ФорумКазинаLucky Crypto Casino - обща дискусия

Lucky Crypto Casino - обща дискусия

преди 2 години от glamourlive
|
33194 преглеждания 145 отговора |
|
1 2...8
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lucky Crypto Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Здравейте, исках да знам, че късметлийското крипто казино може да бъде депозирано с postepay evolution mastercard, но за изтегляне на парите не е същият метод ?????

Автоматичен превод:
преди 2 години

На късмет криптовалута спечелих 150 евро в слотове с бонус за добре дошли те ме молят да депозирам поне 20 евро ок ... но към с postepay evolution но след това за изтегляне ми се струва, че същата карта не е добра ... или греша ли благодаря кой ще знае как да ми отговори

Автоматичен превод:
glamourlive
преди 2 години

Здравейте,

Съжалявам, но наличният начин на плащане зависи от няколко фактора, като ограничения за държава, настройки на доставчика на плащане, понякога дори спечелената сума може да повлияе на опциите за плащане.

Разбирам ли правилно, че бихте искали да изтеглите, като използвате различна опция за плащане от тази, която сте използвали за депозита, необходим за заявяване на спечелени пари?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Щастливото крипто казино ми даде бонус от 25 евро по време на регистрацията трябваше да играя 60 пъти и успях. Е, сега имам 150 евро за теглене, те искат депозит от 20 преди теглене, но имам еволюция след плащане Исках да знам защо депозита приемат Postepay, но за тегленето? Добра ли е същата карта?

Автоматичен превод:
glamourlive
преди 2 години

Здравейте,

за съжаление нямам представа какво е еволюция след плащане. Възможно е този начин на плащане да не е наличен за теглене.

Трябва да се консултирате с казиното и те трябва да ви обяснят проблема.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Потвърдих акаунта си преди 2 или 3 седмици. Вече направих 2 тегления. Мениджърът ми обеща, че следващата ми печалба ще бъде 10x депозита вместо 5x. Имах го по телефона във вторник, че обещанието се спазва и до днес оттеглянето ми все още е в "нов" статус. Утре ще са точно 7 дни чакам. Написах 3 имейла, не получих никакъв отговор.


Мисля, че не е нормално да чакаш една седмица, за да ти платят 250 евро след проверка и 2 тегления преди това.

Ще видя дали ще го получа утре.

Автоматичен превод:
glamourlive
преди 2 години

Според това имате IBAN, с който можете да получавате преводи file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Потвърдих акаунта си преди 2 или 3 седмици. Вече направих 2 тегления. Мениджърът ми обеща, че следващата ми печалба ще бъде 10x депозита вместо 5x. Имах го по телефона във вторник, че обещанието се спазва и до днес оттеглянето ми все още е в "нов" статус. Утре ще са точно 7 дни чакам. Написах 3 имейла, не получих никакъв отговор.


Мисля, че не е нормално да чакаш една седмица, за да ти платят 250 евро след проверка и 2 тегления преди това.

Ще видя дали ще го получа утре.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте mrmileena,

в този случай почти изглежда, че тази специална сделка ще ви накара да чакате още повече. 🤨

Нека позная - и вие не можете да се свържете с управителя - прав ли съм?

Да се надяваме, че ще се придържат към думите си. Информирай ни.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка,


Да, от вторник не получавам никакъв отговор от поддръжката или мениджъра.


Току-що им изпратих друг имейл, че ако не ми платят днес, ще подам жалба тук, за да бъдат предупредени хората за подозрителни казина.


Те имат проблеми с плащането на 250 EUR, а всъщност това са само парите ми обратно. Нелепо.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей отново,


Извинявам се за двойния пост.


Още не съм получил пари, така че утре ще минат 8 дни откакто чакам. От поддръжката на чата ми казаха, че техният мениджър е имал обучение цяла седмица, така че той отсъства. Не виждам какво общо има това с финансовия екип.


Ако нямам парите си утре преди обяд, ще подам жалба тук следобед.


С Най-Добри Пожелания,


mrmileena

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 2 години

Здравейте mrmileena,

Съгласен съм, че звучи смешно.

Едно прилично казино би се опитало да намери начин как да разреши ситуацията с „липсващ мениджър", бих казал. Но това казино е свежо и може би наистина нямат специализирани колеги, както и солиден опит, така че един липсващ мениджър може да бъде истински проблем. 🙂

Ще видим, но се надявам да подобрят услугите си в бъдеще.

Ще проверя пак утре малко след обяд.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей отново,


Извинявам се за двойния пост.


Още не съм получил пари, така че утре ще минат 8 дни откакто чакам. От поддръжката на чата ми казаха, че техният мениджър е имал обучение цяла седмица, така че той отсъства. Не виждам какво общо има това с финансовия екип.


Ако нямам парите си утре преди обяд, ще подам жалба тук следобед.


С Най-Добри Пожелания,


mrmileena

Автоматичен превод:
преди 2 години

Виждам, че сте изпратили жалбата , така че не получавате парите. 🙁

Можем само да се надяваме, че казиното ще комуникира с нас.



Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка,


Да, нямах избор, тъй като мениджърът очевидно е зает от 9 дни 24/7 и финансовият екип се нуждае от повече от 9 дни, за да изпрати 250 евро по моята сметка в Neteller. Освен това те не отговарят на имейли.


Опитах се да бъда мил, попречих им да отговорят, така че поне знам защо толкова дълго чакам, преди да подадат оплакване тук, но те нямаха нищо против да отговорят.


Но те добавят бонус баланс по сметката и изпращат имейли, за да предложат бонус при депозит между другото. Сякаш всички тези дни се опитват да намерят нещо, което да използват срещу мен, за да не изплащат печалби.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
mrmileena
преди 2 години

Здравейте mrmileena,

е, това става твърде дълго очевидно.

Имате ли нещо против да актуализирате Ник за този бонус баланс, моля? Сигурен съм, че би искал да знае.

Ако е така, както предложихте, ще го проучим.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Радка,


Кой бонус баланс, този, който добавиха, докато имах чакащо теглене?

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 2 години

Здравейте,

да, този. Само в случай, че казиното иска да се противопостави, че имате чакащо теглене с активен бонус. Не казвам, че са, просто за да съм подготвен.

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Радка,


Изпратих им имейл веднага след това и се свързах с чата, за да го премахна. Направих скрийншоти за всеки случай.

Автоматичен превод:
pippibundi88
преди 2 години

Здравейте,


Да, платиха ми днес напълно след 11 дни. Отне много време, но поне получих парите.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,


Да, платиха ми днес напълно след 11 дни. Отне много време, но поне получих парите.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей.

Това е доста добра новина!

Бях доста нервен за бонуса, който получихте наскоро. Добре, че казиното не се опита да усложни нещата допълнително.

Казаха ли ви какво е причинило забавянето? 🙂

Автоматичен превод:
1 2...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини