ФорумКазинаMyStake Casino - обща дискусия

MyStake Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 2 години от Leclair36
|
79051 преглеждания 392 отговора |
|
1...6 7 8...20
преди 1 година

Виждам отново на уебсайта на казиното, че са върнали 150 от тегленето и на същия уебсайт има известие, че тегленето е отхвърлено, защото трябва да изпратя всички карти, когато имам само тази, която съм изпратил ( Имам само една ) и те също ме искат снимка на картата отново, когато вече е изпратена и е същата, която изпращам на всички казина и винаги е била потвърдена.

Мисля, че не искат да плащат

Автоматичен превод:
преди 1 година

Тук картата се изпраща отново и отново, но всичко е за нищо. Пак отказват тегленето и пак искат картата.

Ясно е, че искат да забавят издаването и затова не плащат

Автоматичен превод:
canaberto
преди 1 година

Спомням си, че трябваше да направя това при първото си теглене чрез SEPA, което изглеждаше странно, но след като го направих, след като всички други тегления бяха в банковата ми сметка за 24 часа

Автоматичен превод:
преди 1 година

Днес започнах да играя. Изтеглих 150 евро, за да тествам дали плащат или не.

Потвърдете акаунта преди депозиране.

Сега виждам, че са ми върнали 150 евро в игровата ми сметка, защото трябва да изпратя снимка на Visa.

Въпросът ми е: защо не искат снимката на Visa, без да връщат парите по сметката на играта? И след като се обадят, те обработват тегленето.

Сега трябва да поискате €150 отново, ако те потвърдят картата и това се нарича „започнете отначало"

Предполагам, че го правят, за да спестят време и по този начин отнемат време за плащане.

Мисля, че е лошо казино, това, което се случва е, че Гуру казва, че това е добро казино и затова играх днес за първи път.

Ако събера 150-те, ще ти кажа

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей.

Зададохте ли на казиното всички тези въпроси?

Да започнем отначало. Може би първоначалният KYC е предназначен да ви потвърди - не опцията за плащане. Тъй като не сте изпратили никакви тегления тогава, казиното просто изчака да види каква опция за плащане сте избрали, в случай че останете и успеете да спечелите.

Звучи ми разумно. Не сте напълно сигурни защо транзакцията трябва да бъде спряна - трябва да попитате казиното. Бих искал да чуя обяснението, макар че предполагам, че вероятно е защото системата е проектирана по този начин.

Трудно ми е да повярвам, че казиното не изпраща потвърждение или информация за прекратено теглене, отново бих помолил казиното да се увери.

От моя гледна точка - ако проверката се извършва директно на уебсайта в специален раздел например и процесът е добре описан с термини, не мисля, че са необходими инструкции, изпратени по имейл - просто моята гледна точка. Те трябва поне да изпратят окончателно потвърждение, че сте преминали проверката. Това е стандарт, мисля.

Кажете ми дали ще получите някои отговори.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Тук картата се изпраща отново и отново, но всичко е за нищо. Пак отказват тегленето и пак искат картата.

Ясно е, че искат да забавят издаването и затова не плащат

Автоматичен превод:
преди 1 година

Скъпи Канаберто,

Изпращането на същата снимка отново е безсмислено. Сигурен съм, че вече си го разбрал. Всяко казино е различно, картината, която обикновено използвате, не работи тук, така че попитайте поддръжката какво точно трябва да изпратите.

За мен това не изглежда като тактика на забавяне, първо трябва да опитате да си сътрудничите с казиното. Ако сътрудничеството се провали, тогава е време да поставите под въпрос подхода на казиното. Това е моето мнение.

Кажи ми как ще продължиш.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съгласен съм.

Вече са верифицирали картата ми днес и ми казват в чата, че обработват тегленето днес.

Благодаря за всичко

Автоматичен превод:
canaberto
преди 1 година

Това е 100% положително 🙂

Бих искал да знам, че имаш парите, уведоми ме, моля те.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Искам да попитам дали някой вече е получил печалбите по сметката си? Благодаря ти.

Автоматичен превод:
koskus101
преди 1 година

Да, имах 3" тегления с тях, първото трябваше да проверя отново картата си Visa веднага след като направих, че парите са в сметката ми рано на следващия ден. Второто и третото няма повече проверка в сметката ми рано на следващия ден до SEPA банков превод губите малко от валутния курс, но не много.

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 1 година

Финансовият отдел не работи през почивните дни, но ако направите заявка за теглене, ще я получите в понеделник

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 1 година

Колко голям беше изборът? Благодаря ти

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 1 година

Няколко души пишат тук, че са имали проблем с избора.. та какво да очаквам..

Автоматичен превод:
koskus101
преди 1 година

Здравейте.

Ако няколко други са имали проблеми с избора, това не означава, че и вие ще го направите. Те може да са използвали различен метод на плащане, може да са от друга държава, така че техният предпочитан метод на плащане може да е различен от вашия.

Така че отговорите вероятно няма да са напълно подходящи за вас.

Предпочитам да се уверя дали казиното комуникира с вас, дали някога сте теглили нещо в миналото и ако не, дали вече имате напълно потвърдена сметка?

Моля да ме уведомите.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, напълно проверено.. Правя теглене за първи път за тест... вчера въведох теглене и днес тегленето беше показано в историята на транзакциите, но без възможност за анулиране.. Мисля, че е отчетено и сега просто трябва да чакам...

Автоматичен превод:
koskus101
преди 1 година

Бих казал също, че е на прав път. В случай на напълно верифициран акаунт, струва ми се, че тегленето вече е в процес 🙂

Така че може би това беше просто малък проблем. Тогава, моля, уведомете ни, когато трансферът звъни. Уведомете ни, че е минало добре.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, имам проблем с проверката на местоживеене, тъй като нямам собствено жилище и дори не съм под наем, така че не мога да го докажа дори чрез банкова сметка, някой ще бъде ли така добър да ме посъветва как да се справя с това?

Автоматичен превод:
Pepik
преди 1 година

В извлечението от банковата ви сметка все още трябва да има вашия адрес, така че им изпратете екранна снимка или pdf

Автоматичен превод:
преди 1 година

В извлечението от банковата ви сметка все още трябва да има вашия адрес, така че им изпратете екранна снимка или pdf

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ще опитам, благодаря много👍

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, имам проблем с проверката на местоживеене, тъй като нямам собствено жилище и дори не съм под наем, така че не мога да го докажа дори чрез банкова сметка, някой ще бъде ли така добър да ме посъветва как да се справя с това?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Малко момиче. Страхувам се, че трябваше да помислите за това, преди да се регистрирате 🙁.

Всички чуждестранни казина проверяват вашия жилищен адрес, който можете да докажете и с банково извлечение или сметка за комунални услуги. Пишат го в правилата.

„Идентификация на клиента

Програмата за идентификация на клиента се изпълнява:

преди да може да бъде извършена каквато и да е финансова транзакция;

когато има съмнение относно автентичността, достоверността или адекватността на предварително получените идентификационни данни на Клиента.

изисква от Клиентите да предоставят доказателство за самоличност и, ако е необходимо, доказателство за пребиваване; и

при никакви обстоятелства не разрешава извършването на транзакции с

непълна самоличност и, ако е необходимо, информация за проверка на пребиваване. "

В казино с чешки лиценз отиваш в клон и по личната карта се определя местоживеенето или постоянното местожителство. Но в този случай имате проблем. Ако разбирам правилно, единственото доказателство за адрес е само OP, нали? И мога ли да знам какъв адрес имате в банковото си извлечение?

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 1 година

лъжец измамник

Автоматичен превод:
1...6 7 8...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини