ФорумКазинаMyEmpire Casino - обща дискусия

MyEmpire Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 1 година от BastiRS5
|
8955 преглеждания 93 отговора |
|
1...4 5
brandon97vo
преди 1 месец

Здравей, от колко време чакаш парите си? Виждам, че не си единственият, който има този проблем.

Като казваш, че ти се е случвало за втори път, как се получи първия път? Взехте ли парите? Ако да, след колко време?

Ще чакам отговор.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Първият път, когато чаках повече от 3 седмици, така и не получих парите, в крайна сметка просто ги използвах. Този път чаках почти цяла седмица и все още нищо. Какво мога да направя или да им кажа, за да ги накарам да побързат и да обработят тегленето ми?

Автоматичен превод:
brandon97vo
преди 1 месец

Ако не сте успели от първия път и сега чакате повече от няколко седмици, вероятно бих помислил два пъти далида пусна жалба . Нашият екип ще се опита да ви помогне и да видим докъде ще стигне, защото видях, че казиното решава жалби доста често и има добър индекс на безопасност.

Бих добавил, че даваме на казината 14 дни да платят на играча, но тъй като имахте проблем първия път, се чудя как ще се развие сега. Все пак бих препоръчал да не залагате с парите.

Какво мислите, тогава ще подадете жалба?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

така че какво трябва да направя от тук нататък

Автоматичен превод:
brandon97vo
преди 4 седмици

Бих препоръчал да изчакате известно време, споменах 14-те дни, които даваме на казината, и се опитайте да информирате за тегленето.

Имам още един важен въпрос, верифициран ли си в казиното? Освен това нямате контрол върху процеса на теглене и вероятно няма да има много, за да го ускорите, така че ще е необходимо търпение.

Ако обаче нищо не се случи, няма да имате никаква информация, така че ви дадох връзката в предишния си отговор (текст със зелени букви) и можете да ни изпратите жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

ДОБРО УТРО БЯХ ОБЪРКАН С МОЕТО EMPIRE CASINO НЕ ЗАВЪРШИ МОЕТО ОТТЕГЛЯНЕ С ИЗВИНЕНИЕТО, ЧЕ ИМА НАТРЕПЕНОСТ ОТ РАБОТА И ВСИЧКИ ПРЕДСТАВИТЕЛИ, КОИТО РАЗГОВОРЯ С МЕН, СЪЩО МИ КАЗВАТ РАЗЛИЧНО ИЗВИНЕНИЕ. ДАЛЕЧ ОТ ТОВА КАЗИНО И БИ БИЛО ДОБРЕ ДА НАМАЛИШ РЕЙТИНГА

Автоматичен превод:
Kallioi
преди 3 седмици

здравейте Извинете ме, че го казвам, но наистина не е толкова очевидно, че нещо несправедливо се случва. Може би казиното е изправено пред някакъв технически проблем и служителите не са получили точна информация, която трябва да препратят на играчите. Много често, ако питате мен.

Пропуснете capslock, моля, и вместо това ни разкажете повече за тази ситуация. 🙂 Би било добре.

Например, кога подадохте заявката за теглене?


Автоматичен превод:
Radka
преди 3 седмици

Заявката беше подадена на 26.10. Проблемът е, че извиненията, които ми казват, са различни и имам нужда от парите си незабавно.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

ИМАМ НУЖДА ОТ ВАШАТА ПОМОЩ ВЕДНАГА ИМАМ НУЖДА ОТ ТЕЗИ ПАРИ. НЯКОИ ПРЕДСТАВИТЕЛИ НА ЧАТА МИ КАЗВАТ, ЧЕ Е НА ФИНАЛЕН ЕТАП, ДРУГИ МИ КАЗВАТ, ЧЕ ВСЕ ОЩЕ Е В ЕТАП НА ОБРАБОТКА, СЛЕД ТОВА МИ КАЗВАТ, ЧЕ ИМА ТЕХНИЧЕСКИ ПРОБЛЕМИ С НЕГО ДРУГИ МИ КАЗВАТ, ЧЕ ИМА ГОЛЯМ LOG KOS АНАЛИЗ. ИЗГЛЕЖДА, ЧЕ ТОВА КАЗИНО НЕ ИСКА ДА ПЛАЩА И АЗ НЯМАМ МОГА ДА ЧАКАМ 14-ТЕ ДНИ, ЗАЩОТО ИМАТ НУЖДА ОТ ТЕЗИ ПАРИ. ТАКА ЧЕ, АКО МОЖЕТЕ ДА МИ ПОМОГНЕТЕ ВЕДНАГА, МОЛЯ

Автоматичен превод:
Kallioi
преди 2 седмици

За съжаление не можем да направим много в момента. Само ако бъде подадена жалба за това казино, нашият екип може да се намеси. И да не забравяме 14-дневната времева рамка, нали?

Кога точно сте поискали оттеглянето?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Направих оплакване. Това което се прави е подигравка. Поисках теглене от 26/10 и всеки ден чувам различно извинение. Кой може да ми помогне

Автоматичен превод:
Kallioi
преди 2 седмици

Мога ли да попитам къде се оплакахте?

Не виждам никакви тук на нашия уебсайт; затова питам.

Имате ли актуализации сега след уикенда, може би?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Направих жалбата до вас. Но всичко е наред казиното плати

Автоматичен превод:
Kallioi
преди 2 седмици

Хубаво е, че в крайна сметка ти платиха! Струва ми се, че смятате оплакването си тук във форума за официално оплакване. Въпреки че не е, радвам се, че сподели опита си с нас.

благодаря ви

Автоматичен превод:
1...4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини