НачалоФорумКазинаLucky Legends Casino - обща дискусия

Lucky Legends Casino - обща дискусия (страница 9)

 от cawoods903
|
55 534 преглеждания 164 отговора |
|
1...8 9

Това е името на казиното Lucky Legends.

Изпращам много моя документ, но те казваха през цялото време да изпрати документ. Казах, че вече изпратих документа, но те не провериха имейла ми. През цялото време едно и също ми говори .изпрати имейл ..те никога не проверяват моя документ .така че аз питам същото говорейки с мен ..не е моя грешка .те не провериха моя документ така че през цялото време едно и също ми говорят. Направи ме уморен..защото играя в друго казино, същата игра, но те проверяват моя документ и изпращат пари. Същият документ защо не са проверили имейла ми? Мога да одобря изпращането на моя документ по имейл много. И през цялото време отивам в стаята за чат и питам кога завършиш моя документ и изпратиш пари. Но те казаха, че през цялото време изпратете документ, така че отново изпратете документ, те казаха скоро да проверите

Но никога не изпращайте имейл и нищо до мен. Можете ли да ми помогнете? Не искам да губя време. Благодаря ви много, помогнахте ми. Задавам друг въпрос, добре ли е? Знаете ли, че можете ли бързо да теглите пари име на казино?

Автоматичен превод:
Jaro

Първо благодаря за помощта. Това е името на казиното Lucky Legends. Тъй като не мога да намеря субтитри, затова пиша тук.

Не са видели имейла ми с документи. Първо теглене на биткойни, но те казаха, че теглят само банков път. Така че изпращам банков документ и банков документ. Но те никога не изпращат имейл. Затова отивам в стаята за чат. Питам кога ще завършиш документа ми? Но те казаха, че трябва да изпратя документа си, така че им казвам. Вече изпращам имейл. Но те казаха, че съжалявам за стареене, изпратете имейл. Добре, изпращам имейл отново. Така че отивам отново в стаята за чат. Можете ли да проверите файла ми? но те казаха отново, можете ли да изпратите документ? Трябва да изпратя документ. omg

Затова ви питам, можете ли да проверите имейла ми защо ме питате през цялото време. Наистина съм разстроен. Те никога не са проверявали имейла ми. Затова изпращам документа отново. аз не разбирам Играя по същото време друго казино изпрати моя документ. Те изпращат пари .само щастливи легенди не са проверили имейла ми .така че през цялото време ме питат едно и също .не е по моя вина. Как така не проверяват имейла. Мога да одобря документа си, много да го изпратя. Имам чувството, че си играят с мен. Защо трябва да си губя времето и да отида в стаята за чат. Стаята за чат каза, че същото говорене не променя нищо. можеш ли да ми помогнеш Одобрявам, че имат грешка. Моят документ е перфектен, така че друго казино също използва такъв. Така че можете ли да се оплачете бързо, за да го направите? Благодаря ви, че ми помогнахте много. И мога ли да попитам нещо? знаете ли името на казиното за бързо теглене на пари? Искам да знам ..чакането твърде дълго ме изморява

Автоматичен превод:
yojinkim32

Добре, казах на Ник да смени казиното в жалбата ви с правилното. Виждам, че продължават да ви повтарят едно и също нещо, което вероятно щеше да ме дразни дълго време. Дори не знам какво да ви кажа, когато казиното все още не е направило нищо, за да ви премине през проверка и ви липсва само един документ.

Така че определено ще трябва да изчакаме и да видим какво ще се случи. Ще бъде ли възможно, моля?

Също така, за да не забравя въпроса ви за казината с бързи тегления, не мога да препоръчам конкретно такова. Тегленията могат да отнемат известно време въз основа на KYC, метод, трета страна доставчик на плащания, чекове или различни други неща. Така че е доста общо да се посочи или препоръча казино с бързи тегления.

Затова бих потърсил в нашия форум някои теми, където можете да получите снимка на други казина от други играчи. Също така не се колебайте да проверите потребителски отзиви или оплаквания, където можете да видите опита на играча.

Може би това би било по-подходящо, отколкото аз да препоръчвам нещо. 🙂

Автоматичен превод:

Благодаря ви, че ми помогнахте. Така че можете ли да проверите това казино? Имам документи за всичко, изпратете имейл. Само че не са работили нищо. Така че, ако имате възможност, можете да говорите за моята ситуация. Вината не е моя на 100%, така че можете да кажете за мен. Те са виновни. Така че не очаквайте това казино. Одобрявам всичко. Не искам да си губя времето e. Благодаря ви, че ми помогнахте

Автоматичен превод:
yojinkim32

Разбира се. Когато Ник разполага с всичко, от което се нуждае, ще се свържем с казиното, така че не е нужно да се притеснявате, че това няма да се случи. Просто трябва да издържите, защото има доста голямо търсене, така че трябва да стигне и до други играчи. Но вярвам, че ще бъде възможно най-скоро и ще знаем отговорите.

Автоматичен превод:
1...8 9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини