Миналата нощ:
Безплатен $200 чип - $6000 PT
Стигнах до $200- $4000 PT (това е, с което работя днес)
Така че сякаш трябва да започна всичко отначало днес, но сега имам 20X Playthrough, с който да работя.
Пожелай ми късмет. Снощи отне 5-6 часа
Наистина наистина искам да изпълня това, за да видя поне как работят с мен. Тяхната платформа изглежда МНОГО подобна на друга, която ми дължи пари от 9-ти....
Мразя да работя по промоция толкова усилено, след което се обръщат и те не плащат....
Предполагам, че виждаме....
Last night:
Free $200 Chip- $6000 PT
Got it to $200- $4000 PT (this is what Im working with today)
So its like I get to start all over today but now I have a 20X Playthrough to work with.
Wish me luck. Last night took 5-6 hours
Really really wanna fulfill this to at the very minimum see how they work with me. Their platform looks VERY similar to another that has owed me money since the 9th....
Hate to work a Promo so hard then turn around and they dont pay....
Guess we see....
Здравейте, виждам, че пробвате няколко казина и взимате бонуси. 20x playtrough е доста добър според мен, така че ако успеете да изпълните изискванията, уведомете ни как сте се справили.
Но обикновено теглите ли и след като изпълните условията, за да тествате колко време отнема тегленето в казиното?
Hi, I see that you try several casinos and take bonuses. 20x playtrough is pretty good in my opinion, so if you manage to meet the requirements let us know how you did.
However, do you usually also withdraw after you meet the conditions to test how long it takes to withdraw in the casino ?
Бих казал, че това е доста тъжно, но според жалбата, която сте подали срещу казиното, всичко е решено и в крайна сметка сте получили парите си. Това е малко смях през сълзи, защото аз лично бих искал да знам какъв е проблемът. Както и да е, останахте ли в това казино и играете тук или попаднахте на други казина?
I'd say that's pretty sad, but according to the complaint you filed against the casino, everything was resolved and you got your money in the end. It's a bit of a laugh through my tears, because I personally would like to know what the problem was. Anyway, did you stay with this casino and play here or did you come across some other casinos ?
Абсолютно...до последния въпрос. АКО успея да изтегля, го правя... Не успях последните няколко пъти, така че не можах да "тествам" целия процес.
Този конкретно бях много близо. И много разочарован, защото наистина исках да премина през целия процес.
(Спадна до около $800-$900 от играта, така че не е толкова зле. Искам да кажа, че беше $6000)
Absolutely...to the last question. IF I am able to cash out I do... Been falling short last few times so have not been able to "test" the entire process.
This particular one I was very close. And very disappointed 'cause it is 1 that I really wanted to go thru entire process.
(Got down to around $800-$900 of the playthrough so thats not too bad. I mean it was $6000)
Жалко, че не успяхте да преминете през целия процес. Попитах, защото смятам, че е много хубаво другите играчи да знаят какво пишете и след това, разбира се, колко време ще отнеме верифицирането на акаунта и след това изтеглянето му. Но ако успеете да направите това, не се колебайте да споделите и този процес с нас. Желая ви много щастливи сесии. 😊
Ah so it's a pity you didn't manage to go through the whole process. I asked because I think it's quite nice for other players to know what you are writing and then of course how long it would take to verify the account and then withdraw it. But if you manage to do that, don't hesitate to share that process with us as well. I wish you many happy sessions. 😊
да Това би било страхотно. Получавам страхотни промоции от тях, но съм вкаменен да харча пари тук само въз основа на отзивите. Все още го обмислям... просто нямам нужда от повече сенчеста работа с тези казина. Изглежда това е всичко, което получавам
Yeah. That would be great. I have been receiving awesome promos from them but I am petrified of spending any money here just based on the reviews. Still considering it...just dont need anymore shady business with these Casinos. It seems to be all I am getting
Напълно разбирам и ако смятате, че е по-добре да играете с бонус от време на време, отколкото да депозирате там, нямам нищо против. Очевидно след известно време вече няма да получавате толкова страхотна промоция, защото всяко казино иска играчът да депозира там. Все пак всеки си има собствена глава и може сам да прецени дали си струва или не. Мисля, че изяснихте позицията си. Както и да е, ако се убедите и накрая вложите част от парите си там, не се колебайте да ни кажете как се е получило за вас. 🙂
I completely understand, and if you feel that it is better to play with a bonus from time to time than to deposit there, I have nothing against it at all. Obviously after some time you wouldn't get such a great promo anymore, because every casino wants the player to deposit there. However, everyone has his own head and can decide for himself whether it is worth it or not. I think you've made your position clear. Anyway, if you get convinced and end up putting some of your money in there, feel free to let us know how it went for you. 🙂
Вероятно ще го направя. Просто да видя. Малък депозит за начало. Ще ви уведомим....
Its likely I will. Just to see. A small deposit to start. Will let ya know....
Определено. Мисля, че други играчи, които преминат през тази тема, също ще я оценят и ще видят друго преживяване, което играчът е имал. Благодаря за приятелския подход. 😊
Definitely. I think other players who go through this thread will also appreciate it and will see another experience the player had. Thanks for your friendly approach. 😊
Аз съм нов в онлайн игрите от тази година. Въпреки това, преди да разбера, спечелих значителна сума в казино lucky legends, спечелих около 58 000,00. Без бонус или нещо подобно, току-що депозирах 100 долара и играех това.
Въпреки това не успях да изтегля нищо от парите. Не ми позволяват да тегля чрез биткойн или чек, което според мен е нечестно, така че отидох и трябваше да си открия нова банкова сметка, защото последните две банки не биха извършили международен превод. Сега имам банка, която ще го направи, така че им изпращате информацията, а сега те искат месечно банково извлечение! И е много разочароващо. Но нямам друг избор, освен да продължа да се опитвам да взема парите. Спрях да играя на този сайт, защото не искам да го загубя. Но има ли нещо, което мога да направя? Знам, че работят без лиценз благодарение на този сайт, просто чувствам, че може би трябва да отнеса проблема си с мениджър или може би с игри в реално време. Или може би казино гуру ще помогне? Предполагам, че просто бих искал да знам какво да правя в този момент, като минаха 60 дни и ето докъде имам. Помолих ги да изпратят чек и те ми казаха не, попитах защо.? Още не съм получил отговор
I'm new to online gaming as of this yr. However, prior to my realization I won a substantial amount at lucky legends casino, I won like 58,000.00. No bonus or anything like that I just deposited 100 dollars and was playing that.
However I have not been able to withdraw any of the money. They won't let me withdraw via bitcoin, or check, which I think is unfair, so i went and had to open a new bank account t because the last two banks wouldn't do an international transfer. I now have a bank that will do it so u send them the information, and now they want a month bank statement! And its very frustrating. But I kinda have no choice but to keep trying to get the money. I have stopped playing on there site because I don't want to lose it. But is there anything I can do? I know they operate with no license thanks to this site, I just feel like maybe I should take my issue up with a manager or maybe realtime gaming. Or maybe casino guru will help? Guess I'd just like to know what to do at this point its been like 60 days and that's how far I've got. I asked for them to mail a check and they told me no, I asked why.? I haven't heard back yet
Здравей jared1!
Сложих това право и тясно; използвайте тази зелена връзка 👈, за да се оплачете чрез нашия Център за разрешаване на проблеми.
Не се притеснявайте, това е напълно безплатно, така че няма какво да губите.
Бих казал, че едно прилично казино няма да ви позволи да се борите по този начин, така че е време да ви помогнем.
Попълнете формуляра за оплакване с възможно най-много подробности и след това му дайте известно време за първоначалната проверка.
Ако предпочитате да разберете тази функция малко по-добре, моля, следвайте ръководството, наречено „ Информация и инструкции за разрешаване на жалби "
Междувременно пазете баланса си непокътнат. Стигнахте доста далеч и съм сигурен, че можете да издържите. 🙏
Ще бъда тук за вашите въпроси; не се колебайте да попитате, ако имате някакви съмнения; Целият съм в слух.
Hi jared1!
I put this straight and narrow; use this green link 👈 to complain through our Resolution Center.
Don't worry, it's completely free, so you have nothing to lose.
I'd say a decent casino won't let you struggle like this, so it is time to help you out.
Fill out the complaint form with as many details as you can, and then give it some time for the initial check.
If you prefer to understand this feature a bit better, please follow the guide called "Complaint Resolution Information and Instructions"
In the meantime, keep your balance untouched. You've made it quite far, and I'm sure you can hold on. 🙏
I'll be here for your questions; don't hesitate to ask if you have any doubts; I'm all ears.
Аз съм нов в онлайн игрите от тази година. Въпреки това, преди да разбера, спечелих значителна сума в казино lucky legends, спечелих около 58 000,00. Без бонус или нещо подобно, току-що депозирах 100 долара и играех това.
Въпреки това не успях да изтегля нищо от парите. Не ми позволяват да тегля чрез биткойн или чек, което според мен е нечестно, така че отидох и трябваше да си открия нова банкова сметка, защото последните две банки не биха извършили международен превод. Сега имам банка, която ще го направи, така че им изпращате информацията, а сега те искат месечно банково извлечение! И е много разочароващо. Но нямам друг избор, освен да продължа да се опитвам да взема парите. Спрях да играя на този сайт, защото не искам да го загубя. Но има ли нещо, което мога да направя? Знам, че работят без лиценз благодарение на този сайт, просто чувствам, че може би трябва да отнеса проблема си с мениджър или може би с игри в реално време. Или може би казино гуру ще помогне? Предполагам, че просто бих искал да знам какво да правя в този момент, като минаха 60 дни и ето докъде имам. Помолих ги да изпратят чек и те ми казаха не, попитах защо.? Още не съм получил отговор
I'm new to online gaming as of this yr. However, prior to my realization I won a substantial amount at lucky legends casino, I won like 58,000.00. No bonus or anything like that I just deposited 100 dollars and was playing that.
However I have not been able to withdraw any of the money. They won't let me withdraw via bitcoin, or check, which I think is unfair, so i went and had to open a new bank account t because the last two banks wouldn't do an international transfer. I now have a bank that will do it so u send them the information, and now they want a month bank statement! And its very frustrating. But I kinda have no choice but to keep trying to get the money. I have stopped playing on there site because I don't want to lose it. But is there anything I can do? I know they operate with no license thanks to this site, I just feel like maybe I should take my issue up with a manager or maybe realtime gaming. Or maybe casino guru will help? Guess I'd just like to know what to do at this point its been like 60 days and that's how far I've got. I asked for them to mail a check and they told me no, I asked why.? I haven't heard back yet
Видях, че вече сте подали жалба, така че според мен правилната стъпка.
Можете също така да отговаряте директно на въпросите на Кристина тук, за да съкратите максимално времето за изчакване за придвижване на делото.
Ще ти стискам палци. 🤞
I saw that you have already filed a complaint, so in my opinion the right step.
You can also answer Kristina's questions directly here to shorten the waiting time for the case to move forward as much as possible.
I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Това казино ще ви постави през ада, опитвайки се да осребрите печалбите си. Много по-добре е да играете като Uptown Aces или Slotocash.. тези казина изплащат за 48 часа, без проблем. Това е едва вторият път, когато се опитвам да тегля пари от Lucky Legends. Но това не е нищо друго освен кошмар. Избягвайте това казино.
This Casino will put you through hell trying to cash out your winnings. Much better off playing on like Uptown aces, or slotocash.. those casinos pay out in 48 hours no problem. This is only the second time I've ever tried to cash out from Lucky legends. But it's nothing but a nightmare. Avoid this casino.
Здравей. Съжалявам да чуя за вашата ситуация. За съжаление има малко играчи с подобен опит като вашия, както можете да видите в тази тема, в която преместих публикацията ви.
Виждам оплакването ви тук и нашият екип ще направи всичко възможно, за да ви помогне с този проблем, ако няма „движение" от казиното. Може ли само да попитам колко време чакахте за първото теглене и дали е било успешно? Просто се опитвам да разбера какво може да причини това забавяне с втория ви 🤔.
Освен това, ако искате да напишете отзив за опита си в онлайн казината, можете лесно да го направитетук 👈.
Hello there. Sorry to hear about your situation. Unfortunately there are few players with similar experience to yours, as you can see in this thread I have moved your post to.
I can see your complaint here, and our team will try their best to help you out with this issue if there won't be any "movement" from the casino. May I just ask how long have you waited for the first withdrawal and if it was successful? Just trying to figure out what could cause this delay with your second one 🤔.
Also if you are in any interest to write a review about your experiences in online casinos, you can easily do so here 👈.
Благодаря ти. Мислех, че публикувам коментара си на тази страница. Не знам как изобщо започна собственото си нещо. Благодаря ви отново. Бях забравил, докато стигнах тук, че съм правил теглене от това казино преди.. Мисля, че ми отне около 3 седмици. След това започнах да играя на тези други сайтове като тези, които споменах. Тези плащат много бързо. Но понякога получавам оферти от тях и забравям кои играят играта. И аз наистина не го разбирам. Сякаш това определено не им носи повече бизнес. Или може би им се получава по-добре. Сигурен съм, че много хора просто се отказват, напускат и никога не се връщат за парите си.
Така или иначе, наистина не е готино. И това определено ще е последният път, когато играя тук. Няма да забравя този път.
Thank you. I thought I was posting my comment on this page. I don't know how how it even started its own thing. Thank you again. I had forgotten until I got on here that I had made a withdrawal from that casino before.. I believe it took me about 3 weeks. Then I started playing on these other sites like the ones I mentioned. Those ones pay out very quick. But sometimes I get offers from them and I forget which ones play the runaround game. I really don't understand it either. Like it's definitely not getting them more business. Or maybe it does work out better for them. I'm sure lots of people do just give up and leave and never come back for their money.
Either way, it's really not cool. And this will definitely be the last time I ever ever play here. I will not forget this time.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.