НачалоФорумКазинаLegendPlay Casino - обща дискусия

LegendPlay Casino - обща дискусия (страница 2)

 от Casinostreamereu
|
7 658 преглеждания 46 отговора |
|
1 2 3
ulisesmoises

Моля, уведомете ни, когато получите парите, ще чакаме актуализациите.

Автоматичен превод:

Днес влизам в акаунта си в legendplay и виждам, че тегленето от четвъртък миналата седмица е отменено, според тях поради проблеми с доставчика на плащания, но те дори не ме уведомиха. Трябваше да направя ново теглене и следователно отново започна нов период на изчакване от 3 до 5 работни дни, започва да мирише лошо!!

Edited
Автоматичен превод:
ulisesmoises

Съжалявам за това. Те със сигурност трябва да ви уведомят.

Сега променихте ли начина на плащане или сте използвали същия? Какъв точно беше проблемът обаче? Казаха ли нещо повече по въпроса?

Само се надявам този път всичко да е наред. Уведомете ни, моля.

Автоматичен превод:
Romi

Ползвала съм същото. Другите са с крипто валути. Така че ми остава само банков превод. Ползвал съм същата банка.

Колкото до проблема, само това ми казаха. Че е имало проблем с доставчика на плащания.



Автоматичен превод:
ulisesmoises

Така че не би ли било по-добре да промените метода на плащане, може би? Какво смятате?🤔

Автоматичен превод:

Наскоро се записах там.

Депозирах пари и беше много бързо.

Спечелих малко и исках да изтегля, за да мога да видя дали казиното изплаща бързо.

Чакам вече 2 седмици, но парите ги няма.

Свързах се с поддръжката и ми казаха, че обработката на тегленето ще отнеме 5 дни. Получих имейл след 6 дни, че тегленето е обработено. Минаха 3 дни след като получих имейла. Попитах любезно и ми казаха, че тегленето ще отнеме 5 дни. Мисля, че казиното не иска да изплаща!!!

Това е само 500 евро, а казиното е толкова стресиращо!!!

Много е тъжно.


аз

Автоматичен превод:

Така че не би ли било по-добре да промените метода на плащане, може би? Какво смятате?🤔

Автоматичен превод:

Здравей Роми, работата е там, че другите методи са с криптовалути. Освен това таксата е малка, около 430 солес или малко над 100 евро. Плащането се одобрява бързо, за 1 ден, но не стига до моята банка. Според тях, след като одобрят плащането ви, са необходими между 3 и 5 дни, докато парите се появят в банковата сметка.

Автоматичен превод:
Maldadorog

Моля, уведомете ме дали ви плащат. Благодаря ти.

Автоматичен превод:

Здравейте, отново анулираха плащането ми, върнаха парите в акаунта ми в legendplay. И сега ми казват само да поискам плащане отново, но със сигурност ще го отхвърлят отново, мога ли да пусна жалба???, имам проблеми с тази къща от около 9 дни.

Edited
Автоматичен превод:

Наскоро се записах там.

Депозирах пари и беше много бързо.

Спечелих малко и исках да изтегля, за да мога да видя дали казиното изплаща бързо.

Чакам вече 2 седмици, но парите ги няма.

Свързах се с поддръжката и ми казаха, че обработката на тегленето ще отнеме 5 дни. Получих имейл след 6 дни, че тегленето е обработено. Минаха 3 дни след като получих имейла. Попитах любезно и ми казаха, че тегленето ще отнеме 5 дни. Мисля, че казиното не иска да изплаща!!!

Това е само 500 евро, а казиното е толкова стресиращо!!!

Много е тъжно.


аз

Автоматичен превод:

Съжалявам за чакането, сигурно е било много стресиращо за вас.

Това ли е първият ви опит за теглене в това казино? Мога ли да ви кажа кога точно го поискахте, моля?

Надявам се, че ще получите парите скоро, особено ако се потвърди от поддръжката. Непременно ни уведомете, ако имате нужда от помощ, за всеки случай.

Автоматичен превод:

Здравейте, отново анулираха плащането ми, върнаха парите в акаунта ми в legendplay. И сега ми казват само да поискам плащане отново, но със сигурност ще го отхвърлят отново, мога ли да пусна жалба???, имам проблеми с тази къща от около 9 дни.

Автоматичен превод:

здрасти Каква обаче беше причината за отказа? казаха ли ти

Можете да подадете жалба по всяко време тук; само имайте предвид обаче, че нашият екип ще може да се намеси само 14 дни след като заявката ви за теглене е преминала. Ето връзката за вас и ни уведомете как се справяте с нея.

Автоматичен превод:
Romi

Поисках изплащане на 11 юли 2024 г.

Това е първото ми теглене.

Поддръжката на клиенти ми казва, че парите са на път.

По принцип казиното е добро, но с изплащането казиното прави всичко лошо, което преди се справяше добре!!!

Автоматичен превод:
ulisesmoises

Добре. Казаха ми, че парите трябва да са там утре. Със сигурност ще ви уведомя, когато казиното плати.

Автоматичен превод:
Romi

Казаха ми, че проблемът е в моята банка. Така че искам да опитам да събирам чрез друг метод, „много по-добър", но първо трябва да депозирам 10 долара за него, за да мога да взема, но този метод не е достъпен за депозит, а само за теглене. Изминаха 11 дни от първото ми теглене. незнам какво да правя

Автоматичен превод:
Romi

Парите са тук.

Честно казано, не очаквах казиното да преведе парите!!!


Автоматичен превод:
ulisesmoises

Парите са тук.

С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:

Казаха ми, че проблемът е в моята банка. Така че искам да опитам да събирам чрез друг метод, „много по-добър", но първо трябва да депозирам 10 долара за него, за да мога да взема, но този метод не е достъпен за депозит, а само за теглене. Изминаха 11 дни от първото ми теглене. незнам какво да правя

Автоматичен превод:

Ако не знаете как да излезете от тази неприятна ситуация, моля не се колебайте да подадете жалба. Нашият екип ще се опита да разреши проблема и да ви помогне. Ако се интересувате, моля, последвайте тази връзка .

Чудя се дали поддръжката ви предложи някаква помощ с този случай?🤔

Автоматичен превод:

Парите са тук.

Честно казано, не очаквах казиното да преведе парите!!!


Автоматичен превод:

Това е страхотно. Благодаря ви за новината.

И така, колко време отне накрая? Мислите ли, че ще продължите ли да играете там сега?🤔

Автоматичен превод:
Romi

минаха 11 дни .

Вчера играх там, но имам чувството, че вече нищо не се случва в казиното.

Вчера загубих много пари и дори не получих безплатно завъртане.

Честно казано, не знам дали ще играя там.

Автоматичен превод:
Romi

Вече мога ясно да кажа, че никога повече няма да играя там!!

Вчера нямах никакви безплатни завъртания, но днес имах 8 в три различни игри.

Никога не съм виждал 0 8 пъти подред.

Нещо не е наред с казиното!!!

Виждал съм, че няма нищо няколко пъти, но да не виждам нищо в три различни игри и с различни залози е ново за мен!!!

Затова предпочитам да го оставя, защото искам да се забавлявам и да нямам проблеми!!!

С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини