 1 година

Това трябва ли да е обидно? Ако е така, спри това.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ако като не ти платят каквото е твоето е повече от ОБИДНО МИСЛИШ СИ

Автоматичен превод:
Bilian
преди 1 година

Всъщност се обърнахте към друг играч, така че изглеждаше, че обвинявате играча, че е лъжец и измамник 😀.

Затова първо те попитах, разбираш ли?

file


Автоматичен превод:
преди 1 година

здравейте, това казино е измама, не играйте в него, депозирах 2500, успях да направя 5000 и никога не ви позволяват да изтеглите парите, така че хората да не играят в казиното mystake чиста измама

Автоматичен превод:
marcelotejedaortega
преди 1 година

здрасти

Някога казиното обяснявало ли ви е проблема? Искам да кажа, какво те кара да мислиш, че няма да ти бъде платено?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Парите вече са на път, така казаха

Автоматичен превод:
Bilian
преди 1 година

Добре, откога парите са на път и коя опция избрахте, моля?



Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей гуру екип,


Наскоро играх с Mystake, бях потвърден добре и всъщност успях успешно да изтегля £300

Вчера днес имах късмет и успях да спечеля £877, които изтеглих. Това се обработваше и тази сутрин ми казаха, че акаунтът ми е затворен без никаква причина. Нямах активен бонус и наистина просто търся помощ за разрешаване на това.


Поздрави.

Автоматичен превод:
Rangers1972
преди 1 година

Здравей.

За мен това звучи като липса на обяснение... Трябва поне да бъдете уведомени кое правило е нарушено, за да сте сигурни, че няма да направите това отново 🙁.

Сигурен ли си, че никой не е споменат, моля?

Както и да е, помощ е достъпна чрез вашия център за разрешаване на жалби. Използвайте тази връзка, за да изпратите случай, моля.

https://casino.guru/complaints

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Трансфер от петък все още не е пристигнал

Автоматичен превод:
Rangers1972
преди 1 година

Закриха ти сметката, за да не ти плащат

Автоматичен превод:
Bilian
преди 1 година

Те изпратиха имейл, че няма да ми кажат защо е затворено, но възстановяването ми все още се обработва. Много странно

Автоматичен превод:
преди 1 година

Когато той закрива акаунта, това е, защото той твърди, че сте нарушили закона на играта, за да не ви плати

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Похарчихте много пари в това онлайн казино!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Получих друг имейл, че тегленето ми ще отнеме 3 работни дни.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Rangers1972
преди 1 година

Пуснах заявка за теглене вчера следобед и ще ви уведомя как върви

Автоматичен превод:
преди 1 година

Получих средствата си 😃

Автоматичен превод:
Rangers1972
преди 1 година

Парите пристигнаха ли вече във вашата банка?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Нищо не ми е идвало

Автоматичен превод:
Bilian
преди 1 година

Отне ми 1 работен ден и за двете ми тегления

Автоматичен превод:
1...7 8 9...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини