преди 1 година
Това трябва ли да е обидно? Ако е така, спри това.
Is this supposed to be offensive? If so, stop that.
1
Това трябва ли да е обидно? Ако е така, спри това.
Is this supposed to be offensive? If so, stop that.
Всъщност се обърнахте към друг играч, така че изглеждаше, че обвинявате играча, че е лъжец и измамник 😀.
Затова първо те попитах, разбираш ли?
You actually addressed another player, so it seemed like you were accusing the player of being a liar and scammer 😀.
That's why I asked you first, you see?
здравейте, това казино е измама, не играйте в него, депозирах 2500, успях да направя 5000 и никога не ви позволяват да изтеглите парите, така че хората да не играят в казиното mystake чиста измама
hello this casino is a scam do not play in it I deposited 2500 I managed to make 5000 and they never let you withdraw the money so people do not play in the mystake casino pure scam
hola este casino es una estafa no jueguen en el yo deposite 2500 logre hacer 5000 y jamas te dejan retirar el dinero asi que gente no jueguen en el casino mystake pura estafa
здрасти
Някога казиното обяснявало ли ви е проблема? Искам да кажа, какво те кара да мислиш, че няма да ти бъде платено?
Hi!
Has the casino ever explained the issue to you? I mean, what makes you think you won't get paid?
Парите вече са на път, така казаха
The money is already on the way, that's what they said
El dinero ya está en camino eso han dicho
Добре, откога парите са на път и коя опция избрахте, моля?
Ok, since when is the money on the way, and which option did you choose, please?
Здравей гуру екип,
Наскоро играх с Mystake, бях потвърден добре и всъщност успях успешно да изтегля £300
Вчера днес имах късмет и успях да спечеля £877, които изтеглих. Това се обработваше и тази сутрин ми казаха, че акаунтът ми е затворен без никаква причина. Нямах активен бонус и наистина просто търся помощ за разрешаване на това.
Поздрави.
Hi guru team,
I have been playing with Mystake recently, I was verified fine and actually managed to successfully withdraw £300
Yesterday I was lucky today and managed to win £877 which I withdrew. This was processing and this morning I was told my account is closed with no reason at all. I had no bonus active, and really just looking for some help to resolve this.
kind regards.
Здравей.
За мен това звучи като липса на обяснение... Трябва поне да бъдете уведомени кое правило е нарушено, за да сте сигурни, че няма да направите това отново 🙁.
Сигурен ли си, че никой не е споменат, моля?
Както и да е, помощ е достъпна чрез вашия център за разрешаване на жалби. Използвайте тази връзка, за да изпратите случай, моля.
Hello there.
To me, it sounds like a lack of explanation... You should, at least, be advised which rule was breached to ensure you won't do that again 🙁.
Are you sure none was mentioned, please?
Anyway, help is available through your complaint resolution center. Use this link to submit a case, please.
Трансфер от петък все още не е пристигнал
Transfer Since Friday has not yet arrived
Transferencia Desde el viernes aún no ha llegado
Закриха ти сметката, за да не ти плащат
They have closed your account so as not to pay you
Te han cerrado la cuenta para no pagarte
Те изпратиха имейл, че няма да ми кажат защо е затворено, но възстановяването ми все още се обработва. Много странно
They have emailed saying they won’t tell my why it’s closed, but my refund is still processing. Very strange
Когато той закрива акаунта, това е, защото той твърди, че сте нарушили закона на играта, за да не ви плати
When he closes the account, that is because he alleges that you have violated the law of the game so as not to pay you
Cuando cierra cuenta eso es que alega que has infringido la la ley del juego para no pagarte
Похарчихте много пари в това онлайн казино!
Spent a lot of money at this online casino!
このオンラインカジノでたくさんのお金を使いました!
Пуснах заявка за теглене вчера следобед и ще ви уведомя как върви
I put a withdrawal request in yesterday afternoon I will let you know how it goes
Парите пристигнаха ли вече във вашата банка?
Has the money already arrived at your bank?
Ya te llego el dinero a tú banco?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.