ФорумКазинаMyEmpire Casino - обща дискусия

MyEmpire Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 10 месеца от BastiRS5
|
2145 преглеждания 24 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 месец

Здравейте, започнах изплащане на 500 евро на 26 март в 22:06, а днес е 4,4 и пише, че има забавяния и работното време е 3-5 дни, имам и поддръжка на живо и имейл. Писах имейл до поддръжката, но винаги ми казваха да бъда търпелив. Като чета тук, не само аз имам проблеми. И винаги отговаряйте автоматично или ще изляза след няколко минути. Никога не съм имал такива проблеми с изплащане, жалко, сайтът изглежда страхотно

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, тъй като даваме на казината 14 дни, за да решат процеса на теглене, ще трябва да имате търпение. Бих искал да знам защо казиното има забавяне, но те ще трябва да ви кажат. Те също не искаха ли потвърждение от вас или вече сте потвърдили акаунта си? Имали ли сте успешни тегления тук?

Ако времето изтече или получите актуализация, не забравяйте да се свържете с нас. Ще видим какво ще стане по-нататък.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Чакам теглене от 9 дни в myempire casino на 190 евро

Автоматичен превод:
manuel1114
преди 1 седмица

Здравейте, съжалявам за ситуацията, в която се намирате в момента.

Казиното обаче каза ли ви също защо тегленето ви е чакало 9 дни? Потвърдихте ли акаунта си тук или не?

Въпреки че ще се изнервя, трябва да кажа, че даваме на казината 14 пълни дни, за да подредят процеса на теглене и да го изпратят на играча.

Играхте ли тук с някакъв бонус или не? Това първото ви теглене тук ли е?

Моля, уведомете ме, за да мога да добия по-добра представа за ситуацията.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Казиното не ми предостави средствата, спечелени от награди от прагматична игра

Автоматичен превод:
kp6411995
преди 6 дни

Хей, съжалявам, че не получихте своите награди. Участвахте ли в турнири или за какво бяха те? Говорихте ли с казиното какво се случва и защо не сте получили печалбите си?

Забелязах, че сте успели да подадете жалба , така че нашият екип ще се опита да ви помогне и да видим какво може да се направи. Надяваме се, че ще бъде решен и ако имате актуализация, уведомете ни.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини