преди 1 година
Здравей,
за съжаление се случва. Надявам се скоро проблемът да се реши. Уведомете ни, когато е готово, моля.
Hello there,
sadly it happens. I hope the issue will be resolved soon. Let us know when it's done, please.
0
Здравей,
за съжаление се случва. Надявам се скоро проблемът да се реши. Уведомете ни, когато е готово, моля.
Hello there,
sadly it happens. I hope the issue will be resolved soon. Let us know when it's done, please.
Здравейте, срещнах отрицателен резултат за доказателството за пребиваване, написах имейл до kyc и междувременно не ми позволява да опитам отново да изпратя доказателството за пребиваване, как мога да го направя?
Hello, I encountered a negative result for the proof of residence, I wrote an email to kyc and in the meantime it won't let me try again to send the proof of residence, how can I do it?
Buongiorno, ho riscontrato esito negativo per la prova di residenza, ho scritto un’email al kyc e nel frattempo non mi fa riprovare ad inviare la prova di residenza come posso fare?
Здрасти.
Така че документът, който изпратихте като доказателство за пребиваване, беше отхвърлен, нали? Е, предполагам, че трябва да попитате казиното какво изглежда не е наред с него, сигурни ли сте, че сте изпратили точно правилния документ, който казиното ви е поискало? Много е важно 🤔
Hi there.
So the document you sent as proof of residence has been rejected, right? Well, I guess that you should ask the casino what seems to be wrong with it, are you sure you sent exactly the proper document the casino had asked you for? It's very important 🤔
Здравейте, опитвам се да верифицирам акаунта си в mystake повече от 3 дни. Без да знам, че е необходимо да проверя и местоживеенето, използвах личната карта, за да удостоверя самоличността си и сега имам проблеми с намирането на документ, за да удостоверя местоживеенето. Опитах две различни извлечения по карта, но проверката винаги се отказва. Видях, че има някои подобни теми на този сайт, които са разрешени. може ли някой да ми помогне
Hi, I've been trying to verify my mystake account for over 3 days. Not knowing that it was also necessary to verify the residency I used the ID card to verify the identity and now I'm having trouble finding a document to verify the residency. I have tried two different card statements but the verification is always declined. I saw that there are some similar threads on this site that have been resolved. Can someone help me?
Salve, sto provando a verificare il mio account mystake da oltre 3 giorni. Non sapendo che era necessario verificare anche la residenza ho utilizzato la carta d’identità per verificare l’identità ed ora ho problemi a trovare un documento per verificare la residenza. Ho provato l’estratto conto di due carte diverse ma la verifica viene sempre rifiutata. Ho visto che sono presenti alcune discussioni simili su questo sito che sono state risolte. Qualcuno può aiutarmi?
Здравейте,
само за да разберете правилно ситуацията, в момента живеете ли в държава/адрес, различен от този, който е посочен във вашата лична карта или еквивалентен документ?
Обикновено като доказателство за адрес се приема вид сметка за комунални услуги. Бих попитал казиното кой документ им трябва, за да те верифицират, или какво изглежда не е наред с картата - банково извлечение.
Например банковото ми извлечение показва идентификационните данни на банката, както и пълния ми адрес - постоянното ми пребиваване, който е същият като този в личната ми карта - така че е потвърдено. В момента обаче не живея на постоянния си адрес, така че сметките за комунални услуги показват друг адрес.
Може би това е така?
Съжалявам, че го казвам, но даваме на казината 14 пълни дни, за да завършат проверката и да изпратят парите. Което означава, че сте добре дошли да подадете жалба , но също така ще трябва да изчакате до края на разрешения период.
Кажи ми скоро как си.
Hello,
just to understand the situation correctly, do you currently live in a different country/address than the one that is provided on your IDcard or equivalent document?
Normally a sort of utility bill is accepted as proof of address. I would ask the casino which document they need to verify you, or what seems to be wrong with the card - bank statement.
For example, my banking statement shows the bank's credentials as well as my full address - my permanent residence, which is the same that the one on my ID card - so it's confirmed. However, I do not currently live at my permanent residence address, so the utility bills show a different address.
Is this the case maybe?
I'm sorry to say that, but we allow casinos 14 full days to complete the verification and send the money. Meaning, you are welcome to submit a complaint, but you'll also have to wait till the allowed period ends.
Let me know how you're faring soon.
Здравейте, в нито един конкретен случай адресът ми не съвпада с този в документа.
Hello, in no particular case my address coincides with the one on the document.
Ciao, nessun caso particolare il mio indirizzo coincide con quello presente sul documento.
Е, това би трябвало да причини проблема.
Бих попитал казиното какъв документ е необходим в този случай. Съжалявам, че трябва да чакате тези 14 пълни дни, но ще се опитам сам да намеря решението, докато изтече периодът.
Можете ли да опитате това, моля?
Well, this should cause the problem.
I would ask the casino what document is necessary in this case. I'm sorry you have to wait these 14 full days, but I would try to find the solution on my own, till the period runs out.
Can you try that, please?
Здравей Радка,
Просто поисках да отворя жалбата си отново.
Проблемът с mystake блокираха акаунта ми за разследване от 5 септември 2022 г. Те определиха датата 23 декември 2022 г., за да дадат резултатите, след което удължиха с една седмица и до днес нямам отговор. Това е срамно
Hello Radka,
I just asked to open my complaint again.
The problem with mystake they have blocked my account for investigation since September 5, 2022. They set the date of December 23, 2022 to give the results then they extended for a week and until today I don't have no answer. It is shameful
Здравей,
това наистина е невероятно дълго разследване... Постъпихте правилно и се надявам, че ще получим обратна връзка от казиното. Стискам палци! 🤞
Hello there,
that is truly an unbelievably long investigation... You did the right thing, and I hope we will get some feedback from the casino. My fingers are crossed! 🤞
Мисля, че все още е смешно да стигнем до това, те не отговарят и обещават неща, без да държат на думите си.
Надявам се казино гуру бързо да отвори отново жалбата
I think it's still ridiculous that we come to this, they don't answer and promise things without keeping their words.
I hope casino guru will quickly reopen the complaint
Уведомихте ли вече Матей, моля? Ако не, любезно го направете, би било добре да му изпратите изявлението веднага.
Have you already informed Matej, please? If not, kindly do so, would be good to send him the statement right away.
Проблемът е решен, Радка, така че моля, не отваряйте жалбата тук, благодаря ❤. Ти си страхотен човек винаги тук
The problem is solved Radka so please don't open the complaint here thanks ❤. You re great person always here
Здравей Накезер,
значи получихте всички печалби в крайна сметка? Това е страхотно, моите най-добри поздравления!🎉🎉
Надявам се, че това беше най-дългият проблем с тегленето и няма да се повтори...
Останете здрави и ни посетете с вашите (по-добри) преживявания 😉
Hello Nackezer,
so you got all the winnings in the end? That's great, my best congratulations!🎉🎉
I hope that this was the longest withdrawal issue, and will not be repeated...
Stay well, and visit us with your (better) experiences 😉
Добро утро, след като реших проблема с удостоверението за пребиваване, имам проблем с тегленето, накратко направих тегленето вчера вечерта тази сутрин получих имейл от помощ, който ми казва, че трябва да потвърдя самоличността на два номера на кредитни карти които не са мои, свързах се със съдействието и казах, че тези два номера на карти не ми принадлежат и сега чакам отговора им, знаете ли как трябва да се държа, моля
Good morning after solving the residence certificate problem, I am having a problem with the withdrawal, in a nutshell I made the withdrawal yesterday evening this morning I received an email from assistance telling me that I had to verify the identity of two credit card numbers credit that are not mine, I contacted the assistance saying that these two card numbers do not belong to me and now I am waiting for their reply, do you know how I should behave please
Buongiorno dopo aver risolto il problema del certificato di residenza, sto riscontrando un problema con il prelievo, in poche parole ho effettuato il prelievo ieri sera questa mattina mi arriva una email dall’assistenza dicendomi che dovevo verificare l’identità di due numeri di carta di credito che non risultano miei, ho contattato l’assistenza dicendo che questi due numeri di carta non mi appartengono e adesso sto attendendo loro risposta sapete come devo comportarmi perfavore
Здравейте,
тъй като не съм сигурен какво се е случило, смятам, че най-доброто, което можете да направите сега, е да сътрудничите на казиното и да изчакате отговор.
Винаги има вероятност този вид човешка грешка да е възникнала и по-късно няма да има проблем с това.
Само за да се уверя, че всичко е наред, уведомете ме веднага щом казиното ви уведоми, моля.
Hello,
since I'm not sure what has happened I feel that the best you can do now is to cooperate with the casino and wait for a reply.
There is always a chance that kind of human error occurred and there will be no issue with that later.
Just to make sure that all is ok, let me know as soon as the casino updates you, please.
Здравейте, опитах се да изтегля от акаунта си в mystake, едва след като забелязах, че не съм верифициран и след това опитах проверката на местожителството, за съжаление не можах да я завърша, защото не можах да прикача повече от една снимка.
Сега ми казаха да напиша имейл до екипа за поддръжка (kys@mystake.email), което направих, но все още не получавам нищо.
може ли някой да ми помогне Аз ще бъда много благодарен.
Добър ден
Hi, I tried to withdraw from my mystake account, only after I noticed that I wasn't verified and then I tried the residence verification, unfortunately I couldn't complete it because I couldn't attach more than one photo.
Now I was told to write an email to the support team (kys@mystake.email) which I did but still not getting anything.
Can someone help me? I would be very grateful.
Good day
Salve, io ho provato a prelevare dal mio account mystake, solo dopo ho notato di non essere verificato e quindi ho provato la verifica della residenza, purtroppo non sono riuscito a completarla perché non potevo allegare più di una foto.
Adesso mi è stato detto di scrivere un email al team di supporto (kys@mystake.email) cosa che ho fatto ma ancora non ricevo niente.
Qualcuno può aiutarmi? Ve ne sarei molto grato.
Buona giornata
Здравейте,
въпреки че не знам какво казва приложението (можете ли да поставите текста директно в публикацията, моля), мисля, че беше добра идея да следвате предложения имейл адрес. Уверете се, че сте използвали правилния „kyc@mystake.email"
Бих казал, че може да отнеме известно време, за да отговоря на имейла ви. Дайте му още няколко дни и ме уведомете за напредъка.
Hello,
even though I do not know what the app is saying (can you paste the text to the post directly, please), I think it was a good idea to follow the suggested email address. Make sure you used the correct one "kyc@mystake.email"
It just possibly takes some time to respond to your email, I'd say. Give it a few more days and let me know about the progress.
здравей
Първо, благодаря ви за подкрепата, сега бих искал да ви споделя отговора, който казиното ми изпрати. (ще го поставя тук)
-------------------------------------------------- --
Поздравления,
Благодаря, че се свързахте с нас.
Моля, обърнете внимание, че единственият начин да потвърдите документа си е чрез уебсайта.
Моля, предоставете валидно доказателство за адрес. Трябва да отговаря на следните изисквания:
това може да бъде или сметка за комунални услуги, извлечение от банкова/кредитна карта, данъчна фактура или друго издадено от правителството извлечение/сертификат за жилище, който не е на повече от 3 месеца.
Моля, обърнете внимание, че не приемаме екранни снимки, сметки за мобилни телефони, медицински сметки, разписки за покупка или застрахователни извлечения.
Можете да използвате вашия документ за самоличност като доказателство за адрес, ако съдържа информация за домашния ви адрес. Но в този случай ще трябва да предоставите друг документ за самоличност като доказателство за самоличност. Не можете да използвате един и същи документ, за да докажете едновременно адреса и самоличността си.
С Най-Добри Пожелания,
-------------------------------------------------- --
И така, имам няколко въпроса, имам само един документ за самоличност и той показва адреса на пребиваване, но в същото време това е единственият ми документ за самоличност, как мога да проверя пребиваването си, ако всички издадени от правителството декларации за пребиваване, които имам, не са на мое име (живея с родителите си) и също така как бих могъл да им изпратя документите без да правя снимки? трябва ли да сканирам документите? Може би мога да използвам банковото извлечение/извлечението по кредитната карта за проверка на адреса на пребиваване? но наистина не знам какво означава това за него.
Съжалявам за объркания текст, но наистина не искам да го бъркам този път.
Очаквам отговора ви и много ви благодаря за отделеното време.
Hi,
First of all thank you for the support, now I'd like to share you the answer the casino sent me. (I'll paste it here)
---------‐------------------------------------------
Greetings,
Thank you for contacting us.
Please note that the only way to verify your document is via the website.
Please provide a valid proof of address. It should meet the following requirements:
it could be either a utility bill, bank/credit card statement, tax invoice, or another government-issued residential statement/certificate which is no more than 3 months old.
Please note that we don't accept screenshots, mobile phone bills, medical bills, purchase receipts, or insurance statements.
You can use your ID document as proof of address if it contains your home address information. But in this case, you will need to provide another ID document as your proof of identity. You can't use the same document to prove both your address and your identity.
Best Regards,
----------------------------------------------------
So, I've got a few questions, I have only one ID document and it shows the residence address but at the same time it is my only ID document how can I verify my residence if every government-issued residential statement I have are not in my name (I live with my parents) and also how could I l send them the documentation without taking photos? should I scan the documents? Maybe I can use the bank/credit card statement for the residence address verification? but I don't really know what it means for it.
Sorry for the messy text but I really don't want to get it wrong this time.
I look forward for your response and thank you so much for your time.
Моят партньор използва моите данни, за да отвори сметка в Mystake и депозира над £1000 от моите пари. Този сайт не е регистриран в Обединеното кралство, така че смятам, че не трябва да приема клиенти от Обединеното кралство. Моите данни са регистрирани в GAMSTOP, тъй като той е правил това преди и аз не залагам. Ако им изпратя имейл, вероятно ли ще получа възстановяване?
My partner has used my details to open an account at Mystake and deposited over £1,000 of my money. This site is not registered in the UK so I believe it shouldn’t accept customers from the UK. My details are registered with GAMSTOP as he has done this previously and I do not gamble. If I email them am I likely to get a refund?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.