преди 5 месеца
Вече го поправиха, благодаря много
They already fixed it, thank you very much
ya lo arreglaron,muchas gracias
0
Вече го поправиха, благодаря много
They already fixed it, thank you very much
ya lo arreglaron,muchas gracias
Здравейте, каква сума взе казиното конкретно от вас? Виждам, че 1800 са потвърдени, така че това вероятно трябва да получите, така че не виждам от екранните снимки какъв е проблемът. Чудех се дали се притеснявате за залагането, то е доста високо, но в случаи като този, когато вземете бонус, винаги трябва да прочетете правилата, за да знаете в какво се забърквате, защото не е необичайно.
Но ако нещо не съм разбрал, не забравяйте да ме уведомите.
Hi, what amount did the casino take from you specifically ? I see that 1800 were confirmed, so that's what you should probably get, so I don't see from the screenshots what the problem is. I was wondering if you're worried about the wagering, it's quite high, but in cases like this when you take a bonus you should always read the rules to know what you're getting into because it's not unusual.
But if I have misunderstood something, be sure to let me know.
Те конкретно взеха £1800,09 поради прекомерни печалби. Бях на глас само 5 пъти от £40, което е £200. Очевидно това са правилата и условията на бонуса, tbh мисля, че е погрешно, като се има предвид, че съм вложил пари в казиното най-вероятно хиляди лири без възвращаемост, откакто имам проблеми с тях да блокират баланса на акаунта ми, като да проверя отново картите си, не успях да комуникирам правилно с тях и т.н.
They specifically took £1800.09 due to excessive winnings. I was only aloud 5x of the £40 which is £200. This is the bonus terms and conditions apparently, tbh I think it's wrong considering I've put money into the casino most likely thousands of pounds with no return hardly, ever since this I've been having problems with them locking my account balance, having to verify my cards again, not been able to communicate with them properly etc.
Фактът, че нито една от игрите не правеше абсолютно нищо, докато не използвах този бонус, те изглеждаха наистина активни внезапно и ми дадоха големи печалби. Успях да превърна £40 в над £2000 ми се струва неуспешно. Ако разбираш.
The fact non of the games were doing nothing at all aswell until I used this bonus, they seemed to be really active all the sudden giving me big wins. Managed to turn £40 into over £2000 seems off to me. If you understand.
Разбира се, разбирам, но от друга страна също така ясно е посочено какви са правилата за бонуса и колко можете да спечелите от него. Също така в долната част на екранната ви снимка е написано, че когато изтеглите излишъка, той ще бъде премахнат и ще можете да изтеглите само толкова, колкото е позволено. Така че с тази информация сте знаели в какво се забърквате и често е обичайно бонусите да имат максимално теглене.
Така че, въпреки че съм съгласен с вас, в този случай не виждам нещо, което казиното да е направило нередно.
Що се отнася до заключването на баланса и проверката на картите, депозирате от няколко или защо трябва да продължавате да проверявате картите?
Of course I understand, but on the other hand it is also clearly stated that what are the rules for the bonus and how much you can get out of it. Also at the bottom of your screenshot it is written that when you withdraw the excess, it will be removed and you will only be able to withdraw as much as allowed. So with that information you knew what you were getting into and it's often common for bonuses to have a maximum cashout.
So even though I agree with you, in this case I don't see anything that the casino did wrong.
As far as locking the balance and verifying cards, you deposit from multiple or why do you have to keep verifying cards ?
Разбирам, че това са правилата и условията на бонуса, но това не е точно честна игра за всеки клиент, така че аз се изправям и повдигам спор за това, за да направя промени, за да останат клиентите доволни в бъдеще. Изкормен съм от това, защото вкарах над 400 паунда, за да получа тези 40 паунда обратно и ги превърнах в над 2000 паунда. Бях щастлив, че отидох да изтегля пари и това се случи, което го сваля до 200 паунда, така че загубих в крайна сметка това изобщо не е честна игра.
I understand it is the terms and conditions of the bonus but it's not exactly fair play for every customer is it, so this is me standing up and raising a dispute about it to make changes to keep customers happy in the future. I'm gutted about it tbh I put over £400 in to receive that £40 cash back and turned it into over £2000 I was happy I went to cash out and this happened bringing it down to £200 so I've lossed out in the end that's not fair play at all.
Предполагам, че затова не бих играл с казино бонуси, защото повечето от тях не ми носят печалба. Въпреки че разбирам разочарованието и тъгата ви, не мисля, че ще стигнете много далеч с оплакването си, тъй като Ник също каза, че е ясно посочено, че максималното теглене е 5 пъти бонуса. Доколкото ви разбирам, страхувам се, че най-доброто нещо, което трябва да направите следващия път, е да изберете с какъв бонус искате да играете и дали си заслужава.
I guess that's why I wouldn't play with casino bonuses because most of them are not profitable for me. While I understand your frustration and sadness, I don't think you'll get very far with your complaint, as Nick also said that it was clearly stated that the max withdrawal is 5x the bonus. So as much as I understand you, I'm afraid the best thing to do next time is to choose what bonus you want to play with and if it's worth it.
Добър ден! Някой имал ли е проблеми с тази фирма? Дадоха ми проверка, която не мога да премина дълго време, всички документи, които хвърлих веднага, мисля, че умишлено забавят времето, окачих $ 1200, може би някой, който е имал подобен опит и знае как да тегли пари?
Good afternoon! Has anyone had any problems with this company? I was given verification, which I can not pass for a long time, all the documents I threw promptly I think that they are deliberately stalling time, I have hung $ 1200 perhaps someone who has had a similar experience and knows how to withdraw money?
Приятен ден и на теб!
Що се отнася до проверката, не бих започнал със сравняване на вашите проблеми с другите, защото всеки процес е повече или по-малко уникален. Ако сте съгласни, вместо това ще се опитам да се съсредоточа върху конкретния въпрос.
Бихте ли обяснили защо не успяхте да преминете проверката, моля?
Ако има конкретен проблем с един или повече документи, любезно се фокусирайте върху обяснението на разликата между това, което казиното ви е поискало да предоставите, и това, което сте предоставили в действителност.
Вярвам, че след като и двамата разберем какво трябва да бъде предоставено, можете да се съсредоточите върху правилното изпълнение на искането.
Така че, не се колебайте и споделете дори официалната причина за отхвърляне на казиното, ще го намеря за доста удобно, честно казано.
Вярвам, че колкото повече информация имаме, толкова по-вероятно е да намерим решение.
Какво мислиш? Желаете ли да споделите повече?
Good day to you!
When it comes to the verification, I wouldn't start by comparing your issues to the others, because each process is more or less unique. If you agree, I would instead try to focus on the concrete issue.
Could you explain why you couldn't pass the verification, please?
If there is a specific issue with one or more documents, kindly focus on explaining the difference between what the casino asked you to provide and what you actually provided.
I believe that once we both understand what must be provided, you can focus on fulfilling the request properly.
So, don't hesitate and share even the casino's official rejection reason, I would find that rather handy, to be honest.
I believe that the more information we have, the more likely it is that we will find a solution.
What do you think? Care to share more?
Mystake
наскоро спечели £600. Опита се да се оттегли. Трябва да завършите проверката. Направете това и то казва, че не може да потвърди самоличността. Поддръжка по имейл. Без отговор. Чатът на живо не работи.
Моля помогнете!
Mystake
recently won £600. Tried to withdraw. Need to complete verification. Do this and it says can’t verify identity. Emailed support. No answer. Live chat doesn’t work.
please help!
Обясниха ли ви причината, поради която не могат да ви проверят? Изпратихте ли цялата необходима документация? Моля, дайте ни някои актуализации относно този проблем, за да ви помогнем. Ще чакаме вашия отговор тук.
Have they explained to you the reason why they are not able to verify you? Have you sent all the documentation needed? Please give us some updates about this issue in order to help you. We will wait for your reply here.
Бих казал, че е доста просто, просто щракнете върху зеленото поле в нашия преглед на казиното .
След това просто се регистрирате в казиното, като използвате бутона за регистрация.
Питате ли обаче, защото сте мислили да го направите и да дадете шанс на това казино?
I'd say it's pretty simple, just click on the green box in our casino review.
And then you just register in the casino using the register button.
However, are you asking because you thought about doing it and giving this casino a chance ?
Да, наистина обичам да спортувам. Забелязах, че имат много спортове, но не съм сигурен дали репутацията им е добра или не. Освен това се притеснявам, че няма да мога да получа парите след победа. И така, възможно ли е да се регистрирате чрез казино. гуру, така че ако има лоши резултати, казиното пак може да ми помогне
Yes, I really enjoy sports. I've noticed that they have a lot of sports, but I'm not sure if their reputation is good or not. I'm also worried that I won't be able to get the money after winning. So, is it possible to register through casino. guru so that if there are any bad results, casino can still provide me with help
Не е условие да се регистрирате при нас, за да получите помощ. Ако се интересувате можете да прочетете повече информация за казиното. Индексът на безопасност не е най-лошият и казва над средното. Що се отнася до отзивите на играчите, виждам, че е възможно най-лошо. Потребителски отзиви можете да прочетете тук.
Освен това жалбите са добър източник на информация и видях, че има някои отворени и наскоро две неразрешени, така че вероятно ще внимавам.
Разбира се, не е нужно да се притеснявате за тегленето веднага, когато дори още не сте играли тук, но ако го опитате, определено не за много пари, а по-скоро за да направите пробен депозит и да видите как върви. Ако възникне нещо, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да помогнем, ако е възможно, но това също не е гаранция, че казиното ще сътрудничи, така че не всяко оплакване трябва да бъде разрешено.
Въпреки това, ако го опитате, не се колебайте да ни уведомите как се справяте или какъв опит имате.
Късмет. ☘️
It is not a condition that you have to be registered through us to get any help. If you are interested you can read more information about the casino. Safety index is not the worst and it says above average. As far as player feedbacks are concerned, I can see that it is as bad as it gets. User reviews can be read here.
Also complaints are a good source of information and I have seen that there are some open ones and recently two unresolved ones, so I would probably be careful.
Of course you don't have to worry about the withdrawal right away when you haven't even played here yet, but if you try it, definitely not for a lot of money but rather to make a test deposit and see how it goes. If something comes up, you can contact us and we would try to help if possible, but this is also not a guarantee that the casino will cooperate, so not every complaint has to be solved.
However, if you do try it, feel free to let us know how you get on or what experience you have had.
Good luck. ☘️
Няма за какво, ако дойдете тук, за да играете, не се колебайте да споделите как ви е харесало.
Ще ти стискам палци. 🤞
You're welcome, if you come here to play, feel free to share how you enjoyed it.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Здравейте, направих депозит от €35 на mystake с карта Evolution за публикуване и плащане, сега исках да изтегля печалбите, но тя продължава да бъде отхвърляна, въпреки че поставих банковата сметка на пощенската служба iban и се опитах да публикувам и платя iban , бих искал да знам как да оттегля зеле
Hi, I made a deposit of €35 on mystake with a post and pay Evolution card, now I wanted to withdraw the winnings but it continues to be rejected even though I put the post office bank account iban, and I tried post and pay iban, I would like to know how to withdraw cabbage
Salve io ho effettuato il deposito su mystake di 35€ con carta post e pay Evolution, ora volevo ritirare la vincita ma continua ad essere respinta anche se ho messo iban conto banco posta, e ho provato iban post e pay, vorrei sapere come poter prelevare cavolo
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.