ФорумКазинаLucky Legends Casino - обща дискусия

Lucky Legends Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 1 година от cawoods903
|
7770 преглеждания 97 отговора |
|
1...4 5
Добавете пост
cschaffer80
преди 3 месеца

Хей, няма никакъв проблем. Винаги се радвам да помогна. Е, изобщо не е готино, както казахте, и затова винаги препоръчваме на играчите да проверяват казиното, преди дори да играят там. Разбирам, че не е много очевидно, когато погледнете индекса за безопасност на казиното. Форумът, потребителските отзиви и всичкиоплаквания за всяко казино могат да ви дадат още повече информация. Там можете да намерите отзиви от други играчи и след това да имате по-добра представа за казината. 🙂

Имахте ли новини от казиното досега? Моля, информирайте нас и екипа за оплаквания за тях 🙏.


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Имам проблеми с извършването на задължително плащане от 10$ на биткойн от моя shakepay, за да потвърдя своя крипто адрес

Автоматичен превод:
vanessaehayward97
преди 2 месеца

Здравейте, и какъв точно изглежда проблемът във вашия случай? Не е ли възможно да депозирате или е нещо друго? Опитахте ли да пишете на поддръжката на казиното, за да се опитаме да ви помогнем да разрешите проблема си?

Моля, кажете ми малко повече, за да мога да се опитам да препоръчам нещо, ако е възможно.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Казино Luckylegend

1) Подадох заявление за теглене на 29.02

Одобрено на 13/3 $2000 вече са преминали от одобрени 10 работни дни

2) позволете ми да актуализирам моя документ

Допълниха всички документи, които поискаха

3) затворих акаунта си: след одобрение (3/13) все още не получих пари, дори не мога да се свържа с казиното, защото затвориха акаунта ми, изпратете 3 пъти имейл, но се връщат само автоматични отговори

Трябва да знам Защо минах през всички процедури, които те искаха, все още не искат плащане и закриване на акаунт?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Моля, помогнете ми 🙏🙏

Автоматичен превод:
chungen1802
преди 1 месец

Получавате ли имейл от казиното, обясняващ защо акаунтът ви е затворен, може би? Те трябва да ти кажат причината според мен. Имали ли сте успешно теглене там преди или това беше първото ви?

Постъпихте правилно, като подадохте жалба тук с нашия екип, те със сигурност ще се опитат да разберат какво се случва и защо казиното е затворило акаунта ви. Надяваме се, че ще успеят да се свържат с казиното, така че разрешаването на този случай да може да бъде направено. Моля, уведомете ни за новини относно вашия проблем, ще изчакаме актуализацията.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Нов съм в това, но не съм нов в онлайн хазарта. Правя го вече година и половина и спечелих значителна сума пари. И така, в Lucky Legends спечелих джакпота вероятно преди около половин година и нямах проблем, след като се оплаках за малко, че не получавам парите си след толкова време. Най-накрая стигнах до някой, който ми помогна и имах парите в същия ден, когато спечелих 1600, сега съвсем наскоро спечелих 500 там и направих всичко като проверка на самоличността ми, като се има предвид, че моят биткойн адрес е в приложението за пари в Coinbase и биткойн три пъти Казаха ми, че началникът не е на смяна. Бях излъган, че трябва да се върна, за да разговарям с някого час по-късно и никой не ми помага, те продължават да ми казват, че трябва да чакам още 24 часа до 48 часа. Те ескалираха акаунта ми към финансовия екип, сега имам имейла до финансовия екип и щях да им изпратя имейл. Прочетох всички правила и условия, които правя от известно време, така че знам, че съм изпълнил всички условия, които трябва да изпълня, и те сериозно ме ядосват. Вложих значителна сума пари в това казино и не мислех, че ще направят това с мен. Аз съм ценен клиент, някой има ли съвет какво да направя?

Автоматичен превод:
Laceylouboo
преди 1 месец

Здравейте. Преместих публикацията ви в тази официална тема на казиното, така че има по-голям шанс да получите някои отговори от неговите играчи.

Вече подадохте жалба тук до нашия екип и се надявам, че те ще могат да ви помогнат с този проблем. Така че засега няма какво много да се направи, за съжаление, просто да изчакаме разрешаването на тази жалба. Ако имате някакви новини от казиното, моля, уведомете ни. Ще чакаме вашия отговор и се надяваме скоро да има добри новини.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

те нямат обяснение за блокиране на акаунта ми в казиното.

Не съм първото оттегляне от luckylegend

Всички акаунти са проверени

Контактът беше едностранно блокиран от казиното

Автоматичен превод:
chungen1802
преди 1 месец

Здравейте

Поне екипът по жалбите има шанс да открие дъното на тази любопитна ситуация. Предполагам, че не сте наясно с нищо, което може да сте направили грешно, докато играете в това казино, което честно казано ни оставя напълно без разумни предложения.

Само едно нещо: ако кажете „Всички акаунти са проверени", за колко акаунта говорим?

Знаете ли, в такива ситуации смятам, че е по-добре да отделите достатъчно време на жалбата . Не искам да спекулирам.

Бъдете търпеливи, моля. Надяваме се, че ще бъде събрана допълнителна информация и ако има начин да се разреши, Екипът ще предприеме каквото е необходимо, за да го направи.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Не говори добре английски.

Това, което исках да кажа е, че цялата проверка на документите е завършена.

това не е първото теглене

Автоматичен превод:
chungen1802
преди 1 месец

Хей, изобщо няма нужда да се притеснявате за вашия английски. Тук имаме автоматичен преводач, така че можете да пишете на вашия език и всичко ще бъде преведено за нас. Опитайте се да го използвате следващия път, когато пишете тук или в жалбата си. Надяваме се, че нашият екип за жалби ще може да ви помогне с този въпрос и да разреши вашия случай.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Няма нищо против правилата на казиното.

Имам само един акаунт

Преди това теглих пари без проблем.


Автоматичен превод:
chungen1802
преди 1 месец

Благодаря ви за информацията. Сега трябва да изчакаме и да видим какво ще може да направи нашият екип за оплаквания по вашия проблем.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Чаках изплащане от 2 март, когато спечелих $1000 в Lucky Legends. Прочетох някои отзиви и разбирам, че имат доста дълго време, преди да изплатят. Стискам палци и да се държа добре с тях, защото досега са ми били много полезни, макар че не разбирам защо се бави толкова, но се надявам времето да е все по-малко и да ми плащат моите печалби скоро. Наистина искам да им дам добра оценка, защото бяха доста услужливи и учтиви, когато се свързах с тях. Чакането обаче е малко грубо, без да знам кога точно ще ми бъде платено. Ако ми платят през следващите 48 часа или така, както току-що ми казаха, че ще го направят в чата, тогава ще им дам много добра оценка, защото като цяло, с изключение на чакането, те бяха доста мили с мен.

Автоматичен превод:
jfhood57
преди 4 седмици

Здравейте. Вече публикувах отговор за вас тук , погледнете, моля. Наистина няма нужда да разпространявате публикации из целия форум, особено ако всъщност съдържанието е едно и също.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Изминаха две седмици и аз се опитах по всякакъв начин да завърша процеса на проверка с lucky legends casino. Взеха шофьорска книжка на Mt и селфи...потвърдиха, благодаря взеха банковата ми информация и спряха на чакащо. Така че през двете им documents@luckylegends.com и техния help@Lucky legends.com Изпратих шофьорска книжка...2 различни кредитни карти mastercard....банкова дебитна карта...доказателство за адрес... Всичко, което получих обратно, е имейл, в който се посочва, че са получили имейл и ще бъде разгледано в рамките на 72 часа без допълнителен отговор. Какво мога да направя след това?

Автоматичен превод:
Debralynne
преди 2 седмици

Здравейте!

Както виждате, преместих публикацията ви в тази официална нишка, където можете да видите също проблемите и мненията на други играчи относно Lucky Legends Casino.

Мога ли да попитам, предоставихте ли всички документи, които поискаха? Имахте ли нов контакт с тях наскоро?

Понякога процесът на проверка отнема известно време, тъй като казиното трябва да провери подробно всички документи, особено ако е първото теглене. Виждам обаче, че чакате 2 седмици и точно това е времевата рамка, която даваме на казината, за да разрешат процеса на KYC, така че бих ви препоръчал да подадете жалба . Нашият екип за жалби ще направи всичко възможно, за да ви помогне.

Ако имате някаква актуализация, уведомете ни.

Автоматичен превод:
1...4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини