Мога ли да ви помоля любезно да прочетете тази тема, моля?
Или поне последната страница. Имахме тази дискусия точно преди да се присъедините. Всъщност продължава. Вярвам, че сме далеч отвъд правилата и условията и разбирам вашето разочарование. От друга страна, въпреки правилата и условията на всяко казино, ние предоставяме на казината 14 пълни дни за изплащане на играчи. Вярваме, че е достатъчно време за разрешаване на KYC, допълнителни проверки или всякакви други борби в разумен мащаб. Разбира се, играчите очакват казината да спазват техните собствени правила и бих могъл да спомена, че онлайн казината обикновено имат и това, покрито в правилата и условията. Но не е необходимо да ви занимавам с това сега.
Не е добър знак, ако поддръжката не е достатъчна, оставяйки играчите неинформирани и безпомощни. Продължавам да казвам, че честното обяснение може доста добре да предотврати подобни ситуации.
Хипотетично, ако по някаква причина някое казино реши, без да информира никого, да не се занимава с проблемите. Как бихте разбрали? Нещо подобно е много непредвидимо. Обзалагам се, че нямаше да продължаваш да бледиш там, ако знаеше по-добре.
Съчувствам ти. Нека да дадем необходимото време на оплакванията, моля.
May I ask you kindly to read this thread, please?
Or at least the last page. We had this discussion just before you joined. It actually continues. I believe we are far beyond terms and conditions, and I understand your frustration. On the other hand, despite the terms and conditions of any casino, we provide casinos with 14 full days to pay out players. We believe it is enough time to resolve KYC, additional checks, or any other struggles within a reasonable scale. Of course players expect casinos to comply with their own rules, and I could mention that online casinos usually have that covered in the terms and conditions too. But that is not necessary to bother you with that now.
It is not a good sign if the support is not sufficient enough, leaving players uninformed and helpless. I keep saying honest explanation may prevent such situations quite well.
Hypothetically, if, for some reason, any casino decides, without informing anyone, not to address the issues. How would you find out? Something like this is highly unpredictable. I bet you would not keep palying there if you knew better.
I empathize with you. Let's give the complaints the time needed, please.
Автоматичен превод: