Подадох жалба на уебсайта на Askgamblers, защото оттогава ме препоръчаха да го пробвам. Утре трябва да ми отговорят.
Забавен факт. Те не споменават задължителното наличие на мобилен номер:
За да използвате уебсайта, трябва да създадете акаунт („Вашият акаунт"). За да направите това, трябва да посочите имейл адреса и паролата, които ще използвате, когато влизате. Освен това може да се наложи да предоставите лична информация, включително вашето име, дата на раждане, паспортни данни и телефонен номер .( никога не споменавайте номер на мобилен телефон)
Името, което посочвате при регистрация, трябва да отговаря на текущото ви истинско име и не трябва да съдържа грешки. За да провери тази информация, Дружеството може по всяко време да поиска от Вас да предоставите своя документ за самоличност (включително копие от паспорт/лична карта) или платежната карта. Ако не успеете да предоставите тази информация, Компанията има право да спре вашия акаунт, докато горните документи не бъдат предоставени и/или да закрие вашия акаунт.
Като се регистрирате в уебсайта, вие се съгласявате да предоставите точна, пълна и надеждна информация за себе си. Ако трябва да бъдат направени промени в тази информация, вие трябва да актуализирате данните си по ваша инициатива и незабавно. Неспазването на това изискване може да доведе до ограничения, неизпълнение на транзакции (бонуси, печалби) и/или закриване на вашия акаунт.
Ако имате въпроси или проблеми по време на процеса на регистрация, моля, свържете се с нашата служба за поддръжка по имейл: .
Можете да отворите само един акаунт на уебсайта. Разрешен е един акаунт за един играч, домакинство, имейл или IP адрес на компютър или друго устройство. Всички други акаунти, открити от вас на уебсайта, ще бъдат третирани като дублиращи се акаунти. Компанията си запазва правото незабавно да закрие такива сметки и:
Всички транзакции, извършени от дублираща се сметка, ще се считат за невалидни;
Всички залози или депозити, направени от дублираща се сметка, могат да ви бъдат върнати по преценка на Компанията;
Всички възстановявания, печалби или бонуси, които сте получили или събрали с помощта на дублиран акаунт, ще бъдат загубени и могат да бъдат изискани от Компанията. В този случай ще трябва да върнете средствата, изтеглени от дублираща се сметка, на Компанията.
Като се регистрирате за уебсайта, вие се съгласявате да получавате рекламни и информационни известия чрез имейл и текстови съобщения. Можете да се отпишете по всяко време чрез личния си акаунт.
I have submitted a complaint on Askgamblers website because i was refereed from then to try it. Thay should reply me tomorrow.
Fun fact. They do not mention its mandatory to have a mobile number :
To use the Website, you need to create an account ("Your Account"). In order to do so, you must specify the email address and password which you will use when logging in. In addition, you may be required to provide personal information, including your name, date of birth, passport data, and phone number.(never mention a cellphone number)
The name that you specify when signing up must correspond to your current real name and must not contain errors. In order to verify this information, the Company may at any time ask you to provide your identity document (including your passport/ID card copy) or the payment card. Should you fail to provide this information, the Company has the right to suspend your account until the above documents are provided and/or to close your account.
By signing up on the Website, you agree to provide accurate, complete, and reliable information about yourself. If any changes are to be made to this information, you must update your data at your own initiative and without delay. Failure to comply with this requirement may lead to restrictions, non-fulfilment of transactions (bonuses, winnings) and/or the closure of your account.
If you have questions or problems during the registration process, please contact our support service via email: help-monro@support.win.
You can only open one account on the Website. One account is allowed per one player, household, email, or IP address of a computer or another device. All other accounts opened by you on the Website will be treated as duplicate accounts. The company reserves the right to immediately close such accounts, and:
All transactions made from a duplicate account will be considered null and void;
All bets or deposits made from a duplicate account can be returned to you at Company’s discretion;
All refunds, winnings, or bonuses that you have received or collected using a duplicate account will be lost and may be reclaimed by the Company. In this case, you will be required to return the funds withdrawn from a duplicate account to the Company.
By signing up for the Website, you agree to receive advertising and information notifications via email and text messages. You can unsubscribe at any time through your personal account.
Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод: