преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Malina Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Депозирах минимума за бонуса за добре дошли, получавам 100% + 20 RG от общо 180 RG и те ми отказват моите 180 RG по административни причини, тъй като 3 сайта на едно и също ръководство ми отказват бонуса, депозирах за за първи път и не получавате бонуса!
I deposited the minimum for the welcome bonus, receive the 100% + 20 RG of the total 180 RG, and they are denying me my 180 RG, for administrative reasons, since 3 sites of the same management deny me the bonus, I deposited for the first time and not receive the bonus!
depositei o minimo para bonus de boas vindas, recebir os 100% + 20 RG do total de 180 RG, e estão me negando meus 180 RG, por questão administrativa, já 3 sites de mesma gestão me negam bonus, depositei pela primeira vez e não recebir o bonus!
Здравейте, знаете ли за някаква причина да ви бъде отказан достъп до бонуси в цялата група?
Hi, are you aware of any reason why you would be denied access to bonuses throughout the group ?
отрицателно, нищо информирано, дори не казват защо, имаше един от сайтовете, които дори деактивираха чата, за да не ми отговарят, може би защото съм печеливш и за съжаление те просто искат да спечелят и да ни вземат парите !
negative, nothing informed, they don't even say why, there was one of the sites that even disabled the chat so as not to answer me, maybe it's because I'm profitable and unfortunately they just want to win, and take our money!
negativo, nada informado, eles nem falam o porque, teve um dos sites que até desabilitou o chat para não me responder, talvez seja porque sou lucrativo e infelizmente eles querem somente ganhar, e tomar nosso dinheiro!
Хм, наистина ли си толкова успешен с бонусите? Е, поздравления.
Но намирам за странно, че въпреки че казината имат едно и също ръководство, нито едно от тях не посочва точната причина. Бих казал, че вероятно е време да преминете към друго казино или група, ако смятате, че имат нещо срещу вас и то е безплатно.
Какво мислиш?
Hmm, are you really that successful with bonuses ? Well, congratulations.
But I find it strange that even though the casinos have the same management, neither of them gives the exact reason. I'd say it's probably time to switch to another casino or group if you feel they have something against you and it's gratuitous.
What do you think?
Вижте, имах печалби на някои от техните сайтове, дори спечелих 2500 BRL и те не ми платиха, те твърдяха, че съм използвал бонус баланса си и ми платиха само 600 BRL. те ме блокират вероятно поради доходност
Look, I had winnings on some of their sites, I even won 2500 BRL and they didn't pay me, they claimed that I had used my bonus balance and they only paid me 600 BRL. they are blocking me due to profitability possibly
olha eu tive ganhos em alguns sites deles, inclusive ganhei 2500 BRL e não me pagaram, alegaram que eu tinha usado meu saldo de bônus e só me pagaram 600 BRL. estão me barrando devido a lucratividade possivelmente
А натрупахте ли печалбите, като играехте с бонус пари?
Имам предвид - убедени ли сте, че подходът им не е справедлив - Какво ще кажете да подадете жалба по въпроса?
Ако сте прави, ще направим всичко възможно, за да ви помогнем.
Как ви звучи това?
And did you accumulate the winnings by playing with bonus money?
I mean - are you convinced their approach was not fair - How about submitting a complaint regarding the matter?
If you are correct, we'll do our best to help you.
How does that sound to you?
В този случай ти желая справедливо решение. 🤞🤞🤞
In this case, I wish you a fair resolution. 🤞🤞🤞
Здравейте, чакам изплащането си от malinacasino вече 5 дни. Игнорират всичко. Според поддръжката дори не трябва да се верифицирам, защото печалбите ми от 500 евро очевидно са твърде ниски. Можете ли да ми помогнете да си взема парите?
Hello, I've been waiting for my payout from malinacasino for 5 days now. They ignore everything. According to support, I don't even have to verify myself because my winnings of 500 euros are apparently too low. Can you help me get my money?
Hallo ich warte mittlerweile seit 5 Tagen auf meine Auszahlung von malinacasino. Die ignorieren alles. Laut Support muss ich mich nichtmal verifizieren, da angeblich meine Gewinnsumme von 500 Euro zu gering ist. Könnt ihr mir helfen mein Geld zu bekommen ?
Хей, бих казал да останеш търпелив. 5 дни не са много време и виждам, че казиното комуникира с вас, когато казвате, че са ви казали, че не е необходимо да потвърждавате.
Даваме на казината 14 дни, за да изпратят пари на играчите, така че продължавайте да проверявате къде сте и ако нищо не се случи, не се колебайте да се свържете и ние ще се опитаме да помогнем.
Засега запазете хладнокръвие и изчакайте да видите как ще е.
Hey, I'd say stay patient. 5 days isn't very long and I can see the casino communicating with you when you say they told you that you don't have to verify.
We give casinos 14 days to send money to players, so keep checking back to see where you stand and if nothing happens, feel free to get in touch and we'll try to help.
For now, keep a cool head and wait and see how it goes.
Здравейте, аз се чувствам по същия начин. Получихте ли вече парите си?
Hello, I feel the same way. Have you received your money yet?
Hallo geht mir genauso, hast du mittlerweile dein Geld bekommen?
Хей, да, наистина получих парите си. Просто отне векове, относително казано. Мисля, че 5-8 дни. Но парите пристигнаха.
Hey, yes, I actually got my money. It just took ages, relatively speaking. I think 5-8 days. But the money arrived.
Moin, jau habe dann tatsächlich mein Geld bekommen. Hat nur ewig lange gedauert , also im Verhältnis. Glaube 5-8 Tage. Aber Geld kam an.
Това е хубаво да се чуе.
Трябваше ли да преминете през процеса на проверка накрая?
Кой метод на плащане използвахте в това казино, ако нямате нищо против да попитам?🤔
That is nice to hear.
Did you have to go through the verification process at the end?
Which payment method did you use at this casino, if you don't mind me asking?🤔
Здравейте на всички, имам проблеми с тегленето в MalinaCasino. Продължават да отменят трансфера, който поисках и не знам какво повече да направя. Казаха ми, че опцията за теглене на MasterCard не е налична. Това, което най-много ме дразни е, че опцията MasterCard е деблокирана и не мога да я използвам. Имам чувството, че казиното се опитва да ме измами или да забави плащанията.
Hello everyone, I'm having withdrawal problems at MalinaCasino. They keep canceling the transfer I request and I don't know what else to do. I have been told that the MasterCard withdrawal option is not available. What annoys me most is having the MasterCard option unblocked and not being able to use it. I feel like the casino is trying to trick me or delay payments.
Olá a todos estou a ter problemas de levantamento no MalinaCasino. Estão sempre a cancelar a transferência que eu peço não sei mais o que fazer. Me disseram que a opção de levantamento MasterCard não está disponível. O que mais me irrita é ter a opção MasterCard desbloqueada e não a poder utilizar. Eu sinto que o casino me está a tentar enganar ou a adiar os pagamentos .
здравей
Вие също вече подадохте жалба. Това е посвещение. Бихте ли споделили малко повече относно плащането и проблема по-подробно. Например:
Това първото ви теглене от това казино ли е?
От колко време се мъчите да получите заплащане?
Свързвате ли се по някакъв начин с поддръжката на казиното?
Чувствайте се свободни да добавяте каквото искате към тази тема; основната ни цел е да го разберем възможно най-добре.
Hello!
You have already submitted a complaint too. That's a dedication. Would you mind sharing a bit more regarding the paymet and the issue in more detailed way. For instance:
Is this your first withdrawal from this casino?
How long have you been struggling to get paid?
Are you by any means in touch with the casino support?
Feel free to add whatever you may to this subject; our main goal is to understand it the best we can.
От няколко дни се боря с тегленето и това е първото ми теглене и вече се свързах с поддръжката на клиенти и те ми казаха, че плащането с mastercard не е налично. Да опитам друг начин и това направих. Но това е грешка на казиното, не моя, така че тегленето ми винаги се забавя. Просто искам това, което ми принадлежи. Това ме кара да мисля, че не искат да направят трансфера. Казаха ми, че моята банка е отказала плащане от Malinacasino. Обадих се на моята банка и ми казаха, че не са получили никакви пари и преводът никога не е бил направен. В чата за поддръжка на клиенти всички казват няколко различни неща. Един казва, че MasterCard не е наличен, но опцията е там, за да се използва, друг казва, че моята банка е отказала плащането и аз вярвам, че това е моята банка 100%. Вече пуснах жалба до казино Малина тук на страницата за оплаквания
I've been struggling with the withdrawal for a few days now and this is my first withdrawal and I've already contacted customer support and they told me that payment by mastercard is not available . To try another way and that's what I did . But this is the casino's mistake, not mine, so my withdrawal is always delayed. I just want what belongs to me. This makes me think that they don't want to make the transfer. I was told that my bank had refused payment from Malinacasino. I called my bank and was told that they hadn't received any money and the transfer was never made. In the customer support chat they all say several different things. One says MasterCard isn't available but the option is there to be used, another says it's my bank that refused the payment and I believe it's my bank 100%. I've already posted a complaint to Malina casino here on the complaints page
Estou a lutar pelo levantamento já alguns dias e este é o meu primeiro saque e já entrei em contacto com o apoio ao cliente me disseram que pagamento por mastercard não está disponível . Para tentar de outra forma e foi o que eu fiz . Mas isto é um erro do casino não meu e por isso o meu levantamento fica sempre adiado. Apenas quero o que me pertence. Isto faz me pensar que não querem fazer a transferência. Me disseram que o meu banco tinha recusado o pagamento por parte do Malinacasino. Liguei para o meu banco e me foi dito que não receberam quaisquer valores e essa transferência nunca chegou a ser feita. No chat suporte ao cliente dizem todos várias coisas diferentes . Diz que MasterCard não está disponível mas a opção está lá para ser utilizada, outro diz que meu banco é que recusou o pagamento e eu acredito é no meu banco 100%. Já publiquei uma reclamação para o Malina casino aqui na página de reclamações
Мога ли да попитам дали Mastercard е посочена като налична опция за теглене в сайта на казината, моля? Ако да, тогава не виждам къде е проблемът. 🤷♀️ И коя друга опция избра сега за теглене?
Освен това видях във вашата жалба , че Ник е задал някои допълнителни въпроси и е най-добре да отговорите подробно на всички, за да може да проучи и да доведе до разрешаването на вашия случай възможно най-скоро.
Кога точно поискахте тегленето си и откога акаунтът ви е верифициран, ако мога също да попитам?
May I ask if Mastercard is stated as an available option for withdrawals at the casinos site, please? If yes, then I don't see where the problem is. 🤷♀️ And which other option did you choose now to withdraw?
Also, I saw in your complaint that Nick asked some additional questions, and it is for the best to answer all of those in detail so he can investigate and get the resolution of your case to the end as soon as possible.
When exactly did you request your withdrawal, and since when has your account been verified, if I may also ask?
Спечелих €1500 (без да използвам бонуси), след като разпределих сумата в 3 тегления по €500 всяко от 2 септември до днес, нямах нито парите, нито имейл, нито дори промяна в заявката ми. Сайтът не ме пита и дори не ми дава възможност да верифицирам акаунта. След изпращане на няколко имейла ситуацията все още е в застой и изминаха 7 дни!
I made a win of €1500 (without using bonuses), after having staggered the amount in 3 withdrawals of €500 each from September 2nd to today I have not had the money, nor an email, nor even a change in my request. The site does not ask me and does not even give me the possibility to verify the account. After sending several emails the situation is still at a standstill and 7 days have passed!
Ho fatto una vincita di 1500€ (senza utilizzare bonus), dopo aver scaglionato l’importo in 3 prelievi da 500€ l’uno dal 2 settembre ad oggi non ho avuto ne i soldi, ne un’email, e neanche un cambiamento della mia richiesta. Il sito non mi chiede e non mi dà nemmeno la possibilità di poter verificare l’account. Dopo aver mandato diverse e-mail la situazione è ancora in stallo e sono passati 7 giorni!
Не е хубаво, ако казиното изобщо не комуникира с играчите си и съжалявам за това.
Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащането, преди нашият екип за оплаквания да може да се намеси, така че ако няма промяна във вашия случай, моля, уведомете ни и ние ще ви помогнем.
Това ли е първият ви опит за теглене в това казино? така ли е
Моля, бъдете търпеливи и се опитайте да проверите папката за нежелана поща във вашия имейл, тъй като понякога тези видове имейли могат да приключат и там.
It is not nice if the casino doesn't communicate with its players at all, and I am sorry for this.
We usually give casinos 14 full days to proceed with the payment before our complaint team can intervene, so if there is no change in your case, please let us know and we will assist you.
Is this your first withdrawal attempt at this casino? Is that right?
Please be patient and try to check the spam folder in your email, as sometimes these kinds of emails can finish there as well.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.