Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумКазинаMyEmpire Casino - обща дискусия

MyEmpire Casino - обща дискусия

 от BastiRS5
|
16 522 преглеждания 125 отговора |
|
1 2...7
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с MyEmpire Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Имам и проблем с бонуса. В момента имам 770 евро и бих искал да изплатя това. Въпреки това, бонусът просто спря €0,05 преди края и не може да бъде отменен. От 2 дни пиша на поддръжката по няколко пъти на ден и искам този бонус да бъде премахнат, но нищо не се случва. Всеки път твърдят, че има технически актуализации!

Автоматичен превод:
BastiRS5

О, това трябва да се чувства много неудобно!

Въз основа на друга подобна жалба, аз със сигурност се надявам, че казиното най-накрая ще прекрати тази техническа неизправност.

Разбира се, пожелавам ви бързо решение и ни уведомете веднага щом възникне нещо ново, моля.


Автоматичен превод:

Лош опит с това казино.

подвеждаща реклама.

Все още чакам резултата от оплакването си, което не напредва... защото не е лекувано със сигурност поради празниците?

Ще оставя други другаде, ако нищо не напредне



Edited
Автоматичен превод:
Linne

Не съм сигурен за празниците, но Casino Guru все още има поне два дни, за да отговори. Моля, обърнете внимание на таймера:

file

Моля, имайте търпение, не сте единственият в беда, всъщност екип от 17 специалисти в момента обработва повече от 800 жалби наведнъж...

file

Оценявам вашето съдействие.

Автоматичен превод:

Да, разбирам и ви благодаря, че помагате на играчи в затруднение.

просто не е много удобно да имаш депозит при тях, който стои от известно време.

И аз съм малко разстроен от този лош опит и тази липса на уважение, за първи път се сблъсквам с проблем.

Така или иначе ще чакам без да пипам нищо.

Ще депозирам със сигурност на други сайтове, за да съм сигурен в добрия напредък на резултата.

Edited
Автоматичен превод:
Linne

Моля. Напълно разбирам, че понякога е трудно да запазиш хладнокръвие, когато си в неприятна ситуация, особено когато са намесени пари.

Но що се отнася до това да не пипате средствата си в сметката, мисля, че мислите доста добре. Много играчи залагат парите си накрая, така че ако имате силна воля, това е най-добрият начин.

Засега нека видим накъде ще тръгне ситуацията ви и се надяваме накрая всичко да се нареди добре.

Автоматичен превод:

Здравейте

След това няма да крия, че ми се струва супер дълго.

Почти 3 седмици откакто подадох жалбата си и тя все още не е отворена.

Познавам хора, които са направили всичко за няколко дни. Та се чудя дали един ден ще се лекува.

И колкото повече чакаме, толкова повече се изкушавам да оставя всичко зад гърба си.

Просто би било жалко, ако сайтът се справи добре.

Все пак ви благодаря, че помагате на играчите

Автоматичен превод:
Linne

Надеждата умира последна. В този случай със сигурност не бих се отказал на твое място. Понякога отнема малко повече време, защото нашият екип също е зает и се старае да се справи внимателно с всеки случай, също като вашия.

Както и да е, забелязах във вашата жалба , че Павел го е поел и че той се опитва да намеси казиното в разговора.

Така че нека да видим накъде отива ситуацията и дали случаят може да бъде решен.

Знам, че е трудно в тези ситуации, но се опитайте да останете търпеливи и да държите главата си изправена.

Желая ти късмет.

Автоматичен превод:

да, благодаря, видях. Тази сутрин жалбата ми беше отворена. И си прав. Така че сега ще изчакам, докато се вземе предвид. благодаря за вашите съвети и подкрепа

Edited
Автоматичен превод:
Linne

Моля. Радвам се да помогна и ако не знам по друг начин поне с думи ако може.

Както и да е, интересно ми е как ще се развие този случай накрая. Твърдо вярвам, че ще се оправи. Стискайте палци.🤞

Автоматичен превод:

Изправен съм пред проблем около 10 дни 2 тегления и всеки път забавяне. Най-накрая ще предприема съдебни действия.

Автоматичен превод:
Kostasloco18

Здравейте, съжалявам да разбера, че сте имали проблем с тегленията и че не сте успели да получите парите си. Бих искал да отбележа, че даваме на казината 14 дни за разрешаване на такова искане. Така че според написаното от вас има още няколко дни. Казиното каза ли ви обаче някаква причина, поради която тегленията закъсняват?

Ако обаче желаете, когато изтече срокът, който споменах в отговора си, можете да подадете жалба при нас и нашият екип ще се опита да ви помогне. Мислите ли, че ще се възползвате от тази възможност?

Автоматичен превод:

Добър вечер на всички. Уебсайтът на казино myempire изчезна. Някой друг имал ли е този проблем и може би е научил нещо за него?

Автоматичен превод:
rexrex99

Здравейте, и аз се опитах да го отворя, но при мен всичко работи нормално. Можете ли да направите екранна снимка?

Автоматичен превод:
Jaro

След почти 20 часа се появи отново. Благодаря Ви за отговора

Автоматичен превод:

Всичко добре най-накрая взех парите си, всички тегления, благодаря @myempirecasino, ще го препоръчам и ще го оценим с 4,4/5 звезди!!@@

Автоматичен превод:

Много разочарован, изтеглих 400 евро и все още е в очакване след 15 дни, поддръжката е много лоша, само автоматизирани отговори не поемат отговорност, не съм получил ясни отговори защо тегленето предстои и кога ще завърши, последните 2 дни ме избягват, вероятно няма да си получа парите обратно, нямах бонуси и изисквания за залагане, не ме попитаха за идентификация, вероятно ще подам жалба на техния доставчик на лицензи

Автоматичен превод:

Здравейте, започнах изплащане на 500 евро на 26 март в 22:06, а днес е 4,4 и пише, че има забавяния и работното време е 3-5 дни, имам и поддръжка на живо и имейл. Писах имейл до поддръжката, но винаги ми казваха да бъда търпелив. Като чета тук, не само аз имам проблеми. И винаги отговаряйте автоматично или ще изляза след няколко минути. Никога не съм имал такива проблеми с изплащане, жалко, сайтът изглежда страхотно

Автоматичен превод:

Много разочарован, изтеглих 400 евро и все още е в очакване след 15 дни, поддръжката е много лоша, само автоматизирани отговори не поемат отговорност, не съм получил ясни отговори защо тегленето предстои и кога ще завърши, последните 2 дни ме избягват, вероятно няма да си получа парите обратно, нямах бонуси и изисквания за залагане, не ме попитаха за идентификация, вероятно ще подам жалба на техния доставчик на лицензи

Автоматичен превод:

Здравейте, виждам, че сте подали жалба и бих казал, че е правилно, ако продължава повече от 14 дни. Исках да те попитам защо казиното все още не ти е дало парите, но виждам, че си получил само автоматични отговори, което вероятно не ти е помогнало. Имали ли сте успешни тегления тук преди?

Както и да е, ще трябва да имаме търпение и нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация и да видим докъде ще стигнем.

Ако научите нещо ново, уведомете ни.

Автоматичен превод:
1 2...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини