ФорумКазинаMonro Casino - обща дискусия

Monro Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 10 месеца от itwillmove
|
4049 преглеждания 33 отговора |
|
1 2
Добавете пост
DonKlickman
преди 6 месеца

Ооо, добре. Сега разбирам. Значи сте използвали бонуса повече от веднъж, нали? За съжаление, ако са го посочили в условията, няма какво да се направи по въпроса.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Нямаше никакъв отговор!!

Аз сам блокирах сайта!!

Така и не получих отговор от тях.

Автоматичен превод:
Maldadorog
преди 3 месеца

Вярвам, че сте се справили добре.

Мога ли да попитам каква причина посочихте, когато поискахте блокиране на акаунта си? Питам, защото ако сте казал, че това се дължи на проблемите с хазарта, е много безотговорно от страна на казиното, че не са направили, както е поискано, и дори бихте могли да започнете дело срещу това казино.

Моля, уведомете ни още подробности, за да можем да определим дали можем да направим нещо по въпроса.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Пристрастяване към хазарта!! Нямаше друг начин!

Автоматичен превод:
Maldadorog
преди 3 месеца

Виждам. Наистина е лошо, че това казино не успя да блокира акаунта ви тогава. Радвам се, че сам си се справил. браво на теб

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте всички,

В момента се занимавам с проблем в Monro Casino, където отказват да обработят тегленето ми, защото нямам мобилен номер. Моят акаунт беше напълно потвърден чрез стационарен телефон, но сега те казват, че техните правила изискват мобилен номер за потвърждение. Чувствам се несправедливо, тъй като сметката ми вече беше одобрена и сега те използват тази техническа информация, за да блокират тегленето ми от $900.

Някой друг имал ли е подобен опит с Monro Casino или други платформи? Чувствам, че това е по-скоро технически проблем от тяхна страна и съм наказан за нещо извън моя контрол.

Като странична бележка, аз също подадох жалба до AskGamblers, тъй като те първоначално ме насочиха към Monro Casino. Нека видим как ще се развие това, но ще се радвам на всякакви съвети или предложения как да се справя с тази ситуация.

Благодаря предварително!

Автоматичен превод:
petitgamer
преди 1 месец

И наистина ли намерихте това правило в техните условия?🤔

Много бих искал да знам каква е причината за това правило, да ви кажа честно.

Ако желаете нашият екип за жалби да го разгледа, моля, не се колебайте да подадете жалба, разбира се.

Ето връзката , само в случай, че решите да го направите.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Подадох жалба на уебсайта на Askgamblers, защото оттогава ме препоръчаха да го пробвам. Утре трябва да ми отговорят.

Забавен факт. Те не споменават задължителното наличие на мобилен номер:



За да използвате уебсайта, трябва да създадете акаунт („Вашият акаунт"). За да направите това, трябва да посочите имейл адреса и паролата, които ще използвате, когато влизате. Освен това може да се наложи да предоставите лична информация, включително вашето име, дата на раждане, паспортни данни и телефонен номер .( никога не споменавайте номер на мобилен телефон)

Името, което посочвате при регистрация, трябва да отговаря на текущото ви истинско име и не трябва да съдържа грешки. За да провери тази информация, Дружеството може по всяко време да поиска от Вас да предоставите своя документ за самоличност (включително копие от паспорт/лична карта) или платежната карта. Ако не успеете да предоставите тази информация, Компанията има право да спре вашия акаунт, докато горните документи не бъдат предоставени и/или да закрие вашия акаунт.

Като се регистрирате в уебсайта, вие се съгласявате да предоставите точна, пълна и надеждна информация за себе си. Ако трябва да бъдат направени промени в тази информация, вие трябва да актуализирате данните си по ваша инициатива и незабавно. Неспазването на това изискване може да доведе до ограничения, неизпълнение на транзакции (бонуси, печалби) и/или закриване на вашия акаунт.

Ако имате въпроси или проблеми по време на процеса на регистрация, моля, свържете се с нашата служба за поддръжка по имейл: .

Можете да отворите само един акаунт на уебсайта. Разрешен е един акаунт за един играч, домакинство, имейл или IP адрес на компютър или друго устройство. Всички други акаунти, открити от вас на уебсайта, ще бъдат третирани като дублиращи се акаунти. Компанията си запазва правото незабавно да закрие такива сметки и:

Всички транзакции, извършени от дублираща се сметка, ще се считат за невалидни;

Всички залози или депозити, направени от дублираща се сметка, могат да ви бъдат върнати по преценка на Компанията;

Всички възстановявания, печалби или бонуси, които сте получили или събрали с помощта на дублиран акаунт, ще бъдат загубени и могат да бъдат изискани от Компанията. В този случай ще трябва да върнете средствата, изтеглени от дублираща се сметка, на Компанията.

Като се регистрирате за уебсайта, вие се съгласявате да получавате рекламни и информационни известия чрез имейл и текстови съобщения. Можете да се отпишете по всяко време чрез личния си акаунт.



Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Флаш новини: Свързах се с тях отново днес и те успяха ръчно да потвърдят телефонния ми номер чрез телефонно обаждане. Поисках оттеглянето и също поисках препис от чата като референция за моя преглед тук.

Веднага след като получа средствата си, ще уведомя AskGamblers да не вземат под внимание жалбата ми, но няма да го направя, докато не получа средствата си.


Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
petitgamer
преди 1 месец

Много ми харесва тази новина! Радвам се, че успяха да го поправят.

Така че се надяваме, че скоро ще получите парите си. Моля, информирайте ни за ситуацията.🙏

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Пристрастяване към хазарта!! Нямаше друг начин!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

добавих самоизключване за една година, така че те трябва да изпратят средствата ми скоро или по-късно 🙂

Автоматичен превод:
petitgamer
преди 1 месец

Не забравяйте да ме уведомите дали сте ги получили или не. Твърдо вярвам, че всичко ще бъде наред. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не забравяйте да ме уведомите дали сте ги получили или не. Твърдо вярвам, че всичко ще бъде наред. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Взех средствата!


Автоматичен превод:
petitgamer
преди 1 месец

Така че много се радвам да го чуя, доволен съм, когато получихте парите.

Сега вероятно ще си вземете почивка от казиното, когато сте говорили за самоизключване.

Успех на теб. ☘️

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини