НачалоФорумКазинаLeoVegas Casino - обща дискусия

LeoVegas Casino - обща дискусия

преди 2 години от danilolopes5959
|
9 986 преглеждания 42 отговора |
|
1 23
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с LeoVegas Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Имам нужда от помощ с моя акаунт в уебсайта на Leo Vegas.

Моят акаунт беше блокиран на 22 декември 2022 г.

Зададоха ми поредица от лични въпроси, сякаш имах проблем с пристрастяването към игри или нещо подобно, след като отговорих на всички въпроси, мина седмица и нищо, когато отговарях на имейла, който поискаха да говорят с мен по телефона, попитах темата, тъй като не вярвам, че е по-ясно да се обясни нещо по телефона, отколкото по имейл, от друга страна, получих друг отговор преди блокирането на акаунта ми, искайки от мен банково извлечение, ще изпратя изявление утре.

Във всеки случай смятам, че ще имам нужда от посредничество във връзка с деблокирането на акаунта ми и опита за изтегляне на залозите.




Автоматичен превод:
gustavotovo
преди 1 година

Здравейте,

съжалявам да чуя за такъв проблем. Вярвам, че казината или по-конкретно системата или отделът за риск на казиното вероятно са ви маркирали. Мога само да предполагам за причината, но бих предположил, че има някои прилики с други акаунти и казиното реши да организира обаждане за проверка.

Това означава, че те трябва да са сигурни, че вие сте се регистрирали, депозирали и играли, че сте използвали само вашите опции за плащане, както и че сте играли само с помощта на един активен акаунт.

Те ще ви зададат поредица от въпроси относно акаунта ви, игрите, които сте играли, и методите, които сте използвали за депозиране, това е информацията, на която трябва да отговорите с лекота, за да преминете проверката. Това е най-добрият инструмент как да потвърдите самоличността си, в случай че има прилики с други профили или други съмнения от страна на казиното.

Мога да разбера, че казиното не е много заинтересовано да обясни цялата ситуация, защото това може да развали резултатите от тази проверка, изглежда, че казиното иска първо да разследва.

Мога да си представя, че всичко това ви е поставило под натиск, но все пак смятам, че трябва да се опитате да сътрудничите.

Винаги е най-лесният начин.

Опитайте се да останете спокойни и да ни уведомите как върви, в случай че имате нужда от помощ, просто попитайте.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Благодаря много Радка.


И така, преди около 10 дни успях да говоря с придружителя, тя ме увери за баланса на сметката, залозите, които са в ход и всичко останало, тя не можа да ми даде прогноза кога сметката ми ще бъде налична.


Все още чакам и изпратих друг имейл с въпрос за напредъка, но те все още не са ми отговорили.


Мога да кажа, че ме изтеглиха, нямам никакво поведение, което да оправдава съмнението за зависимост, в момента просто чакам сметката ми да бъде отново достъпна, за да тегля сумите.


Надяваме се, че това ще се осъществи, без да се налага да прибягвам до помощ.


така или иначе се чувствам малко изгубен относно времето за чакане. акаунтът ми беше блокиран преди месец, а последният контакт, който имах, беше преди 10 дни.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
gustavotovo
преди 1 година

Здравей,

за съжаление това е нормално. Проверката за сигурност - така я нарекох - е в процес и може да си представи, че една прогноза би била само предположение.

Даваме на казината 14 пълни дни, за да верифицират сметката и да изпратят печалбите, така че дори ако вероятно трябва да изчакаме резултата от проверката в този случай, не се колебайте да подадете жалба .

Няма никаква вреда в това и ако ви помага да се чувствате по-малко напрегнати, приемам това с основателна причина.

Зависи от вас, разбира се.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Всичко е решено, акаунтът ми все още е блокиран, но нямам интерес да си го върна. Поисках от сайта изтриване, върнаха ми сумите, които имаха в сметката. Вярвам, че работата по предотвратяване на пристрастяването към хазарта трябва да е нещо много сложно за извършване, нямах типичните движения на човек с проблеми, но вярвам, че това може да се случи на всеки. Когато някой си мисли, че контролира, това е първата стъпка към гибелта.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Има ли лимит за депозит в leoVegas? Когато Да, колко?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Всичко е решено, акаунтът ми все още е блокиран, но нямам интерес да си го върна. Поисках от сайта изтриване, върнаха ми сумите, които имаха в сметката. Вярвам, че работата по предотвратяване на пристрастяването към хазарта трябва да е нещо много сложно за извършване, нямах типичните движения на човек с проблеми, но вярвам, че това може да се случи на всеки. Когато някой си мисли, че контролира, това е първата стъпка към гибелта.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

благодаря ви за интереса, много играчи са загрижени като вас, така че виждам публикацията ви като много важна.

Няма нужда да се връщам назад беше просто предложение.

Бъди добре. 🙏


Автоматичен превод:
UniBetSCAAM
преди 1 година

По-добре попитайте оператора за поддръжка или чат на живо 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Добре съм, благодаря ви много за загрижеността, мога спокойно да кажа, че не загубих пари, не спечелих също, rsss, но мисля, че беше валидно преживяване, вярвам, че в близко бъдеще или ще трябва да се направят закони в Бразилия относно залаганията, или всичко ще бъде забранено. За съжаление тук има по-големи проблеми, аз съм далеч от това. Наскоро видях, че един човек беше арестуван за подкупване на 3-ма играчи, за да изпълнят дузпа през първото полувреме на съответните си игри, но един от играчите не беше избран и се опита да убеди другите играчи в отбора. Днес видях едно видео, където половината отбор дори не прави усилие да си тръгне с топката, те на практика се молят да допуснат гол. Залагането е създадено, за да бъде пристрастяващо, няма безопасен марж и ако можете да живеете с него, без да компрометирате бюджета си, това е добре. Не мисля, че повечето хора имат емоционалната структура да се справят с това тук. И колкото и да се оплаквах от блокирането на профила ми, в крайна сметка беше услуга. Нещата бяха разрешени и въпреки че влязох в casino.guru, за да измеря решение, дори не беше необходимо. Благодаря ти все пак!


Автоматичен превод:
gustavotovo
преди 1 година

Тъжно е да чуем, че професионалният спорт е отровен от букмейкърите и хората зад сцената печелят, като излагат на риск случайни играчи/залагащи. Вярвам, че идеята за продажбата на мача беше там от самото начало, за съжаление човешките сърца са слаби и парите се превърнаха в крайната мярка за успех - поне това е моят личен опит, някога бях "професионален" спортист.

Да видим докъде ще стигне бизнесът. За да се оправят нещата, казват, че първо трябва да се достигне дъното. 🙂



Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, отворих сметката на leovegas, спечелих 310 евро, 220 направих тегленето и 90 ги оставих в сметката.

За тези 220 евро ми поискаха документ за банково извлечение, изпратих го и те потвърдиха адреса ми на пребиваване и след ден ми изтеглиха 220 евро.

След това реших да изтегля и останалите 90 евро. Отново ми искат банково извлечение за потвърждаване на адреса на пребиваване. Пращам им банковото извлечение след седмица пак и те ми казват, че не е валидно и трябва да се прочетат 4те ъгъла.

Сега в моя акаунт в leovegas разбирам, че документът за пребиваване е валидиран миналата седмица, в чата ми казват да го изпратя отново, което не се появява.

Сега проблемът е, че не ми позволява да го изпратя от профила на акаунта, защото вече е валидиран и не ми позволява да добавям нови документи. Изпращат линк по мейла, който трябва да натисна, за да изпратя извлечението по сметката, но проблема е, че линка, който ми пращат, не работи, тоест ме подиграват.

Благодаря ти.



Автоматичен превод:
fgalati30
преди 1 година

Здравей, fgalati30.

Не бих казал, че казиното ви се подиграва, по-вероятно има някои технически правила, които вие и казиното трябва да следвате, за да сте сигурни, че KYC се обработва правилно.

Ако тази връзка, която споменахте, не работи, информирайте незабавно казиното, за да намерите решение чрез сътрудничество.

Попитайте чат оператора или се свържете с имейла за поддръжка.

Можете ли да го направите, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Плащам само за 4 седмици. днес исках да опитам отново, но акаунтът ми беше блокиран. попита в чата днес и каза, че не е нужно да посочваш причина. но напоследък винаги ми взимат депозитите. жалко, хареса ми да играя там.

Автоматичен превод:
franztheuerw
преди 1 година

Значи не сте имали баланс по сметката в казиното, но внезапно сте разбрали, че е блокирана?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

да, исках да депозирам отново и изведнъж ме блокираха. Бях информиран, че вече нямам право да играя в Австрия. след 20 депозита. видеослотът също внезапно е абсолютно същият. Направо ме е яд на такива машинации. принадлежат пред съдия според мен.

Автоматичен превод:
franztheuerw
преди 1 година

Защо не попълните заявление?

Тогава ще получите обратно загубите си.. Попълних на www.pokeranwalt.at и получих парите си обратно..

Автоматичен превод:
преди 1 година

да, исках да депозирам отново и изведнъж ме блокираха. Бях информиран, че вече нямам право да играя в Австрия. след 20 депозита. видеослотът също внезапно е абсолютно същият. Направо ме е яд на такива машинации. принадлежат пред съдия според мен.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Е, ако казиното реши Австрия да бъде ограничена, какво мислите, че ще постигнете, като съдите казиното?

Би било различно, ако сте единственият ограничен, но тъй като нямате активен баланс по сметката, винаги можете да го наречете лош късмет 🙁. Ако мога да предположа, причината вероятно е в местните закони и разпоредби. Понякога е твърде сложно и скъпо да се допускат играчи от определени държави, в зависимост от лиценза - доколкото знам.

Междувременно препратих и двете казина за допълнителна проверка.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Защо не попълните заявление?

Тогава ще получите обратно загубите си.. Попълних на www.pokeranwalt.at и получих парите си обратно..

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей.

Как бихте оправдали подобна стъпка в конкретния случай? Честно казано не знам, така че бих могъл да използвам намек, предполагам.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Няма да я съдя. Просто ми се струва нахално, в 12:30 приемам депозита и 5 часа по-късно си блокиран. след повече от 20 депозита.

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини