преди 3 месеца
0
здравей
Трябва да получа 25% кешбек от казино на живо (всеки понеделник получавам всеки играч, който е поискал в чат/e-amil), но „администраторът реши", не мога да получа никакви бонуси в бъдеще! (без подробности)
Много мила! Не съм изневерил или нещо подобно, просто загубих!
След това затворих акаунта си в това казино! Не играйте тук!
Габор
Hello!
I should get 25% live casino cashback (on every monday get every player, who is request in chat/e-amil), but "administrator decided", i cant get any bonuses in the futute! (no any details)
Very kind! I didnt cheat or something, just lost!
Then i closed my account at this casino! Dont play here!
Gabor
За съжаление, казината могат да решат по всяко време на кого да не дават бонуси. Често се случва играчите да пишат, че поради "административни" причини не им се дават допълнителни бонуси, което е жалко. Тогава вероятно ще бъде важно да намерите друго казино, което няма да има такъв проблем.
Така че не съм изненадан, че закрихте акаунта си. 😕
Unfortunately, casinos can decide at any time who they will not give bonuses to. It often happens and players write that for "administrative" reasons they are not given further bonuses, which is a shame. Then it will probably be important to find another casino that will not have such an issue.
So I am not surprised that you closed your account. 😕
Хей, вече подадох жалба и оценявам Casino Guru, че я разгледа, просто се чудя дали някой друг е имал проблеми с копиране и поставяне на отговори на състояния на теглене до степен да се чувства подиграван, когато питате за дълго време за теглене
Hey I have already filed a complaint and I appreciate Casino Guru looking into it, I'm just wondering if anyone else has had issues with copy and pasted answers to withdrawal statuses to the point of feeling mocked when you are asking about a long withdrawal time
здравей
Ако искате да прегледате други оплаквания, подадени срещу това казино, тази връзка трябва да ви помогне:
https://casino.guru/complaints/in_progress
Намерих 9 отворени случая, включително вашия. Изглежда също, че не сте запознати с процеса на подаване на жалби, така че бих искал да помогна. Предлагам ви да прочетете инструкциите тук 👈
Жалбата е сравнително бавен процес.
„Всяка участваща страна (вие, казиното или екипът на Casino Guru) има седем дни да отговори, когато се изисква да го направи, за да придвижи жалбата напред. Когато този период изтече без отговор, ние обикновено избираме да удължим срока с още седем дни.
Тъй като успешното разрешаване на жалба често изисква много комуникация между трите страни, общото време може да се увеличи. Средното време, необходимо за затваряне на успешно разрешени жалби, е приблизително 21 дни от датата, на която са били изпратени, но отново, това варира много от една жалба до друга."
Кажете ми, ако мога да помогна с нещо друго, моля.
Hello,
If you would like to browse other complaints submitted against this casino, this link should help out:
https://casino.guru/complaints/in_progress
I found 9 open cases, including yours. It also seems you are not familiar with the complaint process, so I'd like to help. I suggest you read the instructions here 👈
A complaint is a relatively slow process.
"Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days.
As the successful resolution of a complaint often takes a lot of communication between all three parties, the total time can add up. The average time it takes to close successfully-resolved complaints is roughly 21 days from the date they were submitted, but again, this varies a lot from one complaint to another."
Let me know if I may help with anything else, please.
Добър ден Чаках 25 дни в казиното, за да бъде одобрено тегленето ми. Подадох и жалба чрез casino guru. Пиша това тук, за да внимавате, ако решите да играете през това казино. Ако нещо се промени, ще пиша тук.
Good day. I've been waiting for 25 days at the casino for my withdrawal to be approved. I also filed a complaint through casino guru. I'm writing this here so you can be careful if you decide to play through this casino. If anything changes, I'll write it here.
Pekny den. V casine cakam uz 25 den na schvalenie vyberu. Podal som aj staznost cez casino guru. Pisem to sem preto aby ste si dali pozor ak sa rozhodnete hrat cez toto casino. Ak sa nieco zmeni napisem to sem.
Здравейте, бих казал, че е добра стъпка да подадете жалба. Казиното каза ли също защо чакате толкова дълго за парите си? 25 дни са доста клане и определено бих искал да чуя нещо подходящо. Това ли е първият ви избор тук?
Все още поддържате ли връзка с казиното?
Hi, I would say a good step would be to file a complaint. Did the casino also say why are you waiting so long for your money? 25 days is quite a massacre and I would definitely like to hear something relevant. Is this your first choice here?
Are you still in contact with the casino?
Ahoj, dobrý krok by som povedal bolo zalozenie staznosti. Povedalo kasino aj preco cakas tak dlho na svoje peniaze? 25 dni je celkom masaker a urcite by som chcel pocut nieco relevantne. Je to tvoj prvy vyber tu?
Si s kasinom stale v kontakte?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.