НачалоФорумКазинаMalina Casino - обща дискусия

Malina Casino - обща дискусия (страница 11)

преди 2 години от anapaul5023
|
11 135 преглеждания 210 отговора |
|
1...10 11
willy7352
вчера

Дадоха ми парите, след като пуснах жалба и казаха, че ще намалят оценката.

Автоматичен превод:
Curritokira
преди 22 часове

Съжалявам, но ми е трудно да повярвам. Може да е просто грешна интерпретация, така че бих искал да се намеся:

Индексът на безопасност може да бъде коригиран поради жалба, но само когато жалбата бъде приключена. Една жалба обаче обикновено не е достатъчна, за да намали толкова значително индекса на безопасност.

Не съм сигурен дали вече съм го публикувал в тази тема, но това е принципът на работа:

„Черните точки са форма на наказание, дадено на казината в нашата база данни за начина, по който обработват жалбите, подадени до нашия Център. Те се изчисляват въз основа на оспорваната сума и тежестта на жалбата и всяка черна точка пряко влияе върху индекса на безопасност на едно казино, толкова по-нисък ще бъде неговият индекс на безопасност."


Надявам се, че казиното ще отработи процеса бързо.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Въпреки лошия опит на играчите, той е с най-висок рейтинг

Автоматичен превод:
преди 22 часове

Добър улов!

Това е така, защото опитът трябва да бъде доказан първо чрез оплакванията. Това, което може да изглежда като измама, може просто да е забавяне и т.н. Например, според потребителските отзиви, това казино се справя доста зле по отношение на поддръжката и е бавно. Така че, ако очаквате нещо друго, мисля, че трябва да помислите да прочетете и потребителските отзиви. какво мислиш

Автоматичен превод:
Radka
преди 21 часове

Така че проблемът може да е, че хората не подават официални жалби, въпреки че виждат многобройните конфликти в това казино?

Автоматичен превод:
Radka
преди 21 часове

Че всеки трябва да подаде жалба и по този начин да знае със сигурност дали казиното заслужава тази оценка или не. В моя конкретен случай те все още не са отговорили и не отговарят на имейлите ми.

Автоматичен превод:
Radka
преди 16 часове

Просто забавяне?... Не спазват условията им, не предоставят документи като доказателство за плащане. И има оценка 9 от 10, не ми се струва честно и както виждате не сме единствените. Досега не са ми платили това, което трябва... много е разочароващо да влизам в поддръжката всеки ден и да ми казват да чакам и че ще ми изпратят отговор на имейла, поради което никога не отговарят .

Редактиран от автора преди 15 часове
Автоматичен превод:
willy7352
преди 12 часове

Подай жалбата

Автоматичен превод:
Curritokira
преди 11 часове

Вече изпратих жалбата си преди два дни. Чакам помощ.

Автоматичен превод:
willy7352
преди 2 часове

Идеално...минаха две седмици...казиното все още не е отговорило и не мисля, че ще го направят.

Предполагам, че така ще му дадат оценката, която заслужава... но не съм сигурен дали това ги притеснява.

Автоматичен превод:
преди 21 часове

Така че проблемът може да е, че хората не подават официални жалби, въпреки че виждат многобройните конфликти в това казино?

Автоматичен превод:
преди 1 час

да Това много лесно може да се превърне в проблем, който трябва да осъзнаем от играчите. Например, оплакването във форума е добро за разпространяване на осведомеността в общността. Изпращането на потребителски отзиви също може да има добро въздействие.

И все пак, за да проучим конкретните действия на казиното, се нуждаем от прякото сътрудничество на играча. Представете си как би прозвучало това, ако се свържем с представителя на казиното, казвайки: „Много играчи напоследък публикуваха във форума за забавяне на тегленето. Какво се случва?" Щяхме да получим общ отговор или искане за подробности за идентифициране на играчите, които не можахме да предоставим поне по две основни причини:

  • не е необходима идентификация за публикуване във форума
  • без съгласието на играча не можем да споделяме подробности с никого

Всеки път, когато забележа група играчи, които публикуват за подобни проблеми, се опитвам да попитам колегите си от партньорския екип или екипа за данни дали са запознати с някакви проблеми, свързани с казиното. Истината обаче е, че официално подадената жалба чрез Casino Guru Resolution Center е много по-добър вариант; всеки може да го види, дори ако заключението тепърва предстои.


Надявам се да има смисъл. Ще бъда тук, ако имаш нужда от мен

Автоматичен превод:
преди 21 часове

Че всеки трябва да подаде жалба и по този начин да знае със сигурност дали казиното заслужава тази оценка или не. В моя конкретен случай те все още не са отговорили и не отговарят на имейлите ми.

Автоматичен превод:
преди 1 час

точно така Използвайки възможно най-лошото и кратко описание, бих казал:

Повече игнорирани или неразрешени жалби с най-високите оспорвани суми е най-бързият начин да разрушите индекса за безопасност на казиното.

Автоматичен превод:
преди 16 часове

Просто забавяне?... Не спазват условията им, не предоставят документи като доказателство за плащане. И има оценка 9 от 10, не ми се струва честно и както виждате не сме единствените. Досега не са ми платили това, което трябва... много е разочароващо да влизам в поддръжката всеки ден и да ми казват да чакам и че ще ми изпратят отговор на имейла, поради което никога не отговарят .

Автоматичен превод:
преди 49 минути

Мога ли да ви помоля любезно да прочетете тази тема, моля?

Или поне последната страница. Имахме тази дискусия точно преди да се присъедините. Всъщност продължава. Вярвам, че сме далеч отвъд правилата и условията и разбирам вашето разочарование. От друга страна, въпреки правилата и условията на всяко казино, ние предоставяме на казината 14 пълни дни за изплащане на играчи. Вярваме, че е достатъчно време за разрешаване на KYC, допълнителни проверки или всякакви други борби в разумен мащаб. Разбира се, играчите очакват казината да спазват техните собствени правила и бих могъл да спомена, че онлайн казината обикновено имат и това, покрито в правилата и условията. Но не е необходимо да ви занимавам с това сега.

Не е добър знак, ако поддръжката не е достатъчна, оставяйки играчите неинформирани и безпомощни. Продължавам да казвам, че честното обяснение може доста добре да предотврати подобни ситуации.

Хипотетично, ако по някаква причина някое казино реши, без да информира никого, да не се занимава с проблемите. Как бихте разбрали? Нещо подобно е много непредвидимо. Обзалагам се, че нямаше да продължаваш да бледиш там, ако знаеше по-добре.

Съчувствам ти. Нека да дадем необходимото време на оплакванията, моля.

Автоматичен превод:
1...10 11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини