ФорумКазинаMyEmpire Casino - обща дискусия

MyEmpire Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от BastiRS5
|
8992 преглеждания 93 отговора |
|
1...3 4 5
Karina1
преди 1 месец

Моля, прочетете пълния преглед на казиното тук .

Вярвам, че е много важно да забележите дали казиното е готово да разрешиоплакванията , когато възникнат. Виждате, че го правят, така че е добър знак.

Освен това, за да разберете по-добре как правим преглед на онлайн казина, моля, прочетете статията 👈 и не се колебайте да се отправяте с въпроси.

Наистина ли играете в това казино?🤔

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, започвам да играя и имам печалба от 1000 €, ще изчакам, ако продължат тегленията

Автоматичен превод:
Karina1
преди 1 месец

Поздравления за победата. Използвахте ли някакъв бонус в казиното или не?

Що се отнася до тегленето, надявам се всичко да мине гладко.

Не беше ли необходимо обаче да проверявате?

уведомете ме 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не съм използвал никакъв бонус, те по принцип не искат проверка, нито я смятат за необходима!! Сега чакам днес втория работен ден и нито едно от тегленията ми не е минало!

Автоматичен превод:
Karina1
преди 1 месец

здравейте

Надявам се, че тегленето ви ще бъде обработено бързо!

Ако мога да добавя една подробност към предишното ви безпокойство: за съжаление, няколко прилични казина не са сред най-бързите, когато става въпрос за процес на теглене. Ето факта: ние не сме в състояние да проверим това качество, нито да изготвим правилно изчисление, за да отразим всяка налична опция за плащане за всяка държава; в резултат на това Индексът на безопасност не съдържа няколко ключови аспекта, от които играчите по очевидни причини са много заинтересовани.

KYC и скоростта на теглене просто не могат да бъдат измерени, но играчите винаги могат да търсят такава обратна връзка от казиното в потребителските отзиви, оплаквания или тук във форума.

Следователно, ние сме заинтересовани да видим напредъка на вашето теглене - уведомете ни как върви и най-доброто от вас!



Автоматичен превод:
преди 1 месец

Ще се свържа с вас с новини, ако имам нужда от помощ след 14-те дни!! надявам се, че няма!!

Автоматичен превод:
Karina1
преди 1 месец

Това са първите ви тегления от това казино, ако не ме лъже паметта. Искрено се надявам, че KYC не е необходим, както изглежда, и че забавянето няма да се влоши!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Във всички тези подобни компании споменавам някои примерни (malina casino, spinanga, rt bet, empire casino) пише, че акаунтът в момента не изисква проверка.. Чета някои коментари във форума от прекомерни закъснения, когато се стресирам.. сега достигнах максималния лимит за тегления, тъй като спечелих €1300, две тегления от 500 и едно от 300 предстоят

Автоматичен превод:
Karina1
преди 1 месец

Доколкото забелязах, много казина внезапно решиха, че проверката на сметката е необходима само когато играчът достигне определен праг на печалби или сумата, готова за изтегляне, е достатъчно висока. Очаквам казината да са убедени, че играчите искат да го правят по този начин; от друга страна, доста съм изненадан от някои сайтове и дори ако сметката не трябва да бъде потвърдена, процесът на теглене пак е доста бавен.

Къде е предимството, чудя се?

какво мислиш

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Вярвам, че това е техният начин да имат достъп до тегления за анулиране по всяко време и момент, така че играчът да бъде "изкушен"!!! Защото иначе ако акаунтът беше верифициран нямаше да има причина за толкова дълго забавяне и чакане!! Сега парите се обработват за реални 5 минути и се изпращат към вашата сметка, работата е там, че дотогава моментът продължава от 3 дни поне до месец те са налични за анулиране

Автоматичен превод:
Karina1
преди 1 месец

Това е доста интересно мнение, бих казал, и много се надявам да не е истината. В името на всички играчи, разбира се.🙂

Благодаря ви за вашето вътре все пак и се надявам, че няма да стигнете до никакви проблеми там.🤞

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Днес е третият работен ден, общо 5, и все още нито едно от плащанията ми не е обработено, но постоянно ме уверяват, че скоро ще бъдат обработени.

Въпреки това не ми позволява да отворя оценките на това конкретно казино на страницата на casinoguru, за да пусна жалба!

Автоматичен превод:
Karina1
преди 1 месец

Виждам, че сте успели да подадете жалба . Разбрахте ли случайно каква е причината да не можете да го направите в началото?🤔

Виждам, че Вероника ви е обяснила там, че даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащането, така че ще трябва да изчакате малко, за съжаление.

Тъй като имаме много опит, едно казино наистина успя да плати на играчите без наша намеса в рамките на този период от време, така че решихме да изчакаме пълни 14 дни и едва тогава започваме да проучваме въпроса. Могат да се случат много аспекти, които да причинят забавяне в казиното, тъй като може да има известно претоварване на тегленията или че казиното няма достатъчно персонал.

Надявам се, че плащането ви ще бъде обработено скоро и ще дойдете със страхотни новини, за които да ни информирате.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Най-накрая подадох жалба, защото смятам, че определено ще имам нужда от вашата намеса. Виждам, че има много висок рейтинг, но лошо потребителско мнение. Продължават да ме уверяват, че тегленето ми е безопасно, не е необходимо да се идентифицирам и скоро ще получа средствата, но нищо не напредва.

Автоматичен превод:
Karina1
преди 1 месец

Предполагам, че човек може лесно да бъде загубен, когато прилично казино е спечелило лоша обратна връзка от потребителите. От моя опит обаче плащането ще бъде обработено в крайна сметка. Сега трябва да е само въпрос на време. Доколкото проверих опита на други потребители, основният проблем е бавното теглене, което, като се има предвид текущата ви ситуация, е доста добра новина. Опитайте се да издържите, имайте предвид, че ако нещо се обърка, оплакването ще бъде на ваше разположение.

🤞

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Благодаря ви много, всичко, което правите за нас, е изключително ценено.. Ще се върна скоро с новини!!

Автоматичен превод:
Karina1
преди 1 месец

Ще бъдем тук и чакаме актуализацията.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Оценен с 1 от 5 звезди

Преди час

Ужасно, ако искате всъщност...

Ужасно, ако искате наистина да получите печалбата си. RUDE поддръжка на клиенти. Неефективни, не отговарящи на нормалните глупости, можете да депозирате безкрайни суми и да изтеглите само 750 долара, като това отнема 2 седмици и колкото по-високо е нивото, толкова по-бързо е тегленето, вие сте изхвърлени надолу в списъка въз основа на старшинство!! Което не само е трудно да се спечели, но и да се поддържа. Успех и при получаването на бонус пари!

Автоматичен превод:
Kluds87
преди 1 месец

Здравейте, изживяването вероятно не е най-доброто, ако дадете на казиното 1 от 5 звезди.

Но исках да те попитам и тук имаш ли проблеми с тегленията и още ли ги чакаш или успя да си вземеш парите? Когато споменахте, че поддръжката на клиенти е груба, справихте ли се с тях в тази ситуация или нещо друго?

Чувствайте се свободни да ме уведомите и ще видим дали е възможно да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

забавяне на тегленето с изплащането ми от 500$, казвайки, че е във финансовия отдел и те не могат да направят нищо по въпроса това е вторият път, когато това се случва, тъжно е, че не могат да се отнасят правилно към клиентите

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
1...3 4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини