Хей, тук можете да намерите опита на други играчи с това казино.
Що се отнася до тегленето, все още имате пари в сметката си и не можете да теглите, нали? Колко време чакате, ако това е така? Казиното каза ли ви някаква причина?
Hey, here you can find other players' experiences with this casino.
As for withdrawing, you still have money in your account and you can't withdraw, yes? How long have you been waiting if this is the case? Did the casino tell you any reason?
malina casino от 15 декември не съм получила спечелената сума, обясняват че имат забавяне с участието и така 5 дни всеки ден един и същ отговор
malina casino since December 15 I have not received the winning amount, they explain that they have delays with the involvement and so for 5 days every day the same answer
malina casino od 15 grudnia nie otrzymałem wygranej kwoty, tłumaczą sie ze maja opóźnienia z wplątani i tak od 5 dni codziennie ta sama odpowiedz
От това, което прочетох тук и в други форуми, трябва да е нещо нормално за тях. В Испания те работят по незаконен начин, дори имат фалшив уебсайт.
From what I've read here and in other forums, it must be something normal for them. In Spain they operate in an illegal manner, they even have a fake website.
Por lo que he leído aquí y en otros foros debe ser algo normal en ellos. En España operan de .anera ilegal incluso tienen web falsa
Регистрирах се в Малина Казино преди около няколко месеца. Взе бонус за добре дошли и заложен бонус за мач и безплатни завъртания. Спечелих над 500 евро и когато исках да изтегля започнаха проблеми. Процесът на проверка отне 5 дни, разговарях с тях и те ме помолиха за търпение. Шести ден все още няма съобщения, след това използвам баланса си и започвам да играя...имах късмет и теглих отново. Процесът на проверка започна отначало и на седмия ден изиграх всичките си пари. До днес не бях потвърден. Закрих акаунта си.
I registered at Malina Casino about few months ago. Took welcome bonus and waggered match bonus and free spins. I won over 500 euros and when i want to withdraw started issues. Verification process took 5 days, i chated with them and they asked me for patiance. Sixth day still no messagge , then i use my balance and start playing...i had luck and withdrawed again. Verification process start over again and on seventh day i played all my money. Till today i wasnt verified. I closed my account.
Причината беше само търпението. Никога не съм потвърждавал акаунта си, никога не съм теглил, току-що изиграх всички печалби и затворих акаунта.
Reason was just to be patience. Never verified my account, never withdraw, i just played all winnings and closed account.
Мисля, че това им е номерът. Лесно е да изпаднете в изкушение и да продължите да играете, докато не загубите.
I think that's their trick. It's easy to fall into temptation and keep playing until you lose.
Yo creo que ese es su truco. Es fácil caer el tentación y seguir jugando hasta perder
Научих това, но в този случай бях сигурен, че никога няма да изтегля печалбите си и продължавам да играя. Имах предчувствие.
ако имате нужда от честна игра, най-добрият е 22 BET и VIDEOSLOTS.
I learned that , but in this case i was for sure i will never withdraw my winnings and i keep playing. I had a hunch.
if you need fair play, the best is 22 BET and VIDEOSLOTS.
Благодаря за препоръката
Thanks for the recommendation
Gracias por la recomendacion
malina casino от 15 декември не съм получила спечелената сума, обясняват че имат забавяне с участието и така 5 дни всеки ден един и същ отговор
malina casino since December 15 I have not received the winning amount, they explain that they have delays with the involvement and so for 5 days every day the same answer
malina casino od 15 grudnia nie otrzymałem wygranej kwoty, tłumaczą sie ze maja opóźnienia z wplątani i tak od 5 dni codziennie ta sama odpowiedz
здрасти
Предполагам, че това трябва да е разочароващо, но ако служителите на казиното закъсняват, което не е необичайно по време на банковите празници, бих казал, че просто трябва да бъдете повече търпеливи.
След като наваксат закъснението, обзалагам се, че ситуацията ще се подобри. Надяваме се следващите работни дни да донесат решение.
Hi!
I imagine that must be frustrating, but if the casino employees are in delay, which is not something uncommon during the banking holidays, I'd say you just have to be more patient.
Once they catch up with the delay, I bet the situation will improve. Hopefully the next working days brings the resolution.
Регистрирах се в Малина Казино преди около няколко месеца. Взе бонус за добре дошли и заложен бонус за мач и безплатни завъртания. Спечелих над 500 евро и когато исках да изтегля започнаха проблеми. Процесът на проверка отне 5 дни, разговарях с тях и те ме помолиха за търпение. Шести ден все още няма съобщения, след това използвам баланса си и започвам да играя...имах късмет и теглих отново. Процесът на проверка започна отначало и на седмия ден изиграх всичките си пари. До днес не бях потвърден. Закрих акаунта си.
I registered at Malina Casino about few months ago. Took welcome bonus and waggered match bonus and free spins. I won over 500 euros and when i want to withdraw started issues. Verification process took 5 days, i chated with them and they asked me for patiance. Sixth day still no messagge , then i use my balance and start playing...i had luck and withdrawed again. Verification process start over again and on seventh day i played all my money. Till today i wasnt verified. I closed my account.
здравейте!
Предполагам, че сте напълно сигурни, че казиното прави това нарочно. Искам да кажа, със сигурност знаете, че щом загубите парите, всичко е свършено. Не съм сигурен дали сте го видели, но опитът на потребителите съобщава за забавяния. Може да си струва да прегледате отзивите на потребителите, за да разберете какво може да очаквате.
Това звучи подобно, например:
„Големият проблем е с тегленията. Въпреки че казината изпълняват тегления много пъти дори в рамките на минути, тук те се забавят с много дни, въпреки че имат 3-дневна политика. И най-лошото е, че никога не дават информация за забавянето от клиента обслужване."
Надявам се приключенията в гнездото ви да са по-приятни. Не се колебайте да направите малко проучване, преди да направите следващия ни избор. Успех на теб!
hi there!
I imagine you are quite certain the casino does that on purpose. I mean, you surely know that once you lose the money, it is over. Not sure whether you saw that, but the user experiences have been reporting delays. It might be worth looking through the user feedback to know what you may anticipate.
This one sounds similar, for instance:
"The big problem is with withdrawals. Although but casinos complete withdrawals many times even within minutes here they are delayed for many days even though they have a 3 day policy. And the worst thing is that they never give any information about the delay from customer service."
I hope your nest adventures be more enjoyable. Don't hesitate to do a bit of research before you make our next pick. Good luck to you!
Чакам от 3 седмици, не препоръчвам тази фирма
I've been waiting for 3 weeks, I don't recommend this company
od 3 tygodni czekam, nie polecam tegonkasyna
Всички трябва да му дадем оценката, която заслужава. Не е нормално да има почти максимален резултат.
We should all give it the review it deserves. It's not normal that it has almost the maximum score.
Deberíamos de poner todos la reseña que merece. No es normal que tenga casi la puntuación máxima
Това е страница на измамник, доколкото виждам, чакам теглене от около 10 дни... никога не решават нищо, поддръжката само ти казва да изчакаш.
It's a scammer's page from what I see, I've been waiting for a withdrawal for about 10 days... they never solve anything, the support only tells you to wait.
Es una pagina de estafadores por lo que veo, llevo como 10 días esperando un retiro... nunca solucionan nada el soporte solamente te dicen que espere.
И при мен се случи същата ситуация. Надявам се на най-доброто 😀
The same situation happen to me. I hope for the best 😀
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.