преди 1 година
2
Е, по отношение на самото казино, то е лесно за навигация и дори красиво.
чатът на живо също е добър, винаги бърз в комуникацията.
сега, когато става въпрос за 100 безплатни завъртания, трябва да дам отрицателна бележка. защото вече съм потвърден с KYC и дори след 5 дни дори не виждам 100 безплатни завъртания.
само поради тази причина трябва да дам отрицателна бележка и дори няма да се опитам да направя депозит.
Well, in terms of the casino itself, it's easy to navigate and even beautiful.
live chat is also good, always fast in communication.
now in question of the 100 free spins I have to give a negative note. because I'm already verified with KYC and even after 5 days I don't even see the 100 free spins.
only for this reason I have to give a negative note and I will not even try to make a deposit.
ora bem em questao do casino em si ate é facil de navegar e ate é bonito.
chat ao vivo tambem é bom ,sempre rapidos na comunicaçao.
agora em questao dos 100 free spins tenho que dar uma nota negativa.pois ja estou verificado com KYC e mesmo assim passado 5 dias nem ver os 100 free spins.
so por essa razao tenho que dar nota negativa e nem vou tentar fazer deposito.
Отне ми 2 седмици да отговоря, след което ви казват, че липсва и отново трябва да чакате. Предполагам, че е така, защото в моя случай ми блокираха акаунта веднага след като kyc процесът беше направен като нещо положително, тоест бях само на последния процес, който е изпращане на селфи. Всичко беше наред, нищо странно, това по отношение на изпратените ми документи, защото по отношение на казиното е ужасно, ако не и катастрофално
It took me 2 weeks to respond, then they tell you that it is missing and again you have to wait. I suppose this is so, because in my case they blocked my account as soon as the kyc process was done as something positive, that is, I was only at the last process, which is to send a selfie. Everything was in order, nothing strange, this regarding my documents sent because regarding the casino it is horrible if not disastrous
A mi se demoraron 2 semanas de responder, después te dicen que falta y de nuevo tienes que esperar. Supongo que sea así, porque en mi caso me bloquearon la cuenta ni bien se hizo el proceso kyc como algo positivo, es decir solo estaba al último proceso que es enviar selfie. Todo estaba en orden, nada extraño, esto respecto a mis documentos enviados porque respecto al casino es horrible por no decir nefasto
Те разбраха, че са ми блокирали акаунта несправедливо, днес ме отблокираха, но балансът, който ми взеха, все още го няма, което беше основно за теглене. Ще продължа с жалбата си, защото ме увериха, че имам 12 акаунта, но това е невярно и това ме притеснява и настоявам да ми дадат премахнатите 1000 долара
They realized that they blocked my account unfairly, today they unblocked me but the balance that they took from me is still not there, which was basically to withdraw. I will still continue with my complaint because they assured that I have 12 accounts but it is false and that does bother me and I demand that they grant me the 1000 dollars removed
Se dieron cuenta que me bloquearon la cuenta injustamente, hoy me desbloquearon pero aun no esta el saldo que me quitaron que básicamente era para retirar. Igual seguiré con mi denuncia porque ellos aseguraron que tengo 12 cuentas pero es falso y eso si me molesta y exijo que se me otorgue los 1000 dolares quitados
Изглежда, че казиното вече има план, защото вчера забелязах, че са ме отблокирали, мисля, че разбраха, че имам достатъчно доказателства, за да демонстрирам тази тяхна несправедливост и лошо управление. Но все още чакам 1000 долара, които ми взеха, защото вече можех да изтегля този баланс в моята сметка
It seems that the casino already has a plan because yesterday I noticed that they have unblocked me, I think they realized that I have enough evidence to demonstrate this injustice and mismanagement of them. But I'm still waiting for the $1,000 that they took from me because I could already withdraw that balance in my account
Parece que ya tienen un plan el casino porque ayer noté que me han desbloqueado, creo que se dieron cuenta que tengo pruebas sufienciente para evidenciar esta injusticia y mal manejo de ellos. Pero aún estoy la espera de los 1000 dólares que me quitaron porque ese saldo en mi cuenta ya lo podía retirar
Предполагам, че по един или друг начин е добре, че акаунтът ви вече е отново достъпен. Не всяко разследване обаче завършва зле. Блокирането на сметката просто дава шанс на казиното да изясни някои нередности и да ви предпази от загуба на баланс междувременно - не казвам, че имате нужда от това, това е просто обичайна практика в някои казина, бих казал
Уведомете ме със следващата актуализация 🤞
I guess that one way or another, it's good that your account is now accessible again. Not every investigation ends badly though. Blocking the account just gives the casino a chance to clerify some irregularities and save you from losing the balance in the meantime - not saying you needed that, it's just a common practise in some casinos, I'd say
Let me know with the next update 🤞
Но досега не са ми върнали баланса, който са ми взели, само ме отключиха, но това ме кара да разбера, че това, което са направили, е грешно, но изисквам да ми дадат това, което са ми взели, което е 1000 долара
But so far they have not returned the balance that they took from me, they only unlocked me but that makes me understand that what they did is wrong but I demand that they give me what they took from me, which is 1000 dollars
Pero hasta el momento no me han devuelto el saldo que me quitaron, solamente me desbloquearon pero eso hace entender que lo que hicieron está mal pero exijo que me den lo que me quitaron que son 1000 dolares
Спомням си, че в жалбата споменахте нарушение на правилото за няколко акаунта.
Някакви признаци за допълнително обяснение от казиното?
I can recall that in the complaint, you mentioned a multi-account rule violation.
Any sign of further explanation from the casino?
Според казиното той ми каза по този начин, че имам много акаунти, около 12 акаунта, създадени с мои данни, което е лъжа, защото имам само един акаунт и не знам защо казаха това. Моят акаунт в момента е отключен почти наскоро, но балансът от 1000 долара не ми беше върнат, така че бих искал да ги върнат, за да мога да изтегля печалбите.
According to the casino, he told me by this means that I have many accounts, some 12 accounts created with my data, which is a lie because I only have one account and I don't know why they said that. My account has currently been unlocked almost recently but the balance of 1000 dollars has not been returned to me, so I would like to request that they return that balance to be able to withdraw the earnings.
Segun el casino, me comentó por este medio que yo tengo muchas cuentas, algo de 12 cuentas creadas con mis datos, lo cual es mentira porque yo solo tengo una cuenta y no sé porque han dicho eso. Mi cuenta en la actualidad lo han desbloqueado casi recientemente pero el saldo de 1000 dolares no me lo han regresado por lo que me gustaria solicitar que me devuelvan ese saldo para poder retirar las ganancias.
Освен това не мога да го консултирам в поддръжката на живо, защото все още го блокират от моя IP и не се показва на моя компютър, а на друг компютър с друг IP и интернет мрежа, ако се появи опцията за поддръжка
In addition, I cannot consult it in live support because they still have it blocked from my IP and it does not appear on my computer but on another computer with another IP and internet network if the support option appears
Además no puedo consultarlo en soporte en vivo porque eso aun lo tienen bloqueado a mi ip y no me aparece en mi ordenador pero en otro ordenador con otra IP y red de internet si sale la opcion de soporte
Според казиното той ми каза по този начин, че имам много акаунти, около 12 акаунта, създадени с мои данни, което е лъжа, защото имам само един акаунт и не знам защо казаха това. Моят акаунт в момента е отключен почти наскоро, но балансът от 1000 долара не ми беше върнат, така че бих искал да ги върнат, за да мога да изтегля печалбите.
According to the casino, he told me by this means that I have many accounts, some 12 accounts created with my data, which is a lie because I only have one account and I don't know why they said that. My account has currently been unlocked almost recently but the balance of 1000 dollars has not been returned to me, so I would like to request that they return that balance to be able to withdraw the earnings.
Segun el casino, me comentó por este medio que yo tengo muchas cuentas, algo de 12 cuentas creadas con mis datos, lo cual es mentira porque yo solo tengo una cuenta y no sé porque han dicho eso. Mi cuenta en la actualidad lo han desbloqueado casi recientemente pero el saldo de 1000 dolares no me lo han regresado por lo que me gustaria solicitar que me devuelvan ese saldo para poder retirar las ganancias.
Мисля, че трябва да информирате Ник за това. Изглежда, че сега му липсва допълнително обяснение.
Моля, щракнете върху тази връзка и го уведомете, че казиното ви е обвинило в нарушаване на правилото за множество акаунти, предполагам, че ще бъде достатъчно, ако просто копирате публикацията относно 12 акаунта към жалбата. 🙏
I think that you should update Nick about that. It seems that he's missing further explanation now.
Please click this link, and let him know that the casino accused you of breaking the multi-account rule, I guess it would suffice if you just copy the post concernig 12 accounts to the complaint. 🙏
Никога не съм бил съвсем сигурен дали казината наистина могат да направят това. Сега изглежда, че могат. 🤔
Не се притеснявайте, жалбата продължава, така че сега екипът ще се съсредоточи върху намирането на доказателства за други акаунти, предполагам, че това ще бъде следващата стъпка.
I was never quite sure whether the casinos can truly do that. Now it seems that they can. 🤔
Don't worry, the complaint is still running, so now the team will focus on finding proof about other accounts, I guess that would be the next step.
Бонусът King Castle CAsino от 100 безплатни завъртания е страхотен, €20 депозирани след проверка. 12 часа по-късно €200 и игра на малко грешни нива, тъй като според правилата трябва да играете мин/макс €0,20.
Случи се да е малко 1€ и 0,25€, на следващия ден извадих 120€ в биткойн портфейла и 1 час по-късно още 50€. Тегленията се одобряват в рамките на 5 минути и се изплащат.
Не се изисква и депозит, наистина страхотен бонус. Сред най-добрите, които получих, и наистина добро казино и според имейл от поддръжката трябва да получите VPN с IP от Бразилия и получавате достъп до 3 пъти повече игри, мислех, че казаха 14000-15000 игри.
The King Castle CAsino bonus of 100 Freespins is awesome, €20 deposited after verification. 12 hours later €200 and played at slightly wrong levels as according to the rules you have to play min/max €0.20.
It happened to be a little 1€ and 0.25€, the next day I took out 120€ to the Bitcoin wallet and 1h later 50€ more. Withdrawals approved within 5 minutes and paid out.
No deposit required either, really great bonus. Among the best I got and really good casino and according to email from the support you should get VPN with IP from Brazil and you get access to 3 times as many games, I thought they said 14000-15000 games.
King Castle CAsino bonusen på 100 Freespinn är grym, 20€ insatt efter verifieringen. 12h senare 200€ och spelat på lite fel nivåer då man enligt reglerna skall spela min/max 0.20€.
Det råkade bli lite 1€ och 0.25€, tog dagen efter ut 120€ till Bitcoin plånboken och 1h senare 50€ till. Uttagen godkända inom 5min och utbetalade.
Behövs ingen insättning heller, riktigt grym bonus. Bland det bästa jag fått och riktigt bra casino och enligt mail från supporten skall man skaffa VPN med IP från Brasilien och man får tillgång till 3gg så mycket spel, tyckte dom sa 14000-15000 spel.
Здравейте!
Толкова се радвам, че отделихте време да дойдете тук и да ни озарите с такъв преглед! Говорейки за отзиви, знаете ли, че можете да изпратите свой собствен потребителски отзив? Вижте този раздел и го направете така, че да се случи. 🙂
Сигурен съм, че казиното ще го оцени.
Желаете ли да опитате?
Hey there!
I'm so glad you took the time to come here and enlighten us with such a review! Speaking about reviews, do you know you can submit your own user review? Check out this section, and make it happens. 🙂
I'm sure the casino would appreciate it.
Care to try?
Това казино не ми позволи да тегля, след като спечелих 1084BRL, играейки честно и отговаряйки на изискванията за залагане, те блокираха акаунта ми с думите. че съм нарушил условията на бонус сумите за игра под 1BRL и такива суми, когато играх под 1BRL, дори не се броят за изпълнение на изискванията за залагане. И днес след. Отварям билет в чата след неуспешен опит за теглене (дори с вече направена KYC проверка). Просто ми блокираха акаунта.
Следват изображения.
Този тип казино не може да продължи да работи, включително бонуса, който получих тук чрез Casino Guru.
Тоест, загубих стойност, която съм спечелил честно.
This Casino did not allow me to withdraw after I won 1084BRL playing honestly and meeting the wagering requirements, they blocked my account saying.that I violated the terms of the bonus playing amounts below 1BRL and such amounts when played below 1BRL nor did not even count towards meeting the wagering requirements. And today after. I open a ticket in the chat after an unsuccessful attempt to make a withdrawal (even with the KYC verification already done). They just blocked my account.
Images follow.
This type of Casino cannot continue working, including the bonus I got here through Casino guru.
That is, I lost a value that I earned honestly.
Esse Casino não me permitiu realizar um saque após eu ganhar 1084BRL jogando de forma honesta e cumprindo os requisitos de aposta , eles bloquearam minha conta dizendo.que violei os termos do bônus jogando valores abaixo de 1BRL sendo que tais valores quando jogados abaixo de 1BRL nem sequer contavam para o cumprimento dos requisitos de aposta. E hoje após.eu abrir um um ticket no chat após uma tentativa mal sucedida de realizar um saque (mesmo com a verificação KYC já efetuada). Eles simplesmente bloquearam minha conta.
Seguem imagens.
Esse tipo de Casino não pode continuar funcionando , inclusive o bônus eu peguei aqui através do Casino guru.
Ou seja , perdi um valor que ganhei de forma honesta.
Здравей!
Дали казиното всъщност диктува минимален залог? Това е много необичайно, ако мога да кажа.
За съжаление, играчите трябва да следят всички свързани правила, докато играят с бонуса, не е стандартно да се ограничават забранените залози. 🙁 Иска ми се да можеше.
Проверих жалбата ви и ще чакам заключението с нетърпение.
Hello there!
Does the casino actually dictate a minimum bet? That is highly unusual, if I may say.
Sadly, players should keep an eye on all associated rules while playing with the bonus, it's not standard to restrict forbidden bets. 🙁 I wish it could.
I checked your complaint and, I'll wait for the conclusion eagerly.
Въпросът е, че тези залози не се броят за изпълнение на изискванията, само тези със стойност от 1BRL или по-висока и дори тези с по-висока стойност се броят само 1BRL, нищо, което надвишава или е под тях, не се брои. Също така никога не съм ги виждал да ограничават минимална сума и това не е изяснено в правилата и условията, които са доста объркващи. И освен това не виждам това като причина за банване на акаунт за неопределено време.
The issue is that these bets did not count towards fulfilling the requirements, only those with a value of 1BRL or Higher, and even those with a higher value only counted 1BRL, nothing that exceeded or was below counted. I've also never seen them limit a minimum amount, and this isn't made clear in the terms and conditions which are quite confusing. And besides, I don't see that as a reason to ban an account indefinitely.
A questão é que essas apostas não contaram para o cumprimento dos requisitos, somente as que tinham valor de 1BRL ou Superior, e mesmo as de valor superior só contava 1BRL nada que ultrapasse ou que seja abaixo contava. Eu também nunca vi limitarem um valor mínimo, e isso não fica claro nos termos e condições que são bem confusos. E além disso não vejo nisso um motivo para banir uma conta por tempo indeterminado.
Разбрах смисъла, такива залози са изключени от залагане. Бих казал обаче, че върви в обратната посока на целия смисъл на приноса за залагане. 😕
Обикновено залозите са ограничени от правилото за максимален залог, за да се удължи процесът на залагане. Това, което описваш е просто неудобно, бих казал.
I understood the point, such bets are excluded from wagering. I'd say it goes in the opposite direction to the whole meaning of the wagering contribution though. 😕
Normally, the bets are limited by the max bet rule to prolong the wagering process. What you have described is just awkward, I'd say.
Изкушавам се да направя депозит тук, току-що получих пълна проверка, не изчистих залагането за 20£ KYC бонус без депозит, но търсих надеждно лицензирано Crypto казино, което ми позволява да използвам VPN, за да заобикаля забраните на юрисдикцията и KingsCastle току-що потвърдиха, че аз като шведски играч мога да използвам VPN за достъп до игрални автомати Pragmatic, без да се притеснявам, че евентуални печалби ще бъдат конфискувани. Звучи добре, но също и доста сенчести, някой тук, който играе с VPN и редовно тегли пари тук от игра на игри, ограничени във вашата страна?
Не мога да внимавам дори и да ми дадат зелена светлина, нали?
I'm tempted to make a deposit here I have just gotten fully verified, didn't clear the wagering for the 20£ KYC no deposit bonus but I have been looking for a reliable licenced Crypto casino that lets me use VPN to bypass jurisdiction bans and KingsCastle just confirmed that I as a Swedish player can use VPN to access Pragmatic play slots without worrying about any potential winnings being confiscated. Sounds good but also kinda shady, anyone here that plays with VPN and regulary cash out here from playing games restricted in your country?
Can't be to careful even if they give me a green light, right?
Бих заснел екранна снимка, доказваща, че казиното ви позволява да използвате VPN без ограничения. По-добре е да сте подготвени, бих казал.
I would capture a screenshot proving the casino allowed you to use VPN without restrictions. It's better to be prepared, I'd say.
Имейлите, които изпращат, когато акаунтът ви бъде кредитиран с Freeplay, бяха много необичайни. Те казват на играча да използва VPN (препоръчва Бразилия) и включва ръководство за връзки за това как да използва VPN и едно, което те препоръчват да използвате.
Но не съм убеден. Ще споделя следното, въпреки че те не искат от нас играчите.
ЗАБЕЛЕЖКА: Информацията в този имейл и всички прикачени файлове са поверителни и са предназначени единствено за използване от физическото или юридическото лице, към което са адресирани. Ако не сте предвиденият получател, моля, уведомете подателя незабавно, като използвате имейл адреса на подателя и изтрийте този имейл. Не трябва да четете или копирате този имейл, да го използвате за каквито и да е цели, да го разпространявате или да разкривате съдържанието му на други лица. Обърнете внимание, че всички възможни лични възгледи или мнения, представени в този имейл, са единствено тези на автора и не представляват непременно тези на компанията, освен ако изрично не е посочено друго. Следователно не се очаква никаква отговорност по отношение на каквито и да било такива възгледи или мнения. Въпреки че са взети всички разумни предпазни мерки, за да се гарантира, че в този имейл няма вируси, ние не можем да поемем отговорност за загуби или щети, произтичащи от използването на този имейл или прикачени файлове. Освен това комуникацията чрез имейл по интернет не е защитена и съобщенията могат да бъдат прочетени, манипулирани или по друг начин компрометирани от неизвестни трети страни. Ние не поемаме никаква отговорност за коректността и пълнотата на прехвърлянето на информацията, съдържаща се в такава комуникация, нито за забавяне на получаването.
Някакви мисли относно това?
The emails they send out when your account is credited with Freeplay was very unusual. They tell the player to use a VPN (Brazil recommend) and Includes a link guide on how to use a VPN and one they recommend using.
But I'm not convinced. I will share the following even though they don't want us players to.
NOTE: The information in this email and any attached file/s are confidential and intended solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed. If you are not the intended recipient please notify the sender immediately using the sender email address and delete this email. You should not read or copy this email, use it for any purpose, disseminate it or disclose its contents to any other person. Note that any possible personal views or opinions presented in this e-mail are solely those of the author and do not necessarily represent those of the company, unless explicitly stated otherwise. Consequently, no liability is expected in respect of any such views or opinions. Although every reasonable precaution has been taken to ensure no viruses are present in this email, we cannot accept responsibility for any loss or damage arising from the use of this email or attachments. Moreover, communication via email over the internet is not secure and messages may be read, manipulated or otherwise compromised by unknown third parties. We do not accept any responsibility for the correctness and completeness of the transfer of information contained in such communication nor for any delay of receipt.
Any thoughts regarding this?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.