Опитайте се да проверите имейла си за някакво обяснение от казиното; каква може да е причината? И ни уведомете, ако имате такива.
Try to check your email for any explanation from the casino; what could the reason be? And let us know if you have any.
Опитайте се да се свържете с тях и те трябва да ви дадат някои отговори. В противен случай нашият екип за оплаквания със сигурност ще се опита да се включи и да ви помогне. Те обаче трябва да изчакат 14-дневния срок, както вероятно вече знаете. Дръжте ни информирани за всякакви промени, моля.
Try to get in touch with them and they should give you some answers. Otherwise, our complaint team will surely try to get involved and help you out. They need to wait for the 14-day timeframe, though, as you probably already know. Keep us informed about any changes, please.
Когато правех акаунта си (по погрешка) поставих фамилията си като псевдоним (защото беше написано псевдоним, което за мен означава псевдоним)
Сега се опитвам да изтегля 3000$ и казиното, в което играя, ми казва, че името ми е грешно в сравнение с изпратения ми идентификатор и това е нарушение на техните правила
Казах им, че това е грешка и мога да им изпратя всички документи, които искат, за да докажат самоличността ми и това беше грешка и сега ги чакам
мислите ли, че трябва да съм добре или не?
When I was making my account I’ve (by mistake) put my last name as my nickname (because it was written nick which to me means nickname)
Now, I’m trying to withdraw 3000$ and the casino I’m playing on tell me that my name is wrong compared to my id sent and this is a break of they’re rules
I’ve said to them that this was a mistake and I can send them every documents they want to prove my identity and this was a mistake and now I’m waiting for them
do you guys think I should be fine or not?
И какво си написал като фамилия обаче? Свързахте ли се с поддръжката веднага щом разбрахте за тази грешка? Много е важно да го направите и да се опитате да поправите този вид грешка веднага.
Моля, уведомете ни как казиното подхожда към този проблем и дали ще имате нужда от помощ от нашия екип за оплаквания.
Ще чакаме вашия отговор тук.
And what did you write as your last name, though? Did you contact the support as soon as you found out about this mistake? It is very important to do so and try to fix this kind of mistake straight away.
Please let us know how the casino approaches this issue and if you will need some help from our complaint team.
We'll wait for your reply here.
Изпратиха ми имейл, за да кажат, че всичко е наред, но трябваше да продължа моя KYC с искане за снимка на мен с личната ми карта и хартия с името на казиното със снимка на кредитната ми карта, както и документ за потвърждение на транзакцията на кредитната ми карта, но операцията по кредитната ми карта е като 115$, когато получих 100$ в казиното, така че се чудя дали това няма да усложни процеса, а освен това моята банка просто прави извлечение на всеки 28 от месеца, така че мога да ги изпращам само снимка на транзакцията (с всички подробности), когато искаха официален документ
все още чакам отговор след изпращане на цялата документация, но се чудя дали това потвърждение на плащането ще ми създаде проблеми
They’ve sent me an email to say it was okay but I needed to continue my KYC asking for a picture of me with my id and a paper with the casino name with picture of my credit card and also a confirmation paper of the transaction on my credit card but the operation on my credit card is like 115$ when I got 100$ on the casino so I wonder if this is gonna complicate the process and also my bank just do statement every 28 of the month so I can only sent them a picture of the transaction (with all details) when they were asking for an official document
still waiting for they’re answer after sending all documentation but I wonder if this payment confirmation is gonna give me trouble
Това всъщност е стандартен процес на проверка. Трябва да предоставите всички необходими документи в правилния формат и с добро качество, за да преминете процеса и да можете да получите тегленето.
Така че, моля, изпратете им всички документи, когато е възможно, и ни дръжте в течение за целия процес.
This is actually a standard verification process. You need to provide all the documents needed in the right format and of good quality in order to pass the process and be able to get the withdrawal.
So, please send them all the documents whenever possible and keep us informed about the whole process.
Роми, моля, не отхвърляйте моята отрицателна рецензия този път. Причината, поради която споменахте да отхвърлите предишния ми преглед, ме кара да мисля, че не сте го чели.
Тези момчета трябва да са на последните места. Аз съм обективен.
Надяваме се, че casino.guru не ги лобира по някаква причина.
Наистина се чудех защо това казино има "много висок" индекс на безопасност и рейтинг... предполагам, че casino.guru е достатъчно независим, за да не повишава изкуствено рейтинга си.
Дори оценката от 3 звезди в trustpilot е „изкуствена".
Току-що разбрах методите им)
СИГУРЕН съм, че в casino.guru също имат субективно надценен „индекс на безопасност".
Romi please don't reject my negative review this time. Reason you mentioned rejecting my previous review makes me think that you didn't read it.
This guys should be in the last places. I am objective.
Hope casino.guru doesn't lobbying them for any reason.
I really wondered why this casino has "very high" safety index and rating... guess casino.guru is independent enough not to artificially raise it's rating.
Even 3 star rating in trustpilot is "artificial".
I just found out their methods )
I am SURE that in casino.guru they do have subjectively overrated "safety index" also.
Току-що прочетох вашето мнение за това казино и се надявам да мога да ви обясня защо е отхвърлено.
Истинското ценно нещо, което научихме от него е, че сте имали проблеми с бонуса поради факта, че сте превишили максималния залог. Винаги е важно да прочетете условията на бонуса, за да избегнете бъдещи проблеми.
Предполага се, че отзивите на потребителите са относно опита на играчите от казиното, добър или лош, свързан със ситуацията, която са имали, но казиното не заслужава да бъде наказано с нисък рейтинг само защото сте нарушили условията.
Надявам се, че можете да разберете моята гледна точка. Можете да пишете за него тук, във форума, така че другите да могат да прочетат за него и да направят собствено мнение за това казино.
Също така, моля, прочетете нашата статия за това как преглеждаме онлайн казината , за да може да ви помогне да разберете по-добре оценките (индексите за безопасност) на казината, включени в нашия уебсайт.
I just read your review for this casino and hopefully can explain to you why it was rejected.
The actual valuable thing we have learned from it was that you had problems with the bonus due to the fact that you have exceeded the maximum bet. It is always important to read the bonus terms so you can avoid future issues.
The user reviews are supposed to be about players experience from the casino, good or bad, relevant to the situation they had, but the casino doesn't deserve to be punished with low rating just because you violated the terms.
I hope that you can understand my point. You can write about it here, on the forum, so others can read about it and make their own opinion about this casino.
Also, please read our article about How do we review online casinos, so it can help you to better understand the ratings (safety indexes) of the casinos included on our website.
Скъпа Роми
Ясно разбирам мисълта ви.
Повярвайте ми, едва ли ще намерите повече от 3-4 комарджии в целия форум с повече опит. Не съм броил... но ще са над 50-60 казина и хиляди часове игра.
Прегледът ми не беше за правилата им за бонуси и колко лоши са те. Да, говорих за нарушението си, нали. Но аз говорих как трябва да бъде "наказано" според точните правила и условия на казиното. Така че не се правете на съдия, ако не сте разгледали правилно случая. Рецензията ми беше за точно това казино, НАРУШАВАЩО техните собствени условия.
Правила и условия - lemon.casino:
Точка 18. 10. : " 10. Максималният залог (също във вътрешни игри на основни игри като Gamble и/или мини-игри) не може да бъде по-висок от 2 € (или еквивалент в други валути), докато не бъде направен пълен оборот. По-високи от допустимите ставки (преди пълния оборот) няма да се вземат предвид .
Това означава, че те трябва да намалят баланса в моята сметка със съответната сума - общи залози и печалби от залози над 2 EU, но не и да го конфискуват напълно.
След това идва следното: " В случаи на нередовна игра, при която играчите умишлено използват експлоататорски тактики, за да получат нечестно предимство срещу предимството на къщата, Lemon Casino си запазва правото да анулира заявени тегления, да конфискува печалби, да анулира бонус средства и/или да прекрати плащането на играча " . Така че не може да се класифицира като „Нередовен геймплей". И ако играч има само залагане за нарушение над 2EU, това означава, че само първата част от точка 10 е приложима. Но те просто не си направиха труда да изчислят залозите и печалбите, които да намалят от баланса ми, и вместо това премахват целия ми баланс.
Не ми пука особено за тези 1100 EU, депозирам и тегля няколко такива за месец. Просто не понасям несправедливостта. „Правилата и условията" на всяко казино са част от публичната оферта – това е договорът, споразумението , сключено между играча и казиното. И казиното трябва да ги спазва стриктно.
Случва ми се да се натъквам на законодателство в областта на финансовото и гражданското право в моята работа, аз (ние) съм спечелил доста сериозни дела в съда, които са несравними по сложност и суми с евтини игри и ясно разбирам, че тук се разглеждат дела изключително повърхностно, понякога субективно.
Връщайки се към точка 18.10... и общо T&C.
„Ние считаме T&C на казиното за справедливи"... наистина??)
Моля, проверете отново T&C на lemon.casino.
Играл съм в dosesns казина, където правилата и условията са много „по-добри", но тук в casino.guru те са оценени като „несправедливи". Въз основа на това едва ли мога да повярвам на вашата безпристрастност.
Може би английският ми не е достатъчно добър, но се надявам, че съм го написал достатъчно ясно.
Dear Romi
I clearly understand your point.
Believe me, you will hardly find more than 3-4 gamblers in whole forum with more experience. I didn't count... but it will be over 50-60 casinos and thousands hours of gameplay.
My review was not about their bonus rules and how bad are they. Yes, I spoke about my violation, right. But I spoke how it should be "punished" according to exact casino's T&Cs. So don't pretend to be judge please if you didn't examined the case properly. My review was about this exact casino VIOLATING their own terms.
Terms and Conditions - lemon.casino:
Point 18. 10. : "10. The maximum stake (also in internal Games of main Games such as Gamble and/ or mini-Games) can not be higher than € 2 (or equivalent in other currencies) until full turnover is made. Higher than admissible rates (before full turnover), will not be taken into account."
That means they should reduce the balance in my account by corresponding amount- total bets and wins from bets over 2 EU, but not confiscate it totally.
Then comes following: "In cases of irregular gameplay, where players deliberately employ exploitative tactics to gain an unfair advantage against the house edge, Lemon Casino reserves the right to void requested withdrawals, confiscate winnings, cancel bonus funds, and/or terminate the player's". So it could not be classified as "Irregular gameplay". And if a player have only violation staking over 2EU this means that only the first part of point 10 is applicable. But they just didn't bother to calculate bets and winnings to reduce from my balance and they remove all my balance instead.
I don't really care about that pour 1100 EU, I deposit and withdraw several like that in a month. I just can't stand injustice. "Terms and Conditions" of any casino is a part of public offer - it is the contract the agreement concluded between player and casino. And casino must follow them strictly.
I offen come across legislation in the area of financial and civil laws in my line of work, I (we) have won quite serious cases in court that are incomparable in complexity and amounts with cheap games, and I clearly understand that cases are considered here extremely superficially, sometimes subjectively.
Returning to point 18.10... and T&Cs in total.
"We consider the casino's T&Cs to be fair"... really??)
Please re-check T&Cs of lemon.casino.
I have played in dosesns casinos, where the terms and conditions are much "better", but here in casino.guru they are rated as "not fair". Based on this, I hardly can believe your impartiality.
Maybe my English is not good enough but I hope I wrote it clearly enough.
Със сигурност сте написали всичко достатъчно ясно тук и разбирам гледната ви точка.
Все пак имам предложение за теб. Какво ще кажете, вместо да пишете за всичко това в потребителския преглед, да го напишете в жалбата си?🤔
Знаете ли, че е безплатно да подадете жалба тук с нашия екип? Те биха могли да ви помогнат с проблема ви в това казино.
Знам, че нашите специалисти биха могли да разгледат по-добре тази ситуация и може би да намерят някакво решение на проблема ви.
Ако сте готови и искате да му дадете шанс, просто последвайте тази връзка , за да подадете жалба, и със сигурност ще ви стискам палци нашият екип за жалби да може да ви помогне.🤞
Моля, уведомете ме как сте решили. Ще чакам вашия отговор.
You surely wrote everything clear enough here, and I get your point as well.
I have an offer for you, though. What about instead of writing about all this in the user review, you write it in your complaint?🤔
Did you know that it is free of charge to file a complaint here with our team? They could help you out with your issue at this casino.
I know that our specialists could take a better look at this situation and maybe get some solution to your issue.
If you are up to it and would like to give it a chance, just follow this link to file a complaint, and I will surely keep my fingers crossed for you that our complaint team will be able to help.🤞
Please let me know how you decide. I will wait for your reply.
Благодаря ти за съвета, Роми
Настоявам рецензията ми да бъде публикувана.
По мое твърдо мнение, това казино заслужава не само отрицателна оценка, но и сериозно понижаване на индекса за безопасност, който е изключително надценен. Аз съм недоволен клиент (разумен) и искам моят опит да бъде споделен тук с други. Не е ли това една от основните мисии на casino.guru ? във всеки случай, при определени обстоятелства, рецензията може да бъде променена, ако казиното приеме, че действията им са непохватни и не съответстват нито на техните собствени T&C, нито на практиките на цивилизована игрална общност.
Що се отнася до подаването на жалба, честно казано, не вярвам, че ще има справедлива присъда по този случай тук.
Имам поне две причини да го кажа:
1. Ясно виждам известно лобиране за това казино. Предполагам, защото е в списъка на партньора ви.
2. Когато е извършено нарушение от страна на играч, по правило тези случаи се решават в полза на казиното, без да се навлиза в подробности какви точно санкции (наказания) и действия е трябвало да бъдат предприети от казиното въз основа на T&C на същото казино .
Thank you for your advice, Romi
I insist my review to be published.
In my firm opinion, this casino deserves not only negative review but also serious downgrade in safety index wich is extremely overrated. I am a dissatisfied client (reasonable) and want my experience to be shared here to others. Isn't it one of the basic missions of casino.guru? in any case, under certain circumstances, the review may be changed, if the casino accepts that their actions are clumsy and do not correspond to either their own T&Cs or the practices of a civilized gaming community.
As for claiming a complaint, to say the truth I don't believe that there will be a fair verdict regarding this case here.
I have at least two reasons to say that:
1. I clearly see some lobbying to this casino. I guess, because it's in your partner's list.
2. When a violation from a player took place, as a rule these cases are resolved in favor of the casino without going into detail what exact sanctions (penalties) and actions should have been taken by the casino based on the T&Cs of the same casino.
Помогнахте на твърде много комарджии - това е вярно. Но само в очевидни случаи, когато всичко е просто. И едва ли ще разрешите казус, ако не е толкова очевидно, че казиното не е правилно, особено ако това казино е в списъка на вашия партньор.
Може да подам жалба по-късно, не съм сигурен, просто за да пробвам как ще работи тук. ) Или мога да се оплача директно на Curaçao Gaming Control Board, дори и да е „слаб" регулатор. Според мен казино, което манипулира собствените си T&Cs и се възползва от възможността да избягва плащането на клиенти, не трябва да работи изобщо.
Те обаче ми отнеха време и малко нерви - и ще получат асиметричен отговор. )) Дори ще похарча още един или два 1100 евро, но ще ги накарам да имат много повече загуби. За мен е по-важно от това да ги накарам да изпълнят задълженията си по моя случай.
Можете ли да ми отговорите, защо не искате да бъде публикувано отрицателно мнение за точно това казино??
You helped too many gamblers- that's true. But only in obvious cases where everything was simple. And you will hardly resolve a case if there not that obvious that casino is not right especially if this casino in your partner's list.
I may claim a complaint later, not sure, just to test how will it work here. ) Or I may complain directly to Curaçao Gaming Control Board, even if it is a "weak" regulator. In my opinion, a casino that manipulates its own T&Cs and takes advantage of the opportunity to avoid paying customers should not operate at all.
However, they took my time and some nerves- and they will get an asymmetric response. )) I will even spend another one or two 1100 EU but will make them have much much more losses. It's more important for me than making them fulfill their obligations concerning my case.
Can you please answer me, why don't you want a negative review to be posted for this exact casino??
Ако мога да се намеся, бих искал да отбележа, че и двамата казвате едни и същи неща, когато става дума за преглед.
Бихте ли се съгласили?
Роми: Какво ще кажете, вместо да пишете за всичко това в потребителския преглед, вие го пишете в жалбата си.
Вие: Да, говорих за моето нарушение, нали. Но аз говорих как трябва да бъде "наказано" според точните правила и условия на казиното. Така че не се правете на съдник, ако не сте разгледали правилно случая .
Така че основно казано, потребителският преглед не е за това как смятате, че казиното трябва да бъде третирано за грешките си. Потребителските рецензии, както Роми вече посочи, позволяват на играчите да споделят опита си - не предположения. Освен това, това, което наричате „случай", всъщност е оплакването, а не гореспоменатия потребителски преглед.
Така, за да " разгледате случая правилно"изпратете такъв само тук 👈.
За да бъде вашият преглед одобрен, придържайте се към описание на събитията, случили се в казиното. Вместо да се съсредоточавате върху богатия си опит в казиното и да предполагате колко вероятно е трети страни да разгледат оплакването ви. Нищо от това всъщност не е аспект на потребителски преглед.
Това ни пречи да го одобрим.
Вярвам, че сме готови да се разберем, нали?
If I may step in, I would like to point out you both say the same things when it comes to the review.
Would you agree?
Romi: What about instead of writing about all this in the user review, you write it in your complaint.
You: Yes, I spoke about my violation, right. But I spoke how it should be "punished" according to exact casino's T&Cs. So don't pretend to be judge please if you didn't examined the case properly.
So basically put, user review is not about how you feel the casino should be treated for their errors. User reviews, as Romi pointed out already, allow players to share the experiences - not assumptions. Furthermore, what you call a "case" is actually the complaint not the aforementioned user review.
Thus, in order to "examined the case properly" submit one just here 👈.
In order to get your review approved, stick with a description of the events that occurred in the casino. Rather than focusing on your extensive casino experiences and assuming how likely are third parties are to address your complaint. None of this is actually an aspect of a user review.
This is what prevents us from approving it.
I believe we are ready to understand each other, are we?
Благодаря ти за съвета, Роми
Настоявам рецензията ми да бъде публикувана.
По мое твърдо мнение, това казино заслужава не само отрицателна оценка, но и сериозно понижаване на индекса за безопасност, който е изключително надценен. Аз съм недоволен клиент (разумен) и искам моят опит да бъде споделен тук с други. Не е ли това една от основните мисии на casino.guru ? във всеки случай, при определени обстоятелства, рецензията може да бъде променена, ако казиното приеме, че действията им са непохватни и не съответстват нито на техните собствени T&C, нито на практиките на цивилизована игрална общност.
Що се отнася до подаването на жалба, честно казано, не вярвам, че ще има справедлива присъда по този случай тук.
Имам поне две причини да го кажа:
1. Ясно виждам известно лобиране за това казино. Предполагам, защото е в списъка на партньора ви.
2. Когато е извършено нарушение от страна на играч, по правило тези случаи се решават в полза на казиното, без да се навлиза в подробности какви точно санкции (наказания) и действия е трябвало да бъдат предприети от казиното въз основа на T&C на същото казино .
Thank you for your advice, Romi
I insist my review to be published.
In my firm opinion, this casino deserves not only negative review but also serious downgrade in safety index wich is extremely overrated. I am a dissatisfied client (reasonable) and want my experience to be shared here to others. Isn't it one of the basic missions of casino.guru? in any case, under certain circumstances, the review may be changed, if the casino accepts that their actions are clumsy and do not correspond to either their own T&Cs or the practices of a civilized gaming community.
As for claiming a complaint, to say the truth I don't believe that there will be a fair verdict regarding this case here.
I have at least two reasons to say that:
1. I clearly see some lobbying to this casino. I guess, because it's in your partner's list.
2. When a violation from a player took place, as a rule these cases are resolved in favor of the casino without going into detail what exact sanctions (penalties) and actions should have been taken by the casino based on the T&Cs of the same casino.
Честно казано, малко съм объркан от непоследователните ви изказвания.
Защо изобщо дойдохте тук, ако смятате, че лобираме за казина? Много грешите тук, въпреки че сте готови да използвате думи като "Не е ли това една от основните мисии на casino.guru". Съжалявам да видя, че не сте много запознати с нашата мисия. Позволете ми да ви помогна с това, защото ние правим точно това.
На първо място: Информиране вместо обещание - как бихте информирали играчите за онлайн казина, без да изброявате имената на казината и свързаните с тях подробности?
Така създадохме списъка.
Второ - горещо ви съветвам да прочетете вашия Кодекс за честни хазартни игри - и двете версии, за да можем да продължим да обсъждаме истинските точки, вместо вашите дезинформирани мнения, които сте събрали за Casino Guru.
Сега към нарушения лимит за максимален залог (той е споменат във вашия кодекс):
„Правилото за максимален залог всъщност е индустриален стандарт, точно както фактът, че едно казино има правото да конфискува печалбите на играча от бонус игра, след като наруши това правило. Ние предпочитаме да не противоречим на индустриалните стандарти, като наказваме казината, които използват правилото за максимален залог срещу играчи от време на време.
От друга страна, смятаме, че това правило трябва да се прилага на софтуерно ниво, т.е. че софтуерът или уебсайтът на казиното не трябва да позволява на играчите да правят по-високи залози от лимита. Това е едно от нашите изисквания за „честни и безопасни казина".
Ако прилагането на софтуера не е възможно, всеки случай трябва да се преценява отделно, така че да бъдат наказвани само играчи, които са нарушили правилото съзнателно и систематично, за да получат предимство.
Освен това максималните размери на залога трябва да бъдат ясно показани, в идеалния случай в лобито на казиното или директно в игрите (ако е възможно) или на видна част от страницата или рекламата, информираща ги за бонуса, а не просто „скрити" в правилата за бонус игра. Обичайна практика е да се посочи само максималния залог в Условията и условията за бонуси, но ние оценяваме, когато казината ги правят по-видими и по-лесни за следване."
Както можете да видите, ние сме готови да оценим вашата жалба, след като бъде изпратена. Защитата на казината изобщо не е наш интерес.
Ако обаче все още смятате, че подаването на жалба е загубена кауза, защото нашите специалисти не са в състояние да разберат, ние ще уважим избора ви, но по-нататъшният дебат най-вероятно няма да има никакъв смисъл.
Да оставим всичко това настрана и да действаме като разумни, отворени хора, моля? Ние се стремим да ви помогнем.
I'm a bit confused by your inconsistent statements, to be honest.
Why did you come here in the first place if you believe that we are lobbing for casinos? You are very mistaken here, despite you're ready to use words as "Isn't it one of the basic missions of casino.guru". I'm sorry to see you are not very familiar with our mission. Let me help you with that, because this is precisly what we do.
First of all: Informing instead of promiting - how would you inform players about online casinos without listing the casinos' names and associated details?
Thus, we created the list.
Secondly - I strongly advise you to read your Fair Gambling Codex - both versions, so we can keep discussing the real points instead of your missinformed opinions you have gathered about Casino Guru.
Now to the breached max bet limit (it is mentioned in your codex):
"The max bet rule is, in fact, an industry standard, just as the fact that a casino has the right to seize the player's winnings from bonus play after breaking this rule. We prefer not to go against industry standards by penalizing casinos that use the maximum bet rule against players from time to time.
On the other hand, we think that this rule should be enforced at the software level, i.e., that the casino's software or website shouldn't let players place higher bets than the limit. This is one of our requirements for 'fair and safe casinos'.
If software enforcement is not possible, each case should be judged separately, so that only players who have broken the rule knowingly and systematically to gain an advantage are punished.
Additionally, the max bet sizes should be clearly displayed, ideally in the casino lobby or directly in the games (if possible) or on a prominent part of the page or advertisement informing them about the bonus, and not just "hidden" in the rules for bonus play. It is a common practice to only list the max bet in Bonus T&Cs, but we appreciate when casinos make them more visible and easier to follow."
As you can see, we are ready to evaluate your complaint once it is submitted. Protecting casinos is not our interest at all.
If you, however, still think submitting a complaint is a lost cause because our specialists are not capable of understanding, we will respect your choice, yet further debate would most likely have no sense at all.
Shall we put all this aside and act like reasonable, open-minded people, please? We aim to help you.
Скъпа Радка
" не сте разгледали правилно случая " - английският е само един от езиците, които знам и не е перфектен: "случай" имах предвид "ситуация" в този.. случай.)
" непоследователни твърдения "?
Няма нищо непоследователно в моите "изявления", всичките ми изказвания бяха ясни и разумни.
" Първо: Информиране вместо обещание - как бихте информирали играчите за онлайн казина, без да изброявате имената на казината и свързаните с тях подробности? "
Хм.. за какво говориш? казах ли нещо за листинг? разбира се, без изброяване не е възможно да се постигнат целите на casino.guru. Оценявам подробния списък на казината в casino.guru. Съмненията ми са за някои несправедливи високи индекси на безопасност и за блокиране на някои отзиви за някои казина.
Като цяло моето мнение за casino.guru. Не искам да ме хващаш погрешно. Все още харесвам този уебсайт и бих посъветвал приятелите си. Иначе не бих публикувал ревюта тук. Нещо повече, мисля, че това е ресурс N1 в темата за хазарта в цялата мрежа и моят фаворит в темата. Но в същото време вече съм голямо момче) и осъзнавам - нищо не е идеално в света. „Лобиране" може би е малко пресилено казано. Май, греша, но имам впечатлението, че сте малко "лоялни" към тези казина, които могат да поръчват реклама тук. И както казах: първо, вашето желание е да отхвърлите отрицателните отзиви, както го виждаме ясно... второ, ясно виждам, че lemon.casino не заслужава дори среден индекс на безопасност. Но във вашия уебсайт е „Много високо"? наистина ли сигурен ли си
" От друга страна, смятаме, че това правило трябва да се прилага на софтуерно ниво, т.е. "
Да съгласен съм! В повечето казина (дори много по-малки) е наложено на ниво софтуер + в някои други можете да видите бележката за максимален залог, написана с големи букви всеки път, когато влезете в игра, ако имате бонус. И така, какви критерии проверявате, ако сте дали на този лимон „Много високо"? Без двойни стандарти?
" За да бъде вашият преглед одобрен, придържайте се към описание на събитията, които са се случили в казиното. Вместо да се фокусирате върху обширния си опит в казиното и да предполагате колко е вероятно трети страни да разгледат оплакването ви. Нищо от това всъщност не е аспект на потребителска рецензия"
ти сериозно ли?? Писах за точната ситуация. Точната ситуация, когато казиното (казино с несправедливо строги правила за бонуси и тъп софтуер) конфискува печалбите ми, пренебрегвайки собствените си T&C ! Има ли нещо по-важно, което може да бъде полезно за потенциални клиенти? Има ли нещо по-лошо, за да оцените този лимон до нула?
Да, желая тази отрицателна рецензия да понижи рейтинга си, дори ако съм подал жалба (няма значение какъв ще бъде резултатът).
Интересната част е: за други казина можете да одобрявате глупави отрицателни отзиви с аргументи за нисък RPT (със сигурност знаете, това са глупости) или някой друг просто не харесва името на казиното, дори рецензентът признава, че не е играл там например, но някои други казина са недосегаеми - отрицателният преглед не е одобрен, дори да е разумен. Толкова е очевидно.
Радика, защо пак се опитваш да предотвратиш публикуването на това??? Разбира се ) този факт не доказва съмненията ми относно вашата „лоялност" към някои казина, това е моето богато въображение
" специалистите не са в състояние да разберат "
Нямах предвид това. Ще обясня: в повечето случаи, когато специалисти по арбитраж на трета страна (не само тук, в askgamblers, например) срещнат думата „нарушение" и това е доказано, те не си правят труда да го прегледат допълнително.. Имам прочетете някои случаи в различни ресурси, включително тук. Не става въпрос за компетентност, а най-вече за стереотипи: "о, този човек наруши условията и все още иска да има кеш аут, не човече! Аз съм строг орбита! Ще отхвърля жалбата му и ще препоръчам на този човек да бъде по-внимателен към правилата". ))
добре По природа съм хазартен човек. Тук ще подам жалба. Става интересно до какъв резултат ще стигнем.
НО имам една молба: моля, не оставяйте прегледа ми в чакащ статус „до разрешаване на случая". Просто публикувайте рецензията ми. Това е МОЕТО РАЗУМНО мнение, МОЯТ опит, който ще бъде полезен за много потребители.
Dear Radka
"you didn't examined the case properly" - English is just one of languages I know and it's not perfect: "case" I meant "situation" in this.. case.)
"inconsistent statements"?
There is nothing inconsistent in my "statements" all my statements were clear and reasonable.
"First of all: Informing instead of promiting - how would you inform players about online casinos without listing the casinos' names and associated details?"
Hmm.. what are your talking about? did I say anything about listing? of course, without listing it is not possible to reach the goals of casino.guru. I appreciate detailed listing of casinos in casino.guru. My doubts are about some unfair high Safety indexes and about blocking some reviews for some casinos..
Overall my opinion about casino.guru. I don't want you catch me wrong. I still like this website and would advise to my friends. Otherwise I would not post reviews here. Even more, I think this is a N1 resource in the theme of gambling in the whole web and my favorite in the theme. But at the same time I am a big boy already) and I realize - nothing is perfect in the world. "Lobbying" maybe is a little exaggerated said. May, I am wrong, but I have an impression that you are a little bit "loyal" to those casinos who may order advertising here. And as I said: first it's your wish of rejecting negative reviews, as we see it clearly... second, I clearly see that lemon.casino doesn't deserve even medium Safety Index. But in your website it's "Very high"? Really? Are you sure?
"On the other hand, we think that this rule should be enforced at the software level, i.e"
Yes, I agree! In the most of casinos (even much smaller) it's enforced to software level + in some others you can see the note about maximum bet written with big letters every time you login a game if you have a bonus. So what criterias you check if you granted this lemon "Very High"? None of double standards?
"In order to get your review approved, stick with a description of the events that occurred in the casino. Rather than focusing on your extensive casino experiences and assuming how likely are third parties are to address your complaint. None of this is actually an aspect of a user review"
Are you serious?? I wrote about exact situation. The exact situation when the casino (a casino with unfairly strict bonus rules and dumb software) confiscated my winnings ignoring it's own T&Cs! Is there anything more important that can be useful for potential clients? Is there anything worse to rate this lemon up to zero?
Yes, I wish that negative review downgrade it's rating even if I have claimed a complaint (it doesn't matter what will be result).
The interesting part is: for other casinos you can approve stupid negative reviews with arguing about low RPT (sure you know, that's nonsense) or someone else just didn't like casino name even reviewer confess he didn't play there for example, but some other casinos are untouchable - negative review doesn't been approved even being reasonable. It's so obvious.
Radika, why do you Again try prevent publishing this??? Sure ) this fact doesn't prove my doubts about your "loyalty" to some casinos, it's my rich imagination
"specialists are not capable of understanding"
I didn't mean that. I'll explain: in most cases when any third party arbitration specialists (not only here, in askgamblers, for example, also) meet the word "violation" and it's proved, they don't bother to review it further.. I have read some cases in different resources including here. It's not about competency, but mostly stereotypes: "oh this guy violated terms and still wants to have cash out, no man! I am a strict orbiter! I will reject his complaint and will recommend this guy to be more attentive to rules".))
Ok. I am a gambling person by nature. I will claim a complaint here. It becomes interesting to what result we will come.
BUT I have a request: please don't leave my review in pending status "until case is solved". Just publish my review. It's MY REASONABLE opinion, MY experience wich will be useful for many users.
здравей
Благодаря ви, че поддържате връзка.
Позволете ми да добавя няколко точки, които смятам, че трябва да бъдат споменати, за да последвам вашия отговор.
Много играчи идват тук със съвети колко високи или ниски трябва да бъдат специфичните индекси на безопасност и мога да ви уверя, че ценим добрите предложения за подобрения. Честно казано, също така е много обичайно за тези играчи, че не са много запознати с това как се изчислява индексът на безопасност. Ето защо считам, че това е основателна точка, изискваща обяснение.
„Съмненията ми са относно някои нечестни високи индекси на безопасност и относно блокирането на някои отзиви за някои казина."
Както можете да видите в раздела, наречен „Обяснение на индекса на безопасност":
Жалбите са един от най-важните източници за изчисляване. Сега разбирам, че може да видите усилията ни да предложим безплатна жалба при всеки подходящ повод като начин за подкрепа на казиното, но истината е точно обратният резултат. Винаги се грижим за подаване на повече жалби, не само за да помогнем на играчите, но и за да проучим как казиното подхожда към притесненията на играчите или дали условията се тълкуват справедливо - оттук идва Кодексът за справедлив хазарт. Бих искал също така да спомена, че много казина вече ни мразят, защото сме толкова строги, когато става дума за справедливост. Точно както вие мислите, че предпочитаме казината, казината смятат, че предпочитаме твърде много играчите.
Отзивите на потребителите са чудесен източник на добра информация за другите, въпреки че не са част от Индекса за безопасност. Нашата цел е да одобрим възможно най-много потребителски отзиви, но все пак всеки отзив просто трябва да предостави удобна, безпристрастна информация, за да бъде одобрен.
От моя личен опит мога да кажа открито, че понякога ни е изключително трудно да решим дали прегледът отговаря на нашите указания. Натискът винаги да вземаш справедливо, или ако предпочиташ, добро решение е голям. Опитваме се да се придържаме към няколко основни ценности, за да постигаме справедливи решения. Бих искал да знаете, че нямам причина да не вярвам на вашата нобелова кауза да попречите на другите да имат същото преживяване, което сте имали. Може също да искате да знаете, че количеството много положителни отзиви, които ежедневно отхвърляме, е доста високо. Излишно е да казвам, че усилията ни са насочени към запазване на потребителската оценка безпристрастна, независимо дали говорим за положителни или отрицателни отзиви.
Умели играчи като вас са важна част от нашата общност и ситуацията, през която сте преминали, изглежда е много сложна. Хрумна ми идеята да обсъдя вашия преглед чрез електронно обаждане с останалата част от екипа на общността, за да гарантирам възможно най-добрия резултат.
В светлината на това предлагам да се свържем с вас скоро след разговора, който е насрочен за днес следобед.
Ако мога, все още смятам, че подаването на жалбата е добро решение.
Ще се видим по-късно.
Hello.
Thank you for staying in touch.
Allow me to add a few points I feel should be mentioned to follow up with your response.
Many players come here with advice on how high or low specific Safety Indexes should be, and I can assure you we appreciate good suggestions for improvements. Frankly, it's also very common for those players that they are not very familiar with how the Safety Index is calculated. Thus, I believe it is a valid point requiring an explanation.
"My doubts are about some unfair high Safety indexes and about blocking some reviews for some casinos.."
As you may see in the tab called "Safety Index explained":
Complaints are one of the most important source for the calculation. Now I understand you may see our efforts to suggest the free of charge complaint of every fitting occasion as a way to support casino, yet the truth is exactly the opposite outcome. We always care for more complaints to be submitted, not just to help players but also to investigate how the casino approaches players' concerns or whether the terms are interpretated fairly - this is where the Fair Gambling Codex came from. I would also like to mention many casinos already hate us for being so strict when it comes to fairness. Just as you think we favor the casinos, the casinos think we favor the players too much.
User reviews are a great source of good information for others, even though they are not part of the Safety Index. Our goal is to approve as many user reviews as possible, but still, each review just needs to provide handy, unbiased information to be approved.
From my personal experiences, I can say openly that sometimes it is extremely difficult for us to decide whether the review meets our guidelines. The pressure to always make a fair, or if you prefer, good, decision is high. We try to stick with a few basic values to achieve fair decisions. I would like you to know I have no reason not to believe your nobel cause to prevent others from having the same experience you had. You may also like to know the amount of very positive reviews we reject daily is quite high. Needless to say, our efforts are focused on keeping the user rating unbiased, whether we are talking about positive or negative reviews.
Skilled players like you are an important part of our community, and the situation you have been through seems to be very complex. I came up with the idea to discuss your review through an e-call with the rest of the Community Team to ensure the best possible outcome.
In light of that, I suggest we get back to you soon after the call which has been schedule for today's afternoon.
If I may, I still think submitting the complaint is a good call.
See you later.
Върнах се с обещаното развитие и се надявам да останете доволни.
Нека започнем с факта, че вашият втори преглед, изпратен в Lemon Casino, беше одобрен. Всички ние взехме предвид вашия опит от гледна точка на потребителя, който може не винаги да съответства на крайния резултат.
Може би ще ви е интересно да разберете коя част от вашия опит е изиграла най-важната роля:
Съгласихме се, че максимален залог от две може лесно да доведе до объркване, тъй като индустриалният стандарт обикновено е пет.
Правилото за максимален залог не се прилага - определено лошо изживяване
Тъй като сте заявили, че сте казали на казиното за грешката си по честен начин, очакваме по-сговорчиви действия от страна на казиното.
Правилото, което споменахте, гласи, че по-високите залози няма да бъдат включени в залагането, докато бонусът е активен, въпреки че вероятно е лошо написано.
Нарушаването на правилото за максимален залог няма нищо общо с „нередовна игра", няма смисъл и в резултат само декларира лошо потребителско изживяване
Въпреки че се съгласихме, казиното е свободно да определя свободно максималния залог и играчите трябва винаги да четат условията, като се имат предвид всички гореспоменати точки, ние разбираме, че това трябва да е било доста лошо преживяване за вас и сме съгласни с вас, че трябва да бъде споделено.
Друга интригуваща подробност, която открих е, че въпреки че не мога да кажа със сигурност, правилото Точка 10. беше променено в отговор на това обстоятелство, в момента то гласи следното:
"10. Максималният залог (също във вътрешните игри на основните игри като Gamble и/или мини-игри) не може да бъде по-висок от €2 (или еквивалент в други валути), докато не бъде направен пълен оборот. По-високи от допустимите проценти (преди пълен оборот), няма да бъдат взети предвид в случаите на нередовна игра, при която играчите умишлено използват експлоататорски тактики, за да получат нечестно предимство срещу предимството на къщата, Lemon Casino си запазва правото да анулира заявени тегления, да конфискува печалби, да анулира бонус средства, и/или прекрати акаунта на играча."
Според мен това е много странно. Все още искам да вярвам, че подаването на жалбата може да ви помогне да анулирате сумата, въпреки че ясно казахте, че това не е ваш интерес.
Ще спра да те безпокоя за това. 🙂
I'm back with the promised development and I hope you will be pleased.
Let's begin with the fact that your second review submitted on Lemon Casino was approved. We all took into account your experience from the standpoint of the user, which may not always align with the final result.
Perhaps you would be interested to know what part of your experience played the most vital part:
We agreed that a maximum bet of two can easily lead to confusion because the industry standard is typically five.
The max bet rule is not enforced - definitely a bad experience
Since you claimed to have told the casino about your error in an honest manner, we would anticipate a more accommodating action from the casino.
The rule you mentioned does state that higher bets will not be included in the wagering while the bonus is active, even though it is probably poorly written.
Violating the max bet rule has nothing to do with "irregular gameplay", it makes little sense and as a result, it only declares poor user experience
Even though we agreed, the casino is free to set the maximum bet freely, and players should always read the terms, considering all the aforementioned points, we understand it must have been quite bad experience for you and agreed with you it should be shared.
Another intriguing detail I have discovered is that, although I can not say for sure, the rule Point 10. was changed in response to this circumstance, it currently reads as follows:
"10. The maximum stake (also in internal Games of main Games such as Gamble and/ or mini-Games) can not be higher than € 2 (or equivalent in other currencies) until full turnover is made. Higher than admissible rates (before full turnover), will not be taken into account. In cases of irregular gameplay, where players deliberately employ exploitative tactics to gain an unfair advantage against the house edge, Lemon Casino reserves the right to void requested withdrawals, confiscate winnings, cancel bonus funds, and/or terminate the player's account."
It is, in my opinion, a very peculiar one. I still like to believe submitting the complaint may help you get the amount voided, even though you clearly said it was not your interest.
I will stop bothering you about it. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.