преди 1 месец
Разбирам, благодаря.
Така че, моля, уведомете ни, ако желаете нашият екип за оплаквания да се намеси във вашия случай.
I see, thank you.
So, let us know if you wish our complaint team to intervene in your case, please.
0
Разбирам, благодаря.
Така че, моля, уведомете ни, ако желаете нашият екип за оплаквания да се намеси във вашия случай.
I see, thank you.
So, let us know if you wish our complaint team to intervene in your case, please.
Да, искам си парите, не се бавете, нямам търпение, всеки ден ме лъжат.
Yes, I want my money, don't delay, I'm impatient, they're lying to me every day.
В този случай обаче първо ще трябва да подадете жалба. Вече ви изпратих линка, където можете да го направите.
In this case, you will need to file a complaint first, though. I have already sent you the link where you can do so.
Да, за първи път е. Но всеки ден ме лъгаха, колко търпение мога да имам, когато не уважават мен и парите ми?
Yes it s first time. But every day they lied to me, how patience can I have when they do not respect me and my money?
Разбирам, че това трябва да е разочароващо за вас. Със сигурност ще се опитаме да направим всичко възможно, за да ви помогнем.
I understand that it must be frustrating for you. We will surely try to do our best to help you out.
Ако попаднете на актуализации, моля, споделете ги и с нас тук във форума. 🙏
If you come across any updates, please share them with us here on the forum too. 🙏
Следобед получих имейл, че 1 от 3 тегления, които поисках, е успешно и ще видя парите от 1 до 3 работни дни.
I had a mail the afternoon that the 1 of 3 withdraws that I have requested is successfully and I ll see the money from 1 to 3 working days.
Най-накрая добри новини, радвам се, че получихте парите. Първоначално мислех, че ще получите само едно теглене, но сега, когато имате всичко, е страхотно.
Мислите ли, че ще продължите в това казино?🙂
Good news at last, I'm glad you got the money. At first I thought you'd only get one withdrawal, but now that you've got everything, it's great.
Do you think you will continue in this casino?🙂
Legiano и всички казина, които им принадлежат (с този бонус краб), отвориха отново всички мои блокирани акаунти (те ми дадоха 30 безплатни завъртания и 300% бонус) Всички акаунти бяха блокирани поради пристрастяване към хазарта 🔐 разрешено ли им е да правят това? Някой преживял ли е същото? Най-добри пожелания ✌🏻
Legiano and all casinos that belong to them (with this bonus crab) have reopened all my blocked accounts (they gave me 30 free spins and a 300% bonus) All accounts were blocked due to gambling addiction 🔐 are they allowed to do that? Has anyone experienced the same? Best wishes ✌🏻
Legiano und alle Casinos, die zu denen gehören (mit dieser Bonus crab) , hat alle meine gesperrten Konten wieder eröffnet ( sie haben mir 30 Freispiele gegeben und einen 300 % Bonus) Alle Konten waren aufgrund von Spielsucht gesperrt 🔐 dürfen die das ? Hat jemand das gleiche erlebt ? Ganz liebe grüße ✌🏻
Legiano и всички казина, които им принадлежат (с този бонус краб), отвориха отново всички мои блокирани акаунти (те ми дадоха 30 безплатни завъртания и 300% бонус) Всички акаунти бяха блокирани поради пристрастяване към хазарта 🔐 разрешено ли им е да правят това? Някой преживял ли е същото? Най-добри пожелания ✌🏻
Legiano and all casinos that belong to them (with this bonus crab) have reopened all my blocked accounts (they gave me 30 free spins and a 300% bonus) All accounts were blocked due to gambling addiction 🔐 are they allowed to do that? Has anyone experienced the same? Best wishes ✌🏻
Legiano und alle Casinos, die zu denen gehören (mit dieser Bonus crab) , hat alle meine gesperrten Konten wieder eröffnet ( sie haben mir 30 Freispiele gegeben und einen 300 % Bonus) Alle Konten waren aufgrund von Spielsucht gesperrt 🔐 dürfen die das ? Hat jemand das gleiche erlebt ? Ganz liebe grüße ✌🏻
Здравейте, ако сте били самоизключени от тези казина, не, не трябва да можете да идвате и да играете в тези акаунти отново. Играчите обаче често бъркат затворен акаунт със самоизключване, така че би било добре да изясните дали сте имали затворен акаунт или сте се самоизключили. Така или иначе, това не би било най-доброто поведение от страна на казиното и със сигурност не трябва да се случва.
Ако имате нужда от помощ, ние ще сме тук.
Hi, if you've been self-excluded from these casinos, no, you shouldn't be able to come and play in these accounts again. However, players often confuse closed account with self-exclusion, so it would be good to clarify if you had a closed account or if you were self-excluded. Either way, it wouldn't be the best behaviour from the casino and it certainly shouldn't happen.
If you need help we'll be here.
Радвам се да те чуя, jaro 🍀😃 Бях се изключил завинаги отвсякъде поради пристрастяване към хазарта... сега въпросът ми е трябва ли да пиша отново на всяко казино и да кандидатствам отново за всичко 🤦♀️? Всички акаунти бяха отворени отново в рамките на 2 дни... тогава те наистина можеха просто да ги затворят всичките отново наведнъж... Говорих с поддръжката и изпратих имейли, но досега не съм получил обратна връзка. Ще видя как ще се развие, бих предпочел да затворя всички акаунти, но ако е необходимо, ще ги оставя отворени и просто няма да играя. С най-добри пожелания 🙋♀️ ps: това е лошо за казината, но нищо не можете да направите и моето предположение е, че тъй като всички те бяха казина, собственост на Rabidi NV, нещата може вече да не вървят толкова добре за тях (😃 може би са си помислили, нека върнем пристрастените към хазарта на борда). Просто бих се заинтересувал да разбера дали са го направили и на други хора, жалко е, че нямате отворен чат тук, наистина щеше да ми е интересно 🤔 може би беше просто пропуск от моя страна... каквото и да е, приятно ми е да те чуя jaro 🌻 Надявам се, че ти и екипът на Casino Guru се справяте добре 🍀 най-добри пожелания
Nice to hear from you jaro 🍀😃 I had permanently excluded myself from everywhere because of a gambling addiction... my question now is, do I have to write to each casino again and apply for everything again 🤦♀️? All the accounts were reopened within 2 days... then they could really just close them all again at once... I've spoken to support and sent emails but haven't received any feedback so far. I'll see how it develops, I'd prefer to close all the accounts but if necessary I'll leave them open and just not play. Best wishes 🙋♀️ ps: it's bad of the casinos but there's nothing you can do and my guess is that since they were all casinos owned by Rabidi NV, things may not be going so well for them anymore (😃 maybe they thought, let's get the gambling addicts back on board). I would just be interested to know if they did it to other people too, it's a shame that you don't have an open chat here, I would have been really interested 🤔 maybe it was just an oversight on my part... whatever, nice to hear from you jaro 🌻 I hope you and the Casino Guru team are doing well 🍀 best wishes
Schön von dir zu hören jaro 🍀😃ich hatte mich dort überall dauerhaft ausgeschlossen aufgrund von Spielsucht … meine Frage wäre nun , muss ich jedes Casino nochmal anschreiben und alles von neuen beantragen 🤦♀️? Die ganzen Konten wurden innerhalb von 2 Tagen wieder eröffnet … dann könnten sie ja auch eigentlich ,alle wieder aufeinmal schließen… Ich habe mit dem Support gesprochen und auch e mails verschickt aber bis jetzt kein Feedback bekommen . Ich schau mal wie sich das entwickelt, hätte alle Konten am liebsten geschlossen , aber lass sie notfalls auch offen und spiel halt nicht . Ganz liebe grüße 🙋♀️ps : ist aber schon mies von den Casinos aber kannst halt nichts machen und meine Vermutung ist , da es alle Casinos von der Firma Rabidi N.V waren , das es bei denen evt nicht mehr so läuft ( 😃evt dachten die sich , holen wir die spiel süchtigen mal wieder an Board ) . Mich würde halt nur interessieren ob sie es bei anderen auch getan haben , ist schade das ihr hier kein offenen Chat habt , mich hätte das wirklich interessiert 🤔 vielleicht, war’s auch nur ein Versehen bei mir … egal , schön von dir zu hören jaro 🌻ich hoffe es geht dir und dem Casino Guru Team gut 🍀ganz liebe grüße
Благодаря за хубавите пожелания и дано си добре.
Що се отнася до вашия проблем, вероятно бих попитал защо казината са отворили вашите акаунти, когато сте били самоизключени. Със сигурност това не трябва да е така и не трябва да бъдете викани да играете отново. Освен ако няма възможност да напишете един имейл и те да го затворят отново, вероятно ще трябва да пишете до всяко казино поотделно. Ако поддържат акаунта ви отворен или ви насърчават да играете, можете да се свържете с нас.
Не знам дали това се е случвало на други играчи. Може би просто не си спомням или не съм стигнал до други играчи, които са писали за нещо подобно.
Така че, ако това е проблем за вас, знаете къде да ни намерите.
Приятен ден все пак и най-добри пожелания.😊☘️
Thank you for the nice wish and I hope you are well.
As for your problem, I would probably inquire why the casinos opened your accounts when you were self-excluded. Surely that shouldn't be the case and you shouldn't be called back to play again. Unless there is a possibility that you write one email and they close it down again, you will probably have to write to each casino separately. If they keep your account open or encourage you to play, then you can contact us.
I don't know if this has happened to other players. Maybe I just don't remember or I didn't get to other players who wrote about something like this.
So if this is an issue for you, you know where to find us.
Have a great day anyway and best wishes.😊☘️
Очевидно е имало техническа грешка, поддръжник от robycasino ми каза, и че много акаунти са били отворени отново... 😃 рекламата вероятно е изпратена до всички по погрешка. Поддръжката от Legiano Casino не казва нищо и вече не отговаря на имейли (акаунтът е отворен). Ще видя как и какво да правя, всъщност вече съм толкова вкоренен в хазартната си зависимост, че все още няма да играя там. Хей, много ми беше приятно да те чуя Джаро 🌻🌻🌻 и се надявам и ти да имаш прекрасен ден
There was apparently a technical error, a supporter from robycasino told me, and that many accounts had been reopened... 😃 advertising was probably sent to everyone by mistake. The support from Legiano Casino doesn't say anything and doesn't reply to emails anymore (account is open). I'll see how and what I do, actually I'm already so entrenched in my gambling addiction that I still won't play there. Hey, it was really nice to hear from you Jaro 🌻🌻🌻 and I hope you have a wonderful day too
Es gab angeblich,einen technischen Fehler ,sagte mir ein Supporter vom robycasino und das viele Konten wieder eröffnet wurden … 😃es wurde dann auch wahrscheinlich noch versehentlich Werbung an alle geschickt .Der Support von Legiano Casino sagt garnichts und antwortet auch nicht auf e mails mehr ( Konto ist offen ) ich schau mal wie und was ich mache , eigentlich bin ich schon so gefestigt in meiner Spielsucht , das ich trotzdem nicht dort spielen werde . Hey , war echt schön von dir zu hören Jaro 🌻🌻🌻und ich wünsch dir auch noch einen wunderschönen Tag
Значи ли това, че нещата трябва да се нормализират и акаунтите ви ще бъдат затворени?
Ако имате нужда от помощ при затварянето на вашия акаунт в Legiano, не забравяйте да ме уведомите.
Надявам се да се чуем скоро и новините ще стават само по-добри.😊🫡
So does that mean things should return to normal and your accounts will be closed?
If you need help closing your Legiano account, be sure to let me know.
I hope to hear from you soon and the news will only get better.😊🫡
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.