ФорумКазинаMyStake Casino - обща дискусия

MyStake Casino - обща дискусия (страница 16)

преди 2 години от Leclair36
|
75647 преглеждания 392 отговора |
|
1...15 16 17...20
Добавете пост
преди 10 месеца

Аз също имам проблем с тези букмейкъри, имам бонус от 165 евро и играя Активирах бонус от 165 евро, който играх в казиното, остана ми 1 евро. Очевидно ще депозирам пари. Депозирах 550 евро, опитах се да играя, те не ми позволиха да играя и ми обясниха, че 550 евро са за бонус сума, а не за мой собствен депозит. Не мога да изтегля сумата и не мога да играя.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Депозирах многократно в това казино и бях напълно потвърден..Получих 10 паунда бонус, който гласеше, че максималната ви печалба от него за теглене може да бъде 5 пъти по-голяма от това, така че 50 паунда.. с други доставчици, след като необходимите изисквания за бонус достигнат vdb c би върнал баланса ви до 50, така че предполагам, че това се е случило.. тогава казиното ми позволи да заложа това, което мислех, че са моите пари до момент, в който изтеглих 800.


Това е мястото, където започват проблемите.. те съобщения с искане за снимка на депозитна карта, което аз изпълнявам.. след това получавам имейл, в който се казва


Надяваме се, че този имейл ще ви намери добре!


Свързваме се с вас днес, защото бихме искали да ви информираме, че според правилата на промоцията можете да изтеглите 5 пъти сумата на бонуса, която във вашия случай е 50 GBP. Също така имайте предвид, че тегленето няма да бъде успешно, освен ако не потвърдите всяка карта, която сте използвали за депозит.


Ако имате допълнителни въпроси или запитвания, моля, не се колебайте да се свържете с нас по всяко време чрез имейл или чат на живо. Ние сме повече от щастливи да ви помогнем.

Приятен ден!


Така че вместо да върнат бонуса на 50 и да ме оставят да продължа, те ми позволиха да натрупам баланс, който по същество е безполезен поради факта, че никога не мога да го изтегля... той изглежда никога не става моите пари.


Правилна ли е тази практика... изглежда измамно


Редактиране: след като говориха за чат на живо, те казаха, че не е тяхна отговорност да направят това, което трябваше да съм наясно и да осъзная, въпреки че балансът ми каза повече и можех да играя с него само 50 от него някога щеше да бъде мой.. със сигурност лесното нещо е да внедрите система, която след като бонусът свърши, ви връща към вашата максимална печалба от това.. можете да играете и да печелите повече

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, мисля, че вашата ситуация, която описахте, е доста на ръба. Въпреки това бих ви препоръчал да подадете жалба, при която нашият екип ще разгледа всичко и ще се опита да помогне, ако е възможно.

Можете да започнете такъв тук . ⬅️

Що се отнася до бонуса, жалко, че се получи така. Би било хубаво, ако беше адресирано по някакъв начин, но явно не е така.

Така че, ако подадете жалба, ще видим какво може да се направи.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Аз също имам проблем с тези букмейкъри, имам бонус от 165 евро и играя Активирах бонус от 165 евро, който играх в казиното, остана ми 1 евро. Очевидно ще депозирам пари. Депозирах 550 евро, опитах се да играя, те не ми позволиха да играя и ми обясниха, че 550 евро са за бонус сума, а не за мой собствен депозит. Не мога да изтегля сумата и не мога да играя.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Хей. Това означава ли, че виждате направения от вас депозит като бонус баланс? Опитахте ли да се свържете с поддръжката, за да видите дали има грешка или защо се е случила?

Както и да е, виждам, че сте подали жалба, така че ще видим какво може да разреши и нашият екип. Силно вярвам, че всичко ще се разреши в крайна сметка.

Ако имате някакви новини, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

filefilefilefile

file

Чиста хазартна мафия. 3 депозита подред. Най-добрата игра над 1600 завъртания и много бонус покупки. Как работи това казино? Не знам, но моля, помогнете ми да докладвам за това казино на Curacao Gambling Control. Те не искат да ми изпратят пълна история на играта на моя имейл. Във всяко казино трябва да нямам късмет? Кажи ми. 😉 Моля, все пак ми кажете за наистина rtp/rng. хехехе

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
koVVal92
преди 9 месеца

Разгледайте ръководството 👈

Успех с CEG.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Съжалявам, че не видях съобщението ви,

Всъщност, да, бях оставил 1 евро бонус в акаунта си, след което депозирах сума от 550 евро, беше ми обяснено, че тъй като бонусът ми не е напълно изразходван и че депозирах сума, същата тази сума ще се счита за бонус и ми се налагат правила за оттегляне игра над 3 мача например и това не е нормално

За да отговоря на въпроса ви, да, свързах се с поддръжката и те ми обясниха това правило.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

filefilefilefile


164 x 8 = 1312 мъртви завъртания.

50 x 8 = 400 печеливши завъртания

Прагматична игра (сладко злато, портите на Олимп 1000, гореща фиеста) Благодаря ви. Невероятни сесии. (;

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Съжалявам, че не видях съобщението ви,

Всъщност, да, бях оставил 1 евро бонус в акаунта си, след което депозирах сума от 550 евро, беше ми обяснено, че тъй като бонусът ми не е напълно изразходван и че депозирах сума, същата тази сума ще се счита за бонус и ми се налагат правила за оттегляне игра над 3 мача например и това не е нормално

За да отговоря на въпроса ви, да, свързах се с поддръжката и те ми обясниха това правило.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Хей, всичко е наред, по-добре да отговориш късно, отколкото никога.

Що се отнася до вашия проблем, не ми се струва логичен, въпреки че разбирам какво ви е казал казиното. Не беше ли възможно да отмените бонуса, преди да депозирате?

Както и да е, в този случай вероятно ще бъдете по-предпазливи, когато депозирате в казино, където все още не сте изпълнили условията за бонус, и попитайте в чата дали вашият депозит ще се зачете към бонуса или не.

Въпреки това видях, че Матей е приел жалбата ви и се е свързал с казиното, където ще изчака отговор и коментар. Искрено се надявам, че вашият проблем ще бъде решен и всичко ще се нареди добре. Ако имате допълнителни актуализации, моля, не се колебайте да ме уведомите.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

filefilefilefile


164 x 8 = 1312 мъртви завъртания.

50 x 8 = 400 печеливши завъртания

Прагматична игра (сладко злато, портите на Олимп 1000, гореща фиеста) Благодаря ви. Невероятни сесии. (;

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Ако имате такава сесия, не мислите ли, че би било най-добре да си вземете почивка? 🤔

Само за протокола, вие също подадохте ли жалба до властите, както обявихте последния път?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Когато намеря малко повече време, със сигурност ще го направя с подходящи аргументи и доказателства. Мисля да започна да излъчвам в twitch.tv като Galineos, който на практика всеки друг стрийм постига печалби от 1000 пъти или повече. Да си просто човек, който изкарва прехраната си от партньорство, промоции в казино, играе за фалшиви пари и използва трикове за социално инженерство, за да набира нови клиенти, които губят богатствата си, наивно вярвайки в така наречената епична печалба, която никога няма да се случи. Хазартната мафия се справя страхотно от първите дни на COVID-19. ;Д

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Последният и акаунтът ми беше затворен окончателно. Тотална престъпност. Всички сесии за бонус покупки. Различни залози. От 350 евро баланс до 0 за 10 минути.

filefile


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте всички,

Аз съм собственик на игрална сметка My Stake, погрешка изтеглих печалба от 1048 евро с IBAN, който не ми принадлежи... Свързах се с екипа на My Stake и те препоръчват да се свържете с банката, към която е свързан грешният IBAN но няма „няма какво да се направи, тъй като банковият превод вече е пристигнал и от съображения за поверителност не могат да ми дадат никаква друга информация, подадох оплаквания тук на портала, писах на екипа на моя залог и също така изпратих оплакване до SANTEDA INTERNATIONAL LIMITED, нищо.. Има възможност за разрешаване на ситуацията и получаване на 1048 евро обратно или за свързване с грешния бенефициент? Мисля, че не съм първият, който е сбъркал IBAN и бих искал да се надявам, че играчите са по някакъв начин защитени от този вид проблем. Освен това, като се консултирам с адвоката си, имам право да се свържа с грешния бенефициент по добродушен начин, за да ми бъде върната сумата. и той има задължението да се върне...проблемът е по средата...как мога да се свържа с него в този момент?


Ако някой може да ми даде дори най-малка информация и се надявам, ще му благодаря безкрайно



Автоматичен превод:
vincenzo01
преди 8 месеца

Здравейте, работех в банка и, разбира се, банката не може да ви даде контакт или данни на лицето, на което сте изпратили парите си, поради GDPR. Мисля, че това е ясно.

Чудех се обаче дали съм попадал на подобен случай преди и дали би било възможно да попитам банката, в която са дошли парите ви, дали е приемливо да се свържат с лицето, на което сте изпратили парите. След това лицето може да се свърже с вас, но това не е негова отговорност. Поне не тук.

Това е моята препоръка какво можете да направите.

И разбира се, винаги трябва да проверявате отново всички подобни подробности, преди да поискате теглене, за да сте сигурни, че няма да се случи нещо подобно. Надявам се, че можете да го оправите.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Депозитът ми така и не достигна сметката ми в казиното, беше изпратен чрез mercadopago. Направих няколко депозита преди седмици без проблеми и за максимум 20 минути, но последният ми депозит отне повече от 12 часа и парите дойдоха от Mercadopago. Някакъв отговор или решение?

Автоматичен превод:
Arielchurro
преди 8 месеца

Здравейте.

Честно казано, не можем да направим много веднага. От друга страна, можете да проверите с Mercadopago, за да

уверете се, че парите наистина са напуснали акаунта или портфейла ви преди

искане на обяснение от екипа за поддръжка на казиното. Знам, че е разочароващо, но понякога просто се случва.


Моля, дръжте ни в течение. Ако се случи най-лошото, винаги можете да подадете жалба, но бих ви посъветвал да издържите

поне няколко работни дни.


Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Здравейте, благодаря за отговора, изминаха повече от 24 часа, поддръжката на казиното просто казва, изчакайте... но колко още? Парите бяха удържани от баланса ми в меркадопаго и имам доказателство, номер на превод и т.н.

Наистина съм разочарован, никой не повдига оплакването ми или не ми дава точна информация.

Автоматичен превод:
Arielchurro
преди 8 месеца

Здравейте. Съжалявам за тази неприятна ситуация. Добре е, че подадохте жалба и нашият екип ще направи всичко възможно, за да ви помогне. Получихте ли някаква актуализация от казиното досега, може би? Надяваме се скоро да се разреши. 🤞

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

Добър ден, не получих никаква информация от казиното, депозитът все още не е кредитиран!!!! И подкрепата, която имат, единственото, което знаят как да кажат е чакай!!!! Истината е, че това казино беше ужасно преживяване.

Автоматичен превод:
Arielchurro
преди 8 месеца

Разбирам, че това не е добро преживяване за вас, но когато нещата се разследват, единственото, което можете да направите, е да изчакате.

Видях, че парите напуснаха сметката, която писахте последния път, така че ще трябва да имаме търпение. Надявам се това да бъде разрешено възможно най-скоро. ☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Благодаря ви за думите и за отделеното време да отговорите, но колко още ще чакам? Прекарвам твърде много време и споделям разписката за превод със съответните подробности, те биха могли да прегледат и да предложат решение, но нищо. Тяхната поддръжка на клиенти знае само как да реагира, за да изчака. Наистина лошо преживяване.

Автоматичен превод:
1...15 16 17...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини