НачалоФорумКазинаMonro Casino - обща дискусия

Monro Casino - обща дискусия (страница 2)

 от itwillmove
|
6 349 преглеждания 46 отговора |
|
1 2 3
DonKlickman

Ооо, добре. Сега разбирам. Значи сте използвали бонуса повече от веднъж, нали? За съжаление, ако са го посочили в условията, няма какво да се направи по въпроса.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Radka

Нямаше никакъв отговор!!

Аз сам блокирах сайта!!

Така и не получих отговор от тях.

Автоматичен превод:
Maldadorog

Вярвам, че сте се справили добре.

Мога ли да попитам каква причина посочихте, когато поискахте блокиране на акаунта си? Питам, защото ако сте казал, че това се дължи на проблемите с хазарта, е много безотговорно от страна на казиното, че не са направили, както е поискано, и дори бихте могли да започнете дело срещу това казино.

Моля, уведомете ни още подробности, за да можем да определим дали можем да направим нещо по въпроса.

Автоматичен превод:
Romi

Пристрастяване към хазарта!! Нямаше друг начин!

Автоматичен превод:
Maldadorog

Виждам. Наистина е лошо, че това казино не успя да блокира акаунта ви тогава. Радвам се, че сам си се справил. браво на теб

Автоматичен превод:

Здравейте всички,

В момента се занимавам с проблем в Monro Casino, където отказват да обработят тегленето ми, защото нямам мобилен номер. Моят акаунт беше напълно потвърден чрез стационарен телефон, но сега те казват, че техните правила изискват мобилен номер за потвърждение. Чувствам се несправедливо, тъй като сметката ми вече беше одобрена и сега те използват тази техническа информация, за да блокират тегленето ми от $900.

Някой друг имал ли е подобен опит с Monro Casino или други платформи? Чувствам, че това е по-скоро технически проблем от тяхна страна и съм наказан за нещо извън моя контрол.

Като странична бележка, аз също подадох жалба до AskGamblers, тъй като те първоначално ме насочиха към Monro Casino. Нека видим как ще се развие това, но ще се радвам на всякакви съвети или предложения как да се справя с тази ситуация.

Благодаря предварително!

Автоматичен превод:
petitgamer

И наистина ли намерихте това правило в техните условия?🤔

Много бих искал да знам каква е причината за това правило, да ви кажа честно.

Ако желаете нашият екип за жалби да го разгледа, моля, не се колебайте да подадете жалба, разбира се.

Ето връзката , само в случай, че решите да го направите.

Автоматичен превод:
Romi

Подадох жалба на уебсайта на Askgamblers, защото оттогава ме препоръчаха да го пробвам. Утре трябва да ми отговорят.

Забавен факт. Те не споменават задължителното наличие на мобилен номер:



За да използвате уебсайта, трябва да създадете акаунт („Вашият акаунт"). За да направите това, трябва да посочите имейл адреса и паролата, които ще използвате, когато влизате. Освен това може да се наложи да предоставите лична информация, включително вашето име, дата на раждане, паспортни данни и телефонен номер .( никога не споменавайте номер на мобилен телефон)

Името, което посочвате при регистрация, трябва да отговаря на текущото ви истинско име и не трябва да съдържа грешки. За да провери тази информация, Дружеството може по всяко време да поиска от Вас да предоставите своя документ за самоличност (включително копие от паспорт/лична карта) или платежната карта. Ако не успеете да предоставите тази информация, Компанията има право да спре вашия акаунт, докато горните документи не бъдат предоставени и/или да закрие вашия акаунт.

Като се регистрирате в уебсайта, вие се съгласявате да предоставите точна, пълна и надеждна информация за себе си. Ако трябва да бъдат направени промени в тази информация, вие трябва да актуализирате данните си по ваша инициатива и незабавно. Неспазването на това изискване може да доведе до ограничения, неизпълнение на транзакции (бонуси, печалби) и/или закриване на вашия акаунт.

Ако имате въпроси или проблеми по време на процеса на регистрация, моля, свържете се с нашата служба за поддръжка по имейл: .

Можете да отворите само един акаунт на уебсайта. Разрешен е един акаунт за един играч, домакинство, имейл или IP адрес на компютър или друго устройство. Всички други акаунти, открити от вас на уебсайта, ще бъдат третирани като дублиращи се акаунти. Компанията си запазва правото незабавно да закрие такива сметки и:

Всички транзакции, извършени от дублираща се сметка, ще се считат за невалидни;

Всички залози или депозити, направени от дублираща се сметка, могат да ви бъдат върнати по преценка на Компанията;

Всички възстановявания, печалби или бонуси, които сте получили или събрали с помощта на дублиран акаунт, ще бъдат загубени и могат да бъдат изискани от Компанията. В този случай ще трябва да върнете средствата, изтеглени от дублираща се сметка, на Компанията.

Като се регистрирате за уебсайта, вие се съгласявате да получавате рекламни и информационни известия чрез имейл и текстови съобщения. Можете да се отпишете по всяко време чрез личния си акаунт.



Edited
Автоматичен превод:

Флаш новини: Свързах се с тях отново днес и те успяха ръчно да потвърдят телефонния ми номер чрез телефонно обаждане. Поисках оттеглянето и също поисках препис от чата като референция за моя преглед тук.

Веднага след като получа средствата си, ще уведомя AskGamblers да не вземат под внимание жалбата ми, но няма да го направя, докато не получа средствата си.


Edited
Автоматичен превод:
petitgamer

Много ми харесва тази новина! Радвам се, че успяха да го поправят.

Така че се надяваме, че скоро ще получите парите си. Моля, информирайте ни за ситуацията.🙏

Автоматичен превод:

Пристрастяване към хазарта!! Нямаше друг начин!

Автоматичен превод:

добавих самоизключване за една година, така че те трябва да изпратят средствата ми скоро или по-късно 🙂

Автоматичен превод:
petitgamer

Не забравяйте да ме уведомите дали сте ги получили или не. Твърдо вярвам, че всичко ще бъде наред. 🙂

Автоматичен превод:

Не забравяйте да ме уведомите дали сте ги получили или не. Твърдо вярвам, че всичко ще бъде наред. 🙂

Автоматичен превод:

Взех средствата!


Автоматичен превод:
petitgamer

Така че много се радвам да го чуя, доволен съм, когато получихте парите.

Сега вероятно ще си вземете почивка от казиното, когато сте говорили за самоизключване.

Успех на теб. ☘️

Автоматичен превод:

Здравейте, успях да играя с Monro, спечелих 1250 с 50 депозит през 2024 г. Това беше първото ми казино с късмет. 🙂


file

Автоматичен превод:
Ernestmus

Това наистина е хубаво да се чуе. Продължаваш ли да играеш там и сега?

Автоматичен превод:
Romi

Вече не, тъй като поради решение на ръководството бях изключен от всякакви бонуси, те не можаха да ми дадат причина защо.

Автоматичен превод:
Ernestmus

наистина ли Опитахте ли да научите повече или всъщност не ви интересува толкова много?

Автоматичен превод:
Romi

Не знам точно защо беше взето това решение. Пробвах да попитам чрез чат, който работи чудесно и е достъпен практически без чакане на оператор, но всеки път ми казваха, че това е решение на ръководството и не могат да дадат повече информация. Забелязах, че това се случи в две казина на една и съща компания, така че предположих, че причината може да е твърде бърза и голяма печалба от много малък депозит, което може да предизвика подозрения относно почтеността/манипулацията на играча по време на играта, въпреки че не съм сигурен.

Автоматичен превод:
Ernestmus

Или може да е само заради вашата страна. Понякога, когато се предлага binus, той всъщност не винаги е достъпен за всички държави.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини