ФорумКазинаMegapari Casino - обща дискусия

Megapari Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от Magda
|
15281 преглеждания 108 отговора |
|
1...3 4 56
Добавете пост
SunsetGaze
преди 1 година

има седмичен фиксиран % от спортните залози cs, но може би точно 2-3 % idk.

също така има някои точки, които понякога имам, а понякога не .. можете да ги използвате в някои игри на живо или спортни залагания, ако ги прехвърлите към билети/промокодове за истински пари. те не са наистина обяснени и не знам как мога да ги получа

основно тяхното приложение е f 300 области и неща, които не можете наистина да знаете какво е какво, има толкова много неща

но този cs ме тормози, откакто ударих макс

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Inferno
преди 1 година

Бих го оставил като отрицателна рецензия, което понижава оценката им (и това е единственото, което има значение за тях)


Автоматичен превод:
Inferno
преди 1 година

Скъпи играч,

Извиняваме се за разочароващото представяне на нашата система за връщане на пари в момента. Прав си, че докато напредваш в нивата, компанията трябва да ти предлага още повече предимства. Наскоро имах разговор с ВИП отдела и те ме увериха, че системата ще бъде актуализирана скоро. Настоящата система зависи от сумите на залога и има относително нисък процент за кратки периоди на игра. Моля, предоставете ни идентификационния номер на вашия акаунт и ние ще проучим начини да подобрим вашето игрово изживяване с MegaPari.

Автоматичен превод:
Azotecasino
преди 1 година

Здравейте

Извиняваме се, ако усилията ни са оставили горчив вкус. Не е точно обаче да се каже, че рейтингът е единственото, което има значение. В MegaPari, за разлика от много други казина, имаме специален отдел, специално създаден, за да наблюдава настроенията на клиентите и да отстранява всякакви проблеми. Ако сте наш съществуващ клиент и имате някакви проблеми с платформата, моля, не се колебайте да се свържете с customer.claims@megapari.com. Ние сме тук, за да отговорим на всякакви притеснения и да предоставим помощ.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Отворих случай, но искам също да добавя тук проблема, който се опитвам да разреша.

Проблеми с теглене през SEPA. Вчера успях да изтегля пари, но днес първоначално ми беше отказано и знам, че дори опцията е изчезнала. Това е далеч от качеството, което очаквате от надежден сайт.

Помощта от тяхна страна изглежда слаба. Винаги един и същ отговор и не обръща внимание на това, което се случва.

Наистина се надявам, че мога да разреша проблема си правилно, защото всичко, което съм играл, беше легитимно. Депозирайте чрез банкова сметка и се опитвайте да изтеглите същата.

Надявам се CG да помогне, а също и от Megapari да спрат да крият своите методи за оттегляне и да се справят както трябва.

Автоматичен превод:
goofysandy
преди 1 година

Здравейте.

Уважаеми глупаци, извиняваме се за трудностите, възникнали при тегления чрез SEPA.


Факт е, че е извършена превантивна работа по тази платежна система в периода от 29.10.2023 г. до 31.10.2023 г. Поради тази причина тази платежна система е деактивирана като опция за теглене на средства.

В момента функционалността на платежния агент е напълно възстановена и работи нормално.

Ние разбираме колко разочароващо може да бъде неочакваната загуба на платежната ви система. Това обаче е принудителна процедура, необходима за осигуряване на стабилна и сигурна работа на системата за теглене.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Отворих случай, но искам също да добавя тук проблема, който се опитвам да разреша.

Проблеми с теглене през SEPA. Вчера успях да изтегля пари, но днес първоначално ми беше отказано и знам, че дори опцията е изчезнала. Това е далеч от качеството, което очаквате от надежден сайт.

Помощта от тяхна страна изглежда слаба. Винаги един и същ отговор и не обръща внимание на това, което се случва.

Наистина се надявам, че мога да разреша проблема си правилно, защото всичко, което съм играл, беше легитимно. Депозирайте чрез банкова сметка и се опитвайте да изтеглите същата.

Надявам се CG да помогне, а също и от Megapari да спрат да крият своите методи за оттегляне и да се справят както трябва.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, ще започна с това, че видях, че представителят на казиното ви е отговорил относно проблема ви с теглене. Така че изглежда, че е имало прекъсване на този метод на плащане.

Въведохте ли отново тегленето? Би било хубаво да изчакате, тъй като казахте, че сте получили парите без никакви проблеми преди и бъдете малко търпеливи. Ако има допълнителни проблеми през следващите няколко дни, можете да актуализирате жалбата си, която сте подали. Пожелавам ви успех при оттеглянето. ☘️😊

Автоматичен превод:
преди 1 година

Радвам се да видя, че рейтингът, който CG дава на Megapari, падна много. Те най-накрая осъзнават, че това е пиратско казино с практики, които не са незаконни, но са страховити (като временно премахване на методите за теглене, така че да се изкушите да продължите да играете и в крайна сметка да загубите, закриване на сметки без причина и т.н.)

Надяваме се, че потребителите също ще оставят своя опит в конкретните отзиви на казиното.

Автоматичен превод:
Azotecasino
преди 1 година

Здравейте, предполагам, че когато описахте тези неща, сте имали проблем тук, прав ли съм? Понякога неща като премахването на метода на плащане могат да бъдат причинени от технически проблеми, които не са по вина на казиното. Не мисля, че трябва да е сенчестата работа. Въпреки това, чувствайте се свободни да споделите, ако нещо ви се случи.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Случвало ми се е три пъти, опитах се да изтегля чрез SEPA трансфер и той не беше наличен и накрая загубих всичко. Те не са специфични проблеми на всеки много месеци. Това са проблеми на всеки три или четири дни (имам много опит в казината и никога не съм виждал нещо подобно).

Те се ограничават да отговорят с автоматично съобщение и да кажат, че "това не са стандартите за качество, които искат в тяхната компания" и че ще направят всичко възможно да го решат, но това е лъжа.

Няма да играя НИКОГА ПОВЕЧЕ в това казино.

Автоматичен превод:
Azotecasino
преди 1 година

Разбирам защо имате такова отношение към казиното, след като ви се е случвало 3 пъти. Бих искал обаче да ви кажа, че ако подобно нещо се случи отново в казино, можете да се свържете с нас и да подадете жалба при нас, което може да помогне. Безплатно е, така че винаги смятам, че си струва да опитате в подобни ситуации.

Съжалявам обаче, че в крайна сметка загубихте парите си и нищо не можеше да се направи по случая. Следващият път ще знаете, че можете да опитате да се свържете с нас. Надяваме се, че това няма да е необходимо и ще имате добро изживяване. 🙂

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте.

Отбивам се във форума да коментирам ужасния си опит с мегапари.


Имам „неразрешен" спор, в който казино гуруто е съгласен с мен и който е на стойност 3000 евро за повече от 9 месеца.

Megapari поднови спора и след МНОГО ПРЕГОВОРИ (исках 2000, а те предложиха само 1500), представителят на Megapari настоя на 1 февруари с оферта от 1500 евро (и ме помоли да помисля за това няколко дни) . На 5-ти приемам офертата и неговият отговор е, че сега офертата е 1000 евро.

Това е срамно. Сериозността на това казино е ясна. Според мен оценката на казино гуруто е прекалено щедра.

file

Автоматичен превод:
juliobit8
преди 9 месеца

Здравейте, прочетох и вашата жалба и видях, че все пак не сте постигнали споразумение с казиното. Мога да го разбера, защото и аз не бих искал половината от това, което наистина ми се дължи. Особено когато първата оферта първоначално беше различна и когато й кимнахте, тя се промени на по-малка сума.

Казиното обаче получи черни точки за това и това се отрази на индекса му за безопасност . Но тъй като казиното има само 2 нерешени жалби, не можете да очаквате внезапно да има напълно нисък индекс на безопасност. Така че не мисля, че е несправедливо по никакъв начин.

Както и да е, благодаря ви, че споделихте това във форума и може би казиното ще поиска да отвори отново жалбата ви някое време в бъдеще и се надяваме, че ще получите всичко, което ви се дължи.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

MEGAPARI CASINO---------Добро утро, играя многократен футболен мач и той се състои от 7 мача, като всеки от тях има установени коефициенти и ако даден мач бъде отложен, се вземат предвид оставащите коефициенти на оставащите мачове . Вместо това на вашия сайт те откраднаха пари от мен без причина, когато ми платиха многото, те задържаха малко пари, без да ми дадат никакви обяснения, консултирах се с техния чат (дори ако често е безполезен, освен факта, че ви оставят на изчакване за дори 20 -30 минути) ми казаха без да обясняват, че така е добре. При следващия преглед на същия ден ще обясня нещо още по-лошо от това:

Освен това, вчера, докато играех вашата рулетка, се случи нещо наистина невероятно, след като залогът ми беше печеливш за сума от €34,20 и редовно изплащана от вашата система, след няколко минути същата сума, т.е. 34,20 €, изчезна от маса. от моя бюджет. Поисках обяснения в чата и ми казаха презрително, че всичко е наред, както е. невероятен ! НЕВЕРОЯТЕН! ТУК ИМАТ СИСТЕМА, КОЯТО Е КАТО КРАДЦИТЕ ДА КАЖАТ МАЛКОТО, КЪДЕТО ВИ ПРИПИСВАТ ПЕЧАЛБА ОТ ИГРА, НО В СЪЩОТО ВРЕМЕ ИМАТ НАЧИН ДА ОТМЕНЯТ СЪЩАТА ПЕЧАЛБА, БЕЗ ДА ВИ ДАВАТ ОБЯСНЕНИЕ. Поисках обяснения и за това и ми отговориха, че всичко е наред. Невероятен. Не играйте на този сайт, те крадат парите ви и не изплащат печалбите ви. Мога да докажа всичко не само с думи, както направих с тях. не играй тук!!!!

Автоматичен превод:
Anonymized517
преди 8 месеца

Здравейте, съжалявам да науча за проблема ви в казиното. Разбирам обаче, че сте успели да подадете жалба , което според мен е добра стъпка, ако смятате, че не сте направили нищо нередно и казиното не може да обясни и да ви даде подходяща причина защо парите ви са изчезнали.

Що се отнася до самата рулетка и €34, имате ли този залог в историята на играта си, където ще се покаже, че сте спечелили? Ако е така, мисля, че това би било добро доказателство.

Разбира се, тъй като поддръжката ви дава един и същ отговор отново и отново, което по същество не казва много, ще трябва да изчакаме и да видим какво ще открие нашият екип и накъде отива.

Надявам се, че всичко ще бъде разрешено справедливо и ако имате допълнителна информация, не се колебайте да ни уведомите. Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, искам да ви информирам, че сайтът на казиното megapari, разпознавайки грешката, върна сумата, която оспорих. Затова, благодаря ви за проявения интерес, считам въпроса за приключен. Благодаря и поздрави.

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
Anonymized517
преди 8 месеца

Е, радвам се, че се получи така и казиното призна, че е имало грешка. Решихте го много бързо.

Мога ли обаче да ви помоля да напишете и този факт на Кристина в жалбата си , за да може тя да я затвори?

Също така, ще продължите ли да играете в казиното?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравей, мисля, че Кристина вече знае как е минало. Освен това, за да отговоря на въпроса ви, трябва да ви задам въпрос: "би ли играл на сайт, където парите изчезват?" Съгласен съм, че са ми го върнали, но не е грешка, парите ги няма и ако не бях забелязал и успял да докажа нещо, което не трябваше да правя, мисля, че нямаше да ми върнат тях. Прекарах часове в чат, за да донеса безброй доказателства. Намирам това за меко казано срамно и не мисля, че е грешка.

Автоматичен превод:
Anonymized517
преди 8 месеца

Мисля, че тя все пак ще ви помоли да потвърдите, че сте получили средствата, така че смятам, че ще е добре да го напишете все пак.

Относно втората част от поста ти бих казал, че имаш право. Лично аз вероятно също щях да съм на оградата и не бих играл отново тук, но това беше въпрос към вас, а не към мен. Някои играчи ще кажат, че казиното се е опитало и е решило техния проблем, което също понякога е добре, защото може би не навсякъде ще бъде така.

Със сигурност обаче ще те разбера, ако не ходиш повече там, за да не се случи нещо подобно.

Така или иначе, надявам се да се справите добре. ☘️

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Добър вечер, чувствам се ИЗМАМЕН от MegaPari, отчаян съм, от три дни отделът за сигурност на казиното ми дава нелепи обяснения и ми иска още и още неща, за да направя тегленето. Депозирах и теглех през ASTROPAY в продължение на месеци и изведнъж тази опция изчезна, казаха ми да депозирам от друг портфейл, докато ASTROPAY се върне. Отворих сметка в LEMON, депозирах $4000 и всичко беше наред, когато исках да изтегля целия баланс, който имах, те започнаха с извинения, имам чувството, че ме ИЗМАМЯТ. Успях да изтегля само $4000, които депозирах чрез LEMON. Имам 500 000 вътре, които ме държат и искат от мен необичайни данни и никога не разрешават тегления. Моля ви да ми помогнете. Трябват ми спешно парите и имам чувството, че това е ИЗМАМА. Вярвам, че можете да ми помогнете. Милиони благодарности. Всичко най-хубаво!

Автоматичен превод:
1...3 4 56
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини