преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с LeoVegas Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Имам нужда от помощ с моя акаунт в уебсайта на Leo Vegas.
Моят акаунт беше блокиран на 22 декември 2022 г.
Зададоха ми поредица от лични въпроси, сякаш имах проблем с пристрастяването към игри или нещо подобно, след като отговорих на всички въпроси, мина седмица и нищо, когато отговарях на имейла, който поискаха да говорят с мен по телефона, попитах темата, тъй като не вярвам, че е по-ясно да се обясни нещо по телефона, отколкото по имейл, от друга страна, получих друг отговор преди блокирането на акаунта ми, искайки от мен банково извлечение, ще изпратя изявление утре.
Във всеки случай смятам, че ще имам нужда от посредничество във връзка с деблокирането на акаунта ми и опита за изтегляне на залозите.
I need help with my account on the Leo vegas website.
I had my account blocked on December 22, 2022.
They asked me a series of personal questions, as if I had a problem with gaming addiction or something like that, after answering all the questions a week went by and nothing, when answering the email they asked to speak to me by phone, I questioned the subject, as I don't believe it is clearer to explain something over the phone than by email, on the other hand, I received another reply prior to the blocking of my account, asking me for a bank statement, I will send the statement tomorrow.
In any case, I believe that I will need intermediation in relation to unblocking my account and attempting to withdraw the stakes.
Peço ajuda em relação a minha conta no site Leo vegas.
Tive a minha conta bloqueada em 22 de dezembro de 2022.
Me fizeram uma série de perguntas pessoais, como se eu tivesse algum problema de vício com jogos ou algo do tipo, após responder todas as pergundas se passou uma semana e nada, ao responder o e-mail pediram pra falar comigo por telefone, questionei o assunto, pois não acredito que seja mais claro explicar algo por telefone do que por e-mail, por outro lado recebi outra resposta anterior ao bloqueio da minha conta, me pedindo um estrato bancário, irei enviar o extrato amanhã.
De qualquer forma acredito que precisarei de intermediação em relação ao desbloquei da minha conta e tentativa de saque dos valores apostados.
Здравейте,
съжалявам да чуя за такъв проблем. Вярвам, че казината или по-конкретно системата или отделът за риск на казиното вероятно са ви маркирали. Мога само да предполагам за причината, но бих предположил, че има някои прилики с други акаунти и казиното реши да организира обаждане за проверка.
Това означава, че те трябва да са сигурни, че вие сте се регистрирали, депозирали и играли, че сте използвали само вашите опции за плащане, както и че сте играли само с помощта на един активен акаунт.
Те ще ви зададат поредица от въпроси относно акаунта ви, игрите, които сте играли, и методите, които сте използвали за депозиране, това е информацията, на която трябва да отговорите с лекота, за да преминете проверката. Това е най-добрият инструмент как да потвърдите самоличността си, в случай че има прилики с други профили или други съмнения от страна на казиното.
Мога да разбера, че казиното не е много заинтересовано да обясни цялата ситуация, защото това може да развали резултатите от тази проверка, изглежда, че казиното иска първо да разследва.
Мога да си представя, че всичко това ви е поставило под натиск, но все пак смятам, че трябва да се опитате да сътрудничите.
Винаги е най-лесният начин.
Опитайте се да останете спокойни и да ни уведомите как върви, в случай че имате нужда от помощ, просто попитайте.
Hello,
sorry to hear about such an issue. I believe that casinos or more specifically the casino's system or risk department probably flagged you. I can only speculate about the cause, but I would guess, that there are some similarities with other accounts, and the casino decided to organize a verification call.
Meaning, they need to be sure that it was you who registered, deposited, and played, that you only used your payment options, as well that you played only by using one active account.
They will ask you a series of questions about your account, games you played, and methods you used for depositing, those are the information you are supposed to answer with ease to pass the verification. It is the best tool how to confirm your identity in case there are some similarities with other profiles or other doubts from the casino's side.
I can understand that the casino is not pretty interested in explaining the whole situation because it could spoil the results of this check, seems that the casino wants to investigate first.
I can imagine that this all put you under pressure, but I still think that you should try to cooperate.
It is always the easiest way.
Try to stay calm and let us know how it goes, in case you need help just ask.
Благодаря много Радка.
И така, преди около 10 дни успях да говоря с придружителя, тя ме увери за баланса на сметката, залозите, които са в ход и всичко останало, тя не можа да ми даде прогноза кога сметката ми ще бъде налична.
Все още чакам и изпратих друг имейл с въпрос за напредъка, но те все още не са ми отговорили.
Мога да кажа, че ме изтеглиха, нямам никакво поведение, което да оправдава съмнението за зависимост, в момента просто чакам сметката ми да бъде отново достъпна, за да тегля сумите.
Надяваме се, че това ще се осъществи, без да се налага да прибягвам до помощ.
така или иначе се чувствам малко изгубен относно времето за чакане. акаунтът ми беше блокиран преди месец, а последният контакт, който имах, беше преди 10 дни.
Thank you very much Radka.
So, about 10 days ago I managed to speak with the attendant, she reassured me about the account balance, bets that were in progress and everything, she was unable to give me a forecast of when my account would be available.
I'm still waiting and sent another email asking about the progress, but they still haven't answered me.
I can say that I was drawn, I don't have any behavior that justifies the suspicion of addiction, currently I'm just waiting for my account to be available again to withdraw the amounts.
Hopefully this will come to fruition without me having to resort to help.
anyway I feel a little lost regarding the waiting time. my account was blocked a month ago and the last contact I had was 10 days ago.
Muito Obrigado, Radka.
Então, a uns 10 dias consegui falar com a atendente, ela me tranquilizou a respeito do saldo da conta, apostas que estavam em andamento e tudo mais, não conseguiu me dar uma previsão de quando minha conta estaria disponível.
Sigo esperando e mandei outro email perguntando do andamento, porém ainda não me responderam.
Posso dizer que fui sorteado, não tenho nenhum comportamernto que justifique a suspeita de vício, atualmente estou somente esperando minha conta estar disponível novamente para retirar os valores.
Espero que isso se concretize sem que eu tenha que recorer a ajuda.
de qualquer forma me sinto um pouco perdido em relação ao tempo de espera. minha conta foi bloqueada a mias de um mês e o ultimo contato que tive foi a 10 dias.
Здравей,
за съжаление това е нормално. Проверката за сигурност - така я нарекох - е в процес и може да си представи, че една прогноза би била само предположение.
Даваме на казината 14 пълни дни, за да верифицират сметката и да изпратят печалбите, така че дори ако вероятно трябва да изчакаме резултата от проверката в този случай, не се колебайте да подадете жалба .
Няма никаква вреда в това и ако ви помага да се чувствате по-малко напрегнати, приемам това с основателна причина.
Зависи от вас, разбира се.
Hello there,
sadly, this is normal. The security check - that's what I called that - is in the process and can imagine that a forecast would be only a guess.
We allow the casinos 14 full days to verify the account and send the winnings, so even if we probably have to wait for the check result in this case, feel free to submit a complaint.
There is no harm in that, and if it helps you feel in less tense, I take that for a good reason.
It's up to you, of course.
Всичко е решено, акаунтът ми все още е блокиран, но нямам интерес да си го върна. Поисках от сайта изтриване, върнаха ми сумите, които имаха в сметката. Вярвам, че работата по предотвратяване на пристрастяването към хазарта трябва да е нещо много сложно за извършване, нямах типичните движения на човек с проблеми, но вярвам, че това може да се случи на всеки. Когато някой си мисли, че контролира, това е първата стъпка към гибелта.
Everything has been resolved, my account is still blocked but I have no interest in getting it back. I asked the site for deletion, the amounts they had in the account were returned to me. I believe that the job of preventing gambling addiction must be something very complicated to do, I didn't have the typical movements of someone with problems, but I believe that this can happen to anyone. When someone thinks they are in control it is the first step to doom.
Tudo se resolveu, minha conta continua bloqueada mas não tenho mais interesse em reave-la. Pedi a exclusão ao site, os valores que tinham na conta me foram devolvidos. Acretido que o trabalho de prevenção ao vício em jogo deve ser algo muito complicado de ser feito, não tinha as movimentações típicas de alguém com problemas, mas acredito que isso possa acontecer com qualquer um. Quando alguém acha que está no controle é o primeiro passo para perdição.
Всичко е решено, акаунтът ми все още е блокиран, но нямам интерес да си го върна. Поисках от сайта изтриване, върнаха ми сумите, които имаха в сметката. Вярвам, че работата по предотвратяване на пристрастяването към хазарта трябва да е нещо много сложно за извършване, нямах типичните движения на човек с проблеми, но вярвам, че това може да се случи на всеки. Когато някой си мисли, че контролира, това е първата стъпка към гибелта.
Everything has been resolved, my account is still blocked but I have no interest in getting it back. I asked the site for deletion, the amounts they had in the account were returned to me. I believe that the job of preventing gambling addiction must be something very complicated to do, I didn't have the typical movements of someone with problems, but I believe that this can happen to anyone. When someone thinks they are in control it is the first step to doom.
Tudo se resolveu, minha conta continua bloqueada mas não tenho mais interesse em reave-la. Pedi a exclusão ao site, os valores que tinham na conta me foram devolvidos. Acretido que o trabalho de prevenção ao vício em jogo deve ser algo muito complicado de ser feito, não tinha as movimentações típicas de alguém com problemas, mas acredito que isso possa acontecer com qualquer um. Quando alguém acha que está no controle é o primeiro passo para perdição.
Здравейте,
благодаря ви за интереса, много играчи са загрижени като вас, така че виждам публикацията ви като много важна.
Няма нужда да се връщам назад беше просто предложение.
Бъди добре. 🙏
Hello,
thank you for your interest, many players are concerned as you are, so I see your post as very important.
No need to go back was just a suggestion.
Be well. 🙏
По-добре попитайте оператора за поддръжка или чат на живо 🙂
Better to ask the support or live chat operator 🙂
Добре съм, благодаря ви много за загрижеността, мога спокойно да кажа, че не загубих пари, не спечелих също, rsss, но мисля, че беше валидно преживяване, вярвам, че в близко бъдеще или ще трябва да се направят закони в Бразилия относно залаганията, или всичко ще бъде забранено. За съжаление тук има по-големи проблеми, аз съм далеч от това. Наскоро видях, че един човек беше арестуван за подкупване на 3-ма играчи, за да изпълнят дузпа през първото полувреме на съответните си игри, но един от играчите не беше избран и се опита да убеди другите играчи в отбора. Днес видях едно видео, където половината отбор дори не прави усилие да си тръгне с топката, те на практика се молят да допуснат гол. Залагането е създадено, за да бъде пристрастяващо, няма безопасен марж и ако можете да живеете с него, без да компрометирате бюджета си, това е добре. Не мисля, че повечето хора имат емоционалната структура да се справят с това тук. И колкото и да се оплаквах от блокирането на профила ми, в крайна сметка беше услуга. Нещата бяха разрешени и въпреки че влязох в casino.guru, за да измеря решение, дори не беше необходимо. Благодаря ти все пак!
I'm fine, thank you very much for your concern, I can safely say that I didn't lose money, I didn't win either, rsss, but I think it was a valid experience, I believe that in the near future laws will either have to be made in Brazil regarding betting or everything will be banned. Unfortunately there are bigger problems here, I'm far from it. I saw recently that a guy was arrested for bribing 3 players to each take a penalty in the first half in their respective games, but one of the players was not selected and tried to convince the other players on the team. Today I saw a video where half of the team doesn't even make an effort to leave with the ball, they are practically begging to concede a goal. Betting is made to be addictive, there is no safe margin, and if you can live with it without compromising your budget, that's fine. I don't think most people have the emotional structure to deal with that around here. And as much as I complained about the blocking of my account, in the end it was a favor. Things were resolved and although I entered casino.guru to measure a solution, it wasn't even necessary. Thank you anyway!
Estou bem, muito obrigado pela preocupação, posso afirmar tranquilamente que não perdi dinheiro, tão pouco ganhei, rsss, mas acho que foi uma experiência válida, creio que num futuro proxímo ou deverão fazer leis no brasil em relação as apostas ou tudo será banido. Infelizmente há problemas maiores por aqui, estou longe disso. Vi recentemente que um rapaz foi preso por subornar 3 jogadores para q cada um fizesse um penalti no primeiro tempo em seus respectivos jogos, só que um dos jogadores não foi escalado e tentou convencer os outros jogadores do time. Hoje vi um video onde metade do time nem se esforça em sair com a bola fica praticamente implorando para tomar gol. Aposrtas foram feitas para viciar, não há margem segura, e se vc consegue conviver com isso sem comprometer seu orçamento, está tudo bem. Não acho que a maioria das pessoas tem estrutura emocional pra lidar com isso por aqui. E por mais que eu tenha reclamado do bloqueio da minha conta, no fundo foi um favor, As coisas se resolveram e embora eu entrei no casino.guru para medir uma solução, nem chegou a ser necessário. De qualquer forma muito obrigado!
Тъжно е да чуем, че професионалният спорт е отровен от букмейкърите и хората зад сцената печелят, като излагат на риск случайни играчи/залагащи. Вярвам, че идеята за продажбата на мача беше там от самото начало, за съжаление човешките сърца са слаби и парите се превърнаха в крайната мярка за успех - поне това е моят личен опит, някога бях "професионален" спортист.
Да видим докъде ще стигне бизнесът. За да се оправят нещата, казват, че първо трябва да се достигне дъното. 🙂
It's sad to hear the professional sport is poisoned by bookmakers and the people behind the scene make a profit by putting casual players/bettors at risk. I believe that the idea of selling the match was there from the beginning, sadly human hearts are weak, and money became the ultimate measure of success - at least, this is my personal experience, I was a "pro" sportsman once.
Let's see how far the business gets. To make things better, they say the bottom must be reached first. 🙂
Здравейте, отворих сметката на leovegas, спечелих 310 евро, 220 направих тегленето и 90 ги оставих в сметката.
За тези 220 евро ми поискаха документ за банково извлечение, изпратих го и те потвърдиха адреса ми на пребиваване и след ден ми изтеглиха 220 евро.
След това реших да изтегля и останалите 90 евро. Отново ми искат банково извлечение за потвърждаване на адреса на пребиваване. Пращам им банковото извлечение след седмица пак и те ми казват, че не е валидно и трябва да се прочетат 4те ъгъла.
Сега в моя акаунт в leovegas разбирам, че документът за пребиваване е валидиран миналата седмица, в чата ми казват да го изпратя отново, което не се появява.
Сега проблемът е, че не ми позволява да го изпратя от профила на акаунта, защото вече е валидиран и не ми позволява да добавям нови документи. Изпращат линк по мейла, който трябва да натисна, за да изпратя извлечението по сметката, но проблема е, че линка, който ми пращат, не работи, тоест ме подиграват.
Благодаря ти.
Hi, I opened the leovegas account, I won 310 euros, 220 I made the withdrawal and 90 I left them in the account.
For the 220 euros I was asked for a bank statement document, I sent it and they validated my residence address and after a day they withdrew me 220 euros.
After that I decided to withdraw the remaining 90 euros as well. They ask me again for a bank statement to validate the residence address. I send them the bank statement again after a week and they tell me that it is not valid and that the 4 corners must be read.
Now on my leovegas account I understand that the residence document was validated last week, in the chat they tell me to send it again, which does not appear.
Now the problem is that it doesn't let me send it from the account profile because it's already validated and it doesn't let me add new documents. They send a link by email that I have to press to send the account statement, but the problem is that the link they send me doesn't work, that is, they are making fun of me.
Thank you.
Salve, ho aperto il conto leovegas, ho vinto 310 euro, 220 ho fatto il prelievo e 90 li ho lasciati sul conto.
Per i 220 euro mi é stato chiesto documento estratto conto bancario, l ho inviato e mi hanno convalidato indirizzo residenza e dopo un giorno mi hanno eseguito il prelievo di 220 euro.
Dopodiché ho deciso di prelevare anche i 90 euro restanti mi chiedono un altra volta estratto conto bancario per convalidare indirizzo residenza gli invio di nuovo l estratto conto a distanza di una settimana e mi dicono che non é valido che si devono leggere i 4 angoli.
Ora sul mio conto leovegas mi risulta che il documento di residenza é stato validato la settimana scorsa, loro in chat mi dicono di inviarlo di nuovo, che non risulta.
Ora il problema è che non me lo fa inviare dal profilo del conto perché risulta già validato e non mi fa aggiungere nuovi documenti. Loro per email mandano un link che devo premere per inviare l estratto conto,ma il problema è che il link che mi mandano non funziona, cioè mi stanno prendendo in giro.
Grazie.
Здравей, fgalati30.
Не бих казал, че казиното ви се подиграва, по-вероятно има някои технически правила, които вие и казиното трябва да следвате, за да сте сигурни, че KYC се обработва правилно.
Ако тази връзка, която споменахте, не работи, информирайте незабавно казиното, за да намерите решение чрез сътрудничество.
Попитайте чат оператора или се свържете с имейла за поддръжка.
Можете ли да го направите, моля?
Hi, fgalati30.
I wouldn't say the casino is making fun of you, more likely there are some technical rules you and the casino both must follow to ensure the KYC is processed correctly.
If this link you mentioned does not work, inform the casino immediately to find a solution through cooperation.
Ask the chat operator, or reach out to the support email.
Can you do that, please?
Плащам само за 4 седмици. днес исках да опитам отново, но акаунтът ми беше блокиран. попита в чата днес и каза, че не е нужно да посочваш причина. но напоследък винаги ми взимат депозитите. жалко, хареса ми да играя там.
I've only paid in for 4 weeks now. today i wanted to try again but my account got blocked. asked in the chat today and it said that you don't have to give a reason. but they have always taken my deposits lately. shame, I liked playing there.
ich habe jetzt 4 wochen lang nur einbezahlt. heute wollte ich es wieder versuchen, aber mein konto wurde gesperrt. heute im chat nachgefragt und es hieß, dass sie keine gründe angeben müssen. meine einzahlungen haben sie aber in letzter zeit immer genommen. schade, habe gerne dort gespielt.
Значи не сте имали баланс по сметката в казиното, но внезапно сте разбрали, че е блокирана?
So you didn't have any balance on the casino account, but you suddenly realized it's been blocked?
да, исках да депозирам отново и изведнъж ме блокираха. Бях информиран, че вече нямам право да играя в Австрия. след 20 депозита. видеослотът също внезапно е абсолютно същият. Направо ме е яд на такива машинации. принадлежат пред съдия според мен.
yes wanted to deposit again and suddenly I was blocked. I was informed that I am no longer allowed to play in Austria. after 20 deposits. videoslot is also suddenly exactly the same. I'm really angry at such machinations. belong before a judge in my opinion.
ja wollte nochmals einzahlen und auf einmal war ich gesperrt. mir wurde mit geteilt, dass ich in österreich nicht mehr spielen darf. nach 20 einzahlungen. videoslot ist auch auf einmal genau das selbe. ich habe echt einen zorn auf solche machenschaften. gehören vor einen richter meiner meinung.
Защо не попълните заявление?
Тогава ще получите обратно загубите си.. Попълних на www.pokeranwalt.at и получих парите си обратно..
Why don't you fill out an application?
Then you get your losses back.. I filled out at www.pokeranwalt.at and got my money back..
Warum füllst du keinen Antrag aus ??
Dann bekommst du deine Verluste zurück.. Habe unter www.pokeranwalt.at ausgefüllt und mein Geld zurückbekommen..
да, исках да депозирам отново и изведнъж ме блокираха. Бях информиран, че вече нямам право да играя в Австрия. след 20 депозита. видеослотът също внезапно е абсолютно същият. Направо ме е яд на такива машинации. принадлежат пред съдия според мен.
yes wanted to deposit again and suddenly I was blocked. I was informed that I am no longer allowed to play in Austria. after 20 deposits. videoslot is also suddenly exactly the same. I'm really angry at such machinations. belong before a judge in my opinion.
ja wollte nochmals einzahlen und auf einmal war ich gesperrt. mir wurde mit geteilt, dass ich in österreich nicht mehr spielen darf. nach 20 einzahlungen. videoslot ist auch auf einmal genau das selbe. ich habe echt einen zorn auf solche machenschaften. gehören vor einen richter meiner meinung.
Е, ако казиното реши Австрия да бъде ограничена, какво мислите, че ще постигнете, като съдите казиното?
Би било различно, ако сте единственият ограничен, но тъй като нямате активен баланс по сметката, винаги можете да го наречете лош късмет 🙁. Ако мога да предположа, причината вероятно е в местните закони и разпоредби. Понякога е твърде сложно и скъпо да се допускат играчи от определени държави, в зависимост от лиценза - доколкото знам.
Междувременно препратих и двете казина за допълнителна проверка.
Well, if the casino decides Austria gets restricted, what do you think you'll achieve by suing the casino?
Would be different if you were the only one restricted, but since you have no active balance on the account, you can always call it bad luck 🙁. If I may guess the reason is probably the local laws and regulations. Sometimes it's too complicated and costly to allow players from certain countries, depending on the license - as far as I know.
In the meantime, I forwarded both casinos for further check.
Защо не попълните заявление?
Тогава ще получите обратно загубите си.. Попълних на www.pokeranwalt.at и получих парите си обратно..
Why don't you fill out an application?
Then you get your losses back.. I filled out at www.pokeranwalt.at and got my money back..
Warum füllst du keinen Antrag aus ??
Dann bekommst du deine Verluste zurück.. Habe unter www.pokeranwalt.at ausgefüllt und mein Geld zurückbekommen..
Здравей.
Как бихте оправдали подобна стъпка в конкретния случай? Честно казано не знам, така че бих могъл да използвам намек, предполагам.
Hello there.
How would you justify such a step in this particular case? I honestly do not know, so I could use a hint, I guess.
Няма да я съдя. Просто ми се струва нахално, в 12:30 приемам депозита и 5 часа по-късно си блокиран. след повече от 20 депозита.
I will not sue her. I just think it's cheeky, at 12:30 I accept the deposit and 5 hours later you're blocked. after more than 20 deposits.
ich werde sie nicht verklagen. nur finde ich es eine frechheit, um 12:30 nehme ich die einzahlung an, und 5 std später bit du gesperrt. nach über 20 einzahlungen.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.