ФорумКазинаLemon Casino - обща дискусия

Lemon Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 1 година от Sina787
|
13657 преглеждания 113 отговора |
|
1...4 5 6
Добавете пост
Radka
преди 1 месец

здравей

Благодаря ти много, Радка

Оценявам вашата помощ и внимание към този случай. вече "случай".

" Нарушаването на правилото за максимален залог няма нищо общо с "нередовна игра", няма смисъл и в резултат само декларира лошо потребителско изживяване "

Хайде, Радка, превишаването на максималния залог би се считало за "нередовна игра" , ако беше ясно дефинирано като T&C .

Нека изразя това въз основа на моя лош опит. Опит, който по никакъв начин не е свързан или свързан с хазарта.

T&Cs - това е основният и основен документ, регулиращ отношенията между играча и казиното . Както беше казано, договорът (всъщност), въз основа на който трябва да протичат всички действия между страните, включително прилагането на неустойки за неизпълнение на отделни точки от договора от една от страните.

Повтарям, нямаме такова определение в T&C .

Освен това отделното разпределение и ясно различното естество на наказанията в T&Cs за „превишаване на ставките" и за „нередовна игра" ясно предполага тяхната разлика. В противен случай изразите "няма да бъдат взети под внимание" или "Залози...няма да бъдат приети" губят значението си в общия текст на T&Cs. Защо да описвате тези действия за преизчисляване, ако това е подобно на "нередовна игра" и все пак балансът трябва да бъде конфискуван напълно?

Мисля, че всичко е ясно, но ако вие или някой друг смятате, че горното може да се тълкува по различен начин и/или не е достатъчно ясно - нека продължим:

Друг документ относно разпоредбите между клиент и казино, което работи под лиценз от Кюрасао, ще бъдат Условията за лиценза за онлайн игри в Кюрасао (наричани по-нататък CCOGL). Съгласно член 11, точка 2 " Общите условия трябва да бъдат недвусмислени и написани по ясен и разбираем начин ...".

CCOGL са наложителни тук, тъй като знаем, че lemon.casino работи под лиценз на Кюрасао.

Ако установяването на правила в съответствие с правен акт (в този случай CCOGL) е възложено на една от страните, И особено след като задължението за избягване на неяснота също е възложено на тази страна (казино), в случай на неяснота и възможност за двойно тълкуване на която и да е точка от T&C, тази точка се тълкува в полза на другата страна (комарджия).

Вече бях изпратил жалбата си (изразявайки мнението си и по това), преди да видя публикацията ви, в противен случай бих обърнал повече внимание на този детайл.)

О.. изглежда загубеното време за този случай в цената му стана близо до претендираната сума), но това вече е въпрос на принцип)

Не очаквам снизходителност или специално отношение от казиното. Просто очаквам стриктно спазване на задълженията им съгласно буквата на собствените им T&C .

в същото време очаквам безпристрастно и компетентно разглеждане на случая от casino.guru

ще бъде показен процес

Радка, ще съм ти много благодарна, ако ми обясниш как се изчислява "отзивите на потребителите" за казината.

благодаря

Приятен уикенд


Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте всички,

Исках да споделя моя опит с Lemon Casino. Те отказаха да изплатят моите $700 печалби и причината, която посочиха, е доста невероятна. Очевидно са закрили акаунта ми и задържат средствата ми, защото се регистрирах с псевдоним вместо пълното си име. Разочароващото е, че те използваха това извинение едва след като акаунтът ми беше напълно проверен и одобрен.

Опитах се да разреша проблема директно с тях, но те не мръднаха.

Някой друг сблъсквал ли се е с подобен проблем с Lemon Casino или е успял да разреши подобна ситуация?

Забавен факт:

Бях препоръчан от AskGamblers, където сега пуснах жалба. Да видим как ще стане това.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравей

Благодаря ти много, Радка

Оценявам вашата помощ и внимание към този случай. вече "случай".

" Нарушаването на правилото за максимален залог няма нищо общо с "нередовна игра", няма смисъл и в резултат само декларира лошо потребителско изживяване "

Хайде, Радка, превишаването на максималния залог би се считало за "нередовна игра" , ако беше ясно дефинирано като T&C .

Нека изразя това въз основа на моя лош опит. Опит, който по никакъв начин не е свързан или свързан с хазарта.

T&Cs - това е основният и основен документ, регулиращ отношенията между играча и казиното . Както беше казано, договорът (всъщност), въз основа на който трябва да протичат всички действия между страните, включително прилагането на неустойки за неизпълнение на отделни точки от договора от една от страните.

Повтарям, нямаме такова определение в T&C .

Освен това отделното разпределение и ясно различното естество на наказанията в T&Cs за „превишаване на ставките" и за „нередовна игра" ясно предполага тяхната разлика. В противен случай изразите "няма да бъдат взети под внимание" или "Залози...няма да бъдат приети" губят значението си в общия текст на T&Cs. Защо да описвате тези действия за преизчисляване, ако това е подобно на "нередовна игра" и все пак балансът трябва да бъде конфискуван напълно?

Мисля, че всичко е ясно, но ако вие или някой друг смятате, че горното може да се тълкува по различен начин и/или не е достатъчно ясно - нека продължим:

Друг документ относно разпоредбите между клиент и казино, което работи под лиценз от Кюрасао, ще бъдат Условията за лиценза за онлайн игри в Кюрасао (наричани по-нататък CCOGL). Съгласно член 11, точка 2 " Общите условия трябва да бъдат недвусмислени и написани по ясен и разбираем начин ...".

CCOGL са наложителни тук, тъй като знаем, че lemon.casino работи под лиценз на Кюрасао.

Ако установяването на правила в съответствие с правен акт (в този случай CCOGL) е възложено на една от страните, И особено след като задължението за избягване на неяснота също е възложено на тази страна (казино), в случай на неяснота и възможност за двойно тълкуване на която и да е точка от T&C, тази точка се тълкува в полза на другата страна (комарджия).

Вече бях изпратил жалбата си (изразявайки мнението си и по това), преди да видя публикацията ви, в противен случай бих обърнал повече внимание на този детайл.)

О.. изглежда загубеното време за този случай в цената му стана близо до претендираната сума), но това вече е въпрос на принцип)

Не очаквам снизходителност или специално отношение от казиното. Просто очаквам стриктно спазване на задълженията им съгласно буквата на собствените им T&C .

в същото време очаквам безпристрастно и компетентно разглеждане на случая от casino.guru

ще бъде показен процес

Радка, ще съм ти много благодарна, ако ми обясниш как се изчислява "отзивите на потребителите" за казината.

благодаря

Приятен уикенд


Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравей

Може би нашата позиция не е толкова ясна; нека обясня по-нататък.

Дадох обяснение въз основа на начина, по който мислим за проблема, описан в прегледа. Можете да сте сигурни, че имам предвид, когато казвам, че нередовната игра няма нищо общо с надвишаването на правилото за максимален залог. За да бъдем по-точни, въпреки че казиното може да каже толкова много в своите политики, ние вярваме, че това е неправилно, тъй като виждаме нередовната игра като компонент на хищническите политики, които са създадени, за да дадат на казината по-голямо правно влияние, когато става въпрос за анулиране на печалби.

Това е общ подход за създаване на изключително ограничаващи правила; просто бъдете готови да ги използвате всеки път, когато е необходимо, но това изобщо не означава, че правилата са справедливи, което е точно това, върху което се фокусираме тук. Така че, да, „хайде 🙂:

„Някои казина обаче прилагат и правила, които не са изброени в техните T&C (скрити правила) или включват правила, които противоречат на идеята за честни хазартни игри и се използват за експлоатация на играчи (хищнически правила). "

https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#hidden-predatory-rules

Да, Кюрасао даде лиценз на казиното. Всъщност има голямо значение за нас. Ние се фокусираме върху това доколко справедливи са условията и как казиното ги „използва" срещу играча. Сегашният ви „случай" ще бъде интересен за проследяване.


Радка, ще съм ти много благодарна, ако ми обясниш как се изчислява "отзивите на потребителите" за казината.

Разбира се, започваме:

Всеки потребителски преглед има своя собствена математическа стойност въз основа на цялостната потребителска активност. Отзив, изпратен от нов потребител, например, ще има най-ниска стойност. Според дадената логика, когато играч с 10 основателни оплаквания и 12 предварително подадени и също така одобрени рецензии създаде друг, стойността му ще бъде много висока.

Информационният бутон, представен при всеки потребителски рейтинг, гласи: „Това е обща оценка за обратна връзка от потребителите, базирана на всички отзиви, изпратени от потребители. Индивидуалните потребителски отзиви влияят на тази оценка в различна степен въз основа на предишна активност на потребителите на нашия уебсайт и други фактори ."

Предполагам, че няма да мога да ви отговоря отново днес поради натоварения ми график, но ще се опитам да поддържам връзка.

Приятен ден!


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте всички,

Исках да споделя моя опит с Lemon Casino. Те отказаха да изплатят моите $700 печалби и причината, която посочиха, е доста невероятна. Очевидно са закрили акаунта ми и задържат средствата ми, защото се регистрирах с псевдоним вместо пълното си име. Разочароващото е, че те използваха това извинение едва след като акаунтът ми беше напълно проверен и одобрен.

Опитах се да разреша проблема директно с тях, но те не мръднаха.

Някой друг сблъсквал ли се е с подобен проблем с Lemon Casino или е успял да разреши подобна ситуация?

Забавен факт:

Бях препоръчан от AskGamblers, където сега пуснах жалба. Да видим как ще стане това.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравейте

Това означава ли, че в момента, в който казиното е избрало да използва псевдонима ви като средство за нарушаване на някакво правило, вашият акаунт е бил потвърден напълно?

Бихте ли ми обяснили процеса на регистрация за това казино? Регистрирахте ли „директно" акаунта си, като предоставихте вашето потребителско име, пълно име, имейл адрес и парола, или процесът на регистрация ви позволи да използвате предварително конфигуриран акаунт в Google или Apple, например? Ако е така, когато тези автоматично попълнени данни бяха изпратени, точни ли бяха?

Оценявам подробностите предварително и естествено, успех с жалбата!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравейте

Това означава ли, че в момента, в който казиното е избрало да използва псевдонима ви като средство за нарушаване на някакво правило, вашият акаунт е бил потвърден напълно?

Бихте ли ми обяснили процеса на регистрация за това казино? Регистрирахте ли „директно" акаунта си, като предоставихте вашето потребителско име, пълно име, имейл адрес и парола, или процесът на регистрация ви позволи да използвате предварително конфигуриран акаунт в Google или Apple, например? Ако е така, когато тези автоматично попълнени данни бяха изпратени, точни ли бяха?

Оценявам подробностите предварително и естествено, успех с жалбата!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

предоставих имейл, парола и собственото си име с псевдонима си (второто име, което не е регистрирано в правните ми документи), когато изпратих документите си, които бяха проверени и поискаха теглене, те ми изпратиха имейл с молба за разяснение на моето име с моя псевдоним. Обясних какво е свързано с псевдонима ми и минути по-късно те отмениха тегленето ми и блокираха акаунта ми. проследяване на техния имейл. filefile

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
petitgamer
преди 1 месец

Тези момчета са майстори на конфискацията. Дайте им "опорна точка" и ще конфискуват всичко.


Все още искам да разбера защо техният индекс на безопасност остава толкова висок. Тази оценка трябва да бъде по-прозрачна или поне някои очевидни недостатъци на това казино, които играчите споделят, трябва да бъдат включени в рейтинговата оценка.

„Считаме, че T&C на казиното са справедливи ". Сигурен съм, че поне това твърдение е невярно.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Тези момчета са майстори на конфискацията. Дайте им "опорна точка" и ще конфискуват всичко.


Все още искам да разбера защо техният индекс на безопасност остава толкова висок. Тази оценка трябва да бъде по-прозрачна или поне някои очевидни недостатъци на това казино, които играчите споделят, трябва да бъдат включени в рейтинговата оценка.

„Считаме, че T&C на казиното са справедливи ". Сигурен съм, че поне това твърдение е невярно.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Нарушение от Lemon Casino на лицензионните изисквания на Кюрасао

Lemon Casino нарушава лицензионните условия на Curaçao eGaming, като блокира едностранно акаунти на играчи и изземва средства въз основа на незначителни несъответствия в регистрационните данни (като име/фамилия). Тази практика е злоупотреба и противоречи на духа на лиценза на Кюрасао, който набляга на справедливо отношение и прозрачност.

Съгласно разпоредбите на Кюрасао за електронни игри, притежателите на лиценз са длъжни да предоставят прозрачни, честни и отговорни хазартни услуги. Това включва:

Защита на играчите: Гарантиране на справедливо отношение към играчите, особено при спорове, свързани със средства.

Честно разрешаване на спорове: Лицензополучателите трябва да позволят на играчите разумен процес за разрешаване на проблеми с акаунта. Lemon Casino не успява да направи това, като блокира акаунти, без да предоставя никаква възможност за изясняване или коригиране на грешки в личните данни.

Законни печалби: Изземването на законни печалби или средства без ясно доказателство за измамна дейност противоречи на лицензионните цели на Кюрасао за защита на правата на играчите.

Нещо повече, техните условия, по-специално раздел 02, им дават пълна власт да променят или прехвърлят споразумения без подходяща защита на играча, създавайки нечестно предимство и нарушавайки принципите на справедливост, изисквани от Контролния съвет на Кюрасао.

Горещо насърчавам другите да подадат официални жалби до Контролния съвет на игрите на Кюрасао и да подчертаят тези нечестни практики.

file

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Жалбата ми беше отхвърлена!

Направих малко проучване и открих, че лицензът е CIL, а не CEG. Което означава ГОЛЯМО ЧЕРВЕНО ЗНАМЕ.


„Комисията по хазарта на Кюрасао Интерактивно лицензиране (CIL) NV 5536/JAZ

Правомощия: 3.2

Curacao Interactive Licensing (CIL) NV 5536/JAZ е притежател на главен лиценз в юрисдикцията на Кюрасао. Какво означава? Лицензирането на онлайн казино в Кюрасао работи много по-различно от това, което можете да очаквате в други юрисдикции.

Ако, да речем, в Малта или в Обединеното кралство правителството издава директно лицензи на хазартни оператори, докато в Кюрасао има 4 частни компании (наречени притежатели на главни лицензи), които основно служат като 4 отделни комисии за хазарт и се занимават с онлайн казина (издава лицензи, контролира казина и т.н.)

Така да се каже, CIL е една от тези 4 компании, която е създадена през 2001 г. между другото. В резултат на това, когато имате работа с CIL по един или друг начин, правителството на Кюрасао не е пряко замесено (въпреки че е упълномощило CIL да извършва лицензиране на хазарт)."

Това означава, че прозрачността на Lemon Casino е дълга, за да бъде поне 60% законна

file

Редактиран от Romi преди 1 месец
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
преди 1 месец

между другото, опитвах се да подам жалба тук, но уебсайтът не ми позволява да прикача снимки или pdf, те са под 1 MB.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

между другото, опитвах се да подам жалба тук, но уебсайтът не ми позволява да прикача снимки или pdf, те са под 1 MB.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Готово, успях да изпратя почти всички важни документи.

file

Стиснати пръсти

Автоматичен превод:
petitgamer
преди 1 месец

За да обобщя всичко тук, наистина съжалявам за преживяването ви в това казино и се радвам, че в крайна сметка успяхте да подадете жалбата.

Нашият екип ще стигне до него възможно най-скоро. Само, моля, бъдете малко търпеливи, тъй като имаме много оплаквания, които пристигат всеки ден и скоро ще се свърже с вас от вашия отговорник за разрешаване на жалби.

Надявам се, че ще можем да видим движение във вашия случай и че казиното ще комуникира с нас, за да разрешим всичко.

Моля, поддържайте връзка и ни информирайте за всякакви актуализации.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

За да обобщя всичко тук, наистина съжалявам за преживяването ви в това казино и се радвам, че в крайна сметка успяхте да подадете жалбата.

Нашият екип ще стигне до него възможно най-скоро. Само, моля, бъдете малко търпеливи, тъй като имаме много оплаквания, които пристигат всеки ден и скоро ще се свърже с вас от вашия отговорник за разрешаване на жалби.

Надявам се, че ще можем да видим движение във вашия случай и че казиното ще комуникира с нас, за да разрешим всичко.

Моля, поддържайте връзка и ни информирайте за всякакви актуализации.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Страхотно!

Имам записи на всички имейли, ако имате нужда от допълнителна информация, отделна от това, което имам, изпратете жалбата, уведомете ме.


Автоматичен превод:
petitgamer
преди 1 месец

Това е невероятна оферта. Определено ще сме благодарни, ако можете да споделите и нещо друго публично във форума. Просто в полза на другите.

В допълнение, желая ви успех с вашата жалба, което означава, че се надявам казиното да сътрудничи и че решението ще бъде възможно най-справедливо. 🤞🤞

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Не спирам да се учудвам защо индексът на безопасност на това казино остава „много висок", въпреки очевидните факти, че МНОГО далеч не е така.


Разбира се, далеч съм от мисълта, че casino.guru умишлено подвежда потенциалните потребители, но е очевидно, че нещо тук не работи както трябва.

Автоматичен превод:
SMaster
преди 4 седмици

Вярвам, че ви беше обяснено много пъти преди и ако прегледате тази тема, ще намерите цялата информация, предоставена от нашия екип относно това как преглеждаме всички онлайн казина .

Сега трябва да изчакаме решението на вашата жалба и едва тогава ще разберем дали казиното е правилно, или ако не, техният индекс на безопасност ще бъде намален.

Със сигурност разбираме вашето разочарование и нашият специализиран екип работи по разрешаването на проблема ви възможно най-добре.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 седмици

Повярвайте ми, не става въпрос само за моя случай. Сигурен съм, че би било по-добре да се подобри нещо, ако разбира се администрацията има намерение да подобри. Но това е друга тема за обсъждане. Обещавам, че ще отворя тема в обща дискусия относно това, когато имам допълнително време.


BTW. Къде можем да споделяме информация за нови казина, когато видим, че не са посочени тук?

Редактиран от автора преди 4 седмици
Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Светкавични новини!

Днес неочаквано получих един имейл от казино лимон, в който се казва, че 100$ са одобрени за теглене (когато ми притежават 700$)

Изпратих им един имейл с молба за обяснения по този въпрос.

file

Автоматичен превод:
petitgamer
преди 4 седмици

Само депозит ли връщат? След като дадено казино реши да анулира баланс и да върне само депозита, те обикновено няма да разгледат по-нататък случая и вие всъщност сте загубили баланса, с изключение на депозита

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 4 седмици

Има текуща жалба, защото блокираха акаунта ми и спряха да общуват с мен, откакто ескалирах случая си. Днес неочаквано получих този имейл без обяснение и акаунтът ми все още е блокиран. Това изглежда като много непрофесионален подход. Надявам се Casino Guru да изиска регистрационните файлове на играта, за да разкрие истината, освен ако казиното откаже да сподели тази информация и е решило, по свое усмотрение, да задържи моите средства и сметката блокирани.

Автоматичен превод:
petitgamer
преди 4 седмици

Тези оплаквания могат да отнемат седмици и казиното може да реши да не си сътрудничи с гуру, в този случай жалбата ще бъде затворена като нерешена и рейтингът на казиното съответно ще бъде намален.

Видях, че са затворили акаунта поради лека аномалия в личната информация, която, честно казано, повечето казина приемат изключително сериозно и затова имат тази клауза в политиката си за KYC, която ви моли да предоставите точна информация, но също така всеки случай има за да бъдат изследвани индивидуално, има голяма разлика между грешно въведено име или фамилия и, например, лице, което открадва нечия чужда самоличност, за да се подложи на KYC. Мисля, че реакцията им определено е преувеличена. Поискаха ли ви да предоставите повече документи, като доказателство за адрес?

Автоматичен превод:
1...4 5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини