ФорумКазинаLemon Casino - обща дискусия

Lemon Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от Sina787
|
13622 преглеждания 113 отговора |
|
1...3 4 56
Добавете пост
преди 6 месеца

Играх вчера в казино, платих на казино 300 евро, изтеглих 440. Днес виждам, че акаунтът ми е блокиран.

Автоматичен превод:
marcinchojnacki667
преди 6 месеца

Опитайте се да проверите имейла си за някакво обяснение от казиното; каква може да е причината? И ни уведомете, ако имате такива.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

не е получен имейл, проверих и спама

Автоматичен превод:
mdarowiche1978
преди 6 месеца

Опитайте се да се свържете с тях и те трябва да ви дадат някои отговори. В противен случай нашият екип за оплаквания със сигурност ще се опита да се включи и да ви помогне. Те обаче трябва да изчакат 14-дневния срок, както вероятно вече знаете. Дръжте ни информирани за всякакви промени, моля.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Когато правех акаунта си (по погрешка) поставих фамилията си като псевдоним (защото беше написано псевдоним, което за мен означава псевдоним)


Сега се опитвам да изтегля 3000$ и казиното, в което играя, ми казва, че името ми е грешно в сравнение с изпратения ми идентификатор и това е нарушение на техните правила


Казах им, че това е грешка и мога да им изпратя всички документи, които искат, за да докажат самоличността ми и това беше грешка и сега ги чакам


мислите ли, че трябва да съм добре или не?

Автоматичен превод:
Vince67
преди 2 месеца

И какво си написал като фамилия обаче? Свързахте ли се с поддръжката веднага щом разбрахте за тази грешка? Много е важно да го направите и да се опитате да поправите този вид грешка веднага.

Моля, уведомете ни как казиното подхожда към този проблем и дали ще имате нужда от помощ от нашия екип за оплаквания.

Ще чакаме вашия отговор тук.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Изпратиха ми имейл, за да кажат, че всичко е наред, но трябваше да продължа моя KYC с искане за снимка на мен с личната ми карта и хартия с името на казиното със снимка на кредитната ми карта, както и документ за потвърждение на транзакцията на кредитната ми карта, но операцията по кредитната ми карта е като 115$, когато получих 100$ в казиното, така че се чудя дали това няма да усложни процеса, а освен това моята банка просто прави извлечение на всеки 28 от месеца, така че мога да ги изпращам само снимка на транзакцията (с всички подробности), когато искаха официален документ


все още чакам отговор след изпращане на цялата документация, но се чудя дали това потвърждение на плащането ще ми създаде проблеми

Автоматичен превод:
Vince67
преди 2 месеца

Това всъщност е стандартен процес на проверка. Трябва да предоставите всички необходими документи в правилния формат и с добро качество, за да преминете процеса и да можете да получите тегленето.

Така че, моля, изпратете им всички документи, когато е възможно, и ни дръжте в течение за целия процес.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Роми, моля, не отхвърляйте моята отрицателна рецензия този път. Причината, поради която споменахте да отхвърлите предишния ми преглед, ме кара да мисля, че не сте го чели.


Тези момчета трябва да са на последните места. Аз съм обективен.

Надяваме се, че casino.guru не ги лобира по някаква причина.

Наистина се чудех защо това казино има "много висок" индекс на безопасност и рейтинг... предполагам, че casino.guru е достатъчно независим, за да не повишава изкуствено рейтинга си.


Дори оценката от 3 звезди в trustpilot е „изкуствена".

Току-що разбрах методите им)

file

СИГУРЕН съм, че в casino.guru също имат субективно надценен „индекс на безопасност".


Автоматичен превод:
SMaster
преди 1 месец

Току-що прочетох вашето мнение за това казино и се надявам да мога да ви обясня защо е отхвърлено.

Истинското ценно нещо, което научихме от него е, че сте имали проблеми с бонуса поради факта, че сте превишили максималния залог. Винаги е важно да прочетете условията на бонуса, за да избегнете бъдещи проблеми.

Предполага се, че отзивите на потребителите са относно опита на играчите от казиното, добър или лош, свързан със ситуацията, която са имали, но казиното не заслужава да бъде наказано с нисък рейтинг само защото сте нарушили условията.

Надявам се, че можете да разберете моята гледна точка. Можете да пишете за него тук, във форума, така че другите да могат да прочетат за него и да направят собствено мнение за това казино.

Също така, моля, прочетете нашата статия за това как преглеждаме онлайн казината , за да може да ви помогне да разберете по-добре оценките (индексите за безопасност) на казината, включени в нашия уебсайт.


Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Скъпа Роми

Ясно разбирам мисълта ви.

Повярвайте ми, едва ли ще намерите повече от 3-4 комарджии в целия форум с повече опит. Не съм броил... но ще са над 50-60 казина и хиляди часове игра.

Прегледът ми не беше за правилата им за бонуси и колко лоши са те. Да, говорих за нарушението си, нали. Но аз говорих как трябва да бъде "наказано" според точните правила и условия на казиното. Така че не се правете на съдия, ако не сте разгледали правилно случая. Рецензията ми беше за точно това казино, НАРУШАВАЩО техните собствени условия.

Правила и условия - lemon.casino:

Точка 18. 10. : " 10. Максималният залог (също във вътрешни игри на основни игри като Gamble и/или мини-игри) не може да бъде по-висок от 2 € (или еквивалент в други валути), докато не бъде направен пълен оборот. По-високи от допустимите ставки (преди пълния оборот) няма да се вземат предвид .

Това означава, че те трябва да намалят баланса в моята сметка със съответната сума - общи залози и печалби от залози над 2 EU, но не и да го конфискуват напълно.

След това идва следното: " В случаи на нередовна игра, при която играчите умишлено използват експлоататорски тактики, за да получат нечестно предимство срещу предимството на къщата, Lemon Casino си запазва правото да анулира заявени тегления, да конфискува печалби, да анулира бонус средства и/или да прекрати плащането на играча " . Така че не може да се класифицира като „Нередовен геймплей". И ако играч има само залагане за нарушение над 2EU, това означава, че само първата част от точка 10 е приложима. Но те просто не си направиха труда да изчислят залозите и печалбите, които да намалят от баланса ми, и вместо това премахват целия ми баланс.

Не ми пука особено за тези 1100 EU, депозирам и тегля няколко такива за месец. Просто не понасям несправедливостта. „Правилата и условията" на всяко казино са част от публичната оферта – това е договорът, споразумението , сключено между играча и казиното. И казиното трябва да ги спазва стриктно.

Случва ми се да се натъквам на законодателство в областта на финансовото и гражданското право в моята работа, аз (ние) съм спечелил доста сериозни дела в съда, които са несравними по сложност и суми с евтини игри и ясно разбирам, че тук се разглеждат дела изключително повърхностно, понякога субективно.


Връщайки се към точка 18.10... и общо T&C.

„Ние считаме T&C на казиното за справедливи"... наистина??)

Моля, проверете отново T&C на lemon.casino.


Играл съм в dosesns казина, където правилата и условията са много „по-добри", но тук в casino.guru те са оценени като „несправедливи". Въз основа на това едва ли мога да повярвам на вашата безпристрастност.

Може би английският ми не е достатъчно добър, но се надявам, че съм го написал достатъчно ясно.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
SMaster
преди 1 месец

Със сигурност сте написали всичко достатъчно ясно тук и разбирам гледната ви точка.

Все пак имам предложение за теб. Какво ще кажете, вместо да пишете за всичко това в потребителския преглед, да го напишете в жалбата си?🤔

Знаете ли, че е безплатно да подадете жалба тук с нашия екип? Те биха могли да ви помогнат с проблема ви в това казино.

Знам, че нашите специалисти биха могли да разгледат по-добре тази ситуация и може би да намерят някакво решение на проблема ви.

Ако сте готови и искате да му дадете шанс, просто последвайте тази връзка , за да подадете жалба, и със сигурност ще ви стискам палци нашият екип за жалби да може да ви помогне.🤞

Моля, уведомете ме как сте решили. Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
Публикация на SMaster е изтрит
Romi
преди 1 месец

Благодаря ти за съвета, Роми

Настоявам рецензията ми да бъде публикувана.

По мое твърдо мнение, това казино заслужава не само отрицателна оценка, но и сериозно понижаване на индекса за безопасност, който е изключително надценен. Аз съм недоволен клиент (разумен) и искам моят опит да бъде споделен тук с други. Не е ли това една от основните мисии на casino.guru ? във всеки случай, при определени обстоятелства, рецензията може да бъде променена, ако казиното приеме, че действията им са непохватни и не съответстват нито на техните собствени T&C, нито на практиките на цивилизована игрална общност.

Що се отнася до подаването на жалба, честно казано, не вярвам, че ще има справедлива присъда по този случай тук.

Имам поне две причини да го кажа:

1. Ясно виждам известно лобиране за това казино. Предполагам, защото е в списъка на партньора ви.

2. Когато е извършено нарушение от страна на играч, по правило тези случаи се решават в полза на казиното, без да се навлиза в подробности какви точно санкции (наказания) и действия е трябвало да бъдат предприети от казиното въз основа на T&C на същото казино .

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Помогнахте на твърде много комарджии - това е вярно. Но само в очевидни случаи, когато всичко е просто. И едва ли ще разрешите казус, ако не е толкова очевидно, че казиното не е правилно, особено ако това казино е в списъка на вашия партньор.


Може да подам жалба по-късно, не съм сигурен, просто за да пробвам как ще работи тук. ) Или мога да се оплача директно на Curaçao Gaming Control Board, дори и да е „слаб" регулатор. Според мен казино, което манипулира собствените си T&Cs и се възползва от възможността да избягва плащането на клиенти, не трябва да работи изобщо.


Те обаче ми отнеха време и малко нерви - и ще получат асиметричен отговор. )) Дори ще похарча още един или два 1100 евро, но ще ги накарам да имат много повече загуби. За мен е по-важно от това да ги накарам да изпълнят задълженията си по моя случай.


Можете ли да ми отговорите, защо не искате да бъде публикувано отрицателно мнение за точно това казино??

Автоматичен превод:
SMaster
преди 1 месец

Ако мога да се намеся, бих искал да отбележа, че и двамата казвате едни и същи неща, когато става дума за преглед.

Бихте ли се съгласили?

Роми: Какво ще кажете, вместо да пишете за всичко това в потребителския преглед, вие го пишете в жалбата си.

Вие: Да, говорих за моето нарушение, нали. Но аз говорих как трябва да бъде "наказано" според точните правила и условия на казиното. Така че не се правете на съдник, ако не сте разгледали правилно случая .

Така че основно казано, потребителският преглед не е за това как смятате, че казиното трябва да бъде третирано за грешките си. Потребителските рецензии, както Роми вече посочи, позволяват на играчите да споделят опита си - не предположения. Освен това, това, което наричате „случай", всъщност е оплакването, а не гореспоменатия потребителски преглед.

Така, за да " разгледате случая правилно"изпратете такъв само тук 👈.

За да бъде вашият преглед одобрен, придържайте се към описание на събитията, случили се в казиното. Вместо да се съсредоточавате върху богатия си опит в казиното и да предполагате колко вероятно е трети страни да разгледат оплакването ви. Нищо от това всъщност не е аспект на потребителски преглед.

Това ни пречи да го одобрим.

Вярвам, че сме готови да се разберем, нали?


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Благодаря ти за съвета, Роми

Настоявам рецензията ми да бъде публикувана.

По мое твърдо мнение, това казино заслужава не само отрицателна оценка, но и сериозно понижаване на индекса за безопасност, който е изключително надценен. Аз съм недоволен клиент (разумен) и искам моят опит да бъде споделен тук с други. Не е ли това една от основните мисии на casino.guru ? във всеки случай, при определени обстоятелства, рецензията може да бъде променена, ако казиното приеме, че действията им са непохватни и не съответстват нито на техните собствени T&C, нито на практиките на цивилизована игрална общност.

Що се отнася до подаването на жалба, честно казано, не вярвам, че ще има справедлива присъда по този случай тук.

Имам поне две причини да го кажа:

1. Ясно виждам известно лобиране за това казино. Предполагам, защото е в списъка на партньора ви.

2. Когато е извършено нарушение от страна на играч, по правило тези случаи се решават в полза на казиното, без да се навлиза в подробности какви точно санкции (наказания) и действия е трябвало да бъдат предприети от казиното въз основа на T&C на същото казино .

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Честно казано, малко съм объркан от непоследователните ви изказвания.

Защо изобщо дойдохте тук, ако смятате, че лобираме за казина? Много грешите тук, въпреки че сте готови да използвате думи като "Не е ли това една от основните мисии на casino.guru". Съжалявам да видя, че не сте много запознати с нашата мисия. Позволете ми да ви помогна с това, защото ние правим точно това.

На първо място: Информиране вместо обещание - как бихте информирали играчите за онлайн казина, без да изброявате имената на казината и свързаните с тях подробности?

Така създадохме списъка.

Второ - горещо ви съветвам да прочетете вашия Кодекс за честни хазартни игри - и двете версии, за да можем да продължим да обсъждаме истинските точки, вместо вашите дезинформирани мнения, които сте събрали за Casino Guru.

Сега към нарушения лимит за максимален залог (той е споменат във вашия кодекс):

„Правилото за максимален залог всъщност е индустриален стандарт, точно както фактът, че едно казино има правото да конфискува печалбите на играча от бонус игра, след като наруши това правило. Ние предпочитаме да не противоречим на индустриалните стандарти, като наказваме казината, които използват правилото за максимален залог срещу играчи от време на време.

От друга страна, смятаме, че това правило трябва да се прилага на софтуерно ниво, т.е. че софтуерът или уебсайтът на казиното не трябва да позволява на играчите да правят по-високи залози от лимита. Това е едно от нашите изисквания за „честни и безопасни казина".

Ако прилагането на софтуера не е възможно, всеки случай трябва да се преценява отделно, така че да бъдат наказвани само играчи, които са нарушили правилото съзнателно и систематично, за да получат предимство.

Освен това максималните размери на залога трябва да бъдат ясно показани, в идеалния случай в лобито на казиното или директно в игрите (ако е възможно) или на видна част от страницата или рекламата, информираща ги за бонуса, а не просто „скрити" в правилата за бонус игра. Обичайна практика е да се посочи само максималния залог в Условията и условията за бонуси, но ние оценяваме, когато казината ги правят по-видими и по-лесни за следване."


Както можете да видите, ние сме готови да оценим вашата жалба, след като бъде изпратена. Защитата на казината изобщо не е наш интерес.

Ако обаче все още смятате, че подаването на жалба е загубена кауза, защото нашите специалисти не са в състояние да разберат, ние ще уважим избора ви, но по-нататъшният дебат най-вероятно няма да има никакъв смисъл.

Да оставим всичко това настрана и да действаме като разумни, отворени хора, моля? Ние се стремим да ви помогнем.



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Скъпа Радка

" не сте разгледали правилно случая " - английският е само един от езиците, които знам и не е перфектен: "случай" имах предвид "ситуация" в този.. случай.)


" непоследователни твърдения "?

Няма нищо непоследователно в моите "изявления", всичките ми изказвания бяха ясни и разумни.


" Първо: Информиране вместо обещание - как бихте информирали играчите за онлайн казина, без да изброявате имената на казината и свързаните с тях подробности? "

Хм.. за какво говориш? казах ли нещо за листинг? разбира се, без изброяване не е възможно да се постигнат целите на casino.guru. Оценявам подробния списък на казината в casino.guru. Съмненията ми са за някои несправедливи високи индекси на безопасност и за блокиране на някои отзиви за някои казина.


Като цяло моето мнение за casino.guru. Не искам да ме хващаш погрешно. Все още харесвам този уебсайт и бих посъветвал приятелите си. Иначе не бих публикувал ревюта тук. Нещо повече, мисля, че това е ресурс N1 в темата за хазарта в цялата мрежа и моят фаворит в темата. Но в същото време вече съм голямо момче) и осъзнавам - нищо не е идеално в света. „Лобиране" може би е малко пресилено казано. Май, греша, но имам впечатлението, че сте малко "лоялни" към тези казина, които могат да поръчват реклама тук. И както казах: първо, вашето желание е да отхвърлите отрицателните отзиви, както го виждаме ясно... второ, ясно виждам, че lemon.casino не заслужава дори среден индекс на безопасност. Но във вашия уебсайт е „Много високо"? наистина ли сигурен ли си


" От друга страна, смятаме, че това правило трябва да се прилага на софтуерно ниво, т.е. "

Да съгласен съм! В повечето казина (дори много по-малки) е наложено на ниво софтуер + в някои други можете да видите бележката за максимален залог, написана с големи букви всеки път, когато влезете в игра, ако имате бонус. И така, какви критерии проверявате, ако сте дали на този лимон „Много високо"? Без двойни стандарти?


" За да бъде вашият преглед одобрен, придържайте се към описание на събитията, които са се случили в казиното. Вместо да се фокусирате върху обширния си опит в казиното и да предполагате колко е вероятно трети страни да разгледат оплакването ви. Нищо от това всъщност не е аспект на потребителска рецензия"

ти сериозно ли?? Писах за точната ситуация. Точната ситуация, когато казиното (казино с несправедливо строги правила за бонуси и тъп софтуер) конфискува печалбите ми, пренебрегвайки собствените си T&C ! Има ли нещо по-важно, което може да бъде полезно за потенциални клиенти? Има ли нещо по-лошо, за да оцените този лимон до нула?

Да, желая тази отрицателна рецензия да понижи рейтинга си, дори ако съм подал жалба (няма значение какъв ще бъде резултатът).

Интересната част е: за други казина можете да одобрявате глупави отрицателни отзиви с аргументи за нисък RPT (със сигурност знаете, това са глупости) или някой друг просто не харесва името на казиното, дори рецензентът признава, че не е играл там например, но някои други казина са недосегаеми - отрицателният преглед не е одобрен, дори да е разумен. Толкова е очевидно.


Радика, защо пак се опитваш да предотвратиш публикуването на това??? Разбира се ) този факт не доказва съмненията ми относно вашата „лоялност" към някои казина, това е моето богато въображение


" специалистите не са в състояние да разберат "

Нямах предвид това. Ще обясня: в повечето случаи, когато специалисти по арбитраж на трета страна (не само тук, в askgamblers, например) срещнат думата „нарушение" и това е доказано, те не си правят труда да го прегледат допълнително.. Имам прочетете някои случаи в различни ресурси, включително тук. Не става въпрос за компетентност, а най-вече за стереотипи: "о, този човек наруши условията и все още иска да има кеш аут, не човече! Аз съм строг орбита! Ще отхвърля жалбата му и ще препоръчам на този човек да бъде по-внимателен към правилата". ))


добре По природа съм хазартен човек. Тук ще подам жалба. Става интересно до какъв резултат ще стигнем.

НО имам една молба: моля, не оставяйте прегледа ми в чакащ статус „до разрешаване на случая". Просто публикувайте рецензията ми. Това е МОЕТО РАЗУМНО мнение, МОЯТ опит, който ще бъде полезен за много потребители.


Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
SMaster
преди 1 месец

здравей

Благодаря ви, че поддържате връзка.

Позволете ми да добавя няколко точки, които смятам, че трябва да бъдат споменати, за да последвам вашия отговор.

Много играчи идват тук със съвети колко високи или ниски трябва да бъдат специфичните индекси на безопасност и мога да ви уверя, че ценим добрите предложения за подобрения. Честно казано, също така е много обичайно за тези играчи, че не са много запознати с това как се изчислява индексът на безопасност. Ето защо считам, че това е основателна точка, изискваща обяснение.

„Съмненията ми са относно някои нечестни високи индекси на безопасност и относно блокирането на някои отзиви за някои казина."

Както можете да видите в раздела, наречен „Обяснение на индекса на безопасност":

file

Жалбите са един от най-важните източници за изчисляване. Сега разбирам, че може да видите усилията ни да предложим безплатна жалба при всеки подходящ повод като начин за подкрепа на казиното, но истината е точно обратният резултат. Винаги се грижим за подаване на повече жалби, не само за да помогнем на играчите, но и за да проучим как казиното подхожда към притесненията на играчите или дали условията се тълкуват справедливо - оттук идва Кодексът за справедлив хазарт. Бих искал също така да спомена, че много казина вече ни мразят, защото сме толкова строги, когато става дума за справедливост. Точно както вие мислите, че предпочитаме казината, казината смятат, че предпочитаме твърде много играчите.

Отзивите на потребителите са чудесен източник на добра информация за другите, въпреки че не са част от Индекса за безопасност. Нашата цел е да одобрим възможно най-много потребителски отзиви, но все пак всеки отзив просто трябва да предостави удобна, безпристрастна информация, за да бъде одобрен.

От моя личен опит мога да кажа открито, че понякога ни е изключително трудно да решим дали прегледът отговаря на нашите указания. Натискът винаги да вземаш справедливо, или ако предпочиташ, добро решение е голям. Опитваме се да се придържаме към няколко основни ценности, за да постигаме справедливи решения. Бих искал да знаете, че нямам причина да не вярвам на вашата нобелова кауза да попречите на другите да имат същото преживяване, което сте имали. Може също да искате да знаете, че количеството много положителни отзиви, които ежедневно отхвърляме, е доста високо. Излишно е да казвам, че усилията ни са насочени към запазване на потребителската оценка безпристрастна, независимо дали говорим за положителни или отрицателни отзиви.

Умели играчи като вас са важна част от нашата общност и ситуацията, през която сте преминали, изглежда е много сложна. Хрумна ми идеята да обсъдя вашия преглед чрез електронно обаждане с останалата част от екипа на общността, за да гарантирам възможно най-добрия резултат.

В светлината на това предлагам да се свържем с вас скоро след разговора, който е насрочен за днес следобед.

Ако мога, все още смятам, че подаването на жалбата е добро решение.

Ще се видим по-късно.

Автоматичен превод:
SMaster
преди 1 месец

Върнах се с обещаното развитие и се надявам да останете доволни.

Нека започнем с факта, че вашият втори преглед, изпратен в Lemon Casino, беше одобрен. Всички ние взехме предвид вашия опит от гледна точка на потребителя, който може не винаги да съответства на крайния резултат.

Може би ще ви е интересно да разберете коя част от вашия опит е изиграла най-важната роля:

Съгласихме се, че максимален залог от две може лесно да доведе до объркване, тъй като индустриалният стандарт обикновено е пет.

Правилото за максимален залог не се прилага - определено лошо изживяване

Тъй като сте заявили, че сте казали на казиното за грешката си по честен начин, очакваме по-сговорчиви действия от страна на казиното.

Правилото, което споменахте, гласи, че по-високите залози няма да бъдат включени в залагането, докато бонусът е активен, въпреки че вероятно е лошо написано.

Нарушаването на правилото за максимален залог няма нищо общо с „нередовна игра", няма смисъл и в резултат само декларира лошо потребителско изживяване

Въпреки че се съгласихме, казиното е свободно да определя свободно максималния залог и играчите трябва винаги да четат условията, като се имат предвид всички гореспоменати точки, ние разбираме, че това трябва да е било доста лошо преживяване за вас и сме съгласни с вас, че трябва да бъде споделено.

Друга интригуваща подробност, която открих е, че въпреки че не мога да кажа със сигурност, правилото Точка 10. беше променено в отговор на това обстоятелство, в момента то гласи следното:

"10. Максималният залог (също във вътрешните игри на основните игри като Gamble и/или мини-игри) не може да бъде по-висок от €2 (или еквивалент в други валути), докато не бъде направен пълен оборот. По-високи от допустимите проценти (преди пълен оборот), няма да бъдат взети предвид в случаите на нередовна игра, при която играчите умишлено използват експлоататорски тактики, за да получат нечестно предимство срещу предимството на къщата, Lemon Casino си запазва правото да анулира заявени тегления, да конфискува печалби, да анулира бонус средства, и/или прекрати акаунта на играча."

Според мен това е много странно. Все още искам да вярвам, че подаването на жалбата може да ви помогне да анулирате сумата, въпреки че ясно казахте, че това не е ваш интерес.

Ще спра да те безпокоя за това. 🙂

Автоматичен превод:
1...3 4 56
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини