ФорумКазинаMalina Casino - обща дискусия

Malina Casino - обща дискусия

преди 2 години от anapaul5023
|
5083 преглеждания 99 отговора |
|
1 2...6
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Malina Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Депозирах минимума за бонуса за добре дошли, получавам 100% + 20 RG от общо 180 RG и те ми отказват моите 180 RG по административни причини, тъй като 3 сайта на едно и също ръководство ми отказват бонуса, депозирах за за първи път и не получавате бонуса!

Автоматичен превод:
leandrog532
преди 1 година

Здравейте, знаете ли за някаква причина да ви бъде отказан достъп до бонуси в цялата група?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

отрицателно, нищо информирано, дори не казват защо, имаше един от сайтовете, които дори деактивираха чата, за да не ми отговарят, може би защото съм печеливш и за съжаление те просто искат да спечелят и да ни вземат парите !

Автоматичен превод:
leandrog532
преди 1 година

Хм, наистина ли си толкова успешен с бонусите? Е, поздравления.

Но намирам за странно, че въпреки че казината имат едно и също ръководство, нито едно от тях не посочва точната причина. Бих казал, че вероятно е време да преминете към друго казино или група, ако смятате, че имат нещо срещу вас и то е безплатно.

Какво мислиш?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Вижте, имах печалби на някои от техните сайтове, дори спечелих 2500 BRL и те не ми платиха, те твърдяха, че съм използвал бонус баланса си и ми платиха само 600 BRL. те ме блокират вероятно поради доходност

Автоматичен превод:
leandrog532
преди 1 година

А натрупахте ли печалбите, като играехте с бонус пари?

Имам предвид - убедени ли сте, че подходът им не е справедлив - Какво ще кажете да подадете жалба по въпроса?

Ако сте прави, ще направим всичко възможно, за да ви помогнем.

Как ви звучи това?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, ще пусна жалба


Автоматичен превод:
leandrog532
преди 1 година

В този случай ти желая справедливо решение. 🤞🤞🤞

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, чакам изплащането си от malinacasino вече 5 дни. Игнорират всичко. Според поддръжката дори не трябва да се верифицирам, защото печалбите ми от 500 евро очевидно са твърде ниски. Можете ли да ми помогнете да си взема парите?

Автоматичен превод:
Kingeckrim
преди 4 месеца

Хей, бих казал да останеш търпелив. 5 дни не са много време и виждам, че казиното комуникира с вас, когато казвате, че са ви казали, че не е необходимо да потвърждавате.

Даваме на казината 14 дни, за да изпратят пари на играчите, така че продължавайте да проверявате къде сте и ако нищо не се случи, не се колебайте да се свържете и ние ще се опитаме да помогнем.

Засега запазете хладнокръвие и изчакайте да видите как ще е.

Автоматичен превод:
Kingeckrim
преди 3 месеца

Здравейте, аз се чувствам по същия начин. Получихте ли вече парите си?

Автоматичен превод:
Tomi50
преди 3 месеца

Хей, да, наистина получих парите си. Просто отне векове, относително казано. Мисля, че 5-8 дни. Но парите пристигнаха.

Автоматичен превод:
Kingeckrim
преди 3 месеца

Това е хубаво да се чуе.

Трябваше ли да преминете през процеса на проверка накрая?

Кой метод на плащане използвахте в това казино, ако нямате нищо против да попитам?🤔

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте на всички, имам проблеми с тегленето в MalinaCasino. Продължават да отменят трансфера, който поисках и не знам какво повече да направя. Казаха ми, че опцията за теглене на MasterCard не е налична. Това, което най-много ме дразни е, че опцията MasterCard е деблокирана и не мога да я използвам. Имам чувството, че казиното се опитва да ме измами или да забави плащанията.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
pedropacheco
преди 3 месеца

здравей

Вие също вече подадохте жалба. Това е посвещение. Бихте ли споделили малко повече относно плащането и проблема по-подробно. Например:

Това първото ви теглене от това казино ли е?

От колко време се мъчите да получите заплащане?

Свързвате ли се по някакъв начин с поддръжката на казиното?

Чувствайте се свободни да добавяте каквото искате към тази тема; основната ни цел е да го разберем възможно най-добре.


Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

От няколко дни се боря с тегленето и това е първото ми теглене и вече се свързах с поддръжката на клиенти и те ми казаха, че плащането с mastercard не е налично. Да опитам друг начин и това направих. Но това е грешка на казиното, не моя, така че тегленето ми винаги се забавя. Просто искам това, което ми принадлежи. Това ме кара да мисля, че не искат да направят трансфера. Казаха ми, че моята банка е отказала плащане от Malinacasino. Обадих се на моята банка и ми казаха, че не са получили никакви пари и преводът никога не е бил направен. В чата за поддръжка на клиенти всички казват няколко различни неща. Един казва, че MasterCard не е наличен, но опцията е там, за да се използва, друг казва, че моята банка е отказала плащането и аз вярвам, че това е моята банка 100%. Вече пуснах жалба до казино Малина тук на страницата за оплаквания

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
pedropacheco
преди 3 месеца

Мога ли да попитам дали Mastercard е посочена като налична опция за теглене в сайта на казината, моля? Ако да, тогава не виждам къде е проблемът. 🤷‍♀️ И коя друга опция избра сега за теглене?

Освен това видях във вашата жалба , че Ник е задал някои допълнителни въпроси и е най-добре да отговорите подробно на всички, за да може да проучи и да доведе до разрешаването на вашия случай възможно най-скоро.

Кога точно поискахте тегленето си и откога акаунтът ви е верифициран, ако мога също да попитам?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Спечелих €1500 (без да използвам бонуси), след като разпределих сумата в 3 тегления по €500 всяко от 2 септември до днес, нямах нито парите, нито имейл, нито дори промяна в заявката ми. Сайтът не ме пита и дори не ми дава възможност да верифицирам акаунта. След изпращане на няколко имейла ситуацията все още е в застой и изминаха 7 дни!

Автоматичен превод:
claudialave9687
преди 2 месеца

Не е хубаво, ако казиното изобщо не комуникира с играчите си и съжалявам за това.

Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащането, преди нашият екип за оплаквания да може да се намеси, така че ако няма промяна във вашия случай, моля, уведомете ни и ние ще ви помогнем.

Това ли е първият ви опит за теглене в това казино? така ли е

Моля, бъдете търпеливи и се опитайте да проверите папката за нежелана поща във вашия имейл, тъй като понякога тези видове имейли могат да приключат и там.

Автоматичен превод:
1 2...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини