преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Monro Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Как тази марка, която отвори като днес вече има оценка 8.8/10.. много странно. без „не е доказано във времето" или „ново казино" – мигновено висока оценка.. .
How does this brand, that opened like today already have 8.8/10 rating.. very weird. no "not proven over time" or "fresh casino" - instant high rating.. .
Благодаря ви, за вашия въпрос. Радвам се, че попита. Не съм от екипа на Data, така че не мога да предоставя твърде много подробности, но когато го разглеждам в нашата вътрешна система, виждам, че те са част от по-голяма и добре установена група казина под Royal Партньорски клуб.
Тъй като тази група се ръководи от същите хора, които управляват други добре оценени казина и това ново казино няма никакви отрицателни точки по отношение на странни правила и условия и т.н., те спечелиха по-добра оценка от стандартно ново казино, където ни липсват вид подробна информация за тях.
Така просто казано, ние знаем кой стои зад казиното и вярваме, че то ще бъде толкова добро, колкото другите казина от групата 🙂
Thank you for your question. I'm glad you asked. I'm not from the Data team so I can't really provide too many details, but when I'm looking at it in our internal system, I can see they're part of a larger and well established group of casinos under Royal Partners Club.
Since this group is led by the same people who run other well rated casinos and this new casino doesn't have any negative points in terms of strange terms and conditions etc., they earned a better rating than a standard fresh casino where we lack any sort of detailed information about them.
So simply said, we know who's behind the casino and we believe it's gonna be as good as other casinos from the group 🙂
Мисля, че Monro Casino е добро, регистрирах се там преди няколко дни.
Получих 150% бонус за добре дошли и го внедрих успешно. Проверката и плащането отнеха по-малко от 2 дни. Платих 1700 евро
Не ги разбирам негативните постове, не съм имал проблеми.
I think the Monro Casino is good, I registered there a few days ago.
I received a 150% welcome bonus and implemented it successfully. The verification and payment took less than 2 days. I paid out 1700 euros
I don't understand the negative posts, I haven't had any problems.
Das Monro Casino find ich gut, habe mich vor paar Tagen dort registriert.
Habe einen 150% willkommens Bonus erhalten, diesen erfolgreich umgesetzt. Das verifizieren und auszahlen haben zusammen keine 2 Tage gedauert. 1700 Euro habe ich ausgezahlt
Ich verstehe die negativen Beiträge nicht, ich habe keinerlei Probleme gehabt.
Здравейте, можете да видите негативните публикации, защото всеки играч може да има различен опит в казиното, затова е така.
Въпреки това е хубаво да видиш играч, който също има положителна обратна връзка, както споменаваш сега. Спечелихте доста добра сума и виждам, че не е имало затруднения при тегленето. Какъв метод използвахте за теглене, когато парите отнеха два дни? 🙂
Hello, you can see the negative posts because every player can have different experiences in the casino, so that's why it's like that.
Nevertheless, it's nice to see a player who also has positive feedback, like you mention now. You won quite a nice sum and I see that there were no difficulties in making a withdrawal. What method did you use to withdraw when it took two days for the money to arrive ? 🙂
Здравей, благодаря ти. Парите бяха по сметката много бързо и ги изплатих по банков път. Парите бяха преведени като незабавен превод, така че беше бързо.
Hi, Thank You. The money was in the account very quickly and I paid it out using a bank transfer. The money was transferred as an instant transfer, so it was quick.
Hallo , danke. Das Geld war Recht schnell auf dem Konto das ging fix, ich habe es mit bank Transfer ausgezahlt. Das Geld wurde als Sofortüberweisung überwiesen, daher ging es schnell.
Благодаря ви за отговора. И аз си мислех, че е така.
Тъй като сте имали добър опит, предполагам, че ще останете в казиното. Това казино също има ли нещо, което ви спечели и обичате да играете тук? 🙂
Thank you for your reply. I thought it was that way too.
Since you've had a good experience, I assume you'll stay with the casino. Does this casino also have something that won you over and you like to play here? 🙂
От 3 седмици моля казиното да блокира сметката ми, но нищо не се случва. Получавате нови оферти, но акаунтът ви не е блокиран.
За мен е необяснимо желанието на клиента да не се спазва!
I've been asking the casino to block my account for 3 weeks, but nothing is happening. You get new offers, but your account is not blocked.
For me it is inexplicable that the customer's wishes are not followed!
Ich bitte Casino seit 3 Wochen Account zu sperren,aber es passiert nichts. Man bekommt neue Angebote,aber Account wird nicht gesperrt.
Für mich ist es unerklärlich,dass man dem Wunsch des Kunden nicht nachgeht!
Бих се почувствал така! въпреки че съм малко изненадан, трябва да добавя. Приех това казино за прилично.
Мога ли да знам как са отговорили на вашите молби?
I would feel the same! though I'm a bit surprised, I must add. I took this casino for a decent one.
May I know how they responded to your requests?
Регистрирах се в това казино въз основа на индекса на безопасност 8,4 на гуруто, направих депозит с дебитната си карта само за да ми кажат от моята банка, че има такса в чуждестранна валута от 2,80 на всеки 50 евро.
Анулирах депозита и попитах чата за какво е това таксуване и кои са SS Cypress взаимно, това е доставчикът на плащания, който използват, в нито един момент не ми беше казано
те ще бъдат всякакви такси в чуждестранна валута. КЛИЕНТИ Внимавайте
I signed up for this casino based on guru’s 8.4 safety index, I made a deposit with my debit card only to be told by my bank there was foreign currency charge of 2.80 on every 50 euro.
I cancelled deposit and asked chat what’s this charge about and who are SS Cypress mutual that’s the payment provider they use, at no point was I told
they will be any foreign currency charges CUSTOMERS Beware
Това е досадно...
Благодаря ви много, че споделихте. Може би сте проверили техните правила и условия за повече подробности, преди да изпратите парите?
Аз намерих това:
„Нашите обменни курсове се актуализират редовно и отговорност на Потребителя е да провери приложимите курсове на страницата „Депозит" („Каса"), преди да продължи с транзакции, включващи обмен на валута. За депозити и тегления в повечето валути Компанията запазва правото да добавите надбавка към средния пазарен обменен курс, предоставен от Open Exchange Rates."
That's annoying...
Thank you very much for sharing. Have you perhaps checked their terms and conditions for further details before you sent the money?
I found this:
"Our exchange rates are updated regularly, and it is the User’s responsibility to check the applicable rates on "Deposit" ("Cashier") page before proceeding with transactions involving an exchange of currency. For deposits and withdrawals in most currencies, the Company reserves the right to add a margin to the mid-market exchange rate provided by Open Exchange Rates."
Не намерих нищо, което да ми подскаже, че към депозита ми е била приложена валутна такса, особено когато е в рамките на Европейския съюз (Кипър, чиято валута е еврото), трябва да кажете на клиентите си в отзивите си като отрицателно, че ще бъдете таксувани с приложена такса към всички депозити, независимо от местоположението ви, независимо какво казвате за това, което сте открили, че е част от вашата работа и трябва да уведомите клиентите си за всичко това, аз се свързах с органа за хазартни игри Cypress и ми казаха, че хазартът не е разрешен в тази страна и monro използвайте ги само като процесори за плащане (кипърски взаимни) и всичко това се извършва в евро. Странно, че ще изпратя имейл до комисаря по хазарта в ЕС и ще видя с какво ще се върнат, ако притежават лиценз за практикуване в рамките на ЕС, тогава не мога да разбера защо таксата е свързана с всеки депозит в евро, ще актуализирам веднага щом получете отговор от офиса на еврокомисарите
I found nothing to tell me that a currency fee was been attached to my deposit, especially when it was within European Union (Cyprus which currency is the euro) you should tell customers in your reviews as a negative that you will be charged a fee attached to all deposits regardless of your location, regardless what you say about what you found that’s part of your job and you should let your customers know about all this, I contacted the cypress gambling authority and the told me gambling not allowed in there country and monro only use them as payment processors (Cypriot mutual) all done in euros. Strange that one I will send email to gambling commissioner in EU and see what they come back with, if they hold a license to practice within EU then can’t see why fee attached to every deposit in Euro, I will update as soon as I get reply from EU commissioners office
Добре, ще изчакаме каква актуализация ще измислите.
Що се отнася до някои информации, ние се опитваме да включим в прегледа понякога с помощта на играчите. Опитваме се да информираме и подкрепяме колкото е възможно повече, но не можем да включим всичко. Ето защо е важно играчите да прочетат Правилата и условията.
Освен това, ако сте научили, че има такси за депозити, тогава имате опцията да не играете тук, ако не ви харесва.
Okay, we'll wait with what update you'll come up with.
As for some information, we are trying to include in the review sometime with the help of the players. We try to inform and support as much as possible, but we can't include everything. That is why it is important for players to read the Terms and Conditions.
Also, if you have learned that there are fees on deposits, then you have the option not to play here if you don't like it.
Бях един от 30-те „късметлии" играчи, които получиха бонус без депозит с 30x залог и максимално теглене от 10x сумата, спечелена от безплатни завъртания. Спечели 46 EUR и успя да заложи бонуса, което доведе до 467,8 EUR баланс за изтегляне.
Веднага завърших KYC, което беше бързо и лесно.
След това се свързах с чат на живо и попитах дали имат нужда от депозит от мен, за да направят теглене, на което те казаха това (вижте екранната снимка)
Днес моето теглене беше отменено и те искат да направя депозит от 467,8 € и да го заложа 3 пъти, преди да може да се направи теглене.
„Това е в нашите T&C" 🤓☝️
I was one of 30 "lucky" players to receive a no deposit bonus with 30x wager and maximum withdrawal of 10x the amount won from freespins. Won 46 EUR and managed to wager the bonus which resulted in 467.8 EUR withdrawable balance.
I immediately completed the KYC which was quick and easy.
After that I contacted live chat and asked if they needed a deposit from me to make a withdrawal to which they said this (see screenshot)
Today my withdrawal was cancelled and they want me to make a deposit of 467.8€ and wager it 3x before a withdrawal can be done.
"It's in our T&C" 🤓☝️
Сумата, която трябва да депозирате, със сигурност е някаква грешка, бих казал. Обикновено, за да се потвърди метод на плащане, има минимален депозит, който играчите трябва да направят. Моля, опитайте да попитате поддръжката дали сумата е правилна, защото наистина е странно. Уведомете ни какъв ще бъде отговорът и след това ще видим какво може да се направи с този проблем.
The amount you need to deposit is surely some kind of mistake, I would say. Usually, to verify a payment method, there is a minimum deposit players need to make. Please try to ask the support if the amount is right, because it really is weird. Let us know what the answer will be, and after that, we will see what can be done with this issue.
Последващи действия, те могат да наложат такса за депозит, но трябва да ви го изяснят преди всеки депозит.
Получих имейл обратно от ирландския комисар по хазарта и някои радикални промени идват през юли 2024 г., нека ги гледаме как всички те скачат от кораб като плъхове от потъващ кораб
браво Ирландия
тегленията не могат да бъдат отменени и условията за прозрачност да бъдат затегнати. Нямам търпение да видя колко мисли ще се променят и колко казина ще продължат да работят, знам, че това се отразява на пазара в Обединеното кралство с купища казина, спасяващи се от пазара в Обединеното кралство.
Follow up, they are okay to charge deposit fee, but must make it clear to you before any deposit.
I got email back from Irish gambling commissioner and some sweeping changes coming in July 2024, let’s watch all of them jump ship like rats on a sinking ship
well done Ireland
withdrawals can’t be cancelled and transparency conditions to be tightened can’t wait to see how much thinks will change and how many casino will stay doing business, I know it effect the U.K. market with loads of casino’s bailing out of U.K market.
Считам обаче, че затягането на някои от правилата и регулациите трябва само да го подобри. Бих искал да се надявам, че тогава много от измамните казина няма да имат друг избор, освен да спрат да работят в такива страни и да се надяваме, че ще останат само тези, които го правят честно.
Благодарим ви, че проявихте интерес и също така че споделихте тази информация с нас. Мисля, че може да бъде доста полезно.
I believe, however, that tightening up some of the rules and regulation should only make it better. I would like to hope that a lot of the rogue casinos will then have no choice but to stop operating in such countries and hopefully only those that do it honestly will be left.
Thanks for taking an interest and also for sharing this information with us. I think it can be quite helpful.
Мислех, че трябва да е и някаква грешка, но не, те все още казват, че трябва да направя депозит от целия текущ баланс и да го заложа 3 пъти
I thought it had to be some kind of mistake as well but nope they still say I need to make a deposit of the entire current balance and wager it 3x
Открихте ли обаче това правило в условията на бонуса? Това е доста необичайно, мога да кажа.🤷♀️
Have you found this rule in the bonus terms, though? This is pretty unusual, I could say.🤷♀️
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.