преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lucky Wins Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Luckywins.io изглежда като добро казино с красива бонус оферта. Играх за първи път и спечелих тази голяма сума от 5400 евро само с един видеослот. Когато получих изискванията за залагане имаше
Остават 4400 евро, никак не е зле. Когато искам да изтегля 800 евро от него, ми казаха, че трябва да похарча първите 200 евро от собствените си пари, преди да мога да тегля. Мога да изтегля 200 евро като нов играч (10 x първият ми депозит). Те взеха 3300 евро от сметката ми и 800 евро, които все още оставиха в спортната секция (не знам защо). В крайна сметка не обсъдих с тях техните редки и неприятни правила за нови играчи, но изтеглих 200 €, което беше позволено. След 3 седмици все още чакам, сметката ми е потвърдена, но те не ми изпращат парите и ми казват в последната поща, че може да отнеме 21 работни дни, преди да платя ??? Не играйте това казино, те не искат да ви плащат, има редки правила, според които не можете да станете печалби като нов играч. Има много добри онлайн казина, но Luckywins не е едно от тях. Има още лоши новини за този "Luckywins", така че му казаха, че не е истинско казино и те имат рядък гибралтарски лиценз, от който се казва, че не съществува
Luckywins.io looks like a good casino with a beautifull bonus offer. I played for the first time and i won this great amount of € 5400 only with one videoslot. When i got the wagering requirements there was about
€ 4400 left, not bad at all. When i want to withdrawl € 800 of it, i was told that i had to spent firtst € 200 of my own money before i can withdrawl. I could withdrawl € 200 as a new player ( 10 x my first deposit) . They took € 3300 from my account and € 800 they still left on the sport section (dont know why). Bottom of all i did not discuss with them about their rare and unpleasant rules for new players but withdrawl my € 200 which was allowed. After 3 weeks i am still waiting, my account is verified but they dont send me the money and tell me in the last mail it can take 21 workingdays before paying out ??? Dont play this Casino, they dont want to pay you, have rare rules which say you cannot become your winnings as a new player. There are a lot of good online casinos but Luckywins is not one of them. There is more bad news of this "Luckywins" so its told its not a real casino and they have a rare Gibraltar licence from which its said it does not exist
О, много мразя това правило! Не е уникален, но да, рядък е. Макс. печалби в зависимост от това колко депозирате. Чудя се какво биха направили, ако спечелите джакпот в казиното. Ще запазят ли джакпота?
Просто гледам ревюто на казиното. Това правило е посочено и в прегледа на казиното. Казиното получи 0.0/10 рейтинг от нас.
Мога само да ви предложа да проверите отзивите за казиното тук, преди да започнете да играете в ново казино. Можете да избегнете този проблем, ако го прочетете преди 😕
Oh, I hate this rule so much! It's not unique, but yes, it's rare. Max. winnings depending on how much you deposit. I'm wondering what they'd do if you won a jackpot in the casino. Would they keep the jackpot?
I'm just looking at the casino review. We have this rule stated in the casino review as well. The casino got 0.0/10 rating from us.
I can only suggest you to check the casino reviews here before you start playing in a new casino. You could avoid this issue if you read it before 😕
Нямам проблем с продажбите, надявам се, това се дължи на предполагаеми процеси, които трябва да се извършат за по -големи тегления.
Вече съм получил две плащания там, едно 700 евро и едно 1400 евро. Изплащането отне около две седмици. Сега спечелих 5000 евро и чакам от 08.08.
Има и имейли, на които не се отговаря и т.н.
Твърди се, че чатът се управлява от доставчик на услуги, който не е свързан с финансовия отдел.
Не можете да блокирате или изтриете акаунта си и т.н. Трябва да пишете на имейл адрес, който изглежда не съществува.
Надявам се, че изплащането тепърва предстои.
I don't have the problem with the sales, I hope, it's because of alleged processes that have to be carried out for larger withdrawals.
I have already received two payments there, one EUR 700 and one EUR 1,400. The payout took about two weeks. Now I have won 5,000 euros and have been waiting since 08.08.
There are also emails that are not answered, etc.
The chat is allegedly operated by a service provider that is not connected to the finance department.
You cannot block or delete your account, etc. You have to write to an email address that does not seem to exist.
I just hope the payout is yet to come.
Das Problem mit den Umsätzen habe ich nicht, hoffe ich, bei mir liegt es an angeblichen Prozessen, die bei größeren Abhebungen durchgeführt werden müssen.
Zwei Auszahlungen habe ich dort bereits erhalten, einmal 700 und einmal 1.400 Euro. Die Auszahlung dauerte etwa zwei Wochen. Nun habe ich 5.000 Euro gewonnen und warte seit dem 08.08.
Dazu kommen E-Mails, die nicht beantwortet werden etc.
Der Chat wird angeblich von einem Dienstleister betrieben, der nicht mit der Finanzabteilung verbunden ist.
Sein Konto kann man auch nicht sperren, löschen o.ä. Man muss an eine Email Adresse schreiben, die anscheinend nicht existiert.
Ich hoffe einfach nur, dass die Auszahlung noch kommt.
Вече чакам плащане за повече от 18 дни, казаха ми вчера, че може да отнеме още 21 работни дни, поради допуснати от тях грешки 🤣🤣
I am already waiting for a payment for more than 18 days, they told me yesterday it can take 21 workdays more, because of mistakes made by them 🤣🤣
Получих парите си през последната седмица, след като изчаках 1,5 месеца.
Те наистина отделят време, но в един момент изглежда винаги се отплащат! Постигнах напредък, след като не писах в „Акаунт", а в „отдел за проверка" в чата. Стискай палци!
I got my money in the last week after waiting 1.5 months.
They really take their time, but at some point they always seem to pay off! I made progress after not writing to "Account" but to the "verification department" in the chat. Keep your fingers crossed!
Ich habe in der letzten Woche mein Geld bekommen, nach 1,5 Monaten Wartezeit.
Sie lassen sich wirklich viel Zeit, aber irgendwann zahlen sie anscheinend immer aus! Bei mir ging es vorwärts, nachdem ich im Chat nicht „Account" sonder das „verification Department" angeschrieben habe. Drück Dir die Daumen!
Това всъщност е добра новина и добър съвет за други играчи. Благодаря!
That actually good news and good tip for other players. Thanks!
Чакам плащането си от 3050 евро от 19.08.2021 г. Любопитен съм кога най -накрая ще дойде изплащането.
I have been waiting for my payment of 3050 euros since 08/19/2021. I am curious when the payout will finally come.
Ich warte seit dem 19.08.2021 auf meine Auszahlung in Höhe von 3050 Euro. Ich bin gespannt wann die Auszahlung endlich kommt.
Еха! това е наистина дълго време за чакане. Казиното общува ли с вас относно тегленето?
Wow! that's a really long waiting time. Does the casino communicate with you regarding the withdrawal?
Да, но винаги получавате едни и същи отговори! Не можете да пишете директно във финансовия отдел. Нямам търпение always Винаги се пише, че трябва да бъдете търпеливи и тогава чатът приключва.
Yes, but you always get the same answers! You can't write directly to the finance department. I'm out of patience 🙁 It is always written you should be patient and then the chat is ended.
Ja aber ständig bekommt man die gleichen antworten! Mit der Finanzabteilung direkt kann man ja nicht schreiben. Ich hab keine Geduld mehr 🙁 Es wird immer geschrieben man soll Geduld haben und dann wird der Chat beendet.
Никой няма да бъде търпелив след 1 месец и половина чакане на пари. Подали ли сте вече жалба относно това на нашия уебсайт?
Nobody would be patient after 1 and half month of waiting for money. Have you already submitted a complaint regarding this on our website?
Кога поискахте изплащането си? И кога точно беше изплатено? Кандидатствах за моята на 19.08.2021 г. и все още чакам ☹️☹️
When did you request your payout? And when was it paid out exactly? I applied for mine on 08/19/2021 and am still waiting ☹️☹️
Wann haben sie ihre Auszahlung beantragt? Und wann wurde die genau ausgezahlt? Ich habe meine am 19.08.2021 beantragt und warte immer noch ☹️☹️
Имах на 08.08. спечели и изплащането беше направено на 18 септември, така че чаках почти 1,5 месеца!
Потискащо, наистина! Извиненията стават все по -креативни!
I had on 08.08. won and the payout was made on September 18th, so I waited almost 1.5 months!
Depressing, really! The excuses got more and more creative too!
Ich hatte am 08.08. gewonnen und die Auszahlung erfolgte am 18.09., also habe ich fast 1,5 Monate gewartet!
Deprimierend, wirklich! Die Ausreden wurden auch immer kreativer!
Да, и при мен е така ☹️☹️
Yes, that's the way it is for me too ☹️☹️
Ja ist bei mir auch so ☹️☹️
Тогава моето изплащане всъщност трябва да бъде завършено в обозримо бъдеще ... ☹️ Сега съм в края на търпението си! Днес казиното посочи причината, че ще провери дали съм спазил общите условия, което е така, нямам представа колко време трябва да отнеме проверката ☹️☹️☹️, така че не се притеснявайте за оправдания!
Then my payout should actually be completed in the foreseeable future ... ☹️ I'm now at the end of my patience! Today the casino gave the reason that it will check whether I have adhered to the general terms and conditions, which is the case, no idea how long the check should take ☹️☹️☹️ so don't be embarrassed about excuses!
Dann müsste meine Auszahlung ja eigentlich auch in absehbarer Zeit abgeschlossen sein...☹️ Ich bin mittlerweile mit meiner Geduld am Ende! Heute hat das Casino die Begründung gegeben das geprüft wird ob ich mich an die allgemeinen Geschäftsbedingungen gehalten habe was der Fall ist keine Ahnung wie lange die Prüfung dauern soll ☹️☹️☹️ also um Ausreden sind die nicht verlegen!
Наистина не знам защо казината правят това. Основната им цел трябва да е да имат доволни играчи, които да се връщат и редовно да губят част от парите си в казиното. Ако направят това, се съмнявам, че някога ще се върнат в казиното, дори и да получат печалбите след няколко седмици.
I really don't know why the casinos do this. Their main aim should be having satisfied players who will come back and regularly lose some part of their money in the casino. If they do this, I doubt they'll ever come back to the casino even if they receive the winnings after few weeks.
Съгласен съм! Определено няма да внасям повече пари в Lucky Wins. Те могат да отвлекат някой друг
I agree! I will definitely not be depositing any more money at Lucky Wins. They can kidnap someone else
So sehe ich es auch! Bei Lucky Wins werde ich definitiv kein Geld mehr einzahlen. Verarschen können die jemand anderen
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.