Хей, тук можете да намерите опита на други играчи с това казино.
Що се отнася до тегленето, все още имате пари в сметката си и не можете да теглите, нали? Колко време чакате, ако това е така? Казиното каза ли ви някаква причина?
Hey, here you can find other players' experiences with this casino.
As for withdrawing, you still have money in your account and you can't withdraw, yes? How long have you been waiting if this is the case? Did the casino tell you any reason?
malina casino от 15 декември не съм получила спечелената сума, обясняват че имат забавяне с участието и така 5 дни всеки ден един и същ отговор
malina casino since December 15 I have not received the winning amount, they explain that they have delays with the involvement and so for 5 days every day the same answer
malina casino od 15 grudnia nie otrzymałem wygranej kwoty, tłumaczą sie ze maja opóźnienia z wplątani i tak od 5 dni codziennie ta sama odpowiedz
От това, което прочетох тук и в други форуми, трябва да е нещо нормално за тях. В Испания те работят по незаконен начин, дори имат фалшив уебсайт.
From what I've read here and in other forums, it must be something normal for them. In Spain they operate in an illegal manner, they even have a fake website.
Por lo que he leído aquí y en otros foros debe ser algo normal en ellos. En España operan de .anera ilegal incluso tienen web falsa
Регистрирах се в Малина Казино преди около няколко месеца. Взе бонус за добре дошли и заложен бонус за мач и безплатни завъртания. Спечелих над 500 евро и когато исках да изтегля започнаха проблеми. Процесът на проверка отне 5 дни, разговарях с тях и те ме помолиха за търпение. Шести ден все още няма съобщения, след това използвам баланса си и започвам да играя...имах късмет и теглих отново. Процесът на проверка започна отначало и на седмия ден изиграх всичките си пари. До днес не бях потвърден. Закрих акаунта си.
I registered at Malina Casino about few months ago. Took welcome bonus and waggered match bonus and free spins. I won over 500 euros and when i want to withdraw started issues. Verification process took 5 days, i chated with them and they asked me for patiance. Sixth day still no messagge , then i use my balance and start playing...i had luck and withdrawed again. Verification process start over again and on seventh day i played all my money. Till today i wasnt verified. I closed my account.
Причината беше само търпението. Никога не съм потвърждавал акаунта си, никога не съм теглил, току-що изиграх всички печалби и затворих акаунта.
Reason was just to be patience. Never verified my account, never withdraw, i just played all winnings and closed account.
Мисля, че това им е номерът. Лесно е да изпаднете в изкушение и да продължите да играете, докато не загубите.
I think that's their trick. It's easy to fall into temptation and keep playing until you lose.
Yo creo que ese es su truco. Es fácil caer el tentación y seguir jugando hasta perder
Научих това, но в този случай бях сигурен, че никога няма да изтегля печалбите си и продължавам да играя. Имах предчувствие.
ако имате нужда от честна игра, най-добрият е 22 BET и VIDEOSLOTS.
I learned that , but in this case i was for sure i will never withdraw my winnings and i keep playing. I had a hunch.
if you need fair play, the best is 22 BET and VIDEOSLOTS.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.