Здравейте! Публикувам тук с надеждата да получа помощ при получаване на заявка за обратно изкупуване от приложението Lucky Legends Casino. Поисках обратно изкупуване за 500,00, които спечелих на 24.06.2024 г. Изпратих им имейл само веднъж, за да проверя състоянието и забелязах преди два дни (17.07.2024 г.), че заявката е отхвърлена поради несъответствия с моя акаунт. Уверих се, че спазвам всички правила и разпоредби, за да избегна този проблем. Днес забелязах, че средствата се върнаха в моята сметка за средства в казиното и оттогава поисках друго обратно изкупуване. Имам запазени всички имейли, които съм изпратил и получил, както и екранни снимки на моите заявки. Ако някой може да ми помогне в това, ще съм много благодарен.
Джошуа М.
Hello! I'm am posting here hoping to get some assistance in receiving a redemption request from the Lucky Legends Casino App. I requested a redemption for 500.00 that I won on 6/24/2024. I only emailed them once to check on the status and noticed two days ago(7/17/2024)that the request was denied due to inconsistencies with my account. I made sure I followed all the rules and regulations so that I might avoid this issue. Today I noticed that the funds were back in my Casino funds account and have since, requested another redemption. I have all emails that I've sent and received saved as well as screenshots of my requests. If someone could assist me in this, I would greatly appreciate it.
Joshua M.