преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с LuckyBird Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Мразя това казино. До момента съм играл в повече от 80 казина, най-лошото казино, което съм виждал, наистина лошо
I hate this casino. I've played more than 80 casinos to date, worst casino I've ever seen, really bad
Ich hasse diese Casino. Ich habe bis heute ca mehr als 80 Casino gespielt schlimmste Casino die ich je gesehen habe ganz schlimm
Здрасти,
добре, не е най-добрият избор, дори когато става дума за рейтинг - може да е по-висок от лоша репутация .
Какво не беше наред, искате ли да обясните допълнително?
Hi there,
well, not the best choice even when it comes to rating - could be higher than a bad reputation.
What was wrong, care to explain further?
За съжаление друга жалба не е разрешена, казиното изобщо не отговаря, никой не отговаря на връзките, които получих от г-н Bronisław, което означава, че казиното отново ограбва клиентите си и няма последствия, оценките остават непроменени във всеки казино, бизнесът продължава да работи, жалко е, че всичко е за сметка на играчите, една голяма измама
Unfortunately, another complaint not resolved, the casino does not respond at all, no one responds to the links I received from Mr. Bronisław, which means that the casino is again robbing its customers and there are no consequences, the ratings remain unchanged in any casino, the business continues to operate, it is just a shame that it is all at the expense of the players, one big scam
Niestety kolejna skarga nie rozwiazana, kasyno wogole nie odpowiada, na linki ktore dostalem od pana bronislawa nikt nie odpowiada, czyli znowu kasyno okrada swoich kilentow i zadnych konsekwencji, oceny bez zmian w ani jednym kasynie, biznes kreci sie dalej tylko szkoda ze to wszystko kosztem graczy, Jedno wielkie oszutwo
Наистина съжалявам за цялата тази ситуация.
За съжаление, въпреки че нашият екип за оплаквания опита всичко възможно, за да разреши оплакването ви, без съдействието от сайта на казиното, те не можаха да продължат.
Тогава следващата стъпка е да се свържете с регулатора и това е напълно извън нашите ръце, когато и ако те не комуникират с играча.
Казиното ще получи черни точки за тази жалба, тъй като тя остава неразрешена и следователно индексът за безопасност ще бъде засегнат.
Просто, моля, опитайте се да изберете казина с по-висок индекс на безопасност и по-голяма вероятност да сте в безопасност там.🙏
I'm really sorry for this whole situation.
Unfortunately, even though our complaint team tried everything possible to solve your complaint, without the cooperation from the casino site, they couldn't move any further.
Then the next step is to contact the regulator, and it is totally out of our hands whenever and if they don't communicate with the player.
The casino will get black points for this complaint, as it remained unresolved and therefore the safety index will be affected.
Just, please, try to choose casinos with a higher safety index and a bigger possibility that you will be safe there.🙏
Вече се бях отказал да играя, просто исках да си върна парите,
Има толкова много казина, които мамят своите играчи, че открих, че няма смисъл
Ако загубим, казиното ни третира като VIP персони, ако успеем да спечелим нещо, ние сме техни врагове.
От това, което виждам, нито казиното slottyway, нито казиното lucky bird са били засегнати по някакъв начин, рейтингът все още е същият, както беше преди оплакванията, така че мисля, че подаването на тези оплаквания няма смисъл
I had already given up on playing, I just wanted to get my money back,
There are so many casinos that cheat their players that I found it makes no sense
If we lose, the casino treats us like VIPs, if we manage to win something, we are their enemies.
From what I see neither slottyway casino nor lucky bird casino have been affected in any way, the rating is still the same as it was before the complaints, so I think that filing these complaints makes no sense
Ja już sobie dałem spokój z graniem, chciałem tylko odzyskać swoje środki,
Jest tyle kasyn które oszukują swoich graczy że stwierdziłem że to nie ma sensu
Jeśli się przegrywa kasyno traktuje nas jak VIP-ów jeśli tylko uda się coś wygrać odrazu jesteśmy ich wrogami
Z tego co widzę ani kasyno slottyway ani kasyno lucky bird nie odczuło w żaden sposób tego, ocena nadal taka sama jak była przed skargami , takze uważam że składanie tych skarg nie ma żadnego sensu
Индексът за безопасност на казината ще бъде засегнат и скоро ще бъде променен. Нашата система е настроена да прави това веднъж седмично и това може да е причината все още да не виждате промяна.
Бих искал да знаете, че ако това ви интересува, като част от нашата Глобална инициатива за самоизключване, ние си партнираме с BetBlocker, регистрирана в Обединеното кралство благотворителна организация, предоставяща безплатна услуга за подкрепа на хора по целия свят. Можете да намерите повече информация за нашата инициатива тук ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) и за BetBlocker тук ( https://betblocker.org/ ).
BetBlocker, който поддържа седем езика, се инсталира бързо и лесно на множество устройства, отнемайки само 2 минути. Веднъж инсталиран, той блокира достъпа до над 84 230 уебсайта за хазарт и работи тихо във фонов режим. Услугата може да се използва анонимно и помага на хората да управляват достъпа си до хазарт безопасно и по подходящ начин, независимо дали това означава пълно ограничаване или ограничаване на достъпа по време на уязвими периоди.
Освен това BetBlocker включва списък от 824 сайта с информация за хазарта. Тези сайтове основно информират потребителите за и рекламират хазартни услуги. Можете да изберете да включите тези сайтове във вашето ограничение, като поставите отметка в квадратче. Въпреки това, ако имате текуща жалба срещу хазартен оператор, не поставяйте отметка в това поле, тъй като това ще ви попречи да получите достъп и до уебсайта Casino.Guru.
The safety index of the casinos will be affected and will be changed soon. Our system is set up to do so once a week, and that may be the reason you did not see any change yet.
I would like you to know that if it interests you, as part of our Global Self-Exclusion Initiative, we've partnered with BetBlocker, a UK-registered charity providing a free service to support people worldwide. You can find more information about our initiative here (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) and about BetBlocker here (https://betblocker.org/).
BetBlocker, which supports seven languages, is quick and easy to install on multiple devices, taking just 2 minutes. Once installed, it blocks access to over 84,230 gambling websites and runs quietly in the background. The service can be used anonymously and helps individuals manage their access to gambling safely and appropriately, whether that means complete restriction or limiting access during vulnerable periods.
Additionally, BetBlocker includes a list of 824 gambling information sites. These sites primarily inform users about and advertise gambling services. You can choose to include these sites in your restriction by ticking a box. However, if you have an ongoing complaint against a gambling operator, do not check this box, as it will prevent you from accessing the Casino.Guru website as well.
Нямам нужда от такива неща, за да се блокирам, просто вече не играя, 80% от препоръчаните тук казина са просто измамници, няма смисъл да играете или да депозирате средства, защото така или иначе ще ви измамят
I don't need such things to block myself, I just don't play anymore, 80% of the casinos recommended here are just scammers, there is no point in playing or depositing any funds because they will cheat you anyway
nie potrzebuje takich rzeczy zeby sie blokowac, po prostu juz nie gram , 80 % kasyn polecanych tutaj to zwykli oszusci, nie ma sensu grac ani wplacach zadnych srodkow bo i tak was oszukaja
Бих казал, че казината не са на нашия сайт за препоръки, а по-скоро за събиране на информация за играчите. Но определено съм съгласен, че най-доброто нещо, което трябва да направите, е да не играете и тогава сте истински победител. Има по-добри неща за харчене на пари.
I would say that the casinos are not on our site for recommendation but rather to gather information for players. But I definitely agree that the best thing to do is not to play, and that's when you're a real winner. There are better things to spend money on.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.