ФорумКазинаMyStake Casino - обща дискусия

MyStake Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от Leclair36
|
76009 преглеждания 392 отговора |
|
1...3 4 5...20
Добавете пост
преди 2 години

Това казино е шибана измама.

След депозиране и теглене няколко пъти, Mystake отказва тегленето ми и блокира функцията ми за теглене.

Попитах в чата на живо за този проблем и те казаха, че ще отговорят по имейл след няколко дни. Но не получавам никакъв имейл повече от половин година.

Автоматичен превод:
redthunder7788
преди 2 години

Здравейте, виждам, че вече сте изпратили жалбата тук . Казиното получи много добра оценка за нас, така че се надявам, че ще ни сътрудничат и че ще можем да помогнем. Както и да е, казиното не изглежда да е измама. Отрицателните отзиви за тях са доста редки.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Днес, 28.11.2022 г., направих депозит в казиното mystake и парите не са ми доставени и изпратих съобщение до поддръжката, но те не ми дават никакъв отговор

Автоматичен превод:
leolevanoflores0126
преди 1 година

Здравейте,

междувременно трябва да опитате да се свържете с доставчика на плащания, който сте използвали, за да направите депозита. Наистина е неудобно, че не получихте никакъв отговор от казиното, опитахте ли също имейла и контакта в чата, моля?

file

Кажете ми какво научихте от доставчика на плащания.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, казвам се Мауро, опитвам се да направя теглене от Mystake, но те отказват всякакъв вид кредитна карта. Направих всичко, което ми казаха, но нищо. Вчера сутринта получих имейл, че документът ми е успешно проверен, след което ми изпратиха друг имейл, за да ме информират за друго. Може ли да ми помогнете?

Автоматичен превод:
mauromaccioni
преди 1 година

Здравейте,

мога да си представя, че това трябва да звучи доста объркващо без подходящо обяснение, дадено от казиното.

Вторият имейл обяснява ли какво не е наред с документите?

Опитайте се първо да разсъждавате с казиното, моля, дори и да подадете жалбата, ние даваме 14 пълни дни за проверка на сметката ( научете как работи процесът ) и изпълнение на тегленето. За мен изглежда, че все още е останало малко време, но би било добре, ако ни актуализирате редовно.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Видях, че има открита жалба от френски играч, както и други затворени жалби от френски играчи. Как да се присъединят французите, ако казиното го забранява в техните правила и условия? И най-вече как едно казино може да приема играчи от страни, където хазартът е забранен като Франция!!!?

Могат ли казината да нарушават международните закони и собствените си T&C, докато играчите не могат??

Ще се радвам на отговор от казиното, както и от вас.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 година

Здравей carsix79,

отне ви два месеца, за да се свържете с нас с още въпроси 🙂?

Предполагам, че трябва да проверите жалбите, за да намерите отговори за това как казиното налага ограничените държави. Това е въпрос, с който обикновено започваме, когато оплакването е по тази тема.

„Могат ли казината да нарушават международните закони и собствените си T&C, докато играчите не могат??"

Това е страхотен въпрос за регулатора, предполагам.

Наистина се съмнявам, че казиното ще ви отговори тук, проверете цялата тема - никога не се е случвало досега, за съжаление.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Намирам отговора ви за малко объркващ. Опитвам се отново да задам въпроса: ако някое казино напише в своите правила и условия, че не приема играчи от Франция и вместо това тихомълком разреши регистрацията им, намирате ли го за законно?

Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 година

Какво е толкова объркващо?

Ние не сме адвокати, разбирате ли? Искате официално изявление, тогава трябва да попитате официалния орган вместо това. Вярвам, че вече сме имали такъв разговор в миналото.

Въпросът е, че силно зависи от това как казиното прилага ограничението и дали играчът получава печалбите . Ако казиното не може да принуди играч от ограничената държава да депозира и играе, той също трябва да плати потенциални печалби. Това е справедливо и това е важното за нас.

Намерих оплакване , при което играч от Франция е бил платен в крайна сметка, изглежда, въпреки че според нашата информация Франция е изключена.

Ще помоля екипа за данни да го провери. Благодаря ви, че забелязахте. 🙂

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не е нужно да сте юрист, за да разберете, че тези казина нарушават международните закони на отделните държави и техните собствени договори за игри.

В тези случаи регулаторът трябва да се намеси и вместо това да продължи да работи необезпокоявано.

Без защита за играчите и абсолютен и постоянен имунитет за казината.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 година

Не съм казал, че не разбирам 🙂

Сигурен съм, че разбирате, че като независима партия не можем да правим изявления за това, което противоречи на който и да е закон - това ви обясних и в миналото. За съжаление, ако регулаторът не знае за проблема или предпочита да отхвърля оплакванията на играчите по тази тема, едва ли има начин.

Чудя се сега опитвали ли сте някога да съдите някое казино? Често чувам, че играчите ще направят това, но допълнителна обратна връзка и резултат са доста редки.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, сега предстои жалба в регулатора. Надявам се други играчи да повдигнат въпроса в електронните игри в Кюрасао 🇨🇼

Това казино за правене на печалби нарушава всички разпоредби на отделните държави относно хазарта, териториалните ограничения, определени от доставчиците на игри и накрая също приема регистрация от играчи от Франция и Холандия, въпреки факта, че е забранено в техните T&C.

Ако бях на ваше място, бих оценил това казино до 10/10.

filefilefilefile


Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 година

Ние оценяваме казината въз основа на справедливост и несправедливост, както и вие, сигурен съм, че знаете.

Все пак се радвам, че толкова обичате да се свързвате с властите и да намирате толкова интересна информация.

Споделете дали Ви е отговорил регулатора, моля.

Няма да коментирам какво да правим по очевидни причини 😉.

Както и да е, не е нужно да поставяте такива печатни екрани тук, много играчи не разбират английски език, вместо това можете да поставите тук връзка към жалбата, така че да може да бъде автоматично преведена на всеки поддържан език на нашия уебсайт .



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Достъп до територия и псевдоними

Уводна

В този раздел се обсъждат правилата и разпоредбите относно достъпа до уебсайтовете.

Достъп до територия

Операторът няма право да предлага B2C услуги на лице, което пребивава на дадена територия, ако това е забранено от споразумение с трети страни, като, но не само, процесори за обработка на плащания и доставчици на игри. Единствената отговорност на Оператора е да бъде запознат с всички ограничения, произтичащи от споменатите забрани за неговите B2C услуги.

Операторът е длъжен да уреди лицата, пребиваващи в тези забранени територии, да не могат да разглеждат или осъществяват достъп до уебсайта. Като замяна, Операторът ще организира показването на известие в такива случаи, обясняващо защо на посоченото лице не е позволено да види посоченото Съдържание.

Операторът трябва по всяко време да спазва националните, както и международните правила и разпоредби, които позволяват или забраняват показването на Съдържание, за което Операторът е единствено отговорен.

Операторът е длъжен да докладва като инцидент всяко известие на който и да е регулатор, в което се посочва, че Операторът е разрешил на лица в забранена територия да преглеждат или да имат достъп до уебсайта в рамките на един работен ден след получаването на посоченото известие. Неспазването или ненавременното извършване на това ще доведе до Съществено нарушение на Споразумението за интелектуална собственост. Операторът е длъжен да отговори на регулатора, издал уведомлението, в изискания срок.

Източник: Уебсайт на CEG (лицензиант на казино Mystake)

filefile

Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 година

Здравейте,

някакъв отговор от самия регулатор, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Все още не. Отварянето на жалбата беше прието от CEG преди седмица и се разработва по имейл между мен, CEG и Mystake.

Въпреки това, четейки техните разпоредби става ясно, че отговорността за всякакви регистрации от забранени държави или със закони, които не го позволяват, пада върху самото казино.


Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 година

А органът е единственият, който може да направи официално изявление относно собствените си разпоредби.

Тогава ще изчакаме, благодаря.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Депозирах в BTC след 3 часа средствата не са пристигнали.

Писах в чата и ми казаха да изпратя снимката на сделката, датата и сумата.

След това ми казаха, че техният екип ще работи, за да поправи това и ще ми изпратят имейл.

Не е пристигнал имейл


Автоматичен превод:
1...3 4 5...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини