За съжаление, мисля, че е достатъчно, че сте изтрили публикацията си, но за целостта и разбирането ще бъде по-добре, ако оставя моята. Защо все пак го изтрихте, не мисля, че има нещо нередно.🤔
Unfortunately, I think it is enough that you have deleted your post, but for the integrity and understanding it will be better if I leave mine. Why would you delete it anyway, I don't think there was anything wrong.🤔
Времето изглеждаше неуспешно, изложих факта, че имах голяма печалба и споменах къде и почти веднага или в рамките на час се свързах по телеграма с хора, които се опитваха да ме накарат да им дам личната си информация и банкови данни. Просто ме притесни малко, това е всичко.
Timing seemed off I put up fact I had big win and mentioned where and almost immediately or within an hour I get contacted on telegram with people trying to get me to give them my personal info and bank details. Just got me a bit worried that's all.
здравей
Предлагам да запазим въпроса само в една нишка, моля 👈👈
Също така съм съгласен, че проблемът няма връзка с вашите публикации. Моля, прочетете имейла, който ви изпратих, и вижте това предупреждение:
благодаря
Hello,
I suggest we keep the matter in just one thread, please 👈👈
I also agree the problem has no relation to your posts. Kindly read the email I sent you and check out this warning:
Thank you.
Най-манипулираното казино някога
без никакво обяснение затваряне на акаунта ми и кражба на парите ми за „нарушаване на 9 и 10" хахаха, което е много смешно. Никога не знаех за mystake до неотдавна, така че създадох своя и е само акаунт. Най-големите измамници mystake! Най-лошото!
The most rigged casino ever
wuthout any expnanation closing my account and stealing my money for "breaching 9 and 10" hahaha which is multiply jahah hilarious. I never knew about mystake until not long ago so created ir and is only account. The bigest scamers mystake! The worst!
Това наистина звучи разочароващо, особено ако никога не сте отваряли друга сметка там. Надяваме се, че нашият екип ще успее да разбере повече относно това отправено от тях обвинение и да проучи задълбочено всичко във вашата жалба .
Мога ли да попитам от колко време играете в това казино и дали познавате някой друг от вашия кръг, който играе там?
This sounds really frustrating indeed, especially if you have never opened another account there. I hope that our team will be able to find out more regarding this accusation they made and investigate thoroughly everything in your complaint.
May I ask how long you have been playing at this casino and if you know anyone else from your circle that plays there?
Не, никой от моя кръг не играе казино или други залагания. Само аз се наслаждавам на казиното.
отворих миналата година, но изобщо не го използвах до преди седмица. Тъй като имах друг сайт, който играх, но исках да опитам нов уебсайт, изглеждаше хубаво. Но да, след тази измама не опитвам нови уебсайтове, голяма травма
No nobody from my circle plays casino or any betting. Only i enjoy casino.
i opened last year but didnt use it at all until week ago . Because had other site that i played but i desired to try new website it seemed nice. But yeah after this scam im not trying any new websites , big trauma
Добре, благодаря ти, че изясни това.
Значи сте се регистрирали миналата година и сега искате да играете, но сте влезли в същия акаунт като миналата година. нали
В този случай наистина е странно, че са обвинени в множеството акаунти, разбира се, и наистина се надявам, че ще комуникират с нашия екип за оплаквания, за да обяснят всичко.
Okay, thank you for clearing that up.
So you signed up last year, and now you wanted to play, but logged in to the same account as last year. Right?
In this case, it is really weird that they have accused of the multiple accounts, of course, and I really hope that they will communicate with our complaint team to explain everything.
Да, същата сметка. Създадох сметка миналата година, да кажем септември или така, не мога да си спомня точната дата. След това за първи път започнах да го използвам преди седмица депозит и играх. Само 1 акаунт. Всъщност няма смисъл и няма обяснение. Надявам се гуру да помогне
Yes same account . I crrated account last year lets say september or so cant remember excact date. Then i first start using it week ago deposit and played. Only 1 account. No sense really and no explanation either. Hope guru will help
Надявам се тази ситуация да се разреши, защото чатовете, които сте публикували в жалбата, наистина не водят до никъде... Изчакайте, моля. Въпреки че може да изглежда като дълъг процес, очаквам, че скоро ще имате свой собствен посредник, който да ви помага по този въпрос.
I hope this situation will be resolved, because the chats you posted in the complaint truly lead nowhere.... Hold on, please. Although it may seem like a long process, I anticipate that you will soon have your own mediator to assist you with this matter.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.