здравейте
Искам първо да попитам кога точно сте поискали тегленето, моля, за да съм по-информиран.
Моля, имайте предвид, че нашият екип за разглеждане на жалби не може да се намеси преди изтичането на 14-дневния период, така че със сигурност ще трябва да изчакате.
Сега към грешката, която получавате, когато се опитвате да подадете жалба. Моля, опитайте да използвате друг браузър, когато го изпращате. Надяваме се, че това трябва да помогне. Понякога дори е добре да използвате и прозореца инкогнито.
Непременно ни уведомете дали е помогнало, за да сме сигурни, че всичко е наред и можете да подадете жалба.
Hello there.
I would like to ask first when exactly you requested the withdrawal, please, just to be better informed.
Please know that our complaint team is unable to intervene before the 14-day time period passes, so there will be some waiting needed for sure.
Now to the error you got when trying to submit a complaint. Please try to use some different browser when submitting it. That should hopefully help. Sometimes it is even good to use the incognito window as well.
Surely let us know if it helped so we can be sure everything is okay and you are able to file a complaint.
Автоматичен превод: