преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с MyEmpire Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Имам и проблем с бонуса. В момента имам 770 евро и бих искал да изплатя това. Въпреки това, бонусът просто спря €0,05 преди края и не може да бъде отменен. От 2 дни пиша на поддръжката по няколко пъти на ден и искам този бонус да бъде премахнат, но нищо не се случва. Всеки път твърдят, че има технически актуализации!
I also have the bonus problem. I'm currently on €770 and would like to pay this out. However, the bonus simply stopped €0.05 before the end and cannot be cancelled. For 2 days I have been writing to support several times a day and would like this bonus to be removed, but nothing happens. Every time they claim there are technical updates!
Habe ebenfalls das Bonusproblem. Bin gerade auf 770€ und würde diese gerne auszahlen. Der Bonus ist jedoch 0,05€ vor Ende einfach stehengeblieben und lässt sich nicht stornieren. Seit 2 Tagen schreibe ich dem Support mehrere Male am Tag und möchte das dieser Bonus rausgenommen wird, es passiert aber nichts. Jedes Mal wird behauptet es gäbe technische Aktualisierungen!
О, това трябва да се чувства много неудобно!
Въз основа на друга подобна жалба, аз със сигурност се надявам, че казиното най-накрая ще прекрати тази техническа неизправност.
Разбира се, пожелавам ви бързо решение и ни уведомете веднага щом възникне нещо ново, моля.
Oh, that must feel very inconvenient!
Based on the other similar complaint, I surely hope the casino will finally end this technical malfunction.
Of course, I wish you a quick resolution, and let us know as soon as something new arises, please.
Лош опит с това казино.
подвеждаща реклама.
Все още чакам резултата от оплакването си, което не напредва... защото не е лекувано със сигурност поради празниците?
Ще оставя други другаде, ако нищо не напредне
Bad experience with this casino.
misleading advertising.
I am still waiting for the result of my complaint which is not progressing... because it was not treated surely due to the holidays?
I'm going to drop off others elsewhere if nothing progresses
Не съм сигурен за празниците, но Casino Guru все още има поне два дни, за да отговори. Моля, обърнете внимание на таймера:
Моля, имайте търпение, не сте единственият в беда, всъщност екип от 17 специалисти в момента обработва повече от 800 жалби наведнъж...
Оценявам вашето съдействие.
Not sure about the holidays, yet Casino Guru still has at least two days to respond. Kindly mind the timer:
Please be patient, you are not the only one in trouble, actually, a team of 17 specialists is currently handling more than 800 complaints at once...
I appreciate your cooperation.
Да, разбирам и ви благодаря, че помагате на играчи в затруднение.
просто не е много удобно да имаш депозит при тях, който стои от известно време.
И аз съм малко разстроен от този лош опит и тази липса на уважение, за първи път се сблъсквам с проблем.
Така или иначе ще чакам без да пипам нищо.
Ще депозирам със сигурност на други сайтове, за да съм сигурен в добрия напредък на резултата.
Yes I understand and thank you for helping players in difficulty.
it's just that it's not very convenient to have a deposit with them, which has been on hold for a while.
And I'm a little upset by this bad experience and this lack of respect, it's the first time I've encountered a problem.
I'm going to wait anyway without touching anything.
I will deposit certainly on other sites can be to be sure of the good progress of the result.
Моля. Напълно разбирам, че понякога е трудно да запазиш хладнокръвие, когато си в неприятна ситуация, особено когато са намесени пари.
Но що се отнася до това да не пипате средствата си в сметката, мисля, че мислите доста добре. Много играчи залагат парите си накрая, така че ако имате силна воля, това е най-добрият начин.
Засега нека видим накъде ще тръгне ситуацията ви и се надяваме накрая всичко да се нареди добре.
You're welcome. I totally understand that sometimes it's hard to keep a cool head when you're in an unpleasant situation, especially when there's money involved.
However, as far as not touching your funds in the account goes, I think you're thinking quite well. A lot of players gamble away their money in the end, so if you have a strong will, that's the best way to go.
For now, let's see where your situation goes from here and hope everything turns out well in the end.
Здравейте
След това няма да крия, че ми се струва супер дълго.
Почти 3 седмици откакто подадох жалбата си и тя все още не е отворена.
Познавам хора, които са направили всичко за няколко дни. Та се чудя дали един ден ще се лекува.
И колкото повече чакаме, толкова повече се изкушавам да оставя всичко зад гърба си.
Просто би било жалко, ако сайтът се справи добре.
Все пак ви благодаря, че помагате на играчите
Hello
Afterwards, I won't hide the fact that I find it super long.
Almost 3 weeks since I filed my complaint and it has not yet been opened.
I know people who had everything done in a few days. So I wonder if one day it will be treated.
And the longer we wait, the more I'm tempted to leave everything behind.
It would just be a shame if the site did well.
However, thank you for helping the players
Надеждата умира последна. В този случай със сигурност не бих се отказал на твое място. Понякога отнема малко повече време, защото нашият екип също е зает и се старае да се справи внимателно с всеки случай, също като вашия.
Както и да е, забелязах във вашата жалба , че Павел го е поел и че той се опитва да намеси казиното в разговора.
Така че нека да видим накъде отива ситуацията и дали случаят може да бъде решен.
Знам, че е трудно в тези ситуации, но се опитайте да останете търпеливи и да държите главата си изправена.
Желая ти късмет.
The hope dies last. In this case, I certainly wouldn't give up if I were you. Sometimes it takes a little longer, because our team is also busy and they try to deal with each case carefully, just like yours.
Anyway, I noticed in your complaint that Pavel took it over, and that he is trying to bring the casino into the conversation.
So let's see where the situation goes and if the case can be resolved.
I know it's a tough one in this situations, but try to remain patient and keep your head up.
I wish you the best of luck.
да, благодаря, видях. Тази сутрин жалбата ми беше отворена. И си прав. Така че сега ще изчакам, докато се вземе предвид. благодаря за вашите съвети и подкрепа
yes thank you I saw. This morning my complaint was opened. And you are right. So I will wait now until it is taken into account. thanks for your advices and support
Моля. Радвам се да помогна и ако не знам по друг начин поне с думи ако може.
Както и да е, интересно ми е как ще се развие този случай накрая. Твърдо вярвам, че ще се оправи. Стискайте палци.🤞
You're welcome. I'm happy to help and if I don't know any other way, at least in words if it's possible.
Anyway, I'm curious how this case will turn out in the end. I firmly believe that it will be fine. Fingers crossed.🤞
Здравейте, съжалявам да разбера, че сте имали проблем с тегленията и че не сте успели да получите парите си. Бих искал да отбележа, че даваме на казината 14 дни за разрешаване на такова искане. Така че според написаното от вас има още няколко дни. Казиното каза ли ви обаче някаква причина, поради която тегленията закъсняват?
Ако обаче желаете, когато изтече срокът, който споменах в отговора си, можете да подадете жалба при нас и нашият екип ще се опита да ви помогне. Мислите ли, че ще се възползвате от тази възможност?
Hello, I'm sorry to hear that you had a problem with your withdrawals and that you didn't manage to get your money. I would like to point out that we give casinos 14 days to resolve such a request. So according to what you wrote they still have a few days. However, did the casino tell you any reason why the withdrawals are late?
However, if you want, when the time frame I mentioned in my answer passes, you can file a complaint with us and our team will try to help you. Do you think you will take advantage of this opportunity ?
Добър вечер на всички. Уебсайтът на казино myempire изчезна. Някой друг имал ли е този проблем и може би е научил нещо за него?
Good evening to all. The myempire casino website has disappeared. Is anyone else experiencing this issue and maybe have learned something about it?
Καλησπέρα σε όλους. Έχει εξαφανιστεί η ιστοσελίδα του myempire casino. Υπάρχει κάποιος άλλος που αντιμετωπίζει αυτό το θέμα και ίσως έχει μάθει κάτι σχετικά;
Здравейте, и аз се опитах да го отворя, но при мен всичко работи нормално. Можете ли да направите екранна снимка?
Hi I tried to open it too but everything worked normally for me. Can you please take a screenshot ?
След почти 20 часа се появи отново. Благодаря Ви за отговора
After almost 20 hours, it appeared again. Thank you for your answer
Много разочарован, изтеглих 400 евро и все още е в очакване след 15 дни, поддръжката е много лоша, само автоматизирани отговори не поемат отговорност, не съм получил ясни отговори защо тегленето предстои и кога ще завърши, последните 2 дни ме избягват, вероятно няма да си получа парите обратно, нямах бонуси и изисквания за залагане, не ме попитаха за идентификация, вероятно ще подам жалба на техния доставчик на лицензи
Very disapointed , i did a 400euros withdraw and its still pending after 15 days , the support is very poor only automated answers taking no responsibility , i havent get any clear answers about why the withdraw is pending and when is going to complete , the last 2 days they avoid me , probably i will not get my money back , i had no bonuses and no wagering requirments , they didnt ask about identification , probably i will file a complaint on their license provider
Здравейте, започнах изплащане на 500 евро на 26 март в 22:06, а днес е 4,4 и пише, че има забавяния и работното време е 3-5 дни, имам и поддръжка на живо и имейл. Писах имейл до поддръжката, но винаги ми казваха да бъда търпелив. Като чета тук, не само аз имам проблеми. И винаги отговаряйте автоматично или ще изляза след няколко минути. Никога не съм имал такива проблеми с изплащане, жалко, сайтът изглежда страхотно
Hello, I initiated a payout of 500 euros on March 26th at 10:06 p.m. and today it is 4.4 and it says that there are delays and the working time is 3-5 days, I also have live support and e-mail. I wrote an email to support but I was always told to be patient. As I read here, I'm not the only one having problems. And always answer auto or I'll be logged out after a few minutes. I've never had such problems with a payout, it's a shame, the site looks great
hallo ich hab am 26,3 um 22,06 Uhr eine Auszahlung veranlasst von 500 Euro und heute ist es der 4,4 und es heißt das es Verzögerungen gibt und die arbeitungszeit ist 3-5 tagen , hab auch den live support und E-Mail support an geschrieben aber immer es gleich hab ich gesagt bekommen, haben sie Geduld. wie ich hier lese bin ich nicht der einzige wo die Probleme hat . Und immer Auto antworten oder ich werde gleich aus geloggt nach paar Minuten. Ich hab noch nie so Probleme gehabt mit einer Auszahlung, schade eigentlich die Seite schaut super aus lg
Много разочарован, изтеглих 400 евро и все още е в очакване след 15 дни, поддръжката е много лоша, само автоматизирани отговори не поемат отговорност, не съм получил ясни отговори защо тегленето предстои и кога ще завърши, последните 2 дни ме избягват, вероятно няма да си получа парите обратно, нямах бонуси и изисквания за залагане, не ме попитаха за идентификация, вероятно ще подам жалба на техния доставчик на лицензи
Very disapointed , i did a 400euros withdraw and its still pending after 15 days , the support is very poor only automated answers taking no responsibility , i havent get any clear answers about why the withdraw is pending and when is going to complete , the last 2 days they avoid me , probably i will not get my money back , i had no bonuses and no wagering requirments , they didnt ask about identification , probably i will file a complaint on their license provider
Здравейте, виждам, че сте подали жалба и бих казал, че е правилно, ако продължава повече от 14 дни. Исках да те попитам защо казиното все още не ти е дало парите, но виждам, че си получил само автоматични отговори, което вероятно не ти е помогнало. Имали ли сте успешни тегления тук преди?
Както и да е, ще трябва да имаме търпение и нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация и да видим докъде ще стигнем.
Ако научите нещо ново, уведомете ни.
Hi, I see you have filed a complaint and I would say it was the right thing to do if it has been going on for more than 14 days. I wanted to ask you why the casino hasn't given you the money yet, but I see that you only got automatic answers, which probably didn't help you. Have you had any successful withdrawals here before ?
Anyway, we will have to be patient and our team will try to help you in your situation and see where we get to.
If you learn anything new let us know.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.