ФорумКазинаLucky Legends Casino - обща дискусия

Lucky Legends Casino - обща дискусия

преди 1 година от cawoods903
|
22099 преглеждания 142 отговора |
|
1 2...8
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lucky Legends Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Чувствам се длъжен, по странен начин, да защитавам онлайн казиното Lucky Legends. Моята история може да започне подобно на твоята, а може и да не започне и да завърши по същия начин, но аз се регистрирах с безплатния бонус чип от $50 без депозит. Ударих около $1500 много скоро след това и те автоматично приспаднаха 1013 или колкото и да беше, докато бях в средата на завъртането на $25 завъртания, мисля, че бяха. Когато разбрах, че балансът ми бързо е достигнал около 170 много бързо, реших, че трябва да са приспаднали играта. Докарах баланса си до равни $100 и след това започнах процеса на теглене. Казват ви, че проверката на вашия документ за самоличност отнема от 3 до 5 работни дни. Отне ми това, така че беше точно. След това са необходими 7 до 10 работни дни, за да одобрите или откажете тегленето. Това също беше точно, оттеглянето ми беше одобрено. Казват ви, че са необходими още 7 до 10 работни дни, за да ви го изпратят. Очаквах парите в банковата си сметка, но от отдела за обслужване на клиенти ми казаха, че мога да им дам и адреса на моя биткойн портфейл и те ще ме одобрят за това, въпреки че уебсайтът гласи, че първо трябва да направите два или три депозита с криптовалута, преди да можете да теглите към нея. Тегленето ми в размер на $100 дойде на адреса на моя биткойн портфейл и беше там вероятно 12 часа и дори не го забелязах, защото не получих известия от този адрес на биткойн портфейла, тъй като го очаквах в банковата си сметка, или Щях да ги запаля. Отнема ли известно време, за да преминете през теглене, особено първото? Да, има... Ще се разочаровате ли да го чакате, ако наистина имате нужда от парите? Можеш да се обзаложиш... Наистина ли онлайн казиното Lucky Legends ви изплаща това, което спечелите? Абсолютно. Обаждах им се почти всеки ден и със съжаление трябва да кажа, че бях почти груб с представителите на отдела за обслужване на клиенти, защото съм бил измамен и преди от други онлайн казина, но Lucky Legends ми плати моите $100 отстъпка от безплатен чип от $50 и ако уважат и изплати на безплатен чип, тогава съм сигурен, че те определено ще уважат и изплатят депозити в брой. Бях в отчаяна ситуация и отчаяно се нуждаех от парите, когато се появиха в моя биткойн портфейл и се обадих на Lucky Legends и им се извиних в секундата, когато видях депозита. Веднага след като изляза от този лош коловоз, в който се намирам, ще правя своите парични депозити САМО в Lucky Legends. 💯

Автоматичен превод:
cawoods903
преди 1 година

Ще чакам актуализация - със сигурност 🙂!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Lucky Legends Casino затвори сметката ми, като ми дължи $10 000

Боже мой, толкова съм разстроен!

Иска ми се да бях чел други, преди да приема бонуса без депозит от това казино. Това мина добре и не спечелих нищо, така че депозирах пари и играх и не спечелих нищо, с което да се похваля, след това получих промоция за безплатни завъртания за депозит от 15 $, така че играх това и не спечелих нищо отново, но се наслаждавах изцяло казино. Получих 10 $ седмично кешбек и изиграх изискванията си и след това спечелих 10 000 $ да, казах $ 10 000,00 След това прочетох правилата и условията, но нямаше условия, защото вече бях изпълнил изискванията си за залагане и играех на печалбите си . Така че изчаках повече от седем дни и след това влязох в транзакциите си, за да видя дали нещо се е случило и имах 30$ връщане на плащане в моя акаунт. Мислех, че това е такса за тегленето на 2500$, което поисках. Можете да изтеглите само максимум 2500$ наведнъж. Минаха още няколко дни и снощи отидох в чата и говорих с една наистина мила дама и попитах какво е връщане на плащане, защото нямах представа. Тя го разгледа и каза, че имам върната такса и че не трябва да се тревожа за това, защото те вече са взели трийсетте, но все още дължа 75$ и 105$ за такси за възстановяването на плащането и ако се съглася, те просто ще вземете остатъка, дължим от моето оттегляне, след като бъде одобрено. Това бяха почти точните й думи

Бях толкова благодарен, защото глупаво похарчих парите от сметката и храната си, за да се разглезя, разчитайки на печалбите си. Никога не съм бил толкова развълнуван. Ами сега буквално умирам от глад и нямам плочи или нещо друго, а телефонът вече е прекъснат, следват интернет и ток. Предполагам, че съм виновен, че повярвах в казино.

Както и да е, след този разговор влязох да прегледам банковата си сметка, защото имах някои сенчести транзакции и си помислих, че може би една от тях е щастлива, легендите случайно може да са били включени в тях, ако не разпознах платежната компания. Вече се чувствах ужасно и се страхувах, че няма да загубя печалбите, защото нямаше да имам право на 10$ кешбек. Със сигурност това беше един от тях и това, което се случи с него, е, че моята банка ми го посочи и работата ми сега беше да се свържа с тези компании, които са взели пари от картата ми без мое знание, и да разбера какво биха направили, за да поправят то. Не получих отговор освен от Online Pay и разбира се изтрих имейла като идиот. Но нямах представа, че е за което и да е казино и цифрата не изглеждаше позната, защото също не разбрах, че са ми взели трийсетте долара в американски средства, така че това беше съвсем различно число. Както и да е, отговорът, който получих от Online Pay без нито дума лъжа, беше, че те не са извършили тази транзакция и да се свържат отново с моята банка, защото таксуването е измамно. Направих това и знам, че изпратих копие от този имейл до моята банка. Така че моята банка отмени таксата и ме накара да я оспоря, а след това два дни по-късно върна таксата в сметката ми. Не го поставих под съмнение, защото дотогава разбрах, че вероятно е за едно от новите казина, към които се бях присъединил. Имам и методи за доказване на тези транзакции. Едната е онлайн подредбата на транзакциите, които виждам в моя акаунт, които копирах за Lucky Legends и след това моето оригинално месечно извлечение, което също изпратих на Lucky legends. Извлечението показва само една транзакция на теглене на средства от моя акаунт към Online pay. Списъкът, който виждам онлайн, обаче показва три транзакции, едната е първоначалното теглене, което отиде в Online Pay и след това имаше сторниране на това, последвано от два дни по-късно това таксуване, което беше направено отново.

Така че в действителност нямах нищо дължимо и снощи говорих с двама много мили членове на персонала, които ми благодариха, че обърнах внимание на това и дамата ми каза, че е предала информацията в правилната зона и да изчакам малко и проверете отново.

Така че тази сутрин отивам да направя точно това и имам хубаво малко съобщение, което се появява, когато се опитам да вляза, което казва, че нещо лошо се е случило, опитайте отново по-късно и се казва, че цял ден сега, така че предполагам, че е, защото те не искат да ми плащат и ме наказват, че не съм направил нищо лошо. Сега имам фъстъчено масло, което ям с лъжица, защото нямам хляб. Нямам храна за кучето си и всичките ми сметки са неплатени. Страхотно за моя кредит със сигурност.

Как могат да причинят това на някого. Толкова съм обезпокоен и наистина не заслужавам това един път, когато наистина спечеля голяма сума, че ме шашкат.

Разочарован съм и от inclave, която е компания за проверка на самоличността, защото те правят бизнес с това казино и аз им се доверих, така че от своя страна се доверих на казиното, което използва самоличността ми с тях, за да ме впише и да отвори акаунта ми.

Дата на преживяване: 23 февруари 2023 г


Автоматичен превод:
jacquiekaszas
преди 1 година

Здравей.

След като това приключи, мисля, че трябва да избягвате казината за известно време. Надявам се, че ще се съгласите.

Както и да е, като оставим настрана тези сенчести транзакции, които трябва да проверите във вашата банка, предполагам, че решаващият момент е къде? Честно казано не съм сигурен какво ви кара да мислите, че нещо не е наред с вашите печалби. Запазихте ли поне няколко екрана за печат, показващи какво или как дамата ви е информирала за възстановяването на плащането, моля?

Това, което ме безпокои сега, е, че изглежда имате проблем с достъпа до акаунта си.

Получавали ли сте някога някаква актуализация от казиното? Може би вашата история на играта е под допълнителна проверка, някои казина блокират акаунта по време на такава проверка.

Ако смятате, че казиното не се държи честно, помислете за подаване на жалба - ние ще направим всичко възможно да разследваме.

Прочетете повече за процеса тук:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Кажете ми какво мислите за това.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Преди да се регистрирам за един от техните безплатни чипове без депозит, бях скептичен относно факта, че не са лицензирани, след като изиграх залаганията, подадох моите kyc документи за проверка и те бяха приети без никакви проблеми, трябваше да направя депозит от $10 в биткойн, за да потвърдя акаунта си веднага след като това беше направено, успях да изтегля $100 с опция за добавяне на моя депозит от $10 за потвърждение Биткойн беше в акаунта ми в рамките на 10 минути! Обслужването на клиенти беше бързо и полезно

Автоматичен превод:
msheeler86
преди 1 година

Изглежда, че ти си първият доволен играч в тази тема за сега.


Автоматичен превод:
jacquiekaszas
преди 1 година

Съжалявам, че това се е случило с вас, но почти всяко казино измама манипулира софтуера не изплаща печалби или куп други неща като вашите изисквания може да се забави, което означава, че никога няма да изпълните xplay и все още имате поне $$ за теглене вие наистина не загубихте собствените си пари и аз ги играх всичките, но не си спомням Лъки от главата си, но ще проверя бележките си, бих искал да ви кажа някои добри за игра, но никой не би бъде страхотно начало и отново не казвам, че никога не можеш да спечелиш или да ти бъде изплатено, или всички мамят, но ако не мамят със софтуера или играта, вероятно няма да ти бъде платено, всички те имат недостатъци и става все по-лошо вместо по-добре.

Автоматичен превод:
Georgey1230
преди 1 година

И ето ни отново. Оценявам вашата отдаденост.🙂

Позволете ми да спомена , че в повечето казина зад слотовете стои просто математика - това е достатъчно, за да гарантира печалби в казиното в дългосрочен план. Или ръба на къщата като цяло.

https://casino.guru/learn-about-games-of-chance-rtp-variance

Почти всяко казино не трябва да манипулира никакъв софтуер. Те всъщност не могат. Игрите се изпълняват на сървърите на защитения доставчик на игри. Ако не, това поражда малко подозрение, разбира се.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Ще подам жалбата, както казахте. Не, не съм запазил чата, просто имам разпечатка, която показва печалбите, които имах, и двата начина за доказване там наистина не трябваше да са връщане на плащане. Честно казано мисля, че това беше начин да наложа вето на печалбите си с лесно обяснение като връщане на плащане. Бях ужасен, когато жената също ми каза за това, защото тогава си помислих, че получих 10$ кешбек, с които да играя, заради моите два депозита. Единият беше за 15$, а вторият беше за 30$ и ако този от 30$ наистина не беше минал, тогава нямах право на 10$ като начало и това би означавало, че нямам нищо. Трябваше да се усмихна и да го разкрия и бях готов да го направя. Докато не проверих банката си, защото първо си помислих, че ако им дължа такси от NSF за това, тогава няма начин да са били толкова небрежни около 180 $. Тъй като жената ми каза, че таксата за отхвърленото плащане е 75$ и също 105$ и че те просто ще го вземат от печалбите ми, ако това е наред с мен и аз казах, разбира се. По това време наистина не бях мислил за последствията от отхвърлянето на плащането.

Когато седнах и се отделих от разговора, ми просветна какво би означавало това връщане на плащане и тогава се натъжих. След това реших, че искам да видя отхвърленото плащане за себе си, защото влизам в банковата си сметка всеки ден и не знаех за отхвърляне на плащания и ми се стори странно, че няма такси за NSF по банковата ми сметка или вече щях да съм известно, че плащането от 30 $ не е преминало.

Странното също е, че нямаше нищо друго освен учтив разговор между мен и жената в чата и след това, когато се върнах с правилната информация за акаунта си, първо имах джентълмен, а след това той го предаде обратно на жената, която първо говорих с нея и тя прегледа банковата информация, която й изпратих, и каза, че ще я препрати на правилния отдел и че трябва да проверя отново по-късно. Така че търпеливо изчаках до следващия ден. След това акаунтът ми вече не беше достъпен и те не отговориха на нито един от имейлите ми и се отнесоха към мен, сякаш съм направил нещо нередно, като открих, че дори не е трябвало да има възстановяване на плащане, защото са получили плащането. Никога не съм бил груб за това и изобщо не съм имал груби думи да кажа. Просто учтиво им дадох точната информация и със сигурност не очаквах да бъда премахнат от казиното за това. Особено без обяснение от какъвто и да е вид и без отговор на имейлите ми, чудейки се защо вече не мога да вляза в акаунта си и очевидно не получавам нито стотинка от тях.

Автоматичен превод:
jacquiekaszas
преди 1 година

Здравей,

Винаги си струва да опитате, казвам! Проверих накратко жалбата и искам да изпратите всички свързани съобщения до Petronela, можете ли да го направите, моля?

Тя е на път да се свърже директно с казиното, следователно ще се нуждае от всичко, което можете да предоставите.

Желая ви гладко и справедливо решение! 🙏

Автоматичен превод:
преди 1 година

Някой получавал ли е плащане от това казино? Имам предстоящо теглене от 18 април 2023 г.. Казаха ми.. още 24 часа.. но техните 24 часа са 3 дни.. те считат само един ден за 8 часа.. към 24-те часа.. Просто бях каза още 24 часа.. така че на 12 май трябва да проверя отново..

Автоматичен превод:
преди 1 година

Някой получавал ли е плащане от това казино? Имам предстоящо теглене от 18 април 2023 г.. Казаха ми.. още 24 часа.. но техните 24 часа са 3 дни.. те считат само един ден за 8 часа.. към 24-те часа.. Просто бях каза още 24 часа.. така че на 12 май трябва да проверя отново..

Автоматичен превод:
преди 1 година

Те със сигурност плащат. Първият ви път и съжалявам, че го казвам, но ще ви отнеме около 2 седмици, за да получите плащане. Ще се опитам да им дам адреса на моя биткойн портфейл и да ги уведомя, че така искате да ви бъде платено, защото ще бъде много по-бързо следващия път, когато искате да изтеглите печалбите си. Спечелих малко пари от безплатния $50 чип бонус без депозит. Те ще ви осребрят до $100 от бонуса без депозит. Не мислех, че някога ще го видя и им звънях всеки ден в продължение на две седмици и след това беше в акаунта ми. Те трябва да потвърдят вашата лична карта и банковата ви сметка и всички тези добри неща, но определено плащат, брато. 💯


Автоматичен превод:
преди 1 година

Радка прочети това!

Шарън Анистън

Специалист по обслужване на клиенти



Съобщения

Промоции


Пригответе се да влезете в действие в нашата нова игра; Бонус Wheel Jungle! Можете да грабнете ЧЕТИРИ джакпота, така че осребрете кода JUNGLE за страхотен бонус от 80% + 20 БЕЗПЛАТНИ завъртания!

Добре дошли в поддръжката на живо. Преди да намерите най-добрия агент, който да ви помогне, моля, помогнете ни да ускорим нещата, като напишете вашата заявка или въпрос тук:

търсите бонус без правила


Благодаря, че се свързахте с нас.

Един от нашите представители ще бъде при вас скоро.

Добре


Добре дошли и ви благодарим, че се свързахте с Lucky Legends. Разговаряте с Шарън Анистън от нашата поддръжка за чат на живо.

здрасти

Търся бонус без правила

здрасти


Моля, позволете ми да проверя.

Благодарим ви за търпението, за съжаление изглежда, че този купон вече е изтекъл.

какви купони имаш

имате само един купон без правила


Мога да ви предложа един без максимален кеш аут или без игра, но и двете едновременно не.


Въпрос дали сте свързани със слотовете Sunrise, защото изглежда имате същия софтуер


Да Джей.



без playthru какво е изплащането

така си помислих

Шарън Анистън пише в момента...


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
zena5755
преди 1 година

Здравей Джей!

Прочетох всичко и го препратих към проверка на данните. Благодарим ви, че ни помогнахте! ✌✨😊

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Бомбардиран съм с оферти от Sunrise. Щастливи легенди и клубен играч. Всички имат един и същ софтуер. Поисках да закрият акаунта ми в lucky legends и club player и те ми казаха, че представител ще се свърже с мен, но това може да отнеме 72 часа поради големия обем. Наистина ли? BS. Никой не се е опитал да се свърже с мен. Всичко, което правят, е да ми изпращат оферти за депозит.

Зена

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Продължавам да получавам същия отговор, когато пиша на Lucky Legends за закриване на акаунта ми. виж отдолу


Благодарим ви, че се свързахте с Lucky Legends.

Получихме вашия имейл и ще го възложим на един от нашите представители за поддръжка.

ВАЖНО: Поради големия обем на входящ имейл трафик към нашия сайт, отговорите могат да отнемат до 72 работни часа.

Номерът на вашия случай е 152---543 за бъдещи справки.


Благодарим ви, че играхте с Lucky Legends и очакваме скоро да разговаряме с вас.


Приятно изкарване и успех!


На Ваше разположение,


Щастливи легенди

Имейл: help@luckylegends.com

Автоматичен превод:
zena5755
преди 1 година

Има вероятност казиното да е претоварено, нека се съмняваме, но инструментите за отговорен хазарт не се ли предоставят директно на играча чрез потребителски модул, както правят много казина? Това също е лош знак, какво ще кажете за чата на живо? Те не предоставят поддръжка за чат на живо?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имат чат на живо. Всеки път, когато се опитах да се свържа, тогава щеше да покаже 2 в que. Понякога показваше нула. Има ред, който казва, че въведете въпроса си за по-бързо обслужване или нещо подобно, но след въвеждането на моя въпрос никой не отговаря. RTG казината нямат инструменти за самоизключване, каквито имат другите платформи. Това би било твърде лесно.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Бомбардиран съм с оферти от Sunrise. Щастливи легенди и клубен играч. Всички имат един и същ софтуер. Поисках да закрият акаунта ми в lucky legends и club player и те ми казаха, че представител ще се свърже с мен, но това може да отнеме 72 часа поради големия обем. Наистина ли? BS. Никой не се е опитал да се свърже с мен. Всичко, което правят, е да ми изпращат оферти за депозит.

Зена

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добре, разбрах, че ситуацията не е добра.

От друга страна, никое казино не иска да види клиента да напуска шоуто. Предлагането на тези бонуси като компенсация за оставане само малко по-дълго е най-честият сценарий. Трябва ли да се поставят някакви ограничения?

Защото от това, което виждам, тези инструменти не съществуват. 🙁

„Ние проверихме и оценихме самоограничаващите се инструменти на казиното, като самоизключване или различни видове лимити, които играчите могат да си поставят сами. Казината, които имат добри резултати, предлагат голямо разнообразие от добре внедрени инструменти, които могат да помогнат на играчите да ограничат своите хазартни дейности. "

Автоматичен превод:
1 2...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини