ФорумКазинаMyStake Casino - обща дискусия

MyStake Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 2 години от Leclair36
|
75960 преглеждания 392 отговора |
|
1...5 6 7...20
Добавете пост
Molly.wood
преди 1 година

Много съжалявам да чуя за такъв проблем, за съжаление Mystake като казино без лиценз за Обединеното кралство не е част от регистъра GAMSTOP, следователно казиното няма да знае, че вашите неправилно използвани идентификационни данни са в регистъра.

Освен това се опасявам, че всяко възстановяване на средства ще бъде единствено на добрата воля на казиното, тъй като казиното не е направило нищо нередно.

За по-задълбочено разследване и допълнително обяснение мога да ви предложа да подадете жалба тук, на нашия уебсайт . За съжаление нямам други предложения.

Автоматичен превод:
преди 1 година

здравей

Първо, благодаря ви за подкрепата, сега бих искал да ви споделя отговора, който казиното ми изпрати. (ще го поставя тук)

-------------------------------------------------- --

Поздравления,

Благодаря, че се свързахте с нас.

Моля, обърнете внимание, че единственият начин да потвърдите документа си е чрез уебсайта.

Моля, предоставете валидно доказателство за адрес. Трябва да отговаря на следните изисквания:

това може да бъде или сметка за комунални услуги, извлечение от банкова/кредитна карта, данъчна фактура или друго издадено от правителството извлечение/сертификат за жилище, който не е на повече от 3 месеца.

Моля, обърнете внимание, че не приемаме екранни снимки, сметки за мобилни телефони, медицински сметки, разписки за покупка или застрахователни извлечения.

Можете да използвате вашия документ за самоличност като доказателство за адрес, ако съдържа информация за домашния ви адрес. Но в този случай ще трябва да предоставите друг документ за самоличност като доказателство за самоличност. Не можете да използвате един и същи документ, за да докажете едновременно адреса и самоличността си.

С Най-Добри Пожелания,

-------------------------------------------------- --

И така, имам няколко въпроса, имам само един документ за самоличност и той показва адреса на пребиваване, но в същото време това е единственият ми документ за самоличност, как мога да проверя пребиваването си, ако всички издадени от правителството декларации за пребиваване, които имам, не са на мое име (живея с родителите си) и също така как бих могъл да им изпратя документите без да правя снимки? трябва ли да сканирам документите? Може би мога да използвам банковото извлечение/извлечението по кредитната карта за проверка на адреса на пребиваване? но наистина не знам какво означава това за него.

Съжалявам за объркания текст, но наистина не искам да го бъркам този път.

Очаквам отговора ви и много ви благодаря за отделеното време.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

няма проблем с въпросите, но бих казал, че следващия път трябва да поискате проверката в момента, в който се регистрирате в казиното, за да избегнете проблеми с тегленето, в случай че спечелите. Ако не можете да предоставите сметки за комунални услуги, тогава може да имате проблем. Опасявам се, че това, което ви изпрати казиното, е наистина обичайна практика.

Предполагам, че трябва да обясните ситуацията на казиното и да постигнете някаква сделка относно документите.

Освен това обикновено се допуска само .pdf формат, тъй като изрязаните картини и снимки могат да бъдат манипулирани.

Така че трябва да предоставите официални извлечения, като банкови извлечения, създадени от вашата банка и предоставени в правилния формат. - в момента това ми звучи като единствената ти възможност.

Смятам, че бихте могли да използвате повече информация относно проверката, за да избегнете бъдещи проблеми, така че, моля, обмислете преминаването на този безплатен курс: https://casino.guru/academy/course/igaming-player-verification

Кажете ми какво сте измислили с казиното, моля 👍



Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, депозирах €20 на сайта mystake, но по погрешка активирах бонус, който не исках (от този бонус бях спечелил €1,60), Свързах се с поддръжката и казах, че искам да го премахна, но те премахнаха и бонуса, и депозит 20€, който бях направил, остават 0€.

Автоматичен превод:
sebastiantejada323
преди 1 година

Е, чувствам, че трябва да се опитате да изясните проблема с казиното. Това би бил най-лесният начин в момента.

Чувствайте се свободни да поставите тук свързана комуникация - за предпочитане на английски.

Ще чака актуализация.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

здравейте, това беше отговорът:

здравейте, за съжаление не ми беше обяснено, че ако анулирам бонуса, ще ми бъдат взети и депозираните пари. Любезно ви моля дали можете да върнете 20 евро, които депозирах обратно в акаунта на mystake



Автоматичен превод:
sebastiantejada323
преди 1 година

Съжалявам, това ли е отговорът на казиното или повтаряте предишната информация?

Помолихте ли казиното да обясни проблема, моля? Чувствам, че неволно сте взели някакъв бонус, но също така вече сте играли с него. Прав ли съм?

Ако знаете, че сте спечелили €1,60 от този бонус, за мен изглежда, че искате да отмените бонуса, просто защото не сте спечелили повече от него.

Въпреки че само предполагам. 🤔

Помолете казиното за обяснение и ме уведомете, моля.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Не съм сигурен дали някой има този проблем.


Присъединих се към mystake.com преди известно време и не съм имал проблеми с тегленето на пари. Използвам дебитна карта за депозиране и същата за теглене. (Никога кредитна карта)


наскоро имам сума от 1200 за теглене. Като използвам превода на sepabank, тъй като нямам крипто акаунти. Направих същото, както винаги, но беше отхвърлено. Направих го отново и беше отхвърлено.


Получих съобщение от тях, че трябва да изпратя потвърждение на „кредитната карта", която съм използвал. Отново не е кредитна карта.


те също казаха да изпратя снимка на предната и задната страна на картата ми. Те искат първите 6 и последните 4 цифри от номера на картата заедно с датата на изтичане, а останалите числа могат да бъдат покрити с лента.


това нормално ли е ? За мен не е. Както и преди успях да тегля малки суми без проблеми. Не искам да изпращам никакви снимки на моите данни, дори ако част от тях е покрита.


Някой имал ли е това с Mystake и пратил ли е снимка? Ако не е бил проблем преди, защо е сега?


Благодаря


Р




Автоматичен превод:
ronzkg
преди 1 година

Здравейте,

това е нормално.

За съжаление, понякога казината не успяват да разберат, че ако картата е просто виртуална карта, предназначена главно за плащания в интернет, най-вече не можете да направите снимка.

Надявам се обаче това да не е така. Ако се чувствате неудобно да изпратите такава снимка, не го правете и помолете казиното за друга опция за теглене - ако е възможно.

Кажи ми как върви. 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Букмейкърът е измамник! Ако спечелите, акаунтът ви се блокира без обяснение! НЕ ИГРАЙТЕ В ТОВА КАЗИНО!!! ПОТРЕБИТЕЛИТЕ СА БЛОКИРАНИ И ИЗПЪЛНЯВАНИ ЗА ТОВА, ЧЕ НЯМА ДА НАПРАВИТЕ НИЩО!

Автоматичен превод:
ronzkg
преди 1 година

Имах същия проблем, когато казват кредитна карта, имат предвид дебитна карта, която сте използвали за правене на депозити. Трябваше да им изпратя моите и в рамките на 24 часа тегленето ми беше обработено в рамките на 24 часа

Автоматичен превод:
преди 1 година

Букмейкърът е измамник! Ако спечелите, акаунтът ви се блокира без обяснение! НЕ ИГРАЙТЕ В ТОВА КАЗИНО!!! ПОТРЕБИТЕЛИТЕ СА БЛОКИРАНИ И ИЗПЪЛНЯВАНИ ЗА ТОВА, ЧЕ НЯМА ДА НАПРАВИТЕ НИЩО!

Използва 170% бонус за депозит

Играх автоматична рулетка в слотове, това не беше забранено в правилата за залагане, всички условия са да се поставят не повече от 5 долара. Попълних сметката си с $20 и взех бонуса, влязох в рулетка и заложих дори/нищо за $5 (само играех) и имах късмет, спечелих обратно бонуса и завърших с плюс от $100 в баланса си. Освен това проверката не ме пропуска, въпреки че заредих всичко правилно и след това акаунтът е напълно блокиран. На опит да открием причините, отговорът е - Просто решихме, че имаме право.

Имам един акаунт

Не счупи нищо

Възползвах се от предложения бонус за депозит честно и според правилата

Никога и при никакви обстоятелства не играйте на този ресурс. Ако спечелите, те просто ще ви блокират и дори няма да разберете защо, защото те просто искаха.. най-лошото казино, което съм срещал от 10 години.

Автоматичен превод:
bonitopim
преди 1 година

Имах теглене за €1900, което спечелих на слот z. Трябваше отново да верифицирам дебитната си карта и получих парите обратно в сметката си за 24 часа. Изпратете жалба тук и вижте дали могат да разрешат проблема ви

Автоматичен превод:
преди 1 година

Букмейкърът е измамник! Ако спечелите, акаунтът ви се блокира без обяснение! НЕ ИГРАЙТЕ В ТОВА КАЗИНО!!! ПОТРЕБИТЕЛИТЕ СА БЛОКИРАНИ И ИЗПЪЛНЯВАНИ ЗА ТОВА, ЧЕ НЯМА ДА НАПРАВИТЕ НИЩО!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

има много причини за блокиране на акаунта на играча. Сред най-обикновените и не особено лоши са проверката на финансовите проверки.

Разбира се, би било хубаво да знаем какво се случва, но от това, което виждам, понякога акаунтът първо се блокира, например автоматично.

Какво беше последното взаимодействие, което направихте с вашия акаунт? Оттегляне може би?

Може да ни помогне да открием причината.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Букмейкърът е измамник! Ако спечелите, акаунтът ви се блокира без обяснение! НЕ ИГРАЙТЕ В ТОВА КАЗИНО!!! ПОТРЕБИТЕЛИТЕ СА БЛОКИРАНИ И ИЗПЪЛНЯВАНИ ЗА ТОВА, ЧЕ НЯМА ДА НАПРАВИТЕ НИЩО!

Използва 170% бонус за депозит

Играх автоматична рулетка в слотове, това не беше забранено в правилата за залагане, всички условия са да се поставят не повече от 5 долара. Попълних сметката си с $20 и взех бонуса, влязох в рулетка и заложих дори/нищо за $5 (само играех) и имах късмет, спечелих обратно бонуса и завърших с плюс от $100 в баланса си. Освен това проверката не ме пропуска, въпреки че заредих всичко правилно и след това акаунтът е напълно блокиран. На опит да открием причините, отговорът е - Просто решихме, че имаме право.

Имам един акаунт

Не счупи нищо

Възползвах се от предложения бонус за депозит честно и според правилата

Никога и при никакви обстоятелства не играйте на този ресурс. Ако спечелите, те просто ще ви блокират и дори няма да разберете защо, защото те просто искаха.. най-лошото казино, което съм срещал от 10 години.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

И така, имаме обяснението. Бих казал, че акаунтът е блокиран поради текущата проверка, вероятно предизвикана от верификация. Както и да е, получихте ли потвърждение, че акаунтът е потвърден?

Предполагам, че трябва да се успокоиш и да му дадеш малко време. Казиното най-вероятно проверява вашата история на игри, правила за бонуси и т.н. Ако разбирам правилно, казиното не е повдигнало никакви обвинения или ви е информирало, че е възможно да сте нарушили правила, нали?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Имах теглене за €1900, което спечелих на слот z. Трябваше отново да верифицирам дебитната си карта и получих парите обратно в сметката си за 24 часа. Изпратете жалба тук и вижте дали могат да разрешат проблема ви

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това е добро предложение, само имайте предвид, че даваме на казината 14 пълни дни, за да проверят акаунта и историята на игрите, KYC - за да изпратят печалбите. Ако бъде задействана допълнителна проверка, ние даваме шанс на казиното да проучи допълнително, ако е необходимо.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, добре, търся помощ за анулиране на бонус код, който активирах по погрешка

Автоматичен превод:
Antoniom
преди 1 година

Влезте в чата на живо и ги помолете да го анулират, тъй като сте го активирали по погрешка, стига да не сте играли с него, трябва да сте наред

Автоматичен превод:
преди 1 година

Някой е използвал Skrill акаунта при създаването на акаунт?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Днес започнах да играя. Изтеглих 150 евро, за да тествам дали плащат или не.

Потвърдете акаунта преди депозиране.

Сега виждам, че са ми върнали 150 евро в игровата ми сметка, защото трябва да изпратя снимка на Visa.

Въпросът ми е: защо не искат снимката на Visa, без да връщат парите по сметката на играта? И след като се обадят, те обработват тегленето.

Сега трябва да поискате €150 отново, ако те потвърдят картата и това се нарича „започнете отначало"

Предполагам, че го правят, за да спестят време и по този начин отнемат време за плащане.

Мисля, че е лошо казино, това, което се случва е, че Гуру казва, че това е добро казино и затова играх днес за първи път.

Ако събера 150-те, ще ти кажа

Автоматичен превод:
преди 1 година

Друго важно нещо: те не изпращат имейли от kyc с искане за нищо


Така че трябва да влизате в мрежата всеки момент, за да видите дали те обработват тегленето или не са го обработили

Това е напълно несправедливо

Автоматичен превод:
1...5 6 7...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини