Чаках 21 работни дни за плащането си и не ми платиха. Чатът беше прекъснат, имейлът не отговаря. Хора от най-лошия род, далеч от бандитите!!!
Атрактивните бонуси са просто стръв за закачане на рибата, не плащат на никого, крадат и си тръгват смеейки се. Недорасли наглеци!!!!!
I've been waiting for 21 business days for my payment and they haven't paid me. The chat was cut off, the email is unresponsive. People of the worst kind, stay away from bandits!!!
The attractive bonuses are just bait to hook the fish, they don't pay anyone, they steal and leave laughing. Immature brats!!!!!
Estou esperando há 21 dias úteis meu pagamento e não me pagam. O chat foi cortado, o email não responde. Gente da pior espécie, fiquem longe de bandidos!!!
Os bônus atraentes são apenas iscas para fisgar os peixes, eles não pagam ninguém, roubam e saem dando risada. Moleques imaturos!!!!!
Съжалявам, че проверих това казино и разбрах, че всъщност е затворено. Информацията някак си се изплъзна от вниманието ми. Бихте ли ни казали в кое казино сте имали този проблем?
Sorry I checked this casino and found out it is closed, actually. The information somehow slipped from my attention. So could you tell us at which casino you experienced this issue?
Mr Sloty е името на казиното. Казиното работи, но подозирам, че е измама, трябва да бъдат докладвани на властите mrsloty.com/pt/.
Mr Sloty is the name of the casino. The casino is working, however, I suspect it is a scam, they should be reported to the authorities mrsloty.com/pt/.
Mr Sloty ´é o nome do cassino. O cassino está funcionando, porém, desconfio que seja scam, deveriam ser denunciados às autoridades mrsloty.com/pt/.
Благодаря ви за информацията. Сега ще го предам на нашия екип за данни.
Виждам, че вече сте подали жалба , така че трябва да изчакаме, за да видим дали казиното ще отговори на нашия екип.
Thank you for the information. I will pass it out to our data team now.
I can see that you have already submitted a complaint, so we need to wait to see if the casino will respond to our team.
здравей
За съжаление, идеята зад управлението на такова казино не е твърде сложна. Представете си, че все още има играчи, готови да играят на такъв сайт, без да знаят за опасността. С други думи, търсенето все още е налице. Тъй като казината са подобни на други бизнеси, затварянето на едно изисква група от адвокати и глобален правен спор. Освен това нелицензираните казина са практически недосегаеми. Ако лицензираните казина продължат да нарушават условията на своя лиценз, те могат да загубят лиценза си и да бъдат изправени пред сериозни глоби от своите лицензодатели.
Както можете да видите, основните цели са образование и предотвратяване на нищо неподозиращите играчи да посещават измамни уебсайтове на казино.
Hi,
Unfortunately, the idea behind running such a casino is not too complicated. Imagine that there are still players ready to play on such a site without knowing the danger. In other words, demand is still present. Since casinos are similar to other businesses, closing one calls for a group of attorneys and a global legal dispute. Furthermore, unlicensed casinos are virtually untouchable. If licensed casinos continue to break the terms of their license, they may lose their license and face severe fines from their licensors.
As you can see, the main goals are education and preventing unsuspecting players from visiting fraudulent casino websites.
Отчасти не съм съгласен. Тук рейтингът на г-н Слоти е ужасен, на други сайтове г-н Слоти е подчертан като изключително надежден. В някои от тях оценката беше максимална.
Трудно е да се разбере кой казва истината в тези случаи. Едно нещо знам със сигурност: играчите не са виновни в тази история.
Друго нещо, което трябва да подчертая е, че измамниците печелят с количество, а не с качество.
I partially disagree. Here Mr. Sloty's rating is terrible, on other sites Mr. Sloty is highlighted as extremely trustworthy. In some of them the score was maximum.
It is difficult to know who is telling the truth in these cases. One thing I know for sure: the players are not to blame in this story.
Another thing I should highlight is that scammers win with quantity and not quality.
Discordo em partes. Aqui a classificação de Mr. Sloty é péssima, em outros sites Mr. Sloty é apontado como extremamente confiável. Em alguns deles a nota era máxima.
Fica difícil saber quem está falando a verdade nesses casos. Uma coisa eu tenho certeza: os jogadores não tem culpa nessa história.
Outra coisa que devo destacar é que os golpistas vencem pela quantidade e não pela qualidade.
Вярно е, че информацията може да се различава, но в такъв случай е необходимо да намерите няколко подходящи източника и да сравните това, което сте намерили. Трябва също да погледнете опита на играча, който със сигурност е важен и ще ви каже много. Също така бих обърнал внимание на факта, че когато отидете на подобни сайтове и искате да подадете жалба, дали те също отговарят и разрешават проблемите на играчите или не. Определено знам, че играчите не обръщат толкова внимание на тези неща и идват само когато е твърде късно и открият, че казиното не е почти това, което са си мислили, че е.
It is true that information may differ, but in such a case it is necessary to find several relevant sources and compare what you have found. You should also look at player experience, which is certainly important and will tell you a lot. I would also look at the fact that when you go to similar sites and want to file a complaint, whether they also answer and solve players' issues or not. I definitely know that players don't pay as much attention to these things and only come in when it's too late and they find out that the casino is not nearly what they thought it was.
Ще обърна повече внимание на сайтовете, които използвам за избор на казино. Имам добри препоръки тук и услугата е сериозна според мен.
За съжаление загубих повече от 600 BRL с тези негодници, вече нямам надежда да ги възстановя 😢😥
I will pay more attention to the sites I use to choose a casino. I have had good recommendations here and the service is serious, I think.
Unfortunately I lost more than 600BRL with these scoundrels, I no longer have any hope of recovering it 😢😥
Vou ficar mais atento aos sites que eu uso para escolher um cassino. Aqui tenho tido boas indicações e o serviço é sério ao que me parece.
Infelizmente perdi mais de 600BRL com esses pilantras, já não tenho mais esperanças de recuperar 😢😥
Толкова съжалявам да чуя, че този изключително рискован уебсайт на Sloty е взел още една жертва. Знам, че това е трудно научен урок, така че съм благодарен за отличното ръководство на Джаро за избягване на неприятности; разбира се, вземането на такова мъдро решение би било практически животоспасяващо при първите признаци на проблеми. Е, няма много за правене сега.
За съжаление, контактът с вече съмнителни уебсайтове е почти невъзможен, тъй като те изглежда не обръщат внимание на репутацията си.
Според мен е по-добре да продължим напред. Въпреки че мразя да го призная 🙁
Може би е достатъчна кратка почивка, за да излекувате раните си; как се чувстваш за това
I am so sorry to hear that this extremely risky Sloty website has claimed another victim. I know it is a hard-learned lesson, so I am grateful for Jaro's excellent guide on avoiding trouble; of course, making such a wise decision would be practically life-saving at the first sign of trouble. Well, not much to do now.
Unfortunately, contact with already dubious websites is nearly impossible, as they seem to have no regard for their reputation.
In my opinion, it is better to move on. Even though I hate to admit it 🙁
Perhaps a short break to heal your wounds might suffice; how do you feel about that?
Здравейте, скъпи екип на casinoguru,
Ще ми е интересно да знам в кой момент казиното получава червеното известие „ИЗМАМА КАЗИНО"?
Прочетох отзивите на Trustpilot... 426 отзива, всичките с 1 звезда и всички бяха измами. Подобно на Casinoguru. Ясно е.
Не мисля, че в този живот ще чуем някой наистина да получи парите си
Hello dear casinoguru team,
I would be interested to know at what point the casino receives the red "SCAM CASINO" notice?
I read the Trustpilot reviews... 426 reviews all 1 star and all of them were scams. Similar on Casinoguru. It's clear.
I don't think that in this lifetime we will ever hear of anyone actually getting their money paid out
Hallo liebes casinoguru Team,
mich würde interessieren, ab wann das Casino bei euch die rote "SCAM CASINO" Bemerkung erhält?
Ich habe die Trustpilot-Bewertungen gelesen... 426 Bewertungen alle 1 Stern und alle wurden betrogen. Auf Casinoguru ähnlich. Es ist eindeutig.
Ich denke nicht, dass man in diesem Leben noch davon hören wird, dass hier jemand tatsächlich sein Geld ausgezahlt bekommen hat
Така че с всички предупреждения и индекса за безопасност, мисля, че е ясно към коя категория принадлежи казиното. Измамно казино е, когато казино извършва някаква дейност, която не е нормална, мога да се сетя за пример. Отваря се ново казино и иска 3 депозита от играчите и винаги казва, че ако депозират още веднъж, тегленето ще бъде по-бързо и в крайна сметка нищо няма да се случи и играчите няма да изтеглят нищо. Тогава имаме това предупредително измамно казино.
Надявам се, че го обясних добре, така че ако имате още въпроси, можете да се свържете с мен.
So with all the warnings and the safety index, I think it's clear what category the casino belongs to. A scam casino is when a casino does some activity that is not normal, I can think of an example. A new casino opens and asks for 3 deposits from the players and always says that if they deposit one more time the withdrawal will be faster and in the end nothing will happen and the players will not withdraw anything. Then we have this warning scam casino.
I hope I explained it well, so if you have any more questions feel free to reach out to me.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.