преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lucky Crypto Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, исках да знам, че късметлийското крипто казино може да бъде депозирано с postepay evolution mastercard, но за изтегляне на парите не е същият метод ?????
Hi I wanted to know the lucky crypto casino can be deposited with postepay evolution mastercard but to withdraw the money there is not the same method ?????
Salve volevo sapere il casino lucky crypto si puo' depositare con postepay evolution mastercard ma per ritirare i soldi non c' e' lo stesso metodo?????
На късмет криптовалута спечелих 150 евро в слотове с бонус за добре дошли те ме молят да депозирам поне 20 евро ок ... но към с postepay evolution но след това за изтегляне ми се струва, че същата карта не е добра ... или греша ли благодаря кой ще знае как да ми отговори
On lucky crypto I won 150 euros at the slots with welcome bonus they ask me to deposit at least 20 euros ok ... but towards with postepay evolution but then to withdraw it seems to me that the same card is not good ... or am I wrong thanks to whom will know how to answer me
Su lucky crypto ho vinto 150euro alle slots con bonus di benvenuto mi chiedono di depositare almeno 20 euro ok ... ma verso con postepay evolution ma poi per ritirare mi sembra che la stessa carta non vada bene ...o mi sbaglio grazie a chi saprà rispondermi
Здравейте,
Съжалявам, но наличният начин на плащане зависи от няколко фактора, като ограничения за държава, настройки на доставчика на плащане, понякога дори спечелената сума може да повлияе на опциите за плащане.
Разбирам ли правилно, че бихте искали да изтеглите, като използвате различна опция за плащане от тази, която сте използвали за депозита, необходим за заявяване на спечелени пари?
Hello,
I'm sorry but the available payment method depends on several factors such as country restrictions, payment provider settings sometimes even the amount won could affect the payment options.
Do I understand correctly that you would like to withdraw using a different payment option than the one you used for the deposit necessary to claim to money won?
Щастливото крипто казино ми даде бонус от 25 евро по време на регистрацията трябваше да играя 60 пъти и успях. Е, сега имам 150 евро за теглене, те искат депозит от 20 преди теглене, но имам еволюция след плащане Исках да знам защо депозита приемат Postepay, но за тегленето? Добра ли е същата карта?
The lucky crypto casino gave me a bonus of 25 euros at the time of registration I had to play it 60 times and I succeeded. Well now I have 150 euros to withdraw they want a deposit of 20 before withdrawing but I have a postepay evolution I wanted to know why the deposit they accept the Postepay but for the withdrawal? Is the same card okay?
Il casino lucky crypto mi regalato un bonus di 25 euro al momento dell iscrizione dovevo giocarlo 60 volte e ci sono riuscita . Bene adesso ho 150 euro da ritirare loro vogliono un deposito di 20 prima di ritirare ma io ho una postepay evolution volevo sapere perché il deposito accettano la Postepay ma per il prelievo? Va bene la stessa carta?
Здравейте,
за съжаление нямам представа какво е еволюция след плащане. Възможно е този начин на плащане да не е наличен за теглене.
Трябва да се консултирате с казиното и те трябва да ви обяснят проблема.
Hello,
sadly, I have no clue what postepay evolution is. It may be that this payment method is not available for withdrawal.
You should consult with the casino and they should explain the problem to you.
Здравейте,
Потвърдих акаунта си преди 2 или 3 седмици. Вече направих 2 тегления. Мениджърът ми обеща, че следващата ми печалба ще бъде 10x депозита вместо 5x. Имах го по телефона във вторник, че обещанието се спазва и до днес оттеглянето ми все още е в "нов" статус. Утре ще са точно 7 дни чакам. Написах 3 имейла, не получих никакъв отговор.
Мисля, че не е нормално да чакаш една седмица, за да ти платят 250 евро след проверка и 2 тегления преди това.
Ще видя дали ще го получа утре.
Hello,
I have verified my account 2 or 3 weeks ago. I made 2 withdrawals already. The manager promised me my next winning will be 10x the deposit instead of 5x. Had him on phone on Tuesday that the promise is maintained and until today, my withdrawal is still at "new" status. Tomorrow it will be exactly 7 days I'm waiting. I wrote 3 mails, I didn't get any answer.
I think it's not normal to wait a week to be paid 250 euros after verification and 2 withdrawals before.
I'll see if I get it tomorrow.
Според това имате IBAN, с който можете да получавате преводи
According to this you have an IBAN which you can receive transfers
Здравейте,
Потвърдих акаунта си преди 2 или 3 седмици. Вече направих 2 тегления. Мениджърът ми обеща, че следващата ми печалба ще бъде 10x депозита вместо 5x. Имах го по телефона във вторник, че обещанието се спазва и до днес оттеглянето ми все още е в "нов" статус. Утре ще са точно 7 дни чакам. Написах 3 имейла, не получих никакъв отговор.
Мисля, че не е нормално да чакаш една седмица, за да ти платят 250 евро след проверка и 2 тегления преди това.
Ще видя дали ще го получа утре.
Hello,
I have verified my account 2 or 3 weeks ago. I made 2 withdrawals already. The manager promised me my next winning will be 10x the deposit instead of 5x. Had him on phone on Tuesday that the promise is maintained and until today, my withdrawal is still at "new" status. Tomorrow it will be exactly 7 days I'm waiting. I wrote 3 mails, I didn't get any answer.
I think it's not normal to wait a week to be paid 250 euros after verification and 2 withdrawals before.
I'll see if I get it tomorrow.
Здравейте mrmileena,
в този случай почти изглежда, че тази специална сделка ще ви накара да чакате още повече. 🤨
Нека позная - и вие не можете да се свържете с управителя - прав ли съм?
Да се надяваме, че ще се придържат към думите си. Информирай ни.
Hello mrmileena,
in this case, it almost seems like this special deal will make you wait even longer. 🤨
Let me guess - you can't reach the manager either- am I right?
Hopefully, they will stick to their words. Let us know.
Здравей Радка,
Да, от вторник не получавам никакъв отговор от поддръжката или мениджъра.
Току-що им изпратих друг имейл, че ако не ми платят днес, ще подам жалба тук, за да бъдат предупредени хората за подозрителни казина.
Те имат проблеми с плащането на 250 EUR, а всъщност това са само парите ми обратно. Нелепо.
Hello Radka,
Yes, since Tuesday I don't receive any answer from support nor manager.
I have just sent them another mail saying that if I'm not paid today I'll submit a complaint here so people are warned about suspicious casinos.
They are having trouble paying 250 EUR when in fact its just my money back. Ridiculous.
Здравей отново,
Извинявам се за двойния пост.
Още не съм получил пари, така че утре ще минат 8 дни откакто чакам. От поддръжката на чата ми казаха, че техният мениджър е имал обучение цяла седмица, така че той отсъства. Не виждам какво общо има това с финансовия екип.
Ако нямам парите си утре преди обяд, ще подам жалба тук следобед.
С Най-Добри Пожелания,
mrmileena
Hello again,
Sorry for the double post.
I haven't received any money yet, so tomorrow will be 8 days since I'm waiting. The chat support told me that their manager had a training whole week so he was absent. I don't see what it does have to do with the finance team.
If I don't have my money tomorrow before midday, I'll submit a complaint here in the afternoon.
Best regards,
mrmileena
Здравейте mrmileena,
Съгласен съм, че звучи смешно.
Едно прилично казино би се опитало да намери начин как да разреши ситуацията с „липсващ мениджър", бих казал. Но това казино е свежо и може би наистина нямат специализирани колеги, както и солиден опит, така че един липсващ мениджър може да бъде истински проблем. 🙂
Ще видим, но се надявам да подобрят услугите си в бъдеще.
Ще проверя пак утре малко след обяд.
Hello mrmileena,
I agree that it sounds kind of funny.
A decent casino would try to find a way how to solve a "missing manager" situation, I'd say. But this casino is fresh and maybe they are truly short on specialized co-workers as well as a solid experience so one missing manager can be a real problem. 🙂
We shall see, but I hope they will improve their services in the future.
I will check back tomorrow shortly after noon.
Здравей отново,
Извинявам се за двойния пост.
Още не съм получил пари, така че утре ще минат 8 дни откакто чакам. От поддръжката на чата ми казаха, че техният мениджър е имал обучение цяла седмица, така че той отсъства. Не виждам какво общо има това с финансовия екип.
Ако нямам парите си утре преди обяд, ще подам жалба тук следобед.
С Най-Добри Пожелания,
mrmileena
Hello again,
Sorry for the double post.
I haven't received any money yet, so tomorrow will be 8 days since I'm waiting. The chat support told me that their manager had a training whole week so he was absent. I don't see what it does have to do with the finance team.
If I don't have my money tomorrow before midday, I'll submit a complaint here in the afternoon.
Best regards,
mrmileena
Виждам, че сте изпратили жалбата , така че не получавате парите. 🙁
Можем само да се надяваме, че казиното ще комуникира с нас.
I can see you submitted the complaint, so you don't get the money. 🙁
We can only hope that the casino will communicate with us.
Здравей Радка,
Да, нямах избор, тъй като мениджърът очевидно е зает от 9 дни 24/7 и финансовият екип се нуждае от повече от 9 дни, за да изпрати 250 евро по моята сметка в Neteller. Освен това те не отговарят на имейли.
Опитах се да бъда мил, попречих им да отговорят, така че поне знам защо толкова дълго чакам, преди да подадат оплакване тук, но те нямаха нищо против да отговорят.
Но те добавят бонус баланс по сметката и изпращат имейли, за да предложат бонус при депозит между другото. Сякаш всички тези дни се опитват да намерят нещо, което да използват срещу мен, за да не изплащат печалби.
Hello Radka,
Yes, I had no choice since the manager apparently is busy for 9 days 24/7 and the finance team need more than 9 days to send 250 euros on my neteller account. In plus, they are not responding to emails.
I tried to be nice, I prevented them to reply so at least i know why such a long wait before submitting complaint here but they didn't mind answering.
But, they add bonus balance on account and send mails to offer bonus on deposit by the way. It's like they are trying all these days to find something to use against me to not pay winnings.
Здравейте mrmileena,
е, това става твърде дълго очевидно.
Имате ли нещо против да актуализирате Ник за този бонус баланс, моля? Сигурен съм, че би искал да знае.
Ако е така, както предложихте, ще го проучим.
Hello mrmileena,
well, this is getting far too long obviously.
Would you mind updating Nick about this bonus balance, please? I'm sure he would like to know.
If it is as you suggested, we will investigate.
Здравейте,
да, този. Само в случай, че казиното иска да се противопостави, че имате чакащо теглене с активен бонус. Не казвам, че са, просто за да съм подготвен.
Благодаря ти.
Hello,
yes, this one. Just in case the casino would like to oppose that you have a pending withdrawal with an active bonus. I'm not saying they are, just to be prepared.
Thank you.
Здравейте,
Да, платиха ми днес напълно след 11 дни. Отне много време, но поне получих парите.
Hello,
Yes, they paid me today fully after 11 days. It took long but at least I received the money.
Здравей.
Това е доста добра новина!
Бях доста нервен за бонуса, който получихте наскоро. Добре, че казиното не се опита да усложни нещата допълнително.
Казаха ли ви какво е причинило забавянето? 🙂
Hello there.
That's pretty good news!
I was quite nervous about the bonus you received recently. It's good the casino did not try to complicate things further.
Did they tell you what caused the delay? 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.