преди 1 седмица
Ще питам за ВИП мениджъра
I'm going to ask about the VIP manager
Voy a preguntar lo del gestor vip
0
Ще питам за ВИП мениджъра
I'm going to ask about the VIP manager
Voy a preguntar lo del gestor vip
Благодаря ви, да, знам, че екипът на Guru ще ми помогне, затова подадох жалбата. Ще остана търпелив.
Thank you, yes, I know that the Guru team will help me, that is why I filed the complaint. I will remain patient.
Gracias, sí el equipo gurú sé que me vais a ayudar, por eso puse la queja. Seguiré paciente.
Това би било най-разумното нещо. Уверете се, че се опитвате да съобщите за тегленето си, но не непрекъснато, защото вероятно ще ви писне от отговори, които ще бъдат абсолютно същите от казиното. Виждам, че друг играч е успял да получи парите си, така че вярвам, че това е просто забавяне и вие също ще ги получите.😉
That would be the most sensible thing to do. Make sure you try to communicate about your withdrawal, but not nonstop because you will probably be fed up with answers that will be exactly the same from the casino. I see that another player managed to get his money, so I believe it's just a delay and you will get it too.😉
Не бих спрял, защото няма да можете да се оттеглите сами. Какъв е вашият дневен минимум?
I wouldn't stop because you won't be able to withdraw by themselves. What is your daily minimum?
Yo no pararía porque por ellos mismos no vas a poder retirar. Cual es tu mínimo diario?
В момента 500, така че представете си
Right now 500 so imagine
Ahora mismo 500 así que imagínate
Продължават да ме разказват, това е невероятно. Минаха повече от 15 дни и не съм чул нищо, а и VIP съветниците не са ми отговорили. Трябва да ги докладвам, защото е невероятно. Много съм ядосан.
They keep giving me the runaround, it's incredible. It's been more than 15 days and I haven't heard anything, and the VIP advisors haven't responded to me either. I need to report them because it's incredible. I'm very angry.
Me siguen dando largas es impresionante ya van más de 15 días y no sé nada, no me responde tampoco los asesores vip. Es para denunciarlos porque es increíble, estoy muy enfadada.
Видях, че казиното вече е потърсено, така че се чудя дали ще отговорят и ще изяснят ситуацията. Надявам се да го направят и всичко да се реши в бъдеще.
Но просто ще трябва да изчакаме това да се случи.
Стискайте палци.🤞
I saw that the casino has already been contacted so I wonder if they will reply and clarify the situation. I hope they will and everything can be resolved in the future.
But we will just have to wait for that to happen.
Fingers crossed.🤞
Актуализация, след повече от 20 дни се оказва, че от 3 предстоящи тегления от 500 евро, те са анулирали 1. Казват ми, че е имало техническа грешка с доставчика на плащане (приложена екранна снимка), колко мистериозно, че другите две плащания нямаше грешка и това го направи, сега трябва да започна отначало и имам 9500, така че представете си, не е честно и най-смешното е, че другото 1000 вече са в сметката, не отне много време, за тези 20 дни, невероятно. Сега питам обслужването на клиенти какво е станало, да видим как ще ми дадат. Трябва да сме по-гъвкави с това, защото 9500 ще ми коства живота. Много съм ядосан.
Update, after more than 20 days it turns out that out of the 3 pending withdrawals of 500 euros, they canceled 1. They tell me that there was a technical error with the payment provider (attached screenshot), how mysterious that the other two payments did not have an error and that one did, now I have to start over again and I have 9500 so imagine, it is not fair and the funniest thing is that the other 1000 are already in the account it did not take long, for that 20 days, incredible. Now I am asking customer service what happened, let's see how they give me. We have to be more agile with this because the 9500 is going to cost me my life. I am very angry.
Actualización, después de más de 20 días resulta que de los 3 retiros pendientes de 500 euros me cancelan 1. Me dicen que un error técnico con el proveedor de pagos ( adjunto captura) , que misterioso que los otros dos pagos no tengan error y ese sí, ahora otra vez volver a empezar y tengo 9500 así que imaginad, no es justo y los más gracioso es que los otros 1000 están ya en cuenta no han tardado nada, para eso 20 días, increíble. Ahora les estoy preguntando en atención al cliente que ha pasado, a ver las vueltas que me dan. Hay que dar más agilidad a esto porque los 9500 me va a costar la vida. Estoy muy enfadada.
Актуализация, обслужването на клиенти не може да обясни защо няма достъп до финансовия отдел, което означава, че никой не може да ми даде информация. Това казино е страхотно.
Update, customer service can't explain why they don't have access to the finance department, meaning no one can give me any information. This casino is a hoot.
Actualización, en atención al cliente no te saben explicar porque no tienen acceso al departamento de finanzas osea que nadie me puede dar información. Lo de este Casino es de traca.
Поздрави и аз го получих след около 20 ден. 2 от 3 тегления на 800 евро Не получих последното теглене, защото казаха, че има технически проблем, ще получите парите си много бавно и той направи всичко, за да забави тегленето възможно най-много, единственото нещо, което можете трябва да изчакате търпеливо
Greetings, I also received it after about the 20th day. 2 out of 3 withdrawals of 800 euros I did not receive the last withdrawal because they said there was a technical problem, you will receive your money only very slowly and he did everything to delay the withdrawal as much as possible , the only thing you can do is wait patiently
Üdvözletem én is kb 20.nap után kaptam.meg 3 db 800 eurós kivonasbol 2 db ot az utolsó kivonást nem kaptam meg mert azt mondták.technikai probléma lépett fel,meg kapod a pénzed csak nagyon lassan es mindent elkövetett hogy minél jobban elhuzzak a kivonást, egyetlen dolog amit tudsz tenni türelmesen várni
Актуализация, след повече от 20 дни се оказва, че от 3 предстоящи тегления от 500 евро, те са анулирали 1. Казват ми, че е имало техническа грешка с доставчика на плащане (приложена екранна снимка), колко мистериозно, че другите две плащания нямаше грешка и това го направи, сега трябва да започна отначало и имам 9500, така че представете си, не е честно и най-смешното е, че другото 1000 вече са в сметката, не отне много време, за тези 20 дни, невероятно. Сега питам обслужването на клиенти какво е станало, да видим как ще ми дадат. Трябва да сме по-гъвкави с това, защото 9500 ще ми коства живота. Много съм ядосан.
Update, after more than 20 days it turns out that out of the 3 pending withdrawals of 500 euros, they canceled 1. They tell me that there was a technical error with the payment provider (attached screenshot), how mysterious that the other two payments did not have an error and that one did, now I have to start over again and I have 9500 so imagine, it is not fair and the funniest thing is that the other 1000 are already in the account it did not take long, for that 20 days, incredible. Now I am asking customer service what happened, let's see how they give me. We have to be more agile with this because the 9500 is going to cost me my life. I am very angry.
Actualización, después de más de 20 días resulta que de los 3 retiros pendientes de 500 euros me cancelan 1. Me dicen que un error técnico con el proveedor de pagos ( adjunto captura) , que misterioso que los otros dos pagos no tengan error y ese sí, ahora otra vez volver a empezar y tengo 9500 así que imaginad, no es justo y los más gracioso es que los otros 1000 están ya en cuenta no han tardado nada, para eso 20 días, increíble. Ahora les estoy preguntando en atención al cliente que ha pasado, a ver las vueltas que me dan. Hay que dar más agilidad a esto porque los 9500 me va a costar la vida. Estoy muy enfadada.
Виждам, че не си направил голям пробив, но друг играч ти дава поне малко увереност. Ще трябва да имате търпение.
Дори Питър се свърза с казиното и ще се радвам много, ако това ускори нещата. Но аз вярвам, че ще получите парите си, дори и да не са най-малко трайни.
Иска ми се да беше иначе.😕
I can see you didn't make much of a breakthrough, but another player gives you at least a little reassurance. You'll have to be patient.
Even Peter has contacted the casino and I'd be very happy if it would speed things up. But I believe you will get your money, even if it is not lasting the least.
I wish it were otherwise.😕
Получихте ли всичко? Имам още 9000, а сега 9500
Have you received everything? I have 9000 more, well now 9500
Ha recibido todo? Yo tengo 9000 más, bueno ahora 9500
Благодаря, ще изпратя и това на инциденти
Thanks, I'll send this to incidents as well
Gracias voy a enviar esto también a incidencias
Здравейте, все още не съм успял да изтегля повече пари, защото съм на почивка и там, където съм отседнал, не мога да посетя сайта, но ще ви уведомя през януари дали ще получа тегления или не
Hello, I haven't been able to withdraw more money yet, because I'm on vacation and where I'm staying, I can't visit the site, but I'll let you know in January if I'll receive the withdrawals or not
Üdvözletem még nem sikerült több pénzt kivonni mivel nyaralok es ahol tartózkodom nem tudok fellepni az oldalra de januárban értesítelek ha kapom majd a kivonasokat vagy sem
Ан, добре, благодаря, ти ще ни кажеш.
Ann, okay, thanks, you'll tell us.
Ann vale gracias, ya nos contarás
Видях, че трябва да получите две от трите тегления в близко бъдеще. Така че се надяваме, че ще бъде скоро и това ще започне по-положителен и по-бърз процес на теглене.😉
I saw that you should get two of the three withdrawals in the near future. So hopefully it will be soon and this will start a more positive and faster withdrawal process.😉
Знаеш ли последното, което ми направиха? Бях на VIP ниво 1 на 75, доближавах се до 2, но останах седмици, въпреки че играех. Ами не съм влизал 3 дни и ме свалиха на ниво 1 без 75. Обяснението което дават е че машина го прави. съжалявам Не се покачи, но спадна много бързо. Имам 8000 за теглене и 1500 за теглене. Знае се, че не искат бързо да го изтегля. Наистина, това казино е невероятно. Когато изтегля парите, никога повече няма да го направя.
Do you know the last one they did to me? I was at VIP level 1 at 75, getting close to 2, but stuck for weeks despite playing. Well, I haven't logged in for 3 days and they've dropped me to level 1 without 75. The explanation they give is that a machine does it. Sorry? It didn't go up, but it went down really fast. I have 8000 to withdraw and 1500 in withdrawal. It's known that they don't want me to withdraw it quickly. Really, this Casino is amazing. When I withdraw the money, I'll never do it again.
¿Sabéis la última que me han hecho? Estaba en el nivel vip uno en 75 acercándome al 2 pero estancado durante semanas a pesar de jugar. Pues llevo 3 días sin entrar y me han bajado al nivel 1 sin 75. La explicación que dan es que lo hace una máquina. ¿Perdón? Subir sí que no subió pero bajar bien rápido. Tengo 8000 por sacar y 1500 en retiro. Se conoce que no quieren que lo saque rápido. De verdad que lo de este Casino es flipante. Cuando saque el dinero nunca más .
Разбира се, вие като играч можете да решите, когато теглите парите, как ще бъде по-нататък, дали ще играете тук или не. Ако видите повече негативи и освен тегленията и другаде, тогава не ви обвинявам много.
Все пак го повтарям, но най-важното сега е да вземем всички пари.
Тогава вероятно ще напуснете това казино, ако разбирам правилно.
You as a player can of course decide when you withdraw the money how it will be further, whether you will play here or not. If you see more negatives and besides the withdrawals also elsewhere, then I don't blame you too much.
However, I keep repeating it, but the most important thing now is to get all the money.
Then you will probably leave this casino if I understand correctly.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.