ФорумКазинаLucky Legends Casino - обща дискусия

Lucky Legends Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 1 година от cawoods903
|
23360 преглеждания 142 отговора |
|
1...6 7 8
Добавете пост
преди 3 месеца

Здравейте! Публикувам тук с надеждата да получа помощ при получаване на заявка за обратно изкупуване от приложението Lucky Legends Casino. Поисках обратно изкупуване за 500,00, които спечелих на 24.06.2024 г. Изпратих им имейл само веднъж, за да проверя състоянието и забелязах преди два дни (17.07.2024 г.), че заявката е отхвърлена поради несъответствия с моя акаунт. Уверих се, че спазвам всички правила и разпоредби, за да избегна този проблем. Днес забелязах, че средствата се върнаха в моята сметка за средства в казиното и оттогава поисках друго обратно изкупуване. Имам запазени всички имейли, които съм изпратил и получил, както и екранни снимки на моите заявки. Ако някой може да ми помогне в това, ще съм много благодарен.


Джошуа М.

Автоматичен превод:
mccallionjoshua
преди 3 месеца

Здравейте, това продължава от доста време и даваме на казината 14 дни да изпратят пари на играча. Но ако имаше някои несъответствия с вашия акаунт, какво точно означава това? Какъв метод на плащане използвате за теглене?

Разбира се, ако не знаете какво да правите по-нататък и как да разрешите тази ситуация с казиното, можете да подадете жалба при нас.

Можете да го направите на този линк . ⬅️

ще го направиш ли

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

О, те са толкова хитри. В момента има отворен случай чрез друг арбитър за LL, който променя моето оттегляне.

Автоматичен превод:
niclessner4
преди 3 месеца

Хм, може ли да кажете малко повече, защото нито аз, нито другите играчи изглежда сме извлекли много от това, което сте написали. Виждам, че става въпрос за вашето теглене, което вероятно още не сте получили. Каква е причината на казиното и колко време чакате? Къде ги докладвахте?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Към момента нищо не е решено. Направих изцяло нов акаунт. И те все още казват, че това не е правилният акаунт. Това е разплащателна сметка през моята банка. Само с моето име в акаунта. След това казват, че им трябва pdf копие на банковото ми извлечение, което съответства на новата сметка. Така че изпратих това. Всичко е законно и те все още ми казват не.

Автоматичен превод:
kpease13
преди 3 месеца

Виждам, че това продължава от доста време и вие сте направили перфектното нещо, като подадете жалба.

Знам, че това със сигурност не е никак приятно и ако сте направили нова сметка за теглене на пари и дори не е било достатъчно за казиното да ви ги изпрати, ще видим какво можем да разрешим и ще можем да ти помогне.

Ако кажете, че нищо не се е променило, тогава ще трябва да изчакаме по-нататъшното развитие.

Надявам се да се получи добре.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Относно последното ми оттегляне.

14 юни Заявка за теглене

2.Юли Заявката за теглене е одобрена

Извършено е на 24 юли btc.

Отнема приблизително 30 работни дни.

Все пак е добре да извадите парите.

Ако това нещо не беше проблем, тогава „всичко е наред".

Без значение колко добра е останалата част, казино, което няма да изплати, не е казино.

Автоматичен превод:
mmgg33441
преди 3 месеца

Това беше наистина дълго чакане. Научавал ли си някога каква е причината за забавянето?🤔

Мога ли да попитам дали продължавате да играете в това казино сега?

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

26.Юли кандидатствах за допълнително теглене на 1000 USD. Ще чакам търпеливо.

Какво причинява забавянето?

Правилата на казиното.

Казаха ми, че може да отнеме до 12 работни дни, след като заявката ми за теглене бъде одобрена.

Така че, ако не бъде одобрено, не знам колко време ще отнеме.

Но те отговориха подобаващо на подкрепата ми. И най-накрая успях да изтегля парите си. Само това ме радва.

Автоматичен превод:
mmgg33441
преди 3 месеца

Да, обикновено даваме на казината 14 пълни дни за обработка на тегленето. Може да отнеме няколко дни, особено когато става въпрос за първия и трябва да се извърши проверката. Не искам обаче да кажа, че това е добре, когато едно казино отнема толкова време, за да го одобри. Просто те трябва да прегледат всички документи и може да се случи някои пречки да им попречат.

Надявам се, че ще могат да изплатят парите ви възможно най-скоро и се радвам, че сте доволни. Кажете ни със сигурност как върви това последно теглене.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Нещата започват да изглеждат зловещи.

На 23 юли поисках теглене в нашето дъщерно казино, cryptoLoko Casino.

2. Това е почти същата сума като тази, за която кандидатствах в Lucky Legend на 2 юли.

Тегленето, направено на 24/7, може да е от cryptoLoko.

Поддръжката на CryptoLoko ми даде този идентификатор на транзакция.

Вярвам, че тегленията от RTG казина отнемат време, така че реших, че тегленето на 24 юли ще бъде от Lucky Legend. Има обаче и възможност това да е cryptoLoko.

Идентификационният номер на транзакцията може да се види от всеки, който знае адреса ми.

Може би cryptoLoko лъже.

да се притеснявате.

Автоматичен превод:
mmgg33441
преди 3 месеца

Така че правилно ли разбирам, че сте направили заявка за теглене от две казина едновременно? Това вярно ли е? Получихте ли някое от тях? Съжалявам, не можах да разбера добре.🤷‍♀️

Ако можем да помогнем с нещо, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Това е вярно. Кандидатствах за теглене на две места.

И CryptoLoko се оттегли почти в същия ден.

И Lucky Legend беше изтеглен тази сутрин. Изглежда, че беше забравено, но съм доволен, че беше изтеглено.

Бях изненадан колко бързо CryptoLoko тегли пари. Мисля, че беше просто съвпадение.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
mmgg33441
преди 3 месеца

Благодаря ти, че изясни това. Радвам се, че успяхте да получите парите и от двата сайта. Съвпадение или не, наистина е хубаво колко бързо беше обработено. Нали?😉

Не забравяйте да оставите своите отзиви за това преживяване. Ще направиш ли?🙂

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Ще го прегледам по-късно.

Не е лицензирано и тегленията могат да бъдат бавни, но освен това не е лошо казино.

Автоматичен превод:
mmgg33441
преди 3 месеца

Благодаря ви предварително за споделеното.😉

Автоматичен превод:
mmgg33441
преди 3 месеца

Здравейте, все още ли обмисляте прегледа?

Би било жалко да не предадем такава полезна обратна връзка. Без натиск обаче.

Приятно прекарване!


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Харесвам това казино, много рядко губя

Автоматичен превод:
lisajomartinez5150
преди 3 месеца

Хей, толкова се радвам, че харесваш казиното. Печелите много, нали? Имате ли екранни снимки на такива печалби? Имате ли нещо, което го няма в други казина тук и оценявате ли го? 😁

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Дадох късметлийските легенди, преди да ме потвърдят, така че защо сега. Когато се опитвам да депозирам само 80,00, дадох всичко от себе си. Даде сметка за спектър. даде. Звънна сметка от банката все още. Сауд не може да ме потвърди, когато ти вече го направи

Автоматичен превод:
1...6 7 8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини