ФорумКазинаMyStake Casino - обща дискусия

MyStake Casino - обща дискусия (страница 17)

преди 2 години от Leclair36
|
79046 преглеждания 392 отговора |
|
1...16 17 18...20
Arielchurro
преди 9 месеца

Не мога да ви кажа точно, защото ние не сме казино. Напълно разбирам, че чакането понякога може да бъде неприятно, но всички ще трябва да го направим в този случай и когато казиното има актуализация или научите нещо ново, тогава ще знаем къде се намирате.

Така че съжалявам, но засега не можем да направим нищо повече. 😥

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Направих първия си депозит в моето казино Take, но той никога не беше кредитиран в сметката ми. Имам доказателство за превода, но те не искат да ми върнат парите

Автоматичен превод:
juancarloscmn13
преди 9 месеца

Бих казал, че казиното не може да „върне пари", преди парите да стигнат до сметката им.

Чували ли сте, че преминаването на всяка транзакция отнема известно време? Когато повечето казина предпочитат да заемат сумата на клиентите си предварително, за да им позволят да играят веднага, това изглежда е изключение.

Както и да е, къде депозирахте, моля, и кое плащане използвахте?

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Казиното никога не ми е давало пари назаем, това беше първият ми депозит и той никога не е бил кредитиран в моята казино сметка Преводът дойде от Mercadopago и пристигна в банката на казиното, но никога не беше кредитиран в моята казино сметка Преводът беше направен правилно

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

file Имам разписката с часа и датата и имам запис на сметката в казиното, че никога не съм получавал депозит, не можех да играя, защото това беше първият ми депозит и никога не е пристигнал.

Автоматичен превод:
juancarloscmn13
преди 9 месеца

Здравейте,

Казах, че казината заемат пари на играчи без тяхно знание. Все пак говорим за максимална времева рамка от 48 часа.

Както и да е, получил ли си някакво обяснение от казиното досега? Обзалагам се, че трябва да обсъдят това с финансистите или доставчиците на плащания, но съм съгласен, че трябва да сте добре информирани, разбира се.

Така че, моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Единственото нещо, което ми казаха е, че разследват, но мина почти седмица и не са ми дали отговор, нито дори имейл съобщение, нищо освен че е в процес на разследване, те ми казаха веднага щом изпратих тях разписката, всичко с часа, датата и те казват, че е депозит, но те все още разследват

Автоматичен превод:
juancarloscmn13
преди 9 месеца

Така че изглежда трябва да изчакаме края на разследването. Само с резултата може да се реши следващият курс на действие. 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
juancarloscmn13
преди 9 месеца

Колко време чакахте решението?

Автоматичен превод:
Arielchurro
преди 9 месеца

5 дни

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, не знам парите за бонус, мисля, че 1000 получават 7000, мога ли да събера?

Автоматичен превод:
Antony0103
преди 8 месеца

Здравей, от това което пишеш не разбирам много добре какво искаш да кажеш.

Въпреки това сте играли с бонус в казиното, нали? Опитвате се да теглите пари, но не е възможно?

Както и да е, можете да зададете всеки въпрос, който искате, на екипа за поддръжка или чат на живо в казиното. Те ще могат да ви дадат най-добрия съвет.

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
Anonymized550
преди 8 месеца

Здравейте, виждам , че сте го настроили при нас. Бихте ли ни казали малко повече за това, което се случва с вашето оттегляне? Казиното изобщо не отговаря на вашите въпроси? Успяхте ли вече да потвърдите акаунта си тук?

Ще чакам отговор.

Автоматичен превод:
Anonymized550
преди 8 месеца

Благодаря за описанието на ситуацията. Колко време отнема целият процес на теглене в казиното? Както можете да видите, ние даваме на казината 14 дни, за да го решат. Ако казиното не направи нищо в рамките на това време и ви игнорира, нашият екип ще се опита да ви помогне и ще се свърже с тях.

Обаче казаха ли ви защо удължават оттеглянето ви? Предполагам, че при такава висока печалба се правят проверки и при доставчика, така че е добре да имате скрийншоти и доказателство, ако е необходимо. Но очевидно ще отнеме известно време, въпреки че бих очаквал казиното поне да ви каже какво се случва в момента.

Ако имахте някакви новини бихте ли ме уведомили? Много ми е интересно да видя как ще се развие всичко.

Ще ти стискам палци.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Здравейте, имам 7000 в баланс, как мога да ги изтегля?


Автоматичен превод:
Antony0103
преди 8 месеца

Здравейте. Трябва да се опитате да говорите с екипа за поддръжка на клиенти на казиното, ако не сте сигурни как да изтеглите парите. Трябва да има раздел в акаунта ви, където всъщност можете да поискате такъв.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

здравейте, имам проблем с акаунта си за проверка


можеш ли да ми помогнеш?

Автоматичен превод:
kowol42o4
преди 8 месеца

Здравейте, можете ли да опишете какъв проблем имате при проверката? Казиното не приема вашите документи? Или въпросът е нещо друго?

Уведомете ме, за да се опитаме да ви посъветваме.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Здравей Джаро

Вече си спомням, моят приятел Матео депозира пари в сметката ми.. как да го потвърдя сега? какво трябва да изпратя?


имам нужда от проверка на една карта, не моята карта

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
kowol42o4
преди 8 месеца

Здравейте, не е разумно да използвате чужди документи, карти или нещо подобно. Защото, когато искате да се верифицирате, това може да причини проблеми, каквито имате сега, и казиното може да затвори акаунта ви. Всичко трябва да е на ваше име, за да не ви заподозре казиното.

Вие обаче им казахте, че вашият приятел е депозирал във вашата сметка и какво точно трябва да потвърдите сега? Най-доброто нещо, което можете да направите, е да ги информирате.

Разпитайте и ми кажете какво ви казват.

Автоматичен превод:
1...16 17 18...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини