преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с LegendPlay Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Така че засега съм много доволен от Legendplay, защото всичко върви много гладко.
Вчера също поисках изплащане, да видим как ще вървят изплащанията.
Ако всичко върви добре, бих казал, че това е страхотно казино, в което можете да играете, без да ви боли глава 🙂
Ще ви държа в течение 🤜🤛
So I'm very satisfied with Legendplay so far because everything runs very smoothly.
I also requested a payout yesterday, let's see how the payouts go.
If everything goes well there I would say that it is a great casino where you can play without getting a headache 🙂
I'll keep you posted 🤜🤛
Also ich bin bis jetzt mit Legendplay sehr zufrieden da alles sehr flüssig abläuft.
Habe gestern auch eine Auszahlung beantragt, mal sehen wie es bei den Auszahlungen vorangeht.
Wenn da auch alles gut läuft würde ich sagen das es ein spitzen Casino ist in dem man spielen kann ohne Kopfschmerzen zu bekommen 🙂
Ich halte euch am laufenden 🤜🤛
Здравейте.
Звучи много обещаващо 🤞
Очакваме вашата актуализация и ви желая бързо прехвърляне 🙂
Hello.
It sounds very promising 🤞
Waiting for your update, and wish you a quick transfer 🙂
Здравей Радка 🙂
Актуализация на изплащането, току-що изпратих документите си за проверка вчера вечерта и получих изплащането този следобед.
Не мога да се съглася с отрицателните отзиви, защото мисля, че всичко работи перфектно 🙂
И според мен търпението е част от всички казина 🙂
Така че като цяло съм много доволен!
Сърдечни поздрави
Hello Radka 🙂
Update on the payout, just sent my documents for verification yesterday evening and received the payout this afternoon.
I can't agree with the negative reviews because I think everything works perfectly 🙂
And in my opinion, patience is part of all casinos 🙂
So all in all I'm very satisfied!
Warm greetings
Hallo Radka 🙂
Update zur Auszahlung, habe gestern abend erst meine Dokumente zur Verifizierung gesendet und heute mittag die Auszahlung erhalten.
Ich kann den negativen Bewertungen nicht zustimmen da ich der Meinung bin alles läuft einwandfrei 🙂
Und Geduld gehört meiner Meinung nach bei allen casinos dazu 🙂
Von daher bin ich im großen und ganzen sehr zufrieden!
Liebe Grüße
Здравейте Casinostreamereu,
Винаги се радвам да чуя такива добри новини. 🙂
Мисля, че казахте добре, търпението е от съществено значение. Мога ли да знам кой метод за теглене използвахте, моля?
И аз сърдечни поздрави🙂
Hello Casinostreamereu,
I'm always happy to hear such good news. 🙂
I think you've made a good point, patience is essential. May I know which withdrawal method did you use, please?
Warm greetings as well🙂
Здравей Радка ✌🏼
Да, аз също. 🙂
Понякога просто се нуждаете от малко търпение, това е всичко. 🙂
Депозирах чрез банков превод и изтеглих по същия метод.
10 минути след одобрение вече беше в акаунта ми. 🙂
Всъщност всичко става доста бързо ✌🏼
Наистина не разбирам отрицателните отзиви! И аз съм първият, който казва, когато едно казино не е с репутация. 🙂
Желая ти прекрасен четвъртък мила Радка✌🏼
Hello Radka ✌🏼
Yes I do too. 🙂
Sometimes you just need a little patience that's all. 🙂
I deposited via bank transfer and withdrawn using the same method.
10 minutes after it was approved it was already on my account. 🙂
Actually everything goes pretty fast ✌🏼
Really don't understand the negative reviews! And I'm the very first to say when a casino isn't reputable. 🙂
I wish you a wonderful Thursday dear Radka✌🏼
Hallo Radka ✌🏼
Ja das tue ich auch. 🙂
Manchmal braucht man einfach ein wenig Geduld das ist alles. 🙂
Ich habe eingezahlt per Bank Überweisung und ausbezahlt habe ich mit der selben Methode.
10 Minuten nach dem es freigegeben wurde war es bereits auf meinem Konto. 🙂
Geht eigentlich alles recht schnell ✌🏼
Verstehe die negativen Bewertungen wirklich nicht! Und ich bin der aller erste der sagt wenn ein casino nicht seriös ist. 🙂
Ich wünsche dir einen wunderschönen Donnerstag liebe Radka✌🏼
Здравейте 🙂
Не се колебайте да коментирате всяко казино, което сте опитвали досега, винаги е добре да имате директна обратна връзка от предания играч с вашето отношение!
Моля, приемете го като любезна молба 😊 разбира се.
Пожелавам ви страхотен петък 😉, както и уикенда.
Hello there 🙂
Don't hesitate to comment on every casino you have tried so far, it's always good to have direct feedback from the devoted player with your attitude!
Please, take it as a kind request 😊 of course.
I wish you an awesome Friday 😉 and the weekend as well.
Депозитът не е кредитиран в моята сметка
Направете депозит в това казино от €427 на 2.07.2022 г. Депозитът беше изтеглен от банковата ми сметка.
След като се свързах с казиното два пъти, и двата отговора бяха абсолютно еднакви, те не са получили парите, вторият път им изпратих банковото извлечение, няма решение. Стойте далеч от това казино. Измамници!
Deposit not credited in my account
Make a deposit at this casino of €427 on 2.07.2022. The deposit was withdrawn from my bank account.
After contacting the casino twice, both responses were exactly the same, they have not received the money, the second time I sent them the bank statement, no solution. Stay away from this casino. Scammers!
Здравейте,
Това не трябва да се случва. Попитахте ли вашата банка дали тя не носи отговорност за изтеглянето на това плащане?
За съжаление това се случва от време на време на германските играчи.
Ако все пак ви липсват средствата, предлагам жалба.
Моля, уведомете ме.
Hello,
This should not happen. Have you asked your bank whether it is not responsible for drawing this payment back?
Sadly, it happens to German players from time to time.
If you still miss the funds, I suggest a complaint.
Kindly let me know.
Добро утро Радка
Първо благодаря за съвета, говоря и с компанията, която извършва транзакцията (Sofort) и те ми казаха. Казиното трябва да се свърже с доставчика, който използва. Изпращам същия имейл, обяснявайки им какво ми казаха. Изпращам на 19.07.2022г. В момента без отговор.
Good morning Radka
First thank you for your advice, I speak also with the company who make the transaction (Sofort) and they told me. The Casino must contact with the provider they use. I send the same email explain them what they told me. I send on 19.07.2022. At the moment not answer.
Здравей foquichi,
Аз мисля същото. Ако можете да докажете, че вашата банка или някое приложение за електронен портфейл и т.н. не е спряло този трансфер, казиното трябва да открие проблема.
Бих се опитал да питам редовно техния чат на живо. Предполагам, че сега сте се свързали с поддръжката на казиното по имейл, прав ли съм, моля?
Hello foquichi,
I think the same. If you can prove that your bank or some e-wallet app and so on has not stopped this transfer it's up to the casino to find the problem.
I would try to ask their live chat regularly. I'm guessing now that you contacted the casino's support by email, am I correct, please?
Имам проблем с тегленето вече 2 месеца от 7 март може би е измама Кипърски сайтове..Изпращам 15 документа за проверка и всеки ден говоря с един поддръжник и никаква помощ, моля, не играйте на този сайт, не мога да взема парите си е измама...
I have problem with withdrawal 2 months now from 7 March maybe is scamm Cyprus sites..I send 15 documents for verification and every day I speak with one supporter and no help plz don't play this site I can't take my money is scamm...
Два месеца? Това е твърде дълго...
Опитваме се да помогнем на играчи в подобна ситуация, ако искате да опитате, щракнете или докоснете тази връзка и изпратете жалба, моля.
Да видим какво става.
влизаш ли
Two months? That's too long...
We try to help players in a similar situation, if you want to try, click or tap this link and submit a complaint, please.
Let's see what is happening.
Are you in?
Legendplay site it's scammer I теглене от 7 март
Legendplay site it's scammer I withdrawal from 7 march
След това спрете да протакате проблема и изпратете жалбата, както беше предложено по-рано.
Ще се опитаме да ви помогнем.
Then stop prolonging the issue and submit the complaint as previously suggested.
We'll try to help you out.
Едва ли бих посочил 10 различни документа. 🤔
Нямам друг начин да го кажа:
Ако търсите помощ - изпратете жалбата според съвета:
I would hardly name 10 different documents myself. 🤔
I have no other way how to say it:
If you seek help - submit the complaint as advised:
Здравейте, поздравления, че успяхте да спечелите. Кога подадохте заявката си за теглене? Какъв метод на плащане използвахте?
Надявам се скоро да имате парите в сметката си. 😊🤞
Hi, congratulations that you managed to win. When did you submit your withdrawal request ? What payment method did you use ?
I hope you will have the money in your account soon. 😊🤞
Здравейте, Точно вчера ми казаха, че отнема 3 работни дни, така че ще трябва да изчакам до вторник. Използвайте банков превод
Hello, Just yesterday, they told me that it takes 3 business days so I will have to wait until Tuesday. Use bank transfer
Hola, Recién ayer, me dijeron que se demoran 3 dias habiles así que tendré que esperar hasta el martes. Use transferencia bancaria
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.