ФорумКазинаMr Sloty Casino - обща дискусия

Mr Sloty Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Waller888
|
17638 преглеждания 116 отговора ||
1 2 3...6
Добавете пост
преди 2 години

Заради 5 €. общ депозит 195 € те приспаднаха от 1200 € 700 € за мен беше това в това казино

Автоматичен превод:
преди 2 години

За съжаление, имам предвид правилото „8.3.1 е коварна измама и често се използва в съмнителни казина

Автоматичен превод:
Waller888
преди 2 години

Когато казината прилагат правило като това, те основно изразяват следното: Можете да депозирате пари в нашето казино и можете да загубите, но когато имате късмет и спечелите, искаме да сме сигурни, че няма да загубим толкова много пари заради късмета ви.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това е, което моят колега спомена по -горе в моя пост

Автоматичен превод:
преди 2 години

ВАШАТА КОЛЕГА КАЗВА, ЧЕ В ГОРЕТО ВХОД. Reuberischer Raub правилен Mf.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Изпълних всичко, също депозирах повече от 200.


От 06.09.21 чакам 3000 €

Автоматичен превод:
DonBalboa187
преди 2 години

Казиното общува ли с вас? Просто гледам рейтинга им на нашия уебсайт, който е много нисък. Тогава предположих, че изобщо не общуват с теб 😕

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Екранната снимка, която изпратих на колега, беше последният контакт. Беше преди няколко дни. Оттогава чатът остава без отговор. От предишния ден всички стари истории за чат са изчезнали.


Рейтингът все още е твърде висок, измъкнат сайт като Mr.Sloty не трябва да се рекламира на нито един сайт, честно казано, такова казино за боклук.

Автоматичен превод:
DonBalboa187
преди 2 години

Не бих казал, че 1/10 е твърде висок рейтинг. Това просто показва, че това е много лошо казино. Никъде не го рекламираме. Това е просто в нашата база данни, тъй като се опитваме да имаме всички казина по света в базата данни.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Вдигането ми е в режим "изчакване" от 20 дни. Казиното няма да отговори, тъй като тегленето ще бъде изплатено в моя акаунт. Сега отговориха само, че 21 дни се броят само делничните дни.

Автоматичен превод:
Koppari
преди 2 години

Това е почти мъчение. Не съм сигурен дали и това казино ще отговори на нашия екип за жалби, ако има подадена жалба.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Наистина "мъчение". Крайният срок, обявен от казиното за теглене на 6.11 е 6.12 = 21 работни дни. Трябва да изчакам дотогава и тогава да помислим за оплакването. Явно са реагирали зле на оплакванията. Наистина ли нечестна дейност? Не биха ли продавачи на хазарт и визи, Euteller et al.

Автоматичен превод:
Koppari
преди 2 години

Едва ли намирам аргумент за това поведение. Притеснявам се и за техния подход към оплакванията, но все пак е опция... Изглежда казиното наистина не иска да плаща, така че всъщност няма значение кой метод на плащане е избран, казвам.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Искам да кажа, че различните банки ще прекратят споразуменията с това казино и това ще бъде краят на операцията. Хората правят депозити в казиното и когато загубят добре, ако случайно спечелите, тогава започват проблемите. Не е възможно подобно публично действие. По същия начин производителите на игри ... те също позволяват на казиното да работи несправедливо, като наемат игри за използване в казиното.


Автоматичен превод:
Koppari
преди 2 години

Разбирам вашата гледна точка, но това все още е основна част от това, което прави хазартната индустрия толкова сенчеста, според мен. Да, би било хубаво, ако всички тези лоши аспекти бяха решени само защото очевидно е погрешно и несправедливо. От друга страна, ако лошите навици на казината бъдат изкоренени, играчите ще бъдат много по-безопасни, независимо кой с коя компания си сътрудничи, казино, банки и така нататък, мисля.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Разбира се, да, ако правилата на казината, методите на работа бяха еднакви, тогава проблемите щяха да бъдат намалени?

Сега чакам да обявят краен срок.

Автоматичен превод:
Koppari
преди 2 години

Много ми е интересно какво измислят този път. 😕

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Много пъти mrsloty е обещавал да се погрижи за повдигането ми бързо ... нищо друго освен да се случи. Относно 👍 обслужване на клиенти, което е отговорно .... хората в чат със сигурност се смущават, когато постоянно чакат оттеглянето си, "смущават" се

Автоматичен превод:
Koppari
преди 2 години

Какво ще кажете за вашия краен срок? Някакви новини, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Крайният срок беше 6 декември. mrsloty пасивен. Случаят при лечението на CG.

Все още не разбирате как е възможно едно казино да работи по този начин?

Автоматичен превод:
1 2 3...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини