преди 4 месеца
Моля, уведомете ни, когато получите парите, ще чакаме актуализациите.
Please let us know whenever you receive the money, we'll wait for the updates.
0
Моля, уведомете ни, когато получите парите, ще чакаме актуализациите.
Please let us know whenever you receive the money, we'll wait for the updates.
Днес влизам в акаунта си в legendplay и виждам, че тегленето от четвъртък миналата седмица е отменено, според тях поради проблеми с доставчика на плащания, но те дори не ме уведомиха. Трябваше да направя ново теглене и следователно отново започна нов период на изчакване от 3 до 5 работни дни, започва да мирише лошо!!
Today I log into my legendplay account and I see that the withdrawal from Thursday last week has been cancelled, according to them due to problems with the payment provider, but they didn't even notify me. I have had to make a new withdrawal and therefore start a new waiting period of 3 to 5 business days again, it's starting to smell bad!!
Hoy entro a mi cuenta de legendplay y veo que el retiro del jueves de la semana pasada ha sido cancelado, según ellos por problemas con el proveedor de pagos, pero ni siquiera me avisaron. He tenido que realizar un nuevo retiro y por tanto, empezar otra vez un nuevo plazo de espera de 3 a 5 días hábiles, me empieza a oler mal!!
Съжалявам за това. Те със сигурност трябва да ви уведомят.
Сега променихте ли начина на плащане или сте използвали същия? Какъв точно беше проблемът обаче? Казаха ли нещо повече по въпроса?
Само се надявам този път всичко да е наред. Уведомете ни, моля.
Sorry about that. They surely should let you know.
Have you changed the payment method now, or did you use the same one? What exactly was the issue, though? Did they say anything more about it?
I just hope that this time everything will be fine. Let us know, please.
Ползвала съм същото. Другите са с крипто валути. Така че ми остава само банков превод. Ползвал съм същата банка.
Колкото до проблема, само това ми казаха. Че е имало проблем с доставчика на плащания.
I have used the same. The others are with Crypto currencies. So I only have bank transfer left. I have used the same bank.
As for the problem, they told me only that. That there was a problem with the payment provider.
He usado el mismo. Los otros son con Cripto monedas. Así que solo me queda transferencia bancaria. He usado el mismo banco.
En cuanto al problema, me dijeron solamente eso. Que hubo un problema con el proveedor de pagos.
Така че не би ли било по-добре да промените метода на плащане, може би? Какво смятате?🤔
So wouldn't it be better to change the payment method, perhaps? What do you reckon?🤔
Наскоро се записах там.
Депозирах пари и беше много бързо.
Спечелих малко и исках да изтегля, за да мога да видя дали казиното изплаща бързо.
Чакам вече 2 седмици, но парите ги няма.
Свързах се с поддръжката и ми казаха, че обработката на тегленето ще отнеме 5 дни. Получих имейл след 6 дни, че тегленето е обработено. Минаха 3 дни след като получих имейла. Попитах любезно и ми казаха, че тегленето ще отнеме 5 дни. Мисля, че казиното не иска да изплаща!!!
Това е само 500 евро, а казиното е толкова стресиращо!!!
Много е тъжно.
аз
I signed up there recently.
I deposited money and it was very quick.
I won a little and wanted to cash out so I could see if the casino pays out quickly.
I've been waiting for 2 weeks, but the money isn't there.
I contacted support and was told that the withdrawal would take 5 days to process. I received an email after 6 days saying that the withdrawal had been processed. 3 days passed after I received the email. I asked politely and was told that the withdrawal would take 5 days. I think the casino doesn't want to pay out!!!
It's only 500 euros and the casino is so stressful!!!
It's very sad.
I
Ich habe mich da vor kurzem angemeldet.
Habe eingezahlt und es ging sehr schnell.
Ich habe bisschen gewonnen und wollte auszahlen,damit ich weiß,ob das Casino schnell auszahlt.
Ich warte seit 2 Wochen,aber das Geld ist nicht da.
Habe Support kontaktiert,mir wurde gesagt,dass die Bearbeitung der Auszahlung 5 Tage dauert. Ich habe E-Mail nach 6 Tagen erhalten,dass die Auszahlung bearbeitet ist.Es sind 3 Tagen vergangen nachdem ich E-Mail bekommen habe. Ich habe höflich nachgefragt und mir wurde gesagt,dass Dir Auszahlung 5 Tage dauert .Ich finde,dass das Casino nicht auszahlen will!!!
Es sind nur 500 Euro und das Casino macht so ein Stress!!!
Es ist sehr traurig.
Ich
Здравей Роми, работата е там, че другите методи са с криптовалути. Освен това таксата е малка, около 430 солес или малко над 100 евро. Плащането се одобрява бързо, за 1 ден, но не стига до моята банка. Според тях, след като одобрят плащането ви, са необходими между 3 и 5 дни, докато парите се появят в банковата сметка.
Hello Romi, the thing is that the other methods are with cryptocurrencies. Furthermore, the charge is tiny, about 430 soles, or just over 100 euros. The payment is approved quickly, in 1 day but it does not reach my bank. According to them, once they approve your payment, it takes between 3 to 5 days for the money to appear in the bank account.
Hola Romi, lo que pasa es que los otros métodos son con criptomonedas. Además el cobro es ínfimo, unos 430 soles, o sea algo más de 100 euros. El pago me lo aprueban rápido, en 1 día pero no llega a mi banco. Según ellos, una vez que te aprueban el pago, el dinero demora entre 3 a 5 días en aparecer en la cuenta bancaria.
Моля, уведомете ме дали ви плащат. Благодаря ти.
Please let me know if they pay you. Thank you.
Por favor, si te pagan avisas. Gracias.
Здравейте, отново анулираха плащането ми, върнаха парите в акаунта ми в legendplay. И сега ми казват само да поискам плащане отново, но със сигурност ще го отхвърлят отново, мога ли да пусна жалба???, имам проблеми с тази къща от около 9 дни.
Hello, they have canceled my payment again, they have returned the money to my legendplay account. And now they only tell me to request payment again, but they will surely reject it again, can I file a complaint???, I've been having problems with this house for about 9 days now.
Hola, me han vuelto a cancelar el pago, me han devuelto el dinero a mi cuenta de legendplay. Y ahora solo me dicen que vuelva a solicitar el pago, pero es que seguramente me lo volveran a rechazar, puedo poner una queja???, ya voy como 9 días con problemas con esta casa.
Наскоро се записах там.
Депозирах пари и беше много бързо.
Спечелих малко и исках да изтегля, за да мога да видя дали казиното изплаща бързо.
Чакам вече 2 седмици, но парите ги няма.
Свързах се с поддръжката и ми казаха, че обработката на тегленето ще отнеме 5 дни. Получих имейл след 6 дни, че тегленето е обработено. Минаха 3 дни след като получих имейла. Попитах любезно и ми казаха, че тегленето ще отнеме 5 дни. Мисля, че казиното не иска да изплаща!!!
Това е само 500 евро, а казиното е толкова стресиращо!!!
Много е тъжно.
аз
I signed up there recently.
I deposited money and it was very quick.
I won a little and wanted to cash out so I could see if the casino pays out quickly.
I've been waiting for 2 weeks, but the money isn't there.
I contacted support and was told that the withdrawal would take 5 days to process. I received an email after 6 days saying that the withdrawal had been processed. 3 days passed after I received the email. I asked politely and was told that the withdrawal would take 5 days. I think the casino doesn't want to pay out!!!
It's only 500 euros and the casino is so stressful!!!
It's very sad.
I
Ich habe mich da vor kurzem angemeldet.
Habe eingezahlt und es ging sehr schnell.
Ich habe bisschen gewonnen und wollte auszahlen,damit ich weiß,ob das Casino schnell auszahlt.
Ich warte seit 2 Wochen,aber das Geld ist nicht da.
Habe Support kontaktiert,mir wurde gesagt,dass die Bearbeitung der Auszahlung 5 Tage dauert. Ich habe E-Mail nach 6 Tagen erhalten,dass die Auszahlung bearbeitet ist.Es sind 3 Tagen vergangen nachdem ich E-Mail bekommen habe. Ich habe höflich nachgefragt und mir wurde gesagt,dass Dir Auszahlung 5 Tage dauert .Ich finde,dass das Casino nicht auszahlen will!!!
Es sind nur 500 Euro und das Casino macht so ein Stress!!!
Es ist sehr traurig.
Ich
Съжалявам за чакането, сигурно е било много стресиращо за вас.
Това ли е първият ви опит за теглене в това казино? Мога ли да ви кажа кога точно го поискахте, моля?
Надявам се, че ще получите парите скоро, особено ако се потвърди от поддръжката. Непременно ни уведомете, ако имате нужда от помощ, за всеки случай.
Sorry for the waiting, it must be really stressful for you.
Is this your first withdrawal attempt at this casino? May I as when exactly have you requested it, please?
I hope that you will receive the money soon, especially if it is confirmed by the support. Surely let us know if you need any help, just in case.
Здравейте, отново анулираха плащането ми, върнаха парите в акаунта ми в legendplay. И сега ми казват само да поискам плащане отново, но със сигурност ще го отхвърлят отново, мога ли да пусна жалба???, имам проблеми с тази къща от около 9 дни.
Hello, they have canceled my payment again, they have returned the money to my legendplay account. And now they only tell me to request payment again, but they will surely reject it again, can I file a complaint???, I've been having problems with this house for about 9 days now.
Hola, me han vuelto a cancelar el pago, me han devuelto el dinero a mi cuenta de legendplay. Y ahora solo me dicen que vuelva a solicitar el pago, pero es que seguramente me lo volveran a rechazar, puedo poner una queja???, ya voy como 9 días con problemas con esta casa.
здрасти Каква обаче беше причината за отказа? казаха ли ти
Можете да подадете жалба по всяко време тук; само имайте предвид обаче, че нашият екип ще може да се намеси само 14 дни след като заявката ви за теглене е преминала. Ето връзката за вас и ни уведомете как се справяте с нея.
Hi. What was the reason for rejecting it, though? Did they tell you?
You can file a complaint any time here; just keep in mind, though, that our team will be able to intervene only 14 days after your withdrawal request has passed. Here is the link for you, and let us know how you go with it.
Поисках изплащане на 11 юли 2024 г.
Това е първото ми теглене.
Поддръжката на клиенти ми казва, че парите са на път.
По принцип казиното е добро, но с изплащането казиното прави всичко лошо, което преди се справяше добре!!!
I requested a payout on July 11, 2024.
This is my first time cashing out.
Customer support tells me the money is on the way.
Basically the casino is good, but with the payout the casino makes everything bad that it used to do well!!!
Ich habe am 11.07.2024 Auszahlung beantragt.
Es ist das erste Mal,dass ich auszahle.
Kunden-Support sagt mir,dass das Geld unterwegs ist.
Im Grunde genommen ist Casino gut,aber mit der Auszahlung macht Casino alles schlecht,was es vorher gut gemacht hat!!!
Добре. Казаха ми, че парите трябва да са там утре. Със сигурност ще ви уведомя, когато казиното плати.
All right. I was told that the money should be there tomorrow. I'll be sure to let you know when the casino has paid.
Alles klar. Mir wurde mitgeteilt,dass das Geld morgen da seien soll. Ich sage auf jeden Fall Bescheid, wenn das Casino bezahlt hat.
Казаха ми, че проблемът е в моята банка. Така че искам да опитам да събирам чрез друг метод, „много по-добър", но първо трябва да депозирам 10 долара за него, за да мога да взема, но този метод не е достъпен за депозит, а само за теглене. Изминаха 11 дни от първото ми теглене. незнам какво да правя
They told me the problem is with my bank. So I want to try to collect by another method, "muchbetter", but first I have to deposit 10 dollars for it so that I can collect but this method is not available for deposit, only for withdrawal. It's been 11 days since my 1st withdrawal. I don't know what to do.
Me dijeron que el problema es con mi banco. Entonces quiero intentar cobrar por otro método, "muchbetter", pero primero tengo que depositar por el mismo 10 dolares para que pueda cobrar pero dicho método no está disponible para depósito, solo para retiro. Van 11 días desde mi 1er retiro. No se que hacer.
Парите са тук.
Честно казано, не очаквах казиното да преведе парите!!!
The money is here.
To be honest, I didn't expect the casino to transfer the money!!!
Das Geld ist da.
Habe ich ehrlich gesagt nicht erwartet,dass das Casino überweißt!!!
Парите са тук.
С Най-Добри Пожелания
The money is here.
Best regards
Das Geld ist da.
Liebe Grüße
Казаха ми, че проблемът е в моята банка. Така че искам да опитам да събирам чрез друг метод, „много по-добър", но първо трябва да депозирам 10 долара за него, за да мога да взема, но този метод не е достъпен за депозит, а само за теглене. Изминаха 11 дни от първото ми теглене. незнам какво да правя
They told me the problem is with my bank. So I want to try to collect by another method, "muchbetter", but first I have to deposit 10 dollars for it so that I can collect but this method is not available for deposit, only for withdrawal. It's been 11 days since my 1st withdrawal. I don't know what to do.
Me dijeron que el problema es con mi banco. Entonces quiero intentar cobrar por otro método, "muchbetter", pero primero tengo que depositar por el mismo 10 dolares para que pueda cobrar pero dicho método no está disponible para depósito, solo para retiro. Van 11 días desde mi 1er retiro. No se que hacer.
Ако не знаете как да излезете от тази неприятна ситуация, моля не се колебайте да подадете жалба. Нашият екип ще се опита да разреши проблема и да ви помогне. Ако се интересувате, моля, последвайте тази връзка .
Чудя се дали поддръжката ви предложи някаква помощ с този случай?🤔
If you don't know how to get out from this unpleasant situation, please feel free to submit a complaint. Our team will try to get it solved and help you out. If you are interested, please follow this link.
Does the support offered you any help with this case, I wonder?🤔
минаха 11 дни .
Вчера играх там, но имам чувството, че вече нищо не се случва в казиното.
Вчера загубих много пари и дори не получих безплатно завъртане.
Честно казано, не знам дали ще играя там.
11 days have passed .
I played there yesterday, but I have the feeling that nothing is happening at the casino anymore.
I lost a lot of money yesterday and didn't even get a free spin.
To be honest, I don't know if I'll play there.
Es sind 11 Tage vergangen .
Ich habe gestern schon da gespielt,aber ich habe das Gefühl,dass bei dem Casino nichts mehr läuft.
Ich habe gestern viel Geld verspielt und nicht einmal Freispiel gehabt.
Ehrlich gesagt ich weiß es nicht,ob ich da spielen werde.
Вече мога ясно да кажа, че никога повече няма да играя там!!
Вчера нямах никакви безплатни завъртания, но днес имах 8 в три различни игри.
Никога не съм виждал 0 8 пъти подред.
Нещо не е наред с казиното!!!
Виждал съм, че няма нищо няколко пъти, но да не виждам нищо в три различни игри и с различни залози е ново за мен!!!
Затова предпочитам да го оставя, защото искам да се забавлявам и да нямам проблеми!!!
С Най-Добри Пожелания
I can now clearly say that I will never play there again!!
I didn't have any free spins yesterday, but today I had 8 in three different games.
I've never seen 0 8 times in a row.
There is something wrong with the casino!!!
I've seen that there was nothing a few times, but to see nothing in three different games and with different stakes is new to me!!!
That's why I'd rather leave it alone because I want to have fun and not have any trouble!!!
Best regards
Ich kann jetzt eindeutig sagen,dass ich nie wieder da spielen werde!!
Ich habe gestern kein Freispiel gehabt,dafür heute habe ich 8 Stück in drei verschiedenen Spielen gehabt.
Ich habe noch nie gesehen,dass es 8 Mal hintereinander 0 gab.
Es stimmt mit dem Casino was nicht!!!
Ich habe schon gesehen,dass es paar Mal nichts gab,aber in drei verschiedenen Spielen und mit verschiedenen Einsätzen nichts gibt,das ist für mich neu!!!
Deswegen lasse ich lieber sein,da ich Spaß haben möchte und Kein Ärger!!!
Liebe Grüße
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.