НачалоФорумКазинаMyStake Casino - обща дискусия

MyStake Casino - обща дискусия (страница 22)

 от Leclair36
|
99 694 преглеждания 428 отговора |
|
1...21 22
Jaro

Моля, изтрийте

Автоматичен превод:
Brina19

За съжаление, мисля, че е достатъчно, че сте изтрили публикацията си, но за целостта и разбирането ще бъде по-добре, ако оставя моята. Защо все пак го изтрихте, не мисля, че има нещо нередно.🤔

Автоматичен превод:
Jaro

Времето изглеждаше неуспешно, изложих факта, че имах голяма печалба и споменах къде и почти веднага или в рамките на час се свързах по телеграма с хора, които се опитваха да ме накарат да им дам личната си информация и банкови данни. Просто ме притесни малко, това е всичко.

Автоматичен превод:
Brina19

здравей

Предлагам да запазим въпроса само в една нишка, моля 👈👈

Също така съм съгласен, че проблемът няма връзка с вашите публикации. Моля, прочетете имейла, който ви изпратих, и вижте това предупреждение:

https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/websites--companies--people-impersonating-casino-guru---general-warning

благодаря

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Най-манипулираното казино някога

без никакво обяснение затваряне на акаунта ми и кражба на парите ми за „нарушаване на 9 и 10" хахаха, което е много смешно. Никога не знаех за mystake до неотдавна, така че създадох своя и е само акаунт. Най-големите измамници mystake! Най-лошото!

Автоматичен превод:

Само търси начин да открадне собствените си печалби. Впечатляващо

Автоматичен превод:
Tanja40kk

Това наистина звучи разочароващо, особено ако никога не сте отваряли друга сметка там. Надяваме се, че нашият екип ще успее да разбере повече относно това отправено от тях обвинение и да проучи задълбочено всичко във вашата жалба .

Мога ли да попитам от колко време играете в това казино и дали познавате някой друг от вашия кръг, който играе там?

Автоматичен превод:
Romi

Не, никой от моя кръг не играе казино или други залагания. Само аз се наслаждавам на казиното.


отворих миналата година, но изобщо не го използвах до преди седмица. Тъй като имах друг сайт, който играх, но исках да опитам нов уебсайт, изглеждаше хубаво. Но да, след тази измама не опитвам нови уебсайтове, голяма травма

Автоматичен превод:
Tanja40kk

Добре, благодаря ти, че изясни това.

Значи сте се регистрирали миналата година и сега искате да играете, но сте влезли в същия акаунт като миналата година. нали

В този случай наистина е странно, че са обвинени в множеството акаунти, разбира се, и наистина се надявам, че ще комуникират с нашия екип за оплаквания, за да обяснят всичко.


Автоматичен превод:

Да, същата сметка. Създадох сметка миналата година, да кажем септември или така, не мога да си спомня точната дата. След това за първи път започнах да го използвам преди седмица депозит и играх. Само 1 акаунт. Всъщност няма смисъл и няма обяснение. Надявам се гуру да помогне

Автоматичен превод:
Tanja40kk

Надявам се тази ситуация да се разреши, защото чатовете, които сте публикували в жалбата, наистина не водят до никъде... Изчакайте, моля. Въпреки че може да изглежда като дълъг процес, очаквам, че скоро ще имате свой собствен посредник, който да ви помага по този въпрос.

Автоматичен превод:
1...21 22
Отидете на страницаот 22 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини