преди 3 дни
И на мен ми се случи нещо подобно.
Something similar happened to me too.
Si tambien me paso ami algo parecido asi
0
И на мен ми се случи нещо подобно.
Something similar happened to me too.
Si tambien me paso ami algo parecido asi
Днес ми е деветият ден и все още не съм получил нищо, а чата на живо винаги ми дава едни и същи отговори. Става малко уморително, честно казано...
Today is my ninth day and I still haven't received anything, and the live chat always gives me the same answers. It's getting a little tiring, to be honest...
Yo hoy ya es mi noveno dia y sigo sin recibir nada y el chat en vivo siempre me da las mismas respuestas ya cansa un poquito la verdad...
Здравейте, предполагам, че е много неприятно. Въз основа на това, което знаем от оплаквания или прегледи на играчи, това казино изплаща в крайна сметка; обаче е толкова бавен. Опитайте се да се задържите, моля.
Hello, I imagine it is very unpleasant. Based on what we know from player complaints or reviews, this casino pays out eventually; however, it is just so slow. Try to hold on, please.
Здравейте 🙋♀️Имам абсолютно същия проблем... Не мога да затворя акаунта си, те продължават да го отварят отново 🙈, имам същия проблем с всичките им дъщерни казина. Опитайте се да го игнорирате, останете силни и не залагайте ✌🏻
Hi 🙋♀️I have the exact same problem... I can't close my account, they keep reopening it 🙈, I have the same problem with all their sister casinos. Try to ignore it, stay strong, and don't gamble ✌🏻
hi 🙋♀️hab genau das gleiche Problem… unmöglich das Konto zu schließen, sie öffnen es immer wieder 🙈, das gleiche hab ich mit den ganzen Schwestern Casinos von denen auch . Versuch zu ignorieren, auf jeden Fall , stark bleiben und nicht spielen ✌🏻
Здравейте 🙋♀️Имам същия проблем и заявявам всеки път, когато закривам акаунта си, че имам проблем с хазарта... Не им пука. Нито поддръжката, нито имейлът са блокирали или затворили моя акаунт. Отварят всички акаунти без предупреждение и изпращат реклами... най-добри пожелания 🌻🌻🌻
Hi 🙋♀️I have the same problem and have stated every time I close my account that I have a gambling problem.... They don't care. Neither support nor email have blocked or closed my account. They open all accounts without warning and send out advertisements... best regards 🌻🌻🌻
hi 🙋♀️hab das gleiche Problem und habe bei jeder Schließung angegeben , das ich ein Glücksspiel Problem habe …. Das ist denen egal , weder der Support noch über e Mail wird das Konto gesperrt bzw. geschlossen. Sie eröffnen alle wahrlos und schicken Werbung … liebe grüße 🌻🌻🌻
Здравей Радка, какъв е средният период на изплащане в това казино? 10 дни? 15 дни?
Hi Radka, what's the average payout period at this casino? 10 days? 15 days?
Hola Radka, cuál es el periodo medio de pago de este casino? 10 días? 15 días?
Ще видим, но е срамно. Трябваха ми спешно парите...
We'll see, but it's embarrassing. I needed my money urgently...
Veremos aver , pero es vergonzoso yo necesitaba mi dinero urgente…
Свързах се с всяко казино и те все още не са блокирали акаунтите ми... хей, Джаро, виж 🙈 7 съобщения наведнъж и Легиано отново е там... уау, изтощително 😥 отново всички казина Rabidi NV... мога ли да подам жалба срещу всички тях наведнъж? Или трябва да се направи индивидуално? В противен случай бих помислил два пъти за това 🤔 най-добри пожелания и дано сте добре 🌻✌🏻
I've contacted every casino and they still haven't blocked my accounts... hey Jaro, look 🙈 7 texts at once and Legiano is in there again... wow, exhausting 😥 all the Rabidi NV casinos again... can I file a complaint against all of them at once? Or does it have to be done individually? Otherwise, I'd think twice about it 🤔 best wishes and hope you're well 🌻✌🏻
Ich habe jedes Casino angeschrieben und sie sperren immer noch nicht meine Kontos … hey jaro guck mal 🙈gleich 7 sms aufeinmal und legiano auch wieder dabei … boah anstrengend 😥 alle Casinos vom rabidi nv wieder … kann man eine Beschwerde gegen alle aufeinmal machen ? Oder muss das auch einzeln erfolgen? Ich würde mir das sonst langsam überlegen 🤔 ganz liebe grüße und hoffe es geht dir gut 🌻✌🏻
За мен списъкът и също така очевидно подобен текст биха показали, че тази група казина използва едни и същи партньори, за да се грижи за своите промоции.
Беше миналата сряда по време на разговор, фокусиран върху сложни проблеми с играчите, когато моите колеги споменаха нарастващата тенденция на такива масивни групови промоции и неспособността на казината да гарантират изключване на пристрастени играчи от имейл кампании, след като акаунтите им са затворени поради пристрастяване.
Съгласихме се, че подобна ситуация е проблемна и трябва да се избягва. Винаги обаче има някаква уловка. Вярваме, че можем да опитаме да помогнем само ако такива имейли са изпратени от официалния имейл на казиното, а не чрез афилиейт партньори или промоционални партньори. Трети страни, колкото и да звучи, са извън нашия обсег.
Нищо чудно, че бихте искали да се оплачете от този проблем и аз просто помолих целия екип за оплаквания да ме посъветва дали едно оплакване би било най-доброто начало или предпочитат цялата група.
Ще се свържа с вас с предложение. 🙏 Опитайте се да устоите, моля!
To me, the list and also obviously similar text would indicate this group of casinos uses the same partners to take care of their promotions.
It was just last Wednesday during a call focused on complicated player issues when my colleagues mentioned the increasing trend of such massive group promotions and casinos inability to ensure excluding addicted players from email campaigns once their accounts have been closed due to addiction.
We agreed such a situation is troublesome and should be avoided. However, there is always some catch. We believe we can try to help only if such emails are sent from the official casino email, not through affiliate partners or promo partners. Third parties, despite how it may sound, are beyond our reach.
No wonder you would like to complain about this problem, and I just asked the whole complaint team to advise whether one complaint would be the best start or if they prefer the whole group.
I'll get back to you with a suggestion. 🙏 Try to resist, please!
Здравейте 🙋♀️Имам същия проблем и заявявам всеки път, когато закривам акаунта си, че имам проблем с хазарта... Не им пука. Нито поддръжката, нито имейлът са блокирали или затворили моя акаунт. Отварят всички акаунти без предупреждение и изпращат реклами... най-добри пожелания 🌻🌻🌻
Hi 🙋♀️I have the same problem and have stated every time I close my account that I have a gambling problem.... They don't care. Neither support nor email have blocked or closed my account. They open all accounts without warning and send out advertisements... best regards 🌻🌻🌻
hi 🙋♀️hab das gleiche Problem und habe bei jeder Schließung angegeben , das ich ein Glücksspiel Problem habe …. Das ist denen egal , weder der Support noch über e Mail wird das Konto gesperrt bzw. geschlossen. Sie eröffnen alle wahrlos und schicken Werbung … liebe grüße 🌻🌻🌻
Виждам, че ситуацията става наистина отчайваща. За съжаление, най-добрият съвет, който имам в момента, е да подадете жалба срещу всяко казино, което е отворило отново вашата самоизключена сметка без ваше разрешение.
Пояснете, че дори сте имали проблеми да оставите акаунта да бъде закрит, въпреки че непрекъснато споменавате проблеми с хазарта. След това можете да копирате и поставите описанието на проблема към всички оплаквания, които се каните да изпратите. Подробностите ще бъдат извършени, след като жалбите бъдат одобрени.
Знам, че е сложно, но в този момент не сме в състояние да обработваме групови оплаквания и което е по-лошо, мога да потвърдя, че много други уязвими играчи в момента изпитват същата ситуация.
Сигурно е толкова разочароващо; ние сме готови да помогнем и да разследваме тази невероятна бъркотия.
I see the situation is getting really desperate. Sadly, the best advice I currently have is to submit a complaint against every casino that has reopened your self-excluded account without your permission.
Make it clear that you had even problems to let the account be closed despite you keeping mentioning gambling issues. You may then copy and paste the problem description to all complaints you are about to submit. Details will be carried out once the complaints get approved.
I know it is complicated, but at this moment we are unable to handle group complaints, and what is worse, I can confirm many other vulnerable players are currently experiencing the same situation.
It must be so frustrating; we are willing to help and investigate this unbelievable mess.
Разбирам това, въпреки че моите колеги от екипа по жалбите се борят да получат в крайна сметка плащането на казиното. Както можете да прочетете в тази тема, това казино стана най-малкото много непредсказуемо, не само по отношение на начина на изплащане.
Все още предлагам да попълните жалбата; колкото повече, толкова по-добре, особено при такива обстоятелства.
Като стана дума за това, можете ли да ми изпратите URL адреса, който поисках? Разрешаването на проблема с captcha също е важно, защото трябва да подадете жалбата сами. Нека помогна; моля, предоставете пълния URL адрес.
I understand that, though my colleagues from the Complaint Team have been fighting to get the casino pay eventually. As you may read in this thread, this casino has become at least very unpredictable, not just in the manner of payouts.
I still suggest filling the complaint; the more, the better, especially under such circumstances.
Speaking of which, can you send me the URL I asked for? Resolving the captcha problem is also important, because you are required to submit the complaint on your own. Let me help; provide the full URL, please.
Хей, много ви благодаря... Лошото е, че блокирам рекламите чрез имейл и SMS, а те все още успяват да ми изпращат реклами... В момента съм по средата на преместване и също съм в доста лошо здраве, но веднага щом се оправя отново, бих искал да подам жалба (дори срещу всяко от техните казина поотделно). Най-добри пожелания и ви благодаря за отговора и подкрепата.
Hey, thank you very much... The bad thing is, I block the ads via email and SMS, and they still manage to send me ads... I'm currently in the middle of a move and am also in pretty bad health, but as soon as I'm well again, I'd like to file a complaint (even against each of their casinos individually). Best wishes and thank you for your response and support.
Hey , vielen Dank … Schlimme ist auch, ich blockiere die Werbung über e Mail und über sms und trotzdem, schaffen sie es immer wieder Werbung zu schicken … ich befinde mich grade mitten in einem Umzug und bin auch grade gesundheitlich stark angeschlagen ,aber sobald ich wieder fit bin , würde ich dann gerne Beschwerde einreichen ( auch einzeln gegen jedes Casino von denen ) . Ganz liebe Grüße und vielen Dank für eure Antwort und Unterstützung 🫶
здрасти
Съжалявам, че трябва да кажа, че някои играчи чакат с месеци
цитат от жалба
„Играчът от Франция изпитва значителни проблеми с Legiano Casino по отношение на неизплащането на нейните печалби на обща стойност €11 774, с три предстоящи тегления от €1500. След две седмици чакане, подвеждащи съвети от поддръжката относно скоростта на крипто тегления доведоха до допълнителни забавяния и незадоволителни обяснения от обслужването на клиенти."
Изпратено на януари...
Hi!
I'm sorry to say that some players have been waiting for months
quoting from complaint
"The player from France is experiencing significant issues with Legiano Casino regarding the non-payment of her winnings totaling €11,774, with three pending withdrawals of €1,500. After two weeks of waiting, misleading advice from support regarding the speed of crypto withdrawals led to further delays and unsatisfactory explanations from customer service."
Submitted on January...
Хей, много ви благодаря... Лошото е, че блокирам рекламите чрез имейл и SMS, а те все още успяват да ми изпращат реклами... В момента съм по средата на преместване и също съм в доста лошо здраве, но веднага щом се оправя отново, бих искал да подам жалба (дори срещу всяко от техните казина поотделно). Най-добри пожелания и ви благодаря за отговора и подкрепата.
Hey, thank you very much... The bad thing is, I block the ads via email and SMS, and they still manage to send me ads... I'm currently in the middle of a move and am also in pretty bad health, but as soon as I'm well again, I'd like to file a complaint (even against each of their casinos individually). Best wishes and thank you for your response and support.
Hey , vielen Dank … Schlimme ist auch, ich blockiere die Werbung über e Mail und über sms und trotzdem, schaffen sie es immer wieder Werbung zu schicken … ich befinde mich grade mitten in einem Umzug und bin auch grade gesundheitlich stark angeschlagen ,aber sobald ich wieder fit bin , würde ich dann gerne Beschwerde einreichen ( auch einzeln gegen jedes Casino von denen ) . Ganz liebe Grüße und vielen Dank für eure Antwort und Unterstützung 🫶
Боже мой Наистина съжалявам да чуя това!
Ако компанията използва различни изпращачи или обмен на телефони/имейли, е невъзможно да се блокират всички. 🙁
Оздравявай бързо; отделете време за почивка. Няма бързане; оплакванията могат да почакат.
Oh my. I'm truly sorry to hear this!
If the company uses different senders or phone/email exchanges, it is impossible to block it all. 🙁
Get well soon; take your time to rest. There is no rush; complaints can wait.
Вижте, жалбата ми вече е публикувана https://casinogurues.com/legiano-casino-se-ha-retrasado-el-pago-de-las-ganancias-2.
Ето URL адреса на моята жалба. Ако това не бъде разрешено, ще бъда принуден лично да докладвам това казино. Имах нужда от парите спешно и изглежда, че казиното не се интересува от моята ситуация.
Ако са толкова изостанали, колкото казват, че са с тези уклончиви отговори, които ми дават, трябва да работят събота и неделя. Не е мой проблем, че са толкова изостанали месеци и месеци, от това, което видях...
Има неща, които просто не се вписват в този пъзел...
Look, my complaint has already been posted https://casinogurues.com/legiano-casino-se-ha-retrasado-el-pago-de-las-ganancias-2.
Here's the URL of my complaint. If this isn't resolved, I'll be forced to personally report this casino. I needed the money urgently, and it seems like the casino doesn't care about my situation.
If they're as behind as they say they are with those evasive answers they give me, they should work on Saturdays and Sundays. It's not my problem that they've been so behind for months and months, from what I've seen...
There are things that just don't fit into this puzzle...
Mira ya esta puesta mi queja puesta https://casinogurues.com/legiano-casino-se-ha-retrasado-el-pago-de-las-ganancias-2.
Hay te dejo la url de mi queja , si esto ya no se soluciona me vere obligado a denunciar personalmente a este casino , el dinero me urgía bastante y parece que les da igual mi situación a los del casino.
Si tan retrasados van como dicen ellos con esas respuestas evasisas que me dan , que trabajen los sabados y domingos , no es mi problema que tengan tanto retraso durante meses y meses por lo que eh visto...
Hay cosas que no termina de encajar en este puzzle...
Надявам се, че ще можем да помогнем за промяната на тези ужасни практики. Знам, че не е лесно, но се опитайте да се съсредоточите върху здравето си. Първо най-важното. 🙏💚
I hope we will be able to help change these terrible practices. I know it is not easy, but try to focus on your health. First things first. 🙏💚
Вижте, жалбата ми вече е публикувана https://casinogurues.com/legiano-casino-se-ha-retrasado-el-pago-de-las-ganancias-2.
Ето URL адреса на моята жалба. Ако това не бъде разрешено, ще бъда принуден лично да докладвам това казино. Имах нужда от парите спешно и изглежда, че казиното не се интересува от моята ситуация.
Ако са толкова изостанали, колкото казват, че са с тези уклончиви отговори, които ми дават, трябва да работят събота и неделя. Не е мой проблем, че са толкова изостанали месеци и месеци, от това, което видях...
Има неща, които просто не се вписват в този пъзел...
Look, my complaint has already been posted https://casinogurues.com/legiano-casino-se-ha-retrasado-el-pago-de-las-ganancias-2.
Here's the URL of my complaint. If this isn't resolved, I'll be forced to personally report this casino. I needed the money urgently, and it seems like the casino doesn't care about my situation.
If they're as behind as they say they are with those evasive answers they give me, they should work on Saturdays and Sundays. It's not my problem that they've been so behind for months and months, from what I've seen...
There are things that just don't fit into this puzzle...
Mira ya esta puesta mi queja puesta https://casinogurues.com/legiano-casino-se-ha-retrasado-el-pago-de-las-ganancias-2.
Hay te dejo la url de mi queja , si esto ya no se soluciona me vere obligado a denunciar personalmente a este casino , el dinero me urgía bastante y parece que les da igual mi situación a los del casino.
Si tan retrasados van como dicen ellos con esas respuestas evasisas que me dan , que trabajen los sabados y domingos , no es mi problema que tengan tanto retraso durante meses y meses por lo que eh visto...
Hay cosas que no termina de encajar en este puzzle...
Сега виждам жалбата като приета и публично видима - благодаря.
Много съм съгласен с твоето мнение. Това, което според мен обаче не се вписва в пъзела, са парите. Не е много отговорно да се предполага без доказателство, така че нека просто кажем, че може да работите 24/7, но ако ви липсва „основният компонент", така или иначе няма да работи.
Е, приключих със спекулациите... Наистина се надявам казиното скоро да разреши тази бъркотия.
Now I see the complaint as accepted and publicly visible—thank you.
I very much agree with your opinion. What, in my opinion, however, does not fit the puzzle, is the money. It is not very responsible to assume without having proof, so let's just say, you may work 24/7 but if you lack the "primary component," it won't work anyway.
Well, I'm done speculating,... I really hope the casino is going to resolve this mess soon.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.