Няма за какво, ако дойдете тук, за да играете, не се колебайте да споделите как ви е харесало.
Ще ти стискам палци. 🤞
You're welcome, if you come here to play, feel free to share how you enjoyed it.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Здравейте, направих депозит от €35 на mystake с карта Evolution за публикуване и плащане, сега исках да изтегля печалбите, но тя продължава да бъде отхвърляна, въпреки че поставих банковата сметка на пощенската служба iban и се опитах да публикувам и платя iban , бих искал да знам как да оттегля зеле
Hi, I made a deposit of €35 on mystake with a post and pay Evolution card, now I wanted to withdraw the winnings but it continues to be rejected even though I put the post office bank account iban, and I tried post and pay iban, I would like to know how to withdraw cabbage
Salve io ho effettuato il deposito su mystake di 35€ con carta post e pay Evolution, ora volevo ritirare la vincita ma continua ad essere respinta anche se ho messo iban conto banco posta, e ho provato iban post e pay, vorrei sapere come poter prelevare cavolo
И получих имейл от mystake с искане за извлечение от сметката за депозит в PDF, но направих депозита с post and pay, тоест първо ти казват, че можеш да депозираш с предплатени карти, след което не ти позволяват да теглиш помощ
And I received an email from mystake asking for the deposit account statement in PDF, but I made the deposit with post and pay, that is, first they tell you you can deposit with prepaid cards then after that they don't let you withdraw help
E mi è arrivata un email da mystake chiedendo l'estratto conto dei depositi in pdf, ma io il deposito lo fatto con la post e pay, cioè prima ti dicono puoi depositare con carte prepagate poi dopo non ti fanno prelevare aiuto
Здравейте, според това, което прочетох, единственият проблем, който имате, е, че не можете да потвърдите метода pamynet, да? Проблемът е, че очевидно не можете да получите pdf от предплатената карта, така че не сте първият, който се бори трудно да спечели печалби в крайна сметка. Това ли е всичко, което трябва да предоставите на казиното и всички останали документи са наред?
Видях, че вече сте подали жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация. Твърдо вярвам, че това ще бъде възможно и в крайна сметка ще получите парите си.
Ако се появи нещо ново или казиното ви информира за нещо, уведомете ни в раздела за оплаквания и не се колебайте да ни уведомите и тук във форума.
Ще ти стискам палци. 🤞
Hi, according to what I've read the only issue you have is that you can't verify the pamynet method yes ? The problem is that you can't get the pdf from the prepaid card apparently, so you're not the first one struggling hard to get wins in the end. Is that all you need to provide to the casino and all the other documents were fine ?
I saw that you have already submitted a complaint and so our team will try to help you in your situation. I firmly believe that this will be possible and you will eventually get your money.
If something new comes up or the casino informs you about something, let us know in the complaint section and feel free to let us know here on the forum also.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Здравейте, искате да кажете, че във вашия случай сте продължили напред и сте получили разрешение да потвърдите? Това със сигурност би била страхотна и прекрасна новина, но не съм сигурен, затова питам, за да съм сигурен.
Ако случайно сте успели да разрешите ситуацията или сте научили нещо ново, публикувайте го във вашата жалба , за да има и Petronela преглед.
Очаквам отговора ти.
Hi, do you mean that in your case you moved forward and were allowed to verify ? That would certainly be great and wonderful news but I'm not sure so I'm asking just to be sure.
If by any chance you have managed to resolve the situation or learn anything new, post it in your complaint so that Petronela also has an overview.
I am waiting for your reply.
Здравейте, бих искал да знам защо не ми позволява да залагам в моето казино Mystake, активирах бонус и заредих пари за игра и не ми позволява да залагам, ето какво получавам
Hello, I would like to know why it won't let me bet at my Mystake casino, I have activated a bonus and loaded money to play and it won't let me bet, this is what I get
Hola, quisiera saber por qué no me deja apostar en mi casino de Mystake, e activado un bono y cargado plata para jugar y no me deja apostar, me salta esto
Свързахте ли се с екипа за поддръжка относно тази грешка? Мисля, че трябва да могат да обяснят. Моля, уведомете ни.
Have you contacted the support team regarding this error? They should be able to explain, I reckon. Please let us know.
Здравейте, преди няколко дни отворих квант с 45 и след това щеше да има още един квант с $10 и играейки с $10 направих печалба от $50 и сега казиното не ми позволява да изтегля парите си, как мога да поправя това ?
Hello, a few days ago I opened a quant with 45 and then there would be another quant with $10 and playing with the $10 I made a profit of $50 and now the casino won't let me withdraw my money, how could I fix that?
Hola hace unos días abrí una cuánta con 45 y luego habría otra cuánta con 10$ y jugando con la de 10$ logré unas ganancias de 50$ y ahora el casino no me deja retirar mi dinero como podría hacer para solucionar eso
Бихте ли ни казали каква е причината да не ви позволим да се оттеглите, моля? Преминахте ли процеса на проверка в това казино?
Could you tell us what the reason is for not letting you withdraw, please? Did you pass the verification process at this casino?
От известно време играя в MyStake Casino. Изборът на игри е добър, но изплащанията се забавят, което е малко разочароващо(
I've been playing at MyStake Casino for a while now. The selection of games is good, but the payouts are delayed, which is a bit frustrating(
И така, колко време трябваше да чакате за тегленето, моля?
Ето връзката , където можете да изпратите потребителска рецензия, ако желаете.😉
So how long did you have to wait for the withdrawal, please?
Here's the link where you can submit a user review if you wish.😉
Създадох акаунт, играх, забавлявах се и когато дойде време да тегля парите, получих следната грешка:
За съжаление не можахме да ви потвърдим
Не можахме да потвърдим вашия профил, тъй като възрастта ви не отговаря на изискванията. Ако имате някакви въпроси, моля, свържете се с компанията, където се опитвате да потвърдите своя профил kyc@mystake.email
Пълнолетна съм и не знам защо това се случи, по същия начин написах имейл на адреса, който беше посочен в съобщението за грешка
Очаквам решението на този проблем и ако някой от форума, модератор или активен член на общността може да ми помогне, защото имам нужда от тези пари и ще дам цялата необходима информация, за да потвърдя, че съм пълнолетен и да мога да изтегля парите си
Разбира се, много благодаря на всички
I created an account, I played, I had fun and when it came time to withdraw the money I got the following error:
Unfortunately, we couldn't verify you
We could not verify your profile as your age doesn't match the requirements. If you have any questions, please contact the Company where you try to verify your profile kyc@mystake.email
I am of legal age and I do not know why this happened, in the same way I wrote an e-mail to the address which was indicated in the error message
I am waiting for the solution to this problem and if any person from the forum, moderator or active member of the community can help me because I need that money and I will give all the information necessary to confirm that I am of legal age and to be able to withdraw my money
Of course, thank you very much to everyone
Me cree una cuenta, jugué, me divertí y ala hora de retirar el dinero me saltaba el siguiente error:
Unfortunately, we couldn’t verify you
We could not verify your profile as your age doesn't match the requirements. If you have any questions, please contact the Company where you try to verify your profile kyc@mystake.email
Soy mayor de edad y no se porque ocurrió eso, de igual forma le redacte un e-mail a la dirección la cual se indicaba en el mensaje de error
espero la solución de este problema y si alguna persona del foro, moderador o miembro activo de la comunidad puede ayudarme porque necesito ese dinero y daré todos los datos que sean necesarios para confirmar que soy mayor de edad y para poder retirar mi dinero
desde ya muchas gracias a todos
Здравей, избра ли датата си на раждане или нещо подобно във формата за регистрация? Когато потвърдихте, изпратихте ли вашия ID или веднага щом се опитахте да го потвърдите, ви изведе тази грешка без възможност да изпратите нещо до казиното?
Разбира се, направихте правилното нещо, като писахте на имейла, посочен на екранната снимка, и ние ще изчакаме да видим какъв отговор ще получите от казиното. Може би това е просто някакво недоразумение и ще го разрешите заедно без допълнителни проблеми.
Ако обаче това не е така, не се колебайте да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.
Уведомете ме, когато получите отговор.
Hi, did you select your date of birth or something similar in the registration form ? When you verified did you send your ID or as soon as you tried to verify it threw you this error without the possibility to send anything to the casino ?
Of course, you did the right thing to write to the email listed in the screenshot and we will wait to see what reply you get from the casino. Maybe this is just some misunderstanding and you will solve it together without any further problems.
However, if that is not the case, feel free to contact us and we will try to assist you.
Let me know when you have an answer.
Хей, не мисля, че зависи от държавата, освен ако не говорим за Обединеното кралство, което е ограничено в казино. Това не е проблем.
Както и да е, колко време чакахте теглене? Това първият ли ви е? Успяхте ли да проверите или все още не е необходимо?
Hey, I don't think it depends on the country, unless we were talking about the UK being restricted in a casino. That's not a concern.
Anyway, how long have you been waiting for a withdrawal ? Is this your first one ? Have you been able to verify or it was not needed yet ?
Вижте. Понякога просто трябва да сте малко търпеливи и да не се притеснявате веднага. Тегленията според това, което пишат много играчи, обикновено не са веднага в ред, но стига да е било в рамките на 24 часа, тогава е перфектно, бих казал.
Предполагам, че след това преживяване ще продължите да играете тук, прав ли съм? 🙂
See. Sometimes you just have to be a little patient and not worry right away. The withdrawals according to what a lot of players write are usually not immediately in order, but as long as it was within 24 hours, then it's perfect I would say.
I suppose after this experience you will continue to play here, am I right ? 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.