НачалоФорумКазинаMyEmpire Casino - обща дискусия

MyEmpire Casino - обща дискусия (страница 6)

 от BastiRS5
|
14 265 преглеждания 106 отговора |
|
1...5 6
gamert799

Ще чакаме тук вашите актуализации.

Автоматичен превод:

здравей

Трябва да получа 25% кешбек от казино на живо (всеки понеделник получавам всеки играч, който е поискал в чат/e-amil), но „администраторът реши", не мога да получа никакви бонуси в бъдеще! (без подробности)

Много мила! Не съм изневерил или нещо подобно, просто загубих!

След това затворих акаунта си в това казино! Не играйте тук!

Габор

Автоматичен превод:
Vartyi

За съжаление, казината могат да решат по всяко време на кого да не дават бонуси. Често се случва играчите да пишат, че поради "административни" причини не им се дават допълнителни бонуси, което е жалко. Тогава вероятно ще бъде важно да намерите друго казино, което няма да има такъв проблем.

Така че не съм изненадан, че закрихте акаунта си. 😕

Автоматичен превод:

Хей, вече подадох жалба и оценявам Casino Guru, че я разгледа, просто се чудя дали някой друг е имал проблеми с копиране и поставяне на отговори на състояния на теглене до степен да се чувства подиграван, когато питате за дълго време за теглене

Автоматичен превод:
Mouser10

здравей

Ако искате да прегледате други оплаквания, подадени срещу това казино, тази връзка трябва да ви помогне:

https://casino.guru/complaints/in_progress

Намерих 9 отворени случая, включително вашия. Изглежда също, че не сте запознати с процеса на подаване на жалби, така че бих искал да помогна. Предлагам ви да прочетете инструкциите тук 👈

Жалбата е сравнително бавен процес.

„Всяка участваща страна (вие, казиното или екипът на Casino Guru) има седем дни да отговори, когато се изисква да го направи, за да придвижи жалбата напред. Когато този период изтече без отговор, ние обикновено избираме да удължим срока с още седем дни.

Тъй като успешното разрешаване на жалба често изисква много комуникация между трите страни, общото време може да се увеличи. Средното време, необходимо за затваряне на успешно разрешени жалби, е приблизително 21 дни от датата, на която са били изпратени, но отново, това варира много от една жалба до друга."

Кажете ми, ако мога да помогна с нещо друго, моля.

Автоматичен превод:

Добър ден Чаках 25 дни в казиното, за да бъде одобрено тегленето ми. Подадох и жалба чрез casino guru. Пиша това тук, за да внимавате, ако решите да играете през това казино. Ако нещо се промени, ще пиша тук.

Автоматичен превод:
mirtah

Здравейте, бих казал, че е добра стъпка да подадете жалба. Казиното каза ли също защо чакате толкова дълго за парите си? 25 дни са доста клане и определено бих искал да чуя нещо подходящо. Това ли е първият ви избор тук?

Все още поддържате ли връзка с казиното?

Автоматичен превод:
1...5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини