преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Legiano Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Трябва да проверя статуса на теглене на 500 евро и винаги ми дават разписката, казват ми го след три дни след като са имали проблем с визите. И т.н. казино легиано
I have to verify the status of a withdrawal of 500 euros and they always give me the runaround, they tell me that in three days after they have had a problem with the visas. Etc legiano casino
Tengo pendiente de verificar estado de un retiro de 500 euros y siempre me Dan largas, me dicen que en tres días luego que han tenido un problema con las visas. Etc legiano casino
И така, вие все още чакате проверката на вашия акаунт, нали?
Знаете ли, обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат, защото наистина може да има някакъв проблем или технически проблем.
Така че, ако наистина видите, че всичко това не води до никъде и не можете да изтеглите печалбите си, уведомете ни и ние ще се намесим.
Моля, дръжте ни в течение за цялата ситуация.
So, you are still waiting for the verification of your account, right?
You know, we usually give casinos 14 full days to proceed, because there really can be some kind of issue, or technical problem.
So, if you really see that all this is going nowhere and you are not ale to withdraw your winnings, let us know, and we will intervene.
Please keep us updated about the whole situation.
здравейте!
Току-що попаднах на този разговор и се чудех как са се развили нещата при вас.
Платено ли ви е досега? Надявам се, че сте го направили, и всеки детайл, който можете да споделите, е много ценен. Може би вашите публикации ще направят другите по-малко объркани, ако някой друг преживее нещо подобно.
Hi there!
I just came across this conversation and was wondering how things turned out for you.
Have you been paid by now? I hope you have, and every detail you may share is much appreciated. Maybe your posts will make others less confused if someone else experiences something similar.
Най-накрая получих парите изплатени след часове разговори. Сега имам същите проблеми с polestar casino. Благодарение на рецензията на друг потребител на тази страница разбрах, че и двете казина се управляват от Rabidi NV. Бих посъветвал да не играе на сайтове от тази група. Отговорите, които получавам в чата сега, са точно същите, които получих от legiano. Казват, че един ден всичко е наред, след което пишат, че на следващия ден имат голямо искане за тегления. Това е точно същия отговор за изрязване и поставяне, който получавам сега. Мисля, че вие в casinoguru трябва да разгледате страниците под Rabidi NV В противен случай. Тези казина не работят добре. Те искат клиентите да отменят своите тегления и да измислят извинения защо тегленията трябва да отнемат толкова време. Сега чакам 500 eur от polestar. Никога повече няма да играя на някой от тези сайтове.
I finally got the money paid out, after hours of chatting. I now have the same problems with polestar casino. Thanks to another user's review on this page, I found out that both of these casinos are operated under Rabidi NV. I would advise against anyone playing on sites under this group. The answers I get in chat now are exactly the same as I got from legiano. They say one day everything is fine, then they write that they have a large request for withdrawals the next day. It's exactly the same cut and paste answer I get now. I think you at casinoguru should consider the pages under Rabidi NV Otherwise. These casinos do not operate well. They want the customers to cancel their withdrawals and come up with excuses as to why the withdrawals should take so long. Now waiting for 500 eur from polestar. I will never play on any of these sites again.
Jeg fikk til slutt pengene utbetalt, etter timevis i chat. Jeg har nå samme problemer med polestar casino. Takket være en annen bruker sin anmeldelse her på siden, fant jeg ut at begge disse casino drives under Rabidi N.V. Jeg vil fraråde alle å spille på sider som ligger under denne gruppen. Svarene jeg får i chat nå er helt like som jeg fikk hos legiano. De sier en dag alt er i orden, så skriver de at de har stor forespørsel på uttak neste dag. Det er helt like klipp og lim svar jeg får nå. Jeg synes dere i casinoguru burde vurdere sidene under Rabidi N.V. Annerledes. Disse casinoene opererer ikke bra. De ønsker at kundene skal avbryte sine uttak og kommer på unnskyldinger på hvorfor uttakene skal ta så lang tid. Venter nå på 500 eur fra polestar. Jeg skal aldri spille på noen av disse sidene igjen.
Радвам се, че сте получили парите си, въпреки че трябва да чакате по-дълго, а това със сигурност трябва да е стресиращо.
Всеки път, когато дадена жалба бъде разрешена, ние не получаваме черни точки към нито едно казино, нали знаете, въпреки че отнема много време. Само ако жалбата не е разрешена, казиното ще ги получи и това ще повлияе негативно на индекса му за безопасност.
Ето защо е чудесно, когато нашите потребители споделят опита си тук във форума или като пишат потребителски отзиви, така че всеки да бъде по-добре информиран.
Не, да видим как ще стане с тегленето ви в другото казино .🤞
I am glad that you have got your money, even though you need to wait longer, and that must surely be stressful.
Whenever a complaint gets resolved, we don't get black points to any casino, you know, even though it takes a long time. Only if a complaint is unresolved will the casino get them, and it will negatively influence its safety index.
That's why it is great when our users share their experience here on forum or by writing user reviews, so everyone can be better informed.
No, let's see how it will go with your withdrawal at the other casino.🤞
Всичко вървеше добре, докато не започнах да печеля.
Поисках теглене и отне 29 дни, за да получа плащане.
Сега поръчах още една и пристигна след 10 дни чакане....Още не съм си получила парите
Мисля, че ще загубя парите си...
Everything was going well until I started making a profit.
I requested a withdrawal and it took 29 days to get paid.
Now I have ordered another one and it arrived after 10 days of waiting....I still haven't received my money
I think I'm going to lose my money...
Todo iba bien hasta que empecé a tener beneficios.
Solicité un retiro y tardaron 29 días en pagarme.
Ahora he vuelto a pedir otro y llego 10 días esperando....todavía no he recibido mi dibero
Creo que voy a perder mi dinero...
Имаш предвид, че са го одобрили след 10 дни?
Ако акаунтът ви там вече е верифициран, не бих казал, че ще отнеме толкова време.
Мога ли да попитам кой метод на плащане сте използвали, моля?
Do you mean that they approved it after 10 days?
If your account there is already verified, I wouldn't say that it will take that long.
May I ask which payment method you used, please?
През септември ми поискаха верификация и прекарах повече от 20 дни в опити да се верифицирам.
През октомври им отне 28 дни, за да ми изтеглят само €190, трябваше да ги изисквам всеки ден!!
Сега чакам теглене от 11/21 и съм загубил надежда.
Използвам банков превод, но ми казаха, че няма значение кой метод ще използвате, защото дните за чакане са еднакви.
Мисля, че това казино ще ни измами. Ще загубя моите 2400 €, които имам в сметката си.
In September they asked me for verification and I spent more than 20 days trying to verify.
In October it took them 28 days to give me a withdrawal of only €190, I had to claim it every day!!
I'm now waiting for a withdrawal since 11/21, and I've lost hope.
I use bank transfer, but I've been told that it doesn't matter which method you use because the waiting days are the same.
I think this casino is going to scam us. I'm going to lose my 2400€ that I have in my account.
En septiembre me pidieron verificación y estuve más de 20 días para verificar.
En octubre tardaron 28 días para darme un retiro de solo 190€, tuve que reclamar todos los días!!
Ahora estoy esperando un retiro desde el 21/11, y he perdido la esperanza.
Utilizo bank Transfer, pero me han dicho que da igual el método que uses porque los días de espera son los mismos.
Creo que este casino nos va a estafar. Voy a perder mis 2400€ que tengo en mi cuenta
Не губете парите. След като го направите, никой няма да може да ви помогне да върнете сумата.
Мислех, че жалбата ви за Legiano Casino е разрешена, но изглежда имате друг проблем. Е, ситуацията изглежда е същата, предполагам, така че вече знаете решението. Вместо да губите парите, опитайте друг преглед и подайте нова жалба. Това е много по-добър начин на действие.
Don't lose the money. Once you do that, no one will be able to help you get the amount back.
I thought your complaint about Legiano Casino was resolved, but you have another issue, it seems. Well, the situation seems to be the same, I reckon, so you know the solution already. Instead of losing the money, try another review and submit a new complaint. That's a far better course of action.
Искам пак да се оплача..
Но не ме пускат, защото още е отворено.
Какво правя?
I want to make another complaint again..
But they won't let me because it's still open.
What I do?
Quiero volver a poner otra queja..
Pero no me dejan porque está aún está abierta.
Que hago?
хей Току що видях отговора ти тук на моя въпрос в другата тема .
Нека просто го запазим тук, в официалната нишка на казиното, защото по този начин, когато пишете в няколко нишки за един и същи проблем, е наистина трудно да се поддържате.
Може ли да ви попитам защо трябва да отворите друга жалба, моля?
Може би има още пари в очакване?
Ако има, можете да напишете във вашата висяща жалба, че имате заявено друго теглене и вашият отговорник по жалби ще добави сумата към предишната, знаете.
Просто го публикувайте в темата за оплаквания тук .
Ако имате нужда от някаква помощ с него, непременно ни уведомете.
Hey. I just saw your answer here to my question in the other thread.
Let's just keep it here, in the official thread of the casino, because this way, when you write to multiple threads about the same issue, it is really hard to keep up.
May I ask you why you need to open another complaint, please?
Is there any more money pending, perhaps?
If there is, you can write in your pending complaint that you have another withdrawal requested, and your complaint resolver will add the amount to the previous one, you know.
Just post it into the complaints thread here.
If you need any kind of help with it, surely let us know.
Добро утро, намерих този форум чрез гугъл и се надявам да можете да ми помогнете. Направих повече от 20 тегления и Legiano ги анулира всичките и когато отворя чата ми казват, че съм го анулирал, друг път, че имат проблеми с Visa (когато тегля с превод) и винаги хиляди извинения и никога не завършва с нещо добро за мен. Винаги дават хиляди извинения, че опитват различни методи и т.н... Правила съм всичко. Вече изтеглих пари и това беше направено без проблеми (беше 90@ евро), сега са 500 и започват проблемите. Опитвал съм да тегля 90, 100, 50, 400... и нищо. Повече от месец е така и никой нищо не решава. Само извинения и винаги един и същи текст, копиран отново и отново и отново. Свързах се с адвокат, който е експерт в залагателните къщи, и той има още около 20 засегнати души, за които ми каза, че срещу 20 € всеки от нас ще започнем съдебно производство срещу Легиано. Не искам да стигам дотук, но предвид това, което видяхме, мисля, че няма друг вариант. Някой иска ли да помогне, или някой иска да се присъедини към колективната жалба?
Good morning, I found this forum by googling and I hope you can help me. I have made more than 20 withdrawals and Legiano cancels them all, and when I open the chat they tell me that I have cancelled it, other times, that they have problems with Visa (when I withdraw by transfer) and always a thousand excuses and it never ends in anything good for me. They always give a thousand excuses, that they try different methods, etc... I have done everything. I have already withdrawn money and it was done without problems (it was 90@ euros) now it is 500 and the problems begin. I have tried to withdraw 90, 100, 50, 400... and nothing. It has been like this for more than a month, and nobody solves anything. Only excuses and always the same text copied over and over and over again. I have contacted a lawyer who is an expert in betting houses, and he has about 20 more affected people, which he has told me that for 20€ each of us, we will start legal proceedings against Legiano. I don't want to get to this point, but given what we've seen, I think there's no other option. Does anyone want to help, or does anyone want to join the collective complaint?
Buenos días, googleando llegué a este foro y espero me puedan ayudar. Llevo más de 20 retiros y legiano los anula todos, y cuando abro el chat me dicen que lo he anulado yo, otras veces, que teienen problemas con visa ( cuando retiro por transferencia) y siempre mil excusas y nunca acaba en nada bueno para mi. Siempre dan mil excusas, que prueba diferentes métodos, etc... Lo he hecho todo. Ya retiré dinero y lo hizo sin problemas ( eran 90@ euros) ahora son 500 y empiezan los problemas. He intentado retirar 90, 100, 50, 400... y nada. Llevo más de un mes así, y nadie soluciona nada. Solo excusas y siempre el mismo texto copiado una y otra y otra vez. He contactado con un abogado experto en casas de apuesta, y tiene como 20 afectados más, los cuales el me ha dicho que por 20€ cada uno de nosotros, iniciaremos trámites judiciales contra Legiano. No quiero llegar a este punto, pero visto lo visto, creo que no queda otra. ¿ Alguien ayuda, o alguien se quiere unir a la denuncia colectiva?
здравейте
Имам късмет, че намерихте нашия сайт и виждам, че вече сте успели да подадете жалба и тук.
Моля, имайте предвид, че жалбата е безплатна и нашият екип ще направи всичко възможно, за да я разреши, както вече направихме с други жалби за това казино.
Ако преминете през тази тема, ще прочетете още публикации с подобни проблеми от нашите потребители. Надявам се, че всичко това ще се разреши скоро и ще си получите парите.
От колко време играете в това казино, ако мога?
Hello there.
I am lucky you found our site, and I can see that you have been already able to file a complaint here as well.
Please know that the complaint is free of charge, and our team will do their best to solve it as we already did with other complaints for this casino.
If you go through this thread, you will read more posts with similar issues from our users. I hope that all this will be solved soon and you'll get your money.
How long have you been playing at this casino, if I may?
здрасти Обзалагам се, че ви е интересно да знаете дали някой наскоро е успял да тегли пари от Legiano Casino. Проверих разрешените жалби на играчи, за да разбера, че на някои играчи действително е било платено.
https://casino.guru/complaints/resolved 👈
Чувствайте се свободни да разглеждате свързаните теми във форума, намиращи се под официалния раздел за обсъждане и списък в сайта за рецензии 👈
За най-директната актуализация обаче мисля, че ще трябва да се срещнем с действителен играч. Да видим дали някой ще отговори тук.
Hi! I bet you are interested to know whether anyone has recently been able to withdraw money from Legiano Casino. I checked resolved player's complaints to find out that some players have actually been paid.
https://casino.guru/complaints/resolved 👈
Feel free to browse the related forum threads located under the official discuss tab and list at the reviews site 👈
For the most direct update, though, I think we would need to meet an actual palyer. Let's see whether someone responds here.
здравей
Казвам се Василис, от Гърция съм и се регистрирах в Legiano на 24 декември 2024 г. Не се изискваше потвърждение освен телефонния ми номер и имейл.
В момента имам висящи заявки за теглене за €500 всяка от 25, 26 и 27 декември. Моят акаунт все още показва баланс от €2500, което прави общо €4000.
В чата те продължават да отговарят със същите автоматизирани и привидно фалшиви съобщения, като твърдят, че финансовият отдел е затрупан с искания за теглене и ме молят да бъда търпелив.
Никога не съм използвал никакъв вид бонус.
Подозирам, че са измамници. Моля, помогнете ми да си върна парите.
Hello,
My name is Vasilis, I am from Greece, and I registered on Legiano on December 24, 2024. No verification was required apart from my phone number and email.
I currently have pending withdrawal requests for €500 each, dated December 25, 26, and 27. My account still shows a balance of €2,500, making a total of €4,000.
In the chat, they keep responding with the same automated and seemingly false messages, claiming that the finance department is overwhelmed with withdrawal requests and asking me to be patient.
I never used any kind of bonus.
I suspect they are scammers. Please help me retrieve my money.
Здравейте, ако съм честен, може би казиното наистина не лъже. Беше празник, така че е възможно да нямат достатъчно хора или тегленията просто да не се обработват през тези дни.
Опитайте се да издържите и вижте дали все още отнема толкова време на казиното. Даваме на казината 14 дни за обработка на тегления, така че ако отнеме повече от това време, моля, свържете се с нас и ние ще се опитаме да помогнем.
Надявам се всичко да е наред. 👍😊
Hello, if I'm honest, maybe the casino really isn't lying. It was a holiday, so it's possible that they don't have enough people or the withdrawals just aren't processed during those days.
Try to hold out and see if it still takes the casino that long. We give casinos 14 days to process withdrawals so if it takes longer than that please get in touch and we will try to help.
I hope everything will be alright. 👍😊
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.