ФорумКазинаMyEmpire Casino - обща дискусия

MyEmpire Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от BastiRS5
|
8958 преглеждания 93 отговора |
|
1 2 3...5
преди 7 месеца

Здравейте, започнах изплащане на 500 евро на 26 март в 22:06, а днес е 4,4 и пише, че има забавяния и работното време е 3-5 дни, имам и поддръжка на живо и имейл. Писах имейл до поддръжката, но винаги ми казваха да бъда търпелив. Като чета тук, не само аз имам проблеми. И винаги отговаряйте автоматично или ще изляза след няколко минути. Никога не съм имал такива проблеми с изплащане, жалко, сайтът изглежда страхотно

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, тъй като даваме на казината 14 дни, за да решат процеса на теглене, ще трябва да имате търпение. Бих искал да знам защо казиното има забавяне, но те ще трябва да ви кажат. Те също не искаха ли потвърждение от вас или вече сте потвърдили акаунта си? Имали ли сте успешни тегления тук?

Ако времето изтече или получите актуализация, не забравяйте да се свържете с нас. Ще видим какво ще стане по-нататък.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Чакам теглене от 9 дни в myempire casino на 190 евро

Автоматичен превод:
manuel1114
преди 6 месеца

Здравейте, съжалявам за ситуацията, в която се намирате в момента.

Казиното обаче каза ли ви също защо тегленето ви е чакало 9 дни? Потвърдихте ли акаунта си тук или не?

Въпреки че ще се изнервя, трябва да кажа, че даваме на казината 14 пълни дни, за да подредят процеса на теглене и да го изпратят на играча.

Играхте ли тук с някакъв бонус или не? Това първото ви теглене тук ли е?

Моля, уведомете ме, за да мога да добия по-добра представа за ситуацията.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Казиното не ми предостави средствата, спечелени от награди от прагматична игра

Автоматичен превод:
kp6411995
преди 6 месеца

Хей, съжалявам, че не получихте своите награди. Участвахте ли в турнири или за какво бяха те? Говорихте ли с казиното какво се случва и защо не сте получили печалбите си?

Забелязах, че сте успели да подадете жалба , така че нашият екип ще се опита да ви помогне и да видим какво може да се направи. Надяваме се, че ще бъде решен и ако имате актуализация, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добър вечер! 4 дни чакам да ми изтеглят 400 евро! Виждали ли сте подобен проблем в моето казино Empire?

Автоматичен превод:
b-r1
преди 5 месеца

изчакайте 7 дни

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Защо толкова много;

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добър вечер! 4 дни чакам да ми изтеглят 400 евро! Виждали ли сте подобен проблем в моето казино Empire?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Мога ли да попитам дали вашият акаунт е напълно верифициран в това казино и дали сте имали успешно теглене там преди?

Питам, защото ако казиното трябва първо да потвърди акаунта ви, това може да отнеме повече време, тъй като те трябва да прегледат всички документи, за да се уверят, че всичко е наред, и едва след това могат да продължат с плащането.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Защо толкова много;

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Само съвет. Опитайте се да използвате бутона „отговор", така че потребителят, на когото отговаряте, да бъде уведомен за вашата публикация.😉

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Изпратих им съобщение и те ми казаха, че акаунтът ми не се нуждае от проверка в момента!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добър вечер !! За съжаление, изглежда съм направил грешката да играя в моето казино empire!

Поисках теглене на 498 евро и чакам четири работни дни да бъде прието! Някой има ли опит? Има ли някакъв шанс да си получа парите или ме наказват?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Изпратих им съобщение и те ми казаха, че акаунтът ми не се нуждае от проверка в момента!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Имате ли някакви актуализации относно вашето оттегляне до момента, може би?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добър вечер !! За съжаление, изглежда съм направил грешката да играя в моето казино empire!

Поисках теглене на 498 евро и чакам четири работни дни да бъде прието! Някой има ли опит? Има ли някакъв шанс да си получа парите или ме наказват?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Калимера. Преместих публикацията ви в тази официална тема на казиното, така че можете да прочетете повече публикации тук от други играчи, които имат подобни проблеми, както виждам.

Вашият акаунт беше ли напълно потвърден в това казино или това е първият ви опит за теглене там?

Надяваме се, че ще имате добри новини за нас в отговора си и че няма да е необходима намеса от нашия екип за оплаквания.🤞

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добър вечер ! Вчера поисках теглене на 500 евро от моето казино Empire! Влязох във форума тук и прочетох най-лошите неща, че нарочно бавят теглене, не плащат и т.н.! Някой има ли опит с това казино да ми каже мнението си? Имам нужда от парите и би било жалко да ги загубя

Автоматичен превод:
rvas
преди 5 месеца

Здравей, виждам, че вече си писала и Роми ти е задала няколко въпроса, така че ще е добре да им отговориш.

Разбира се, все още не бих бил скептичен и ще изчакаме и ще видим какво ще се случи, вие сте едва в началото на оттеглянето си, така че не мисля, че все още има място за притеснение.

Ще видим как ще се развие и ще стискам палци да няма проблеми.

Кажете ни, ако имате нещо ново. 😉

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

https://myemp.servclick1move.com. Някой знае ли за този конкретен букмейкър? Чувал съм добри неща, но не знам

Редактиран от Romi преди 5 месеца
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
Sakispiper4
преди 5 месеца

Преместих публикацията ви в тази официална тема на казиното, за да можете да съберете малко повече информация. Играли ли сте тук?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте,

Играх в това казино, като взех техния бонус за добре дошли.

И имах проблем с тях, когато исках да взема 3-тия бонус за добре дошли.

При първите си 2 депозита направих 2 печалби, които ми бяха изплатени след 3 дни, което е разумно.

Но когато исках да взема 3-тия бонус, имах проблем с тях. Моят опит ще намерите в оплакванията.

Тогава поисках затваряне.

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

да, имам

Автоматичен превод:
1 2 3...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини