ФорумКазинаLucky Wins Casino - обща дискусия

Lucky Wins Casino - обща дискусия

преди 2 години от Angel7099
|
14770 преглеждания 77 отговора |
|
1 2...4
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lucky Wins Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Luckywins.io изглежда като добро казино с красива бонус оферта. Играх за първи път и спечелих тази голяма сума от 5400 евро само с един видеослот. Когато получих изискванията за залагане имаше

Остават 4400 евро, никак не е зле. Когато искам да изтегля 800 евро от него, ми казаха, че трябва да похарча първите 200 евро от собствените си пари, преди да мога да тегля. Мога да изтегля 200 евро като нов играч (10 x първият ми депозит). Те взеха 3300 евро от сметката ми и 800 евро, които все още оставиха в спортната секция (не знам защо). В крайна сметка не обсъдих с тях техните редки и неприятни правила за нови играчи, но изтеглих 200 €, което беше позволено. След 3 седмици все още чакам, сметката ми е потвърдена, но те не ми изпращат парите и ми казват в последната поща, че може да отнеме 21 работни дни, преди да платя ??? Не играйте това казино, те не искат да ви плащат, има редки правила, според които не можете да станете печалби като нов играч. Има много добри онлайн казина, но Luckywins не е едно от тях. Има още лоши новини за този "Luckywins", така че му казаха, че не е истинско казино и те имат рядък гибралтарски лиценз, от който се казва, че не съществува

Публикация на Angel7099 Редактиран от Daniel
Причина: разстояние между публикацията е премахнато
Автоматичен превод:
Angel7099
преди 2 години

О, много мразя това правило! Не е уникален, но да, рядък е. Макс. печалби в зависимост от това колко депозирате. Чудя се какво биха направили, ако спечелите джакпот в казиното. Ще запазят ли джакпота?

Просто гледам ревюто на казиното. Това правило е посочено и в прегледа на казиното. Казиното получи 0.0/10 рейтинг от нас.

Мога само да ви предложа да проверите отзивите за казиното тук, преди да започнете да играете в ново казино. Можете да избегнете този проблем, ако го прочетете преди 😕

Автоматичен превод:
преди 2 години

Нямам проблем с продажбите, надявам се, това се дължи на предполагаеми процеси, които трябва да се извършат за по -големи тегления.

Вече съм получил две плащания там, едно 700 евро и едно 1400 евро. Изплащането отне около две седмици. Сега спечелих 5000 евро и чакам от 08.08.

Има и имейли, на които не се отговаря и т.н.

Твърди се, че чатът се управлява от доставчик на услуги, който не е свързан с финансовия отдел.

Не можете да блокирате или изтриете акаунта си и т.н. Трябва да пишете на имейл адрес, който изглежда не съществува.

Надявам се, че изплащането тепърва предстои.

Автоматичен превод:
JuneCarter
преди 2 години

Вече чакам плащане за повече от 18 дни, казаха ми вчера, че може да отнеме още 21 работни дни, поради допуснати от тях грешки 🤣🤣

Автоматичен превод:
преди 2 години

Получих парите си през последната седмица, след като изчаках 1,5 месеца.

Те наистина отделят време, но в един момент изглежда винаги се отплащат! Постигнах напредък, след като не писах в „Акаунт", а в „отдел за проверка" в чата. Стискай палци!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Вече чакам плащане за повече от 18 дни, казаха ми вчера, че може да отнеме още 21 работни дни, поради допуснати от тях грешки 🤣🤣

Автоматичен превод:
преди 2 години

Чудя се какви грешки (и колко) трябва да направите, за да изпратите теглене за 21 работни дни вместо за обичайните 3 дни.

Автоматичен превод:
JuneCarter
преди 2 години

Това всъщност е добра новина и добър съвет за други играчи. Благодаря!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Чакам плащането си от 3050 евро от 19.08.2021 г. Любопитен съм кога най -накрая ще дойде изплащането.

Автоматичен превод:
Meikjes1899
преди 2 години

Еха! това е наистина дълго време за чакане. Казиното общува ли с вас относно тегленето?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Да, но винаги получавате едни и същи отговори! Не можете да пишете директно във финансовия отдел. Нямам търпение always Винаги се пише, че трябва да бъдете търпеливи и тогава чатът приключва.

Автоматичен превод:
Meikjes1899
преди 2 години

Никой няма да бъде търпелив след 1 месец и половина чакане на пари. Подали ли сте вече жалба относно това на нашия уебсайт?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, подаде жалба

Автоматичен превод:
JuneCarter
преди 2 години

Кога поискахте изплащането си? И кога точно беше изплатено? Кандидатствах за моята на 19.08.2021 г. и все още чакам ☹️☹️

Автоматичен превод:
Meikjes1899
преди 2 години

Имах на 08.08. спечели и изплащането беше направено на 18 септември, така че чаках почти 1,5 месеца!

Потискащо, наистина! Извиненията стават все по -креативни!

Автоматичен превод:
JuneCarter
преди 2 години

Да, и при мен е така ☹️☹️

Автоматичен превод:
Meikjes1899
преди 2 години

Все още има надежда 😕

Автоматичен превод:
JuneCarter
преди 2 години

Тогава моето изплащане всъщност трябва да бъде завършено в обозримо бъдеще ... ☹️ Сега съм в края на търпението си! Днес казиното посочи причината, че ще провери дали съм спазил общите условия, което е така, нямам представа колко време трябва да отнеме проверката ☹️☹️☹️, така че не се притеснявайте за оправдания!

Автоматичен превод:
Meikjes1899
преди 2 години

Наистина не знам защо казината правят това. Основната им цел трябва да е да имат доволни играчи, които да се връщат и редовно да губят част от парите си в казиното. Ако направят това, се съмнявам, че някога ще се върнат в казиното, дори и да получат печалбите след няколко седмици.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Съгласен съм! Определено няма да внасям повече пари в Lucky Wins. Те могат да отвлекат някой друг

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини