преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lucky Legends Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Чувствам се длъжен, по странен начин, да защитавам онлайн казиното Lucky Legends. Моята история може да започне подобно на твоята, а може и да не започне и да завърши по същия начин, но аз се регистрирах с безплатния бонус чип от $50 без депозит. Ударих около $1500 много скоро след това и те автоматично приспаднаха 1013 или колкото и да беше, докато бях в средата на завъртането на $25 завъртания, мисля, че бяха. Когато разбрах, че балансът ми бързо е достигнал около 170 много бързо, реших, че трябва да са приспаднали играта. Докарах баланса си до равни $100 и след това започнах процеса на теглене. Казват ви, че проверката на вашия документ за самоличност отнема от 3 до 5 работни дни. Отне ми това, така че беше точно. След това са необходими 7 до 10 работни дни, за да одобрите или откажете тегленето. Това също беше точно, оттеглянето ми беше одобрено. Казват ви, че са необходими още 7 до 10 работни дни, за да ви го изпратят. Очаквах парите в банковата си сметка, но от отдела за обслужване на клиенти ми казаха, че мога да им дам и адреса на моя биткойн портфейл и те ще ме одобрят за това, въпреки че уебсайтът гласи, че първо трябва да направите два или три депозита с криптовалута, преди да можете да теглите към нея. Тегленето ми в размер на $100 дойде на адреса на моя биткойн портфейл и беше там вероятно 12 часа и дори не го забелязах, защото не получих известия от този адрес на биткойн портфейла, тъй като го очаквах в банковата си сметка, или Щях да ги запаля. Отнема ли известно време, за да преминете през теглене, особено първото? Да, има... Ще се разочаровате ли да го чакате, ако наистина имате нужда от парите? Можеш да се обзаложиш... Наистина ли онлайн казиното Lucky Legends ви изплаща това, което спечелите? Абсолютно. Обаждах им се почти всеки ден и със съжаление трябва да кажа, че бях почти груб с представителите на отдела за обслужване на клиенти, защото съм бил измамен и преди от други онлайн казина, но Lucky Legends ми плати моите $100 отстъпка от безплатен чип от $50 и ако уважат и изплати на безплатен чип, тогава съм сигурен, че те определено ще уважат и изплатят депозити в брой. Бях в отчаяна ситуация и отчаяно се нуждаех от парите, когато се появиха в моя биткойн портфейл и се обадих на Lucky Legends и им се извиних в секундата, когато видях депозита. Веднага след като изляза от този лош коловоз, в който се намирам, ще правя своите парични депозити САМО в Lucky Legends. 💯
I feel obligated, in a strange way, to defend the Lucky Legends online casino. My story may start off similar to yours or it might not and may end up the same way, but I signed up with the free $50, no deposit bonus chip. I hit about $1500 very soon after and they automatically deducted the 1013 or however much it was while I was in the middle of spinning $25 spins, I think they were. When I realized my balance had quickly got around 170 very fast, I figured they must have deducted the play through. I got my balance to an even $100 and then I began the withdraw process. They tell you it takes 3 to 5 business days to verify your ID. It took that for me, so that was accurate. Then it takes 7 to 10 business days to approve or deny your withdrawal. This was also accurate, my withdraw was approved. They tell you it takes another 7 to 10 business days for them to send it to you. I was expecting the money in my bank account, but I had been told by customer service that I could also give them my Bitcoin wallet address and they would approve me for that, although the website states you have to make two or three deposits first with cryptocurrency before you can withdraw to it. My withdrawal in the amount of $100 came to my Bitcoin wallet address and it was there probably 12 hours and I did not even notice it because I did not get notifications from that Bitcoin wallet address, as I was expecting it in my bank account, or I would have turned them on. Does it take a while to go through a withdraw, especially the first one? Yes, it does... Will you get frustrated waiting on it if you really need the money? You betcha .... Does Lucky Legends online casino really actually pay you out what you win? Absolutely. I called them almost every day and I am sorry to say that I was almost rude to the customer service representatives because I have been scammed before by other online casinos, but Lucky Legends payed me my $100 off of a free $50 chip and if they honor and pay out on a free chip, then I am sure that they will definetly honor and pay out cash deposits. I was in a desperate situation and desperately needed the money when it appeared in my Bitcoin wallet and I called Lucky Legends and apologized to them the second I saw the deposit. As soon as I get out of this bad rut I am in, I will be making my cash deposits ONLY to Lucky Legends. 💯
Ще чакам актуализация - със сигурност 🙂!
I'll wait for an update - for sure 🙂!
Lucky Legends Casino затвори сметката ми, като ми дължи $10 000
Боже мой, толкова съм разстроен!
Иска ми се да бях чел други, преди да приема бонуса без депозит от това казино. Това мина добре и не спечелих нищо, така че депозирах пари и играх и не спечелих нищо, с което да се похваля, след това получих промоция за безплатни завъртания за депозит от 15 $, така че играх това и не спечелих нищо отново, но се наслаждавах изцяло казино. Получих 10 $ седмично кешбек и изиграх изискванията си и след това спечелих 10 000 $ да, казах $ 10 000,00 След това прочетох правилата и условията, но нямаше условия, защото вече бях изпълнил изискванията си за залагане и играех на печалбите си . Така че изчаках повече от седем дни и след това влязох в транзакциите си, за да видя дали нещо се е случило и имах 30$ връщане на плащане в моя акаунт. Мислех, че това е такса за тегленето на 2500$, което поисках. Можете да изтеглите само максимум 2500$ наведнъж. Минаха още няколко дни и снощи отидох в чата и говорих с една наистина мила дама и попитах какво е връщане на плащане, защото нямах представа. Тя го разгледа и каза, че имам върната такса и че не трябва да се тревожа за това, защото те вече са взели трийсетте, но все още дължа 75$ и 105$ за такси за възстановяването на плащането и ако се съглася, те просто ще вземете остатъка, дължим от моето оттегляне, след като бъде одобрено. Това бяха почти точните й думи
Бях толкова благодарен, защото глупаво похарчих парите от сметката и храната си, за да се разглезя, разчитайки на печалбите си. Никога не съм бил толкова развълнуван. Ами сега буквално умирам от глад и нямам плочи или нещо друго, а телефонът вече е прекъснат, следват интернет и ток. Предполагам, че съм виновен, че повярвах в казино.
Както и да е, след този разговор влязох да прегледам банковата си сметка, защото имах някои сенчести транзакции и си помислих, че може би една от тях е щастлива, легендите случайно може да са били включени в тях, ако не разпознах платежната компания. Вече се чувствах ужасно и се страхувах, че няма да загубя печалбите, защото нямаше да имам право на 10$ кешбек. Със сигурност това беше един от тях и това, което се случи с него, е, че моята банка ми го посочи и работата ми сега беше да се свържа с тези компании, които са взели пари от картата ми без мое знание, и да разбера какво биха направили, за да поправят то. Не получих отговор освен от Online Pay и разбира се изтрих имейла като идиот. Но нямах представа, че е за което и да е казино и цифрата не изглеждаше позната, защото също не разбрах, че са ми взели трийсетте долара в американски средства, така че това беше съвсем различно число. Както и да е, отговорът, който получих от Online Pay без нито дума лъжа, беше, че те не са извършили тази транзакция и да се свържат отново с моята банка, защото таксуването е измамно. Направих това и знам, че изпратих копие от този имейл до моята банка. Така че моята банка отмени таксата и ме накара да я оспоря, а след това два дни по-късно върна таксата в сметката ми. Не го поставих под съмнение, защото дотогава разбрах, че вероятно е за едно от новите казина, към които се бях присъединил. Имам и методи за доказване на тези транзакции. Едната е онлайн подредбата на транзакциите, които виждам в моя акаунт, които копирах за Lucky Legends и след това моето оригинално месечно извлечение, което също изпратих на Lucky legends. Извлечението показва само една транзакция на теглене на средства от моя акаунт към Online pay. Списъкът, който виждам онлайн, обаче показва три транзакции, едната е първоначалното теглене, което отиде в Online Pay и след това имаше сторниране на това, последвано от два дни по-късно това таксуване, което беше направено отново.
Така че в действителност нямах нищо дължимо и снощи говорих с двама много мили членове на персонала, които ми благодариха, че обърнах внимание на това и дамата ми каза, че е предала информацията в правилната зона и да изчакам малко и проверете отново.
Така че тази сутрин отивам да направя точно това и имам хубаво малко съобщение, което се появява, когато се опитам да вляза, което казва, че нещо лошо се е случило, опитайте отново по-късно и се казва, че цял ден сега, така че предполагам, че е, защото те не искат да ми плащат и ме наказват, че не съм направил нищо лошо. Сега имам фъстъчено масло, което ям с лъжица, защото нямам хляб. Нямам храна за кучето си и всичките ми сметки са неплатени. Страхотно за моя кредит със сигурност.
Как могат да причинят това на някого. Толкова съм обезпокоен и наистина не заслужавам това един път, когато наистина спечеля голяма сума, че ме шашкат.
Разочарован съм и от inclave, която е компания за проверка на самоличността, защото те правят бизнес с това казино и аз им се доверих, така че от своя страна се доверих на казиното, което използва самоличността ми с тях, за да ме впише и да отвори акаунта ми.
Дата на преживяване: 23 февруари 2023 г
Lucky Legends Casino closed my account owing me $10,000
I wish I had read others before I accepted the no deposit bonus from this casino. That went ok and I did not win anything so then I deposited money and played and won nothing to brag about then I got a promo for free spins for a deposit of 15$ so I played that and I won nothing againg but was thouroughly enjoying the casino. I got a 10$ weekly cashback and I played through my requirements and then I won 10000$ yes I said $10,000.00 I then read the terms and conditions but there were no conditions because I had already played out my wagering requirements and was playing on my winnings. So I waited over seven days and then went into my transactions to see if anything had happened and I had a 30$ chargeback on my account. I thought that it was a charge for the withdrawal of 2500$ I requested. You can only maximum withdraw at a time 2500$. So a couple more days go by and last night I go on chat and speek with a really nice lady and asked what was a chargeback because I had no idea. She looked into it and said that I had a charge come back and that I was not to worry about it because they already took the thirty but I still owed 75$ and 105$ for fees for the chargeback and if I agreed, they would just take the rest owing from my withdrawal once it is approved. Those were pretty much her exact words
I was so grateful because I stupidly spent my bill money and food money on spoiling myself counting on my winnings . Never ever have I been so excited. Well now I am literally starving and have no tiletries or anything and telephone is cut off already, next is my internet and power. My own fault for believing in a casino I guess.
Anyway after that conversation I went into look at my bank account because I had some shady transactions and thought maybe one of them was lucky legends by accident may have got included in those if I did not rcognize the payment company. I already felt terrible and feared I would no loose the winnings because I would not have been entitiled to the 10$ cashback. Sure enough this was one of them and what happened with that one is that my bank pointed it out to me and my job now was to contact these companies that had taken money off my card without my knowledge and find out what they would do to fix it. I did not get a response except from Online Pay and of course I deleted the email like an idiot. But I had no idea that it was for any casino and the figure did not look familiar because I also did not realize that they took my thirty $ in american funds so it was a totally different number. Anyway the response I got from Online Pay without a word of a lie was that they did not put that transaction through and to get back in touch with my bank because the charge was fraudulent. I did this and do know that I sent a copy of that email to my bank. So my bank reversed the charge and made me dispute it and then two days later put the charge back on my account . I did not question it because I figured out by then that it was probably for one of the new casinos I had joined. I have to methods of proof of these transactions too. One being the online lineup of the transactions I see on my account which I copied for Lucky Legends and then my original monthly statement which I also sent to Lucky legends The statement shows only one transaction of the withdrawal of funds from my account to Online pay. The list I see online however shows three transactions, one is the original withdrawal that went to Online Pay and then there was a reversal of that, followed by two days later that charge being put through again.
So I did not have anything owing in reality and I talked to two very nice staff members last night who thanked me for bringing this to their attention and the lady told me she had passed the information onto the proper area and to wait a little while and check back.
So this morning I go to do just that and I have a nice little message that comes up when I try to sign in that says oops something bad happedned try again later and it has said that all day now so I am assuming it is because they do not want to pay me and are punishing me for doing nothing wrong. Now I have peanut butter I am eating with a spoon because I have no bread. I have no food for my dog and my bills are all unpaid. Great for my credit for sure .
How can they do this to someone. I am so distraught and really do not deserve this the one time I actually win big I get shafted.
I am disappointed in inclave too which is an identity verifying company because they do business with this casino and I trusted them so in turn trusted the casino that used my identity with them to sign me in and open my account.
Date of experience: February 23, 2023
Здравей.
След като това приключи, мисля, че трябва да избягвате казината за известно време. Надявам се, че ще се съгласите.
Както и да е, като оставим настрана тези сенчести транзакции, които трябва да проверите във вашата банка, предполагам, че решаващият момент е къде? Честно казано не съм сигурен какво ви кара да мислите, че нещо не е наред с вашите печалби. Запазихте ли поне няколко екрана за печат, показващи какво или как дамата ви е информирала за възстановяването на плащането, моля?
Това, което ме безпокои сега, е, че изглежда имате проблем с достъпа до акаунта си.
Получавали ли сте някога някаква актуализация от казиното? Може би вашата история на играта е под допълнителна проверка, някои казина блокират акаунта по време на такава проверка.
Ако смятате, че казиното не се държи честно, помислете за подаване на жалба - ние ще направим всичко възможно да разследваме.
Прочетете повече за процеса тук:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Кажете ми какво мислите за това.
Hello there.
Once this is over, I think you should avoid casinos for a while. I hope you will agree.
Anyway, taking aside those shady transactions you have to check out with your bank, I guess, the crucial point lies where? I'm honestly unsure what makes you think something is wrong with your winnings. Did you save at least some print screens showing what or how the lady informed you about the chargeback, please?
What concerns me now is that you seem to have an issue accessing your account.
Have you ever received any kind of update from the casino? Maybe your game history is under further check, some casinos block the account during a such check.
If you feel like the casino is not acting fair, consider submitting a complaint - we will do our best to investigate.
Read more about the process here:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Let me know what you think about it.
Преди да се регистрирам за един от техните безплатни чипове без депозит, бях скептичен относно факта, че не са лицензирани, след като изиграх залаганията, подадох моите kyc документи за проверка и те бяха приети без никакви проблеми, трябваше да направя депозит от $10 в биткойн, за да потвърдя акаунта си веднага след като това беше направено, успях да изтегля $100 с опция за добавяне на моя депозит от $10 за потвърждение Биткойн беше в акаунта ми в рамките на 10 минути! Обслужването на клиенти беше бързо и полезно
Before I signed up for one of their no deposit free chips, I was skeptical at the fact that they were not licensed, after I played through the wagering I submitted my kyc documents for verification and they were accepted without any issues, I had to make a $10 Bitcoin deposit to verify my account instantly after that was done I was able to withdraw $100 with option to add my $10 verification deposit Bitcoin was in my account within 10 minutes! Customer service was prompt and helpful
Изглежда, че ти си първият доволен играч в тази тема за сега.
Seems like you're the first satisfied player in this thread for now.
Съжалявам, че това се е случило с вас, но почти всяко казино измама манипулира софтуера не изплаща печалби или куп други неща като вашите изисквания може да се забави, което означава, че никога няма да изпълните xplay и все още имате поне $$ за теглене вие наистина не загубихте собствените си пари и аз ги играх всичките, но не си спомням Лъки от главата си, но ще проверя бележките си, бих искал да ви кажа някои добри за игра, но никой не би бъде страхотно начало и отново не казвам, че никога не можеш да спечелиш или да ти бъде изплатено, или всички мамят, но ако не мамят със софтуера или играта, вероятно няма да ти бъде платено, всички те имат недостатъци и става все по-лошо вместо по-добре.
I’m sorry this happened to you but almost every casino cheats manipulates the software doesn’t pay out winnings or a bunch of other things like your requirements may get stalled meaning you will never meet the xplay and still have $$ to cashout at least you didn’t really lose your own money and I’ve played them all but I don’t remember Lucky off the top of my head but I’ll check my notes I wish I could tell you any good ones to play but none would be a great start and again I’m not saying you can never win or be paid out or they all cheat but if they don’t cheat on the software or game you probably won’t be paid they all have downsides and it’s getting worse instead of better.
И ето ни отново. Оценявам вашата отдаденост.🙂
Позволете ми да спомена , че в повечето казина зад слотовете стои просто математика - това е достатъчно, за да гарантира печалби в казиното в дългосрочен план. Или ръба на къщата като цяло.
https://casino.guru/learn-about-games-of-chance-rtp-variance
Почти всяко казино не трябва да манипулира никакъв софтуер. Те всъщност не могат. Игрите се изпълняват на сървърите на защитения доставчик на игри. Ако не, това поражда малко подозрение, разбира се.
And here we go again. I appreciate your dedication.🙂
Allow me to mention in most casinos, it's just math behind the slots - that's enough to ensure casino wins in the long term. Or the house edge in general.
https://casino.guru/learn-about-games-of-chance-rtp-variance
Almost every casino does not have to manipulate any software. They actually can't. Games are running on the secured game provider's servers. If not, that raises a bit of suspicion, of course.
Ще подам жалбата, както казахте. Не, не съм запазил чата, просто имам разпечатка, която показва печалбите, които имах, и двата начина за доказване там наистина не трябваше да са връщане на плащане. Честно казано мисля, че това беше начин да наложа вето на печалбите си с лесно обяснение като връщане на плащане. Бях ужасен, когато жената също ми каза за това, защото тогава си помислих, че получих 10$ кешбек, с които да играя, заради моите два депозита. Единият беше за 15$, а вторият беше за 30$ и ако този от 30$ наистина не беше минал, тогава нямах право на 10$ като начало и това би означавало, че нямам нищо. Трябваше да се усмихна и да го разкрия и бях готов да го направя. Докато не проверих банката си, защото първо си помислих, че ако им дължа такси от NSF за това, тогава няма начин да са били толкова небрежни около 180 $. Тъй като жената ми каза, че таксата за отхвърленото плащане е 75$ и също 105$ и че те просто ще го вземат от печалбите ми, ако това е наред с мен и аз казах, разбира се. По това време наистина не бях мислил за последствията от отхвърлянето на плащането.
Когато седнах и се отделих от разговора, ми просветна какво би означавало това връщане на плащане и тогава се натъжих. След това реших, че искам да видя отхвърленото плащане за себе си, защото влизам в банковата си сметка всеки ден и не знаех за отхвърляне на плащания и ми се стори странно, че няма такси за NSF по банковата ми сметка или вече щях да съм известно, че плащането от 30 $ не е преминало.
Странното също е, че нямаше нищо друго освен учтив разговор между мен и жената в чата и след това, когато се върнах с правилната информация за акаунта си, първо имах джентълмен, а след това той го предаде обратно на жената, която първо говорих с нея и тя прегледа банковата информация, която й изпратих, и каза, че ще я препрати на правилния отдел и че трябва да проверя отново по-късно. Така че търпеливо изчаках до следващия ден. След това акаунтът ми вече не беше достъпен и те не отговориха на нито един от имейлите ми и се отнесоха към мен, сякаш съм направил нещо нередно, като открих, че дори не е трябвало да има възстановяване на плащане, защото са получили плащането. Никога не съм бил груб за това и изобщо не съм имал груби думи да кажа. Просто учтиво им дадох точната информация и със сигурност не очаквах да бъда премахнат от казиното за това. Особено без обяснение от какъвто и да е вид и без отговор на имейлите ми, чудейки се защо вече не мога да вляза в акаунта си и очевидно не получавам нито стотинка от тях.
I am going to do the complaint like you said. No I did not save the chat I just have a printout that shows the winnings I had and the two ways of proving there really should not have been a chargeback. I honestly think it was a way to veto my winnings with an easy explanation as the chargeback. I was bummed when the woman told me about it too because then I thought well I got the 10$ cashback to play with because of my two deposits. One was for 15$ and the second one was for 30$ and if the 30$ one had really not gone through then I was not entitled to the 10$ to begin with and that would mean I had nothing at all. I would have had to grin and bare it and I was ready to. Until I checked my bank because I first of all though that if I owed them NSF charges on that then there is no way they would have been so casual about 180$. Because the woman told me that the fee for the bounced paymentwas 75$ and also 105$ and that they would just take it out of my winnings if that was alright with me and I said of course. At that time I really had not thought about the consequences of that payment bouncing.
When I sat down and took myself away from the conversation it dawned on me what that chargeback would have meant and then I was getting sad. I then decided I wanted to see the bounced payment for myself because I go into my bank account every day and I was not aware of any payments bouncing and thought it odd that there were no NSF fees on my bank account either or I would have already known that payment of 30$ had not gone through.
The strange thing is too is that there was nothing but polite conversation between myself and the woman in chat and then when i went back in with the correct information about my account I had a gentleman at first and then he passed it back to the woman I first spoke with and she looked over the bank information that I sent her and said that she would forward it to the right department and that I should check back later on. So I patiently waited until the next day. Then my account was no longer accessible and they have answered none of my emails and treated me like I did something wrong by finding out that there should not have even been a chargeback because they had got the payment. I was never rude about it and did not have any harsh words to say at all. I just politely gave them the correct information and certainly did not expect to be removed from the casino for this. Especially with no explanation of any kind and no answer to my emails wondering why I cannot get into my account any more and obviously am not getting a dime from them.
Здравей,
Винаги си струва да опитате, казвам! Проверих накратко жалбата и искам да изпратите всички свързани съобщения до Petronela, можете ли да го направите, моля?
Тя е на път да се свърже директно с казиното, следователно ще се нуждае от всичко, което можете да предоставите.
Желая ви гладко и справедливо решение! 🙏
Hello there,
It's always worth a try, I say! Checked the complaint briefly and want you to send all related communications to Petronela can you do that, please?
She is about to contact the casino directly, hence she will need all you can provide.
Wish you a smooth and fair resolution! 🙏
Някой получавал ли е плащане от това казино? Имам предстоящо теглене от 18 април 2023 г.. Казаха ми.. още 24 часа.. но техните 24 часа са 3 дни.. те считат само един ден за 8 часа.. към 24-те часа.. Просто бях каза още 24 часа.. така че на 12 май трябва да проверя отново..
Has anyone ever got paid from this casino? I have had a pending withdrawal since April 18th 2023.. I have been told.. another 24 hours.. but their 24 hours are 3 days.. they only consider one day 8 hours.. towards the 24 hours.. I was just told another 24 hours.. so May 12th i need to check back..
Някой получавал ли е плащане от това казино? Имам предстоящо теглене от 18 април 2023 г.. Казаха ми.. още 24 часа.. но техните 24 часа са 3 дни.. те считат само един ден за 8 часа.. към 24-те часа.. Просто бях каза още 24 часа.. така че на 12 май трябва да проверя отново..
Has anyone ever got paid from this casino? I have had a pending withdrawal since April 18th 2023.. I have been told.. another 24 hours.. but their 24 hours are 3 days.. they only consider one day 8 hours.. towards the 24 hours.. I was just told another 24 hours.. so May 12th i need to check back..
Те със сигурност плащат. Първият ви път и съжалявам, че го казвам, но ще ви отнеме около 2 седмици, за да получите плащане. Ще се опитам да им дам адреса на моя биткойн портфейл и да ги уведомя, че така искате да ви бъде платено, защото ще бъде много по-бързо следващия път, когато искате да изтеглите печалбите си. Спечелих малко пари от безплатния $50 чип бонус без депозит. Те ще ви осребрят до $100 от бонуса без депозит. Не мислех, че някога ще го видя и им звънях всеки ден в продължение на две седмици и след това беше в акаунта ми. Те трябва да потвърдят вашата лична карта и банковата ви сметка и всички тези добри неща, но определено плащат, брато. 💯
They certainly do pay up. Your first time, and I am sorry to say it, but it will take you about 2 weeks to get paid. I would try to get my bitcoin wallet address to them and let them know thats how you wish to be paid because it will be a lot quicker the next time you want to withdraw your wnnings. I won some money on the free $50 chip no deposit bonus. They will cash you out up to $100 off of the no deposit bonus. I didn't think I would ever see it, and I called them every day for two weeks and then it was in my account. They have to verify your ID and your bank account and all that good stuff, but they definitely pay, bro. 💯
Радка прочети това!
Шарън Анистън
Специалист по обслужване на клиенти
Съобщения
Промоции
Пригответе се да влезете в действие в нашата нова игра; Бонус Wheel Jungle! Можете да грабнете ЧЕТИРИ джакпота, така че осребрете кода JUNGLE за страхотен бонус от 80% + 20 БЕЗПЛАТНИ завъртания!
Добре дошли в поддръжката на живо. Преди да намерите най-добрия агент, който да ви помогне, моля, помогнете ни да ускорим нещата, като напишете вашата заявка или въпрос тук:
търсите бонус без правила
Благодаря, че се свързахте с нас.
Един от нашите представители ще бъде при вас скоро.
Добре
Добре дошли и ви благодарим, че се свързахте с Lucky Legends. Разговаряте с Шарън Анистън от нашата поддръжка за чат на живо.
здрасти
Търся бонус без правила
здрасти
Моля, позволете ми да проверя.
Благодарим ви за търпението, за съжаление изглежда, че този купон вече е изтекъл.
какви купони имаш
имате само един купон без правила
Мога да ви предложа един без максимален кеш аут или без игра, но и двете едновременно не.
Въпрос дали сте свързани със слотовете Sunrise, защото изглежда имате същия софтуер
Да Джей.
без playthru какво е изплащането
така си помислих
Шарън Анистън пише в момента...
Radka read this!
Sharon Aniston
Customer Support Specialist
Messages
Promotions
Get ready to swing into action on our New Game; Bonus Wheel Jungle! FOUR jackpots are up for grabs, so redeem the code JUNGLE for a roaring 80% bonus + 20 FREE spins!
Welcome to Live Support. Before finding the best agent to assist you, please help us expedite things by typing your request or question here:
looking for a no rules bonus
Thank you for contacting us.
One of our representatives will be with you shortly.
ok
Welcome and thank you for contacting Lucky Legends. You are chatting with Sharon Aniston from our Live Chat support.
hi
I am looking for a no rules bonus
Hi
Please let me check.
Thank you for your patience, unfortunately, it seems that this coupon is already expired.
what coupons do you have
you only have one no rules coupon
I can offer you one without max cash out or without no playthrough, however, both at the same time no.
Question are you affiliated with Sunrise slots because you seem to have the same software
Yes Jay.
no playthru what is the cash out
i thought so
Sharon Aniston is typing now...
Бомбардиран съм с оферти от Sunrise. Щастливи легенди и клубен играч. Всички имат един и същ софтуер. Поисках да закрият акаунта ми в lucky legends и club player и те ми казаха, че представител ще се свърже с мен, но това може да отнеме 72 часа поради големия обем. Наистина ли? BS. Никой не се е опитал да се свърже с мен. Всичко, което правят, е да ми изпращат оферти за депозит.
Зена
I am being bombarded with offers from Sunrise. Lucky legends and club player. They all have the same software. I have asked to have my account closed at lucky legends and club player and they tell me that a rep with get in touch but it can take 72 hours due to high volume. Really? BS. No one has attempted to contact me. All they do is send me offers to deposit..
Zena
Продължавам да получавам същия отговор, когато пиша на Lucky Legends за закриване на акаунта ми. виж отдолу
Благодарим ви, че се свързахте с Lucky Legends.
Получихме вашия имейл и ще го възложим на един от нашите представители за поддръжка.
ВАЖНО: Поради големия обем на входящ имейл трафик към нашия сайт, отговорите могат да отнемат до 72 работни часа.
Номерът на вашия случай е 152---543 за бъдещи справки.
Благодарим ви, че играхте с Lucky Legends и очакваме скоро да разговаряме с вас.
Приятно изкарване и успех!
На Ваше разположение,
Щастливи легенди
Имейл: help@luckylegends.com
I keep on getting the same answer when I write to Lucky Legends to close my account. see below
Thank you for reaching out to Lucky Legends.
We have received your email and will be assigning it to one of our support representatives.
IMPORTANT: Due to the high volume of incoming email traffic to our site, replies can take up to 72 business hours.
Your case number is 152---543 for future reference.
Thank you for playing with Lucky Legends and we look forward to chatting with you soon.
Have fun and good luck!
Sincerely,
Lucky Legends
Email: help@luckylegends.com
Има вероятност казиното да е претоварено, нека се съмняваме, но инструментите за отговорен хазарт не се ли предоставят директно на играча чрез потребителски модул, както правят много казина? Това също е лош знак, какво ще кажете за чата на живо? Те не предоставят поддръжка за чат на живо?
There is a chance the casino has a work overload, let's give the benefit of doubt, but aren't responsible gambling tools directly provided to the player through an user module like many casinos do? That's a bad sign, also, what about live chat? They don't provide live chat support?
Имат чат на живо. Всеки път, когато се опитах да се свържа, тогава щеше да покаже 2 в que. Понякога показваше нула. Има ред, който казва, че въведете въпроса си за по-бързо обслужване или нещо подобно, но след въвеждането на моя въпрос никой не отговаря. RTG казината нямат инструменти за самоизключване, каквито имат другите платформи. Това би било твърде лесно.
They have live chat. Each time I tried to contact then it would show 2 in que. Sometimes it would show zero. There is a line that says type in your question for faster service or something like that but after inputting my question no one answers. RTG casinos don't have self exclusion tools like other platforms have. That would be too easy.
Бомбардиран съм с оферти от Sunrise. Щастливи легенди и клубен играч. Всички имат един и същ софтуер. Поисках да закрият акаунта ми в lucky legends и club player и те ми казаха, че представител ще се свърже с мен, но това може да отнеме 72 часа поради големия обем. Наистина ли? BS. Никой не се е опитал да се свърже с мен. Всичко, което правят, е да ми изпращат оферти за депозит.
Зена
I am being bombarded with offers from Sunrise. Lucky legends and club player. They all have the same software. I have asked to have my account closed at lucky legends and club player and they tell me that a rep with get in touch but it can take 72 hours due to high volume. Really? BS. No one has attempted to contact me. All they do is send me offers to deposit..
Zena
Добре, разбрах, че ситуацията не е добра.
От друга страна, никое казино не иска да види клиента да напуска шоуто. Предлагането на тези бонуси като компенсация за оставане само малко по-дълго е най-честият сценарий. Трябва ли да се поставят някакви ограничения?
Защото от това, което виждам, тези инструменти не съществуват. 🙁
„Ние проверихме и оценихме самоограничаващите се инструменти на казиното, като самоизключване или различни видове лимити, които играчите могат да си поставят сами. Казината, които имат добри резултати, предлагат голямо разнообразие от добре внедрени инструменти, които могат да помогнат на играчите да ограничат своите хазартни дейности. "
Ok, I got it it's not a good situation.
On the other hand, no casino wants to see the customer leaving the show. Offering those bonuses as compensation for staying just a little longer is the most common scenario. Are there any limits to be set?
Because from what I see, those tools are non-existent. 🙁
"We checked and evaluated the casino’s self-limiting tools, such as self-exclusion or various types of limits players can set for themselves. Casinos that score well offer a wide variety of well-implemented tools that can help players limit their gambling activities."
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.