НачалоФорумКазинаLucky Legends Casino - обща дискусия

Lucky Legends Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 1 година от cawoods903
|
34 712 преглеждания 148 отговора |
|
1...7 8
sherrylttl2019
преди 4 месеца

Здравейте, опитвали ли сте да попитате за какво става въпрос, когато ви искат тези документи? В някои случаи казината могат също така да направят допълнителна проверка или да поискат от вас някои неща, както в този случай. Опитахте ли да изтеглите парите?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

опитвайки се да направя жалба с анулирана печалба от 40801.33 и не ми позволява да впиша сума във формуляра за жалба

Автоматичен превод:
Geebs890
преди 3 месеца

той там,

Съжалявам да науча за проблема. Бихте ли опитали да изтриете временни файлове и бисквитки? Опитайте да отворите създателя на жалби в анонимен режим, да деактивирате всички активни разширения на браузъра или да отворите жалбата в съвсем различен браузър.

Ако нищо от това не разреши проблема, моля, запишете видеоклип и го изпратете на community@casio.guru заедно с вашия IP адрес. Ще направим всичко възможно, за да идентифицираме проблема.

Обикновено бисквитките или разширенията са виновни за подобни проблеми. Бих искал да вярвам, че моите предложения ще ви помогнат. Ще изчакам отговора ви, за да съм сигурен, че жалбата ще премине.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Никога не получих моите $7000. Гуру уж помагаше, а казиното каза, че не се съобразявам с казиното. Дадох им всичко, включително банковото си извлечение. Нямах нищо друго, което можех да изпратя. Гуру застана на страната на казиното и спря да помага. Така че не, прецаках се с $7000

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Към момента нищо не е решено. Направих изцяло нов акаунт. И те все още казват, че това не е правилният акаунт. Това е разплащателна сметка през моята банка. Само с моето име в акаунта. След това казват, че им трябва pdf копие на банковото ми извлечение, което съответства на новата сметка. Така че изпратих това. Всичко е законно и те все още ми казват не.

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Така ми се случи! Изпратих им pdf на моя акаунт три пъти. Все пак каза не. Страхувах се, че всичко, което правят, е да продават моята банкова информация.

Автоматичен превод:
Billben501968
преди 2 дни

Както виждам, вие сте спрели да отговаряте на жалбата си, така че тя трябва да бъде отхвърлена.

Все пак, ако проблемът не е решен, можете да отворите отново случая, но не сте го направили.

И така, разреши ли се накрая, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Както виждам, вие сте спрели да отговаряте на жалбата си, така че тя трябва да бъде отхвърлена.

Все пак, ако проблемът не е решен, можете да отворите отново случая, но не сте го направили.

И така, разреши ли се накрая, моля?

Автоматичен превод:
вчера

Не, жалбата ми никога не е била удовлетворена. Последното съобщение, което получих, беше, че жалбата ми беше отхвърлена преди няколко седмици. Изпратих съобщение до luckylegends, като им казах да спрат да изпращат реклами, след като ме ограбиха. Получих имейл обратно, че не знаят за какво говоря. Казах, че тегленето ми е одобрено, всичко, от което се нуждаят, е сметка за комунални услуги. Изпратих всичко това. Гуру, ти дори изпрати това!

Автоматичен превод:
вчера

Лмаоооооооооооооо.

Не ви се смея на всички, НО си спомням моята "ситуация" с това конкретно казино и нека ви кажа....!! Бяха МЕСЕЦИ чатове на живо, имейли, Casino Guru се намесва, преигравайки вече изиграни изисквания за залагане и в крайна сметка получих около 70% от това, което ми се дължеше. Когато ви кажа НЕ ИГРАЙТЕ LUCKY LEGENDS...и вие го правите оттук нататък..... (Това се нарича да се простреляте в крака. С цел. СЛЕД това да налеете алкохол в раната от куршум. Успех на всички

Автоматичен превод:
вчера

Не, жалбата ми никога не е била удовлетворена. Последното съобщение, което получих, беше, че жалбата ми беше отхвърлена преди няколко седмици. Изпратих съобщение до luckylegends, като им казах да спрат да изпращат реклами, след като ме ограбиха. Получих имейл обратно, че не знаят за какво говоря. Казах, че тегленето ми е одобрено, всичко, от което се нуждаят, е сметка за комунални услуги. Изпратих всичко това. Гуру, ти дори изпрати това!

Автоматичен превод:
преди 20 часове

За да ви помогнем, трябва да сътрудничите напълно на нашия екип за оплаквания и на казиното.

Както виждам във вашата жалба , причината да бъде затворена е, че вие ​​всъщност не сте го направили, така че за съжаление не успяхме да ви помогнем.

Ако трябва да отворите отново жалбата, моля, направете го по правилния начин и съм сигурен, че с пълното съдействие от ваша страна ще направим всичко възможно, за да разрешим проблема.

Автоматичен превод:
1...7 8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини