ФорумКазинаMyEmpire Casino - обща дискусия

MyEmpire Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от BastiRS5
|
8998 преглеждания 93 отговора |
|
12 3 45
преди 5 месеца

Здравейте,

Играх в това казино, като взех техния бонус за добре дошли.

И имах проблем с тях, когато исках да взема 3-тия бонус за добре дошли.

При първите си 2 депозита направих 2 печалби, които ми бяха изплатени след 3 дни, което е разумно.

Но когато исках да взема 3-тия бонус, имах проблем с тях. Моят опит ще намерите в оплакванията.

Тогава поисках затваряне.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, мислех, че това е някаква актуална ситуация, но възникна преди 9 месеца. И така, успяхте ли успешно да затворите акаунта си там? Първо исках да кажа, че такова нещо може да се случи, но да го решавам повече от 2 месеца ми е прекалено. Така че в това отношение не ви обвинявам за закриването на акаунта.

Но това, което приемам като положително е, че успяхте да се оттеглите два пъти и според това, което казахте, в доста разумен срок.

Както и да е, играеш ли някъде другаде сега, където ти харесва?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

да, имам

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

И какво е общото ви преживяване досега? Играхте ли само за истински пари или опитахте някакъв бонус? Как се чувстваш да играеш тук? 🙂

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Някой от вас имал ли е проблеми с тази бъркотия?? Направих две тегления, едно на 21 и 22 юни, към днешна дата все още нищо, поддръжката чрез чат или имейл се извинява, не знам какво да правя....

Автоматичен превод:
jjoplin86diablo
преди 4 месеца

Мога ли да попитам дали вашият акаунт е напълно потвърден в това казино или трябва първо да преминете процеса? Понякога може да отнеме малко повече време, особено ако това е първото ви теглене.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Да, прав си, но хич не ми хареса как стана.

Бях поискал да го затворят, но видях, че пак е отворен..

Иначе играх на stakeprix, но го нямате в списъка си като racasino, казина, които оценявам заради тяхната бързина и сериозност.

Автоматичен превод:
Linne
преди 4 месеца

Здравейте, вече ви писах обратно на вашето съобщение и вече имаме първото наименувано на страницата. За втория можете да ми изпратите url адреса и ние също ще го разгледаме. 🙂

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Най-лошото казино. Направих теглене преди 7 дни в размер на 447,6 евро, трябваше да ми бъде изплатено след 1-3 дни. Все още се обработва и продължават да ми казват да имам търпение, дори че скоро ще получа актуализация. Те не отговарят на имейли и повтарят едни и същи лъжи отново и отново.

Автоматичен превод:
geoyerodimos
преди 4 месеца

Здравей, каква е причината казиното да не ти плати все още и казаха ли ти само да имаш търпение? Знам, че понякога могат да възникнат усложнения при тегления, но винаги бих казал, че би било добре играчите да знаят за това.

Ние обаче даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегления, така че ако нищо не се промени, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да помогнем.

Засега запазете хладнокръвие и се опитайте да останете там.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Благодаря за отговора, продължават да казват, че плащането ми е на опашка с висок приоритет и трябва да бъда търпелив, тъй като имат много заявки за обработка. Но те също не отговарят на имейлите, толкова е разочароващо

Автоматичен превод:
geoyerodimos
преди 4 месеца

От една страна те разбирам и ти съчувствам, а от друга страна знам, че ако казиното няма какво повече да каже за цялото това нещо, вероятно няма да отговори на твоя имейл. Ще бъде един и същ отговор отново и отново, което вероятно няма да ви направи по-мъдри.

Така че нека да видим какво ще измисли казиното и ще ви изпрати парите.

Виждате ли някакъв статус в акаунта си, независимо дали тегленето чака или се обработва?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Все още е в процес

Автоматичен превод:
geoyerodimos
преди 4 месеца

Добре, така че вероятно ще е важно да видите кога се променя на обработено или прието. Така че не забравяйте да следите това.

Ако нещо се промени, можете да ме уведомите.

Надявам се да е скоро.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добър вечер… Прочетох много коментари за моето казино Empire! Направих теглене вчера.. рано е, знам, опитвам се да изпратя имейл, за да идентифицирам акаунта си. На моята страница пише, че все още не е необходимо удостоверяване. Казаха ми да изчакам 3 дни. Въпросът е: мога ли наистина да ги махна от тази страница?

Автоматичен превод:
Elisabet11
преди 4 месеца

Geia sou. Да, прав си, че е доста скоро да разберем как ще върви. Може би трябва да прочетете тази дискусия, за да научите и повече информация.😉

Може ли да попитам кой метод на плащане сте използвали? Винаги е най-добре да си сътрудничите с казиното, така че когато те поискат да верифицирате акаунта си, изпратете им всички поискани документи.

Надявам се всичко да мине добре и ще чакам вашите актуализации тук.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Добър вечер! Истината е, че дори не чета най-добрите коментари. Направих истината е депозит чрез банка Eurobank и теглене чрез банков превод към националната банка на Гърция. На моята платформа пише, че все още не е необходимо удостоверяване. Очаквам отговор утре! Те нямат чат на живо и не отговарят на имейли. Изтеглих 500 евро. Казват, че е ограничен до 500

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Здравейте

ето я : www. racasino. com

Автоматичен превод:
Linne
преди 4 месеца

Какво е това;

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добър вечер! Истината е, че дори не чета най-добрите коментари. Направих истината е депозит чрез банка Eurobank и теглене чрез банков превод към националната банка на Гърция. На моята платформа пише, че все още не е необходимо удостоверяване. Очаквам отговор утре! Те нямат чат на живо и не отговарят на имейли. Изтеглих 500 евро. Казват, че е ограничен до 500

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Калимера. Така че, моля, изчакайте малко, за да видите какво ще ви каже казиното и ако трябва да преминете проверката, те със сигурност ще ви уведомят.

Моля, уведомете ни за всякакви актуализации.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте

ето я : www. racasino. com

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте. Вярвам, че имате предвид този 👈, нали? Чувствайте се свободни да коментирате за казиното в общата му дискусия, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Моля, дайте ми отзиви за myempire casino, виждам оплаквания за късно теглене, но много добра оценка на сайта

Автоматичен превод:
12 3 45

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини