Здравей Радка,
Мисля, че попитах един през февруари, когато се присъединих към казиното. Загубих около 200 евро и реших, че е достатъчно, без да имам теглене, но просто исках да бъде затворено, не споменах проблема с хазарта, така че няколко месеца по-късно поисках да го отворя отново и беше отворено. След този момент продължих да печеля, мисля, че спечелих общо около 5 хиляди, много пъти 400 и 470 евро.
Аз също поисках с един имейл да закрия акаунта, но тъй като спечелих точно след него, изпратих друг имейл, за да отменя затварянето. Но никога не съм искал лимит за самоизключване на депозитите.
Също така, ако моята поща беше причината, щяха да ми кажат, че съм питал в миналото, няма да ми кажат, че това е грешка, която трябва да поправят. Мениджърът Майкъл ми каза, че сам ще разгледа проблема и ще го поправи на следващия ден и ще ми се обади, но така и не получих отговор.
И както казах, написах няколко имейла и никога не получих отговор. Но когато поисках затваряне, веднага беше затворено и те дори не посмяха да изпратят имейл, отговор на искането ми.
Hello Radka,
I have asked one in February I think when I joined the casino. I lost about 200 euros and I considered it was enough without having a withdrawal but I just wanted it closed, I didn't mention gambling issue so couple months later, I asked to reopen it and it was open. After that moment, I kept on winning, I think I won around 5k there in total, a lot of times 400 and 470 euros.
I also asked with one e-mail to close account but since I won just after it, I sent another mail to cancel the closure. But I have never asked a self exclusion limit on deposits.
Also, if my mail was the reason, they would have told me that I asked in the past, they will not tell me it is a bug they need to fix. The manager Michael told me he will look in the problem himself and fix it the next day and will call me but I never got any answer.
And like I said, I wrote several mails and I never got a reply. But when I asked closure it was immediately closed and they didn't even dare send a mail, a reply to my demand.
Автоматичен превод: