ФорумКазинаMonro Casino - обща дискусия

Monro Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 9 месеца от itwillmove
|
3289 преглеждания 24 отговора |
|
1 2
Добавете пост
DonKlickman
преди 4 месеца

Ооо, добре. Сега разбирам. Значи сте използвали бонуса повече от веднъж, нали? За съжаление, ако са го посочили в условията, няма какво да се направи по въпроса.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Нямаше никакъв отговор!!

Аз сам блокирах сайта!!

Така и не получих отговор от тях.

Автоматичен превод:
Maldadorog
преди 2 месеца

Вярвам, че сте се справили добре.

Мога ли да попитам каква причина посочихте, когато поискахте блокиране на акаунта си? Питам, защото ако сте казал, че това се дължи на проблемите с хазарта, е много безотговорно от страна на казиното, че не са направили, както е поискано, и дори бихте могли да започнете дело срещу това казино.

Моля, уведомете ни още подробности, за да можем да определим дали можем да направим нещо по въпроса.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Пристрастяване към хазарта!! Нямаше друг начин!

Автоматичен превод:
Maldadorog
преди 2 месеца

Виждам. Наистина е лошо, че това казино не успя да блокира акаунта ви тогава. Радвам се, че сам си се справил. браво на теб

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини