Здравейте!
Трудно е да се каже точно, но може би ако опишете ситуацията по-подробно, можем да измислим нещо.
Може би сте проверили валидността на опцията за плащане с поддръжката на казиното? Говорейки за това, операторът по поддръжката трябва да може да обясни, тъй като той може да проверява настройките на вашия акаунт директно, освен всеки друг извън компанията.
Със сигурност бих попитал казиното. Кажете ни как е минало.
Hey there!
Hard to say precisely, but maybe if you describe the situation in further detail, we can think of something.
Have you perhaps checked the payment option validity with the casino support? Speaking of which, the support operator should be able to explain since he can inspect your account settings directly, aside from anyone else outside the company.
I would certainly ask the casino. Let us know how it went.
Здравейте, пиша, защото казино Lucky Legends не обработи моите тегления от 20 май. Общо 30 долара за двете тегления. Използвах реални пари и всички бонус кредити, които ми бяха дадени. Все още чака преглед. Ще бъде страхотно, ако получа плащане навреме, без да се налага да правя това. Благодаря Casino Guru!
Hello, I’m writing because Lucky Legends casino did not process my withdrawals from the 20th of may. It’s 30 dollars total for the two withdrawals. I used real cash and whatever bonus credits were given to me. Still waiting review. Would be cool if I got paid in a timely fashion without having to do this. Thanks Casino Guru!
Здравейте, тъй като забелязах, че сте играли с бонуса, изпълнихте ли всички необходими условия, за да изтеглите парите? Верифицирали ли сте и акаунта си в казиното или все още не е необходимо? Опитахте ли да попитате казиното защо отнема повече от седмица?
Даваме на казината 14 дни за разрешаване на тази ситуация, така че ако нищо не се промени и не получите отговор, ще имате възможност да подадете жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне.
Така че ще чакам да видя дали нещо ще се промени.
Hello, since I noticed that you played with the bonus, did you fulfill all the conditions necessary to withdraw the money ? Have you also verified your casino account or is that not necessary yet ? Have you tried asking the casino why it takes more than a week ?
We give casinos 14 days to resolve this situation, so if nothing changes and you don't get a response, you will have the opportunity to file a complaint and our team will try to help you.
So I'll be waiting to see if anything changes.
Здравейте. Нямаше условия. Просто имах предвид няколкото цента, които ти дават за чекиране, така че не е това. Попитах Cpl преди дни без отговор. През първия ден зададох различен въпрос относно криптовалутата и изобщо нямах отговор на него. Проверен съм, нали kyc. Просто няма изплащане. Дори не е обработен. И няма отговор, благодаря
Hello. There were no conditions. I just meant the few cents they give you for checking in so that’s not it. I asked a Cpl days ago with no reply. I asked a different question on the first day about crypto and no reply to that at all either.i am verified, did kyc. Just no payout. Not even processed. And no reply, thanks
Мисля, че е ден 9, те казаха, че са платили в 7, но ще изчакам още 5. Тук ли ще започна жалбата или съм на грешното място? Благодаря
Think it’s day 9 they said paid in 7 but I will wait another 5. Is this where I will start the complaint or am I in the wrong spot? Thanks
Просто искам да поясня, че депозирах и спечелих върху реалните си пари, използвах само няколкото цента, които дават на всеки за чекиране всеки ден. Тай
I just want to clarify I deposited and won on my real cash I only used the few cents they give everyone for checking in each day. Ty
Разбирам, но не знам дали може да се приеме като бонус, когато получавате само няколко цента за регистрация.
Що се отнася до жалбата, ще можете да я подадете тук на този линк , така че просто кликнете върху зелените букви.
Тъй като не получавате отговор на нищо, ще имам търпение до края на тази седмица и след това няма да се поколебая.
Ще се радвам парите да дойдат при вас и да не се занимавате с нищо, но не знам как ще стане.
Късмет. ☘️
I understand, but I don't know if it can be taken as a bonus when you only get a few cents for signing up.
As for the complaint, you will be able to file it here on this link, so just click on the green letters.
Since you don't get an answer to anything, I would be patient until the end of this week and then I wouldn't hesitate.
I would be happy if the money came to you and you didn't have to deal with anything, but I don't know how it will turn out.
Good luck. ☘️
Ще бъда изключително щастлив, благодаря много за отделеното време.
I would be extremely happy thanks very much for your time.
Няма за какво, ако разбереш нещо ново, ще съм тук. 😉
You're welcome, if you find out anything new, I'll be here. 😉
Казиното казва в реклами, че изплащат веднага, но в екстремни случаи може да отнеме седмица. Никаква комуникация от тях. Сега ме излязоха хаха, имам екранни снимки на всичко и подадох жалба, за която бях сигурен, че ще се стигне до четене на чужд опит с щастливи легенди. Много измамен сайт Ty за вашата помощ
The casino says in ads they pay out right away but in extreme cases can be a week. No communication from them. Now they logged me out lol I have screenshots of everything and submitted a complaint which I was sure it would come to reading other’s experiences with lucky legends. Very scammy site Ty for your help
Е, неговият индекс на безопасност е „ под средния ", а потребителският му рейтинг е „ лош ", главно поради забавени тегления.
Обзалагам се, че това вероятно не е най-добрият избор 🤷♀️.
Но забелязах нещо за това, че не можете да влезете в приложението му. Можете ли да потвърдите, че играете в това казино 👈, моля?
Само за да съм сигурен, благодаря.
Well, its safety index is "bellow average," and its user rating is "bad", mainly due to delayed withdrawals.
I bet this is probably not the best choice 🤷♀️.
But, I spotted something about you being unable to log in to its app. Can you confirm, that you are playing at this casino 👈, please?
Just to be sure, thank you.
Опитах отново и сега мога да вляза отново, все още не ми плащат. Да, тази връзка, казиното lucky legends е това
I tried again and now I can log in again, still not paying me. Yes that link, lucky legends casino is the one
О, поне имаш достъп до акаунта! Моля, предоставете всичко, което имате на Кристина, по-добре е да сте подготвени, бих казал.
Не е лесно да се предвиди какво следва, зависи от казиното, но се надявам краят да е добър. Дръжте ни в течение за всичко, става ли?
Oh, at least you can access the account! Please provide everything you have to Kristina, it's better to be prepared, I'd say.
It's not easy to predict what comes next, it depends on the casino, but I hope the end will be good. Keep us posted about anything, ok?
О, видях, че вероятно не е казино, а приложение въз основа на това как е приключила жалбата ви. Съжалявам, че не можахме да ви помогнем повече във вашата ситуация, защото мислех, че говорим за казиното, тъй като Радка ви попита за това.
Въпреки това, все пак бих се опитал да получа парите, ако бях на твое място и ако случайно нещо се промени, ще се радвам да чуя от теб. 🙁
Oh I saw that it's probably not a casino, but an app based on how your complaint ended. I'm sorry we couldn't be of more help in your situation because I thought we were talking about the casino since Radka asked you about it.
However, I would still try to get the money if I were you, and if by any chance something changes I would be happy to hear from you. 🙁
С този тип казина. Винаги има причина да не можете да получите парите си. Въпреки че този спечелих бързо. Трябва да чакам цели два месеца заради правилата. Така че очевидно „POD" на банкова сметка означава обща сметка. Странно. Но ето най-важното, че тогава казвам, че вместо това ще получа чек. Казват ми, че в момента не правят проверки! Имайте предвид, че опцията е там, за да изберете. Така че поради дезинформация на техния сайт трябва да направя нова банкова сметка и да изчакам 30 дни, за да направя дори теглене. Така че внимавайте за други хора, които може да искат чек като опция за теглене. не можеш да го направиш И няма да ти кажат, докато не стане твърде късно.
With these type of casinos. There is always a reason you can't get your money. Even though this one I won fast. I have to wait a whole two months because of there rules. So apparently "POD" on a bank account means joint account. Odd. But here's the kicker I then say I'm going to get a check instead then. They tell me that they aren't doing checks right now! Mind you that option is there for you to choose. So because of misinformation on they're site I have to make a new bank account and wait 30 days to even put in for a withdrawal. So beware for fellow people who may want a check as an withdrawal option. You can't do it. And they won't tell you until it's too late.
О, това е тъжна история. И нямате други възможности за избор? Много е тъжно и със сигурност не е приятно и вероятно бих съобщил опциите предварително, защото знам, че играчите често имат проблеми с това.
Въпреки че не е най-добре да сте в тази ситуация, определено ме уведомете, когато имате новини и ако нищо не се разреши, ще се опитаме да помогнем.
Oh that's a sad story. And you don't have any other options to choose from ? It's very sad and certainly not pleasant, and I would probably communicate the options in advance because I know that players often have problems with this.
Although it's not the best to be in this situation definitely let me know when you have news and if nothing is resolved we will try to help.
О, и досега всичко беше наред? Когато говорите за приложението, имам чувството, че говорите за някакъв вид социално казино, а не за случайно такова. Бихте ли ми предоставили връзка, моля? Писахте ли също до някаква поддръжка или се опитахте да разберете какво се случва или изобщо не ви пусна на страницата?
Oh, and so far everything has been fine ? When you talk about the app, I have a feeling you're talking about some kind of social casino rather than a casual one. Could you provide me with a link, please ? Did you also write to some support or try to find out what's going on or did it not let you on the page at all ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.