НачалоФорумКазинаLegiano Casino - обща дискусия

Legiano Casino - обща дискусия (страница 6)

 от Romi
|
5 169 преглеждания 116 отговора |
|
1...5 6 7
Johnlc89

И на мен ми се случи нещо подобно.

Автоматичен превод:

Днес ми е деветият ден и все още не съм получил нищо, а чата на живо винаги ми дава едни и същи отговори. Става малко уморително, честно казано...

Автоматичен превод:
weakz30

Здравейте, предполагам, че е много неприятно. Въз основа на това, което знаем от оплаквания или прегледи на играчи, това казино изплаща в крайна сметка; обаче е толкова бавен. Опитайте се да се задържите, моля.

Автоматичен превод:
J1990

Здравейте 🙋‍♀️Имам абсолютно същия проблем... Не мога да затворя акаунта си, те продължават да го отварят отново 🙈, имам същия проблем с всичките им дъщерни казина. Опитайте се да го игнорирате, останете силни и не залагайте ✌🏻

Автоматичен превод:
Romi

Здравейте 🙋‍♀️Имам същия проблем и заявявам всеки път, когато закривам акаунта си, че имам проблем с хазарта... Не им пука. Нито поддръжката, нито имейлът са блокирали или затворили моя акаунт. Отварят всички акаунти без предупреждение и изпращат реклами... най-добри пожелания 🌻🌻🌻

Автоматичен превод:
Radka

Здравей Радка, какъв е средният период на изплащане в това казино? 10 дни? 15 дни?

Автоматичен превод:

03.04.2025 г. беше първият, тук съм вече повече от седмица

Автоматичен превод:

здравей

Това казино, от това, което съм виждал досега, плаща много по-късно от около седмица. 🙁

Автоматичен превод:
Публикация на weakz30 е изтрит
Radka

Ще видим, но е срамно. Трябваха ми спешно парите...

Автоматичен превод:

file Свързах се с всяко казино и те все още не са блокирали акаунтите ми... хей, Джаро, виж 🙈 7 съобщения наведнъж и Легиано отново е там... уау, изтощително 😥 отново всички казина Rabidi NV... мога ли да подам жалба срещу всички тях наведнъж? Или трябва да се направи индивидуално? В противен случай бих помислил два пъти за това 🤔 най-добри пожелания и дано сте добре 🌻✌🏻

Автоматичен превод:

За мен списъкът и също така очевидно подобен текст биха показали, че тази група казина използва едни и същи партньори, за да се грижи за своите промоции.

Беше миналата сряда по време на разговор, фокусиран върху сложни проблеми с играчите, когато моите колеги споменаха нарастващата тенденция на такива масивни групови промоции и неспособността на казината да гарантират изключване на пристрастени играчи от имейл кампании, след като акаунтите им са затворени поради пристрастяване.

Съгласихме се, че подобна ситуация е проблемна и трябва да се избягва. Винаги обаче има някаква уловка. Вярваме, че можем да опитаме да помогнем само ако такива имейли са изпратени от официалния имейл на казиното, а не чрез афилиейт партньори или промоционални партньори. Трети страни, колкото и да звучи, са извън нашия обсег.


Нищо чудно, че бихте искали да се оплачете от този проблем и аз просто помолих целия екип за оплаквания да ме посъветва дали едно оплакване би било най-доброто начало или предпочитат цялата група.

Ще се свържа с вас с предложение. 🙏 Опитайте се да устоите, моля!


Автоматичен превод:
Radka

Благодаря ви много 🫶🌻

Автоматичен превод:

Здравейте 🙋‍♀️Имам същия проблем и заявявам всеки път, когато закривам акаунта си, че имам проблем с хазарта... Не им пука. Нито поддръжката, нито имейлът са блокирали или затворили моя акаунт. Отварят всички акаунти без предупреждение и изпращат реклами... най-добри пожелания 🌻🌻🌻

Автоматичен превод:

Виждам, че ситуацията става наистина отчайваща. За съжаление, най-добрият съвет, който имам в момента, е да подадете жалба срещу всяко казино, което е отворило отново вашата самоизключена сметка без ваше разрешение.

Пояснете, че дори сте имали проблеми да оставите акаунта да бъде закрит, въпреки че непрекъснато споменавате проблеми с хазарта. След това можете да копирате и поставите описанието на проблема към всички оплаквания, които се каните да изпратите. Подробностите ще бъдат извършени, след като жалбите бъдат одобрени.


Знам, че е сложно, но в този момент не сме в състояние да обработваме групови оплаквания и което е по-лошо, мога да потвърдя, че много други уязвими играчи в момента изпитват същата ситуация.


Сигурно е толкова разочароващо; ние сме готови да помогнем и да разследваме тази невероятна бъркотия.

Автоматичен превод:

Ще видим, но е срамно. Трябваха ми спешно парите...

Автоматичен превод:

Разбирам това, въпреки че моите колеги от екипа по жалбите се борят да получат в крайна сметка плащането на казиното. Както можете да прочетете в тази тема, това казино стана най-малкото много непредсказуемо, не само по отношение на начина на изплащане.

Все още предлагам да попълните жалбата; колкото повече, толкова по-добре, особено при такива обстоятелства.

Като стана дума за това, можете ли да ми изпратите URL адреса, който поисках? Разрешаването на проблема с captcha също е важно, защото трябва да подадете жалбата сами. Нека помогна; моля, предоставете пълния URL адрес.

Автоматичен превод:
Radka

Хей, много ви благодаря... Лошото е, че блокирам рекламите чрез имейл и SMS, а те все още успяват да ми изпращат реклами... В момента съм по средата на преместване и също съм в доста лошо здраве, но веднага щом се оправя отново, бих искал да подам жалба (дори срещу всяко от техните казина поотделно). Най-добри пожелания и ви благодаря за отговора и подкрепата.

Автоматичен превод:

Здравей Радка, какъв е средният период на изплащане в това казино? 10 дни? 15 дни?

Автоматичен превод:

здрасти

Съжалявам, че трябва да кажа, че някои играчи чакат с месеци

цитат от жалба

„Играчът от Франция изпитва значителни проблеми с Legiano Casino по отношение на неизплащането на нейните печалби на обща стойност €11 774, с три предстоящи тегления от €1500. След две седмици чакане, подвеждащи съвети от поддръжката относно скоростта на крипто тегления доведоха до допълнителни забавяния и незадоволителни обяснения от обслужването на клиенти."

Изпратено на януари...


Автоматичен превод:

Хей, много ви благодаря... Лошото е, че блокирам рекламите чрез имейл и SMS, а те все още успяват да ми изпращат реклами... В момента съм по средата на преместване и също съм в доста лошо здраве, но веднага щом се оправя отново, бих искал да подам жалба (дори срещу всяко от техните казина поотделно). Най-добри пожелания и ви благодаря за отговора и подкрепата.

Автоматичен превод:

Боже мой Наистина съжалявам да чуя това!

Ако компанията използва различни изпращачи или обмен на телефони/имейли, е невъзможно да се блокират всички. 🙁

Оздравявай бързо; отделете време за почивка. Няма бързане; оплакванията могат да почакат.



Автоматичен превод:
Radka

Вижте, жалбата ми вече е публикувана https://casinogurues.com/legiano-casino-se-ha-retrasado-el-pago-de-las-ganancias-2.

Ето URL адреса на моята жалба. Ако това не бъде разрешено, ще бъда принуден лично да докладвам това казино. Имах нужда от парите спешно и изглежда, че казиното не се интересува от моята ситуация.


Ако са толкова изостанали, колкото казват, че са с тези уклончиви отговори, които ми дават, трябва да работят събота и неделя. Не е мой проблем, че са толкова изостанали месеци и месеци, от това, което видях...

Има неща, които просто не се вписват в този пъзел...


Автоматичен превод:
Radka

❤️ Благодаря ви много

Автоматичен превод:
Leeamaria

Надявам се, че ще можем да помогнем за промяната на тези ужасни практики. Знам, че не е лесно, но се опитайте да се съсредоточите върху здравето си. Първо най-важното. 🙏💚

Автоматичен превод:

Вижте, жалбата ми вече е публикувана https://casinogurues.com/legiano-casino-se-ha-retrasado-el-pago-de-las-ganancias-2.

Ето URL адреса на моята жалба. Ако това не бъде разрешено, ще бъда принуден лично да докладвам това казино. Имах нужда от парите спешно и изглежда, че казиното не се интересува от моята ситуация.


Ако са толкова изостанали, колкото казват, че са с тези уклончиви отговори, които ми дават, трябва да работят събота и неделя. Не е мой проблем, че са толкова изостанали месеци и месеци, от това, което видях...

Има неща, които просто не се вписват в този пъзел...


Автоматичен превод:

Сега виждам жалбата като приета и публично видима - благодаря.

Много съм съгласен с твоето мнение. Това, което според мен обаче не се вписва в пъзела, са парите. Не е много отговорно да се предполага без доказателство, така че нека просто кажем, че може да работите 24/7, но ако ви липсва „основният компонент", така или иначе няма да работи.

Е, приключих със спекулациите... Наистина се надявам казиното скоро да разреши тази бъркотия.



Автоматичен превод:
1...5 6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини