НачалоФорумКазинаLegendPlay Casino - обща дискусия

LegendPlay Casino - обща дискусия

 от Casinostreamereu
|
6 619 преглеждания 46 отговора |
|
1 23
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с LegendPlay Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Така че засега съм много доволен от Legendplay, защото всичко върви много гладко.

Вчера също поисках изплащане, да видим как ще вървят изплащанията.

Ако всичко върви добре, бих казал, че това е страхотно казино, в което можете да играете, без да ви боли глава 🙂

Ще ви държа в течение 🤜🤛

Автоматичен превод:
Casinostreamereu

Здравейте.

Звучи много обещаващо 🤞

Очакваме вашата актуализация и ви желая бързо прехвърляне 🙂

Автоматичен превод:
Radka

Здравей Радка 🙂

Актуализация на изплащането, току-що изпратих документите си за проверка вчера вечерта и получих изплащането този следобед.

Не мога да се съглася с отрицателните отзиви, защото мисля, че всичко работи перфектно 🙂

И според мен търпението е част от всички казина 🙂

Така че като цяло съм много доволен!

Сърдечни поздрави



Автоматичен превод:
Casinostreamereu

Здравейте Casinostreamereu,

Винаги се радвам да чуя такива добри новини. 🙂

Мисля, че казахте добре, търпението е от съществено значение. Мога ли да знам кой метод за теглене използвахте, моля?

И аз сърдечни поздрави🙂

Автоматичен превод:
Radka

Здравей Радка ✌🏼

Да, аз също. 🙂

Понякога просто се нуждаете от малко търпение, това е всичко. 🙂

Депозирах чрез банков превод и изтеглих по същия метод.

10 минути след одобрение вече беше в акаунта ми. 🙂

Всъщност всичко става доста бързо ✌🏼

Наистина не разбирам отрицателните отзиви! И аз съм първият, който казва, когато едно казино не е с репутация. 🙂

Желая ти прекрасен четвъртък мила Радка✌🏼


Автоматичен превод:
Casinostreamereu

Здравейте 🙂

Не се колебайте да коментирате всяко казино, което сте опитвали досега, винаги е добре да имате директна обратна връзка от предания играч с вашето отношение!

Моля, приемете го като любезна молба 😊 разбира се.

Пожелавам ви страхотен петък 😉, както и уикенда.

Автоматичен превод:

Депозитът не е кредитиран в моята сметка


Направете депозит в това казино от €427 на 2.07.2022 г. Депозитът беше изтеглен от банковата ми сметка.


След като се свързах с казиното два пъти, и двата отговора бяха абсолютно еднакви, те не са получили парите, вторият път им изпратих банковото извлечение, няма решение. Стойте далеч от това казино. Измамници!

Автоматичен превод:
foquichi_81

Здравейте,

Това не трябва да се случва. Попитахте ли вашата банка дали тя не носи отговорност за изтеглянето на това плащане?

За съжаление това се случва от време на време на германските играчи.

Ако все пак ви липсват средствата, предлагам жалба.

Моля, уведомете ме.


Автоматичен превод:
Radka

Добро утро Радка

Първо благодаря за съвета, говоря и с компанията, която извършва транзакцията (Sofort) и те ми казаха. Казиното трябва да се свърже с доставчика, който използва. Изпращам същия имейл, обяснявайки им какво ми казаха. Изпращам на 19.07.2022г. В момента без отговор.



Автоматичен превод:
foquichi

Здравей foquichi,

Аз мисля същото. Ако можете да докажете, че вашата банка или някое приложение за електронен портфейл и т.н. не е спряло този трансфер, казиното трябва да открие проблема.

Бих се опитал да питам редовно техния чат на живо. Предполагам, че сега сте се свързали с поддръжката на казиното по имейл, прав ли съм, моля?



Автоматичен превод:

Имам проблем с тегленето вече 2 месеца от 7 март може би е измама Кипърски сайтове..Изпращам 15 документа за проверка и всеки ден говоря с един поддръжник и никаква помощ, моля, не играйте на този сайт, не мога да взема парите си е измама...

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
rekladan

Два месеца? Това е твърде дълго...

Опитваме се да помогнем на играчи в подобна ситуация, ако искате да опитате, щракнете или докоснете тази връзка и изпратете жалба, моля.

Да видим какво става.

влизаш ли

Автоматичен превод:
Radka

Legendplay site it's scammer I теглене от 7 март

Автоматичен превод:
rekladan

След това спрете да протакате проблема и изпратете жалбата, както беше предложено по-рано.

Ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:

Изпращам 10 документа за проверка и не проверявам всеки път имам нужда от нещо друго

Автоматичен превод:
rekladan

Едва ли бих посочил 10 различни документа. 🤔

Нямам друг начин да го кажа:

Ако търсите помощ - изпратете жалбата според съвета:

https://casino.guru/complaints

Автоматичен превод:

Поисках плащане, ще видим дали ще го депозират и колко време ще отнеме?

Автоматичен превод:
ulisesmoises

Здравейте, поздравления, че успяхте да спечелите. Кога подадохте заявката си за теглене? Какъв метод на плащане използвахте?

Надявам се скоро да имате парите в сметката си. 😊🤞

Автоматичен превод:

Здравейте, Точно вчера ми казаха, че отнема 3 работни дни, така че ще трябва да изчакам до вторник. Използвайте банков превод

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини