ФорумКазинаLucky Wins Casino - обща дискусия

Lucky Wins Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от Angel7099
|
14754 преглеждания 77 отговора |
|
12 3 4
Добавете пост
Meikjes1899
преди 2 години

Благодаря, но не мога да направя много с него. Вече знаем, че казиното има най-лошата възможна репутация. Имам чувството, че когато потвърдиха акаунта ви и разбраха, че не сте загубили парите дори след 2 месеца чакане, те просто са заключили акаунта ви 😕

Препоръчвам ви да се свържете с лицензиращия орган, както Петър направи тук: https://casino.guru/lucky-wins-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-1

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Днес се регистрирах. Досега не съм депозирал нищо и след като прочетох това мисля, че стоя настрана. Жалко, наистина, защото имаха голям избор от слотове Novomatic/ Greentube

Автоматичен превод:
Frankey
преди 2 години

Знам, че е изкушаващо, но съветвам също да стоиш настрана. Можете да намерите твърде много оплаквания срещу казиното. Как е възможно германските и австрийски играчи да харесват толкова много игрите на Novomatic? Каква е причината?

Между другото, CasinoGuru по същество беше създаден, защото 2ма IT момчета (нашите основатели) свършиха някаква работа за Novomatic и така откриха света на хазарта 🙂

Автоматичен превод:
Frankey
преди 2 години

Силно ви съветвам да играете другаде. Спечелих 3050 евро и въпреки че тегленето беше одобрено първо, не ми дадоха парите! Така че по-добре стойте далеч от това казино

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

За мен е носталгично нещо. Игралните автомати бяха страхотни. Всъщност трябваше да ги ударите от време на време, защото монетите, които поставихте, се забиваха. Novomatic е една от най-големите компании в Австрия. Но не знам дали са много харесвани там. Път към много пари и власт. Като VW в Германия. Разгледайте този сайт. Те имат старите novoline слотове безплатно. Все едно ги имахме като машини. Безплатно е и няма регистрация. https://www.slotozilla.com/software/novomatic

Автоматичен превод:
Meikjes1899
преди 2 години

Но защо не ти платиха?

Автоматичен превод:
Frankey
преди 2 години

Това е интересен уебсайт. Ще се радвам да кача игрите и на нашия уебсайт. Ще видим дали ще успеем 🙂

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Никаква идея. 😡😡

Автоматичен превод:
Meikjes1899
преди 2 години

О, виждам оплакването ви тук: https://casino.guru/lucky-wins-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-1

Знам, че вероятно не сте виждали ревюто на казиното, преди да се регистрирате там. Казината, които имат изключително лоши оценки на нашия уебсайт, го имат с причина. Никога не е безопасно да играеш там.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Ако знаех това предварително 😥

Автоматичен превод:
преди 2 години

Играх в Lucky Wins и ура спечелих € 200, сега чакам парите си от 3 януари 2022 г. и ме държат

Автоматичен превод:
angelakunze
преди 2 години

Вече имате ли верифициран акаунт в казиното?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Да, имам какво да правя?

Не можете да се свържете с телефонния номер е грешен

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
angelakunze
преди 2 години

Здравейте, пробвахте ли чат със съобщения? Сега работи. Съжалявам да кажа, че сте избрали казино с много нисък рейтинг на репутацията, надявам се накрая да ви платят.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Мила Радка, благодаря, опитах всичко, сега ще чакам да видя

Автоматичен превод:
преди 2 години

Стигнах до решението да не се боря повече срещу Lucky Wins, толкова много прочетох тук във форума, че някои потребители чакат месеци за парите си, но съжалявам, че нямам време, имам рак и имам нужда от сила че все още трябва да се оправя отново и да не бягам след 200 €, това са много пари, но решението ми е взето, ще спра ... Пожелавам на всички потребители да получат парите си, желая ви всичко най-добро.

Автоматичен превод:
angelakunze
преди 2 години

Наистина съжалявам да чуя за вашите здравословни проблеми. 200 € звучи незначително в сравнение с тях. Тъй като тегленето ви е било забавено, можете да проверявате състоянието на тегленето от време на време или да поискате ново, ако това изтече. Оздравявайте бързо и бъдете силни!

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Благодаря ти много

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
angelakunze
преди 2 години

Здравейте и благодаря за мъдрите думи. Здравето със сигурност е много по-важно от всеки спор. Пожелавам ти късмет и сила, за да можеш да преодолееш всичко, от което се нуждаеш, и да се излекуваш.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, чакам изплащането си от €800 от 5 януари. Те казват едно и също нещо всеки път, когато се свържете с тях. Може да отнеме от 7 до 21 дни. Никога не се налагаше да чакам толкова дълго в друго казино за изплащане.

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини