ФорумКазинаKings Castle Casino - обща дискусия

Kings Castle Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от jvvgtaf
|
11735 преглеждания 64 отговора |
|
1 2 34
Добавете пост
jvvgtaf
преди 1 година

Ще ти свърши работа също

Автоматичен превод:
преди 1 година

Е, по отношение на самото казино, то е лесно за навигация и дори красиво.

чатът на живо също е добър, винаги бърз в комуникацията.

сега, когато става въпрос за 100 безплатни завъртания, трябва да дам отрицателна бележка. защото вече съм потвърден с KYC и дори след 5 дни дори не виждам 100 безплатни завъртания.

само поради тази причина трябва да дам отрицателна бележка и дори няма да се опитам да направя депозит.

Автоматичен превод:
pikos26
преди 1 година

Отне ми 2 седмици да отговоря, след което ви казват, че липсва и отново трябва да чакате. Предполагам, че е така, защото в моя случай ми блокираха акаунта веднага след като kyc процесът беше направен като нещо положително, тоест бях само на последния процес, който е изпращане на селфи. Всичко беше наред, нищо странно, това по отношение на изпратените ми документи, защото по отношение на казиното е ужасно, ако не и катастрофално

Автоматичен превод:
tavarescris810
преди 1 година

Те разбраха, че са ми блокирали акаунта несправедливо, днес ме отблокираха, но балансът, който ми взеха, все още го няма, което беше основно за теглене. Ще продължа с жалбата си, защото ме увериха, че имам 12 акаунта, но това е невярно и това ме притеснява и настоявам да ми дадат премахнатите 1000 долара

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изглежда, че казиното вече има план, защото вчера забелязах, че са ме отблокирали, мисля, че разбраха, че имам достатъчно доказателства, за да демонстрирам тази тяхна несправедливост и лошо управление. Но все още чакам 1000 долара, които ми взеха, защото вече можех да изтегля този баланс в моята сметка

Автоматичен превод:
преди 1 година

Предполагам, че по един или друг начин е добре, че акаунтът ви вече е отново достъпен. Не всяко разследване обаче завършва зле. Блокирането на сметката просто дава шанс на казиното да изясни някои нередности и да ви предпази от загуба на баланс междувременно - не казвам, че имате нужда от това, това е просто обичайна практика в някои казина, бих казал

Уведомете ме със следващата актуализация 🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Но досега не са ми върнали баланса, който са ми взели, само ме отключиха, но това ме кара да разбера, че това, което са направили, е грешно, но изисквам да ми дадат това, което са ми взели, което е 1000 долара

Автоматичен превод:
jvvgtaf
преди 1 година

Спомням си, че в жалбата споменахте нарушение на правилото за няколко акаунта.

Някакви признаци за допълнително обяснение от казиното?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Според казиното той ми каза по този начин, че имам много акаунти, около 12 акаунта, създадени с мои данни, което е лъжа, защото имам само един акаунт и не знам защо казаха това. Моят акаунт в момента е отключен почти наскоро, но балансът от 1000 долара не ми беше върнат, така че бих искал да ги върнат, за да мога да изтегля печалбите.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Освен това не мога да го консултирам в поддръжката на живо, защото все още го блокират от моя IP и не се показва на моя компютър, а на друг компютър с друг IP и интернет мрежа, ако се появи опцията за поддръжка

Автоматичен превод:
преди 1 година

Според казиното той ми каза по този начин, че имам много акаунти, около 12 акаунта, създадени с мои данни, което е лъжа, защото имам само един акаунт и не знам защо казаха това. Моят акаунт в момента е отключен почти наскоро, но балансът от 1000 долара не ми беше върнат, така че бих искал да ги върнат, за да мога да изтегля печалбите.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мисля, че трябва да информирате Ник за това. Изглежда, че сега му липсва допълнително обяснение.

Моля, щракнете върху тази връзка и го уведомете, че казиното ви е обвинило в нарушаване на правилото за множество акаунти, предполагам, че ще бъде достатъчно, ако просто копирате публикацията относно 12 акаунта към жалбата. 🙏

Автоматичен превод:
jvvgtaf
преди 1 година

Никога не съм бил съвсем сигурен дали казината наистина могат да направят това. Сега изглежда, че могат. 🤔

Не се притеснявайте, жалбата продължава, така че сега екипът ще се съсредоточи върху намирането на доказателства за други акаунти, предполагам, че това ще бъде следващата стъпка.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Бонусът King Castle CAsino от 100 безплатни завъртания е страхотен, €20 депозирани след проверка. 12 часа по-късно €200 и игра на малко грешни нива, тъй като според правилата трябва да играете мин/макс €0,20.


Случи се да е малко 1€ и 0,25€, на следващия ден извадих 120€ в биткойн портфейла и 1 час по-късно още 50€. Тегленията се одобряват в рамките на 5 минути и се изплащат.


Не се изисква и депозит, наистина страхотен бонус. Сред най-добрите, които получих, и наистина добро казино и според имейл от поддръжката трябва да получите VPN с IP от Бразилия и получавате достъп до 3 пъти повече игри, мислех, че казаха 14000-15000 игри.

Автоматичен превод:
malcolmbraxe
преди 1 година

Здравейте!

Толкова се радвам, че отделихте време да дойдете тук и да ни озарите с такъв преглед! Говорейки за отзиви, знаете ли, че можете да изпратите свой собствен потребителски отзив? Вижте този раздел и го направете така, че да се случи. 🙂

Сигурен съм, че казиното ще го оцени.

Желаете ли да опитате?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това казино не ми позволи да тегля, след като спечелих 1084BRL, играейки честно и отговаряйки на изискванията за залагане, те блокираха акаунта ми с думите. че съм нарушил условията на бонус сумите за игра под 1BRL и такива суми, когато играх под 1BRL, дори не се броят за изпълнение на изискванията за залагане. И днес след. Отварям билет в чата след неуспешен опит за теглене (дори с вече направена KYC проверка). Просто ми блокираха акаунта.

Следват изображения.

Този тип казино не може да продължи да работи, включително бонуса, който получих тук чрез Casino Guru.

Тоест, загубих стойност, която съм спечелил честно.

filefilefile

Автоматичен превод:
edgardheckmann22
преди 1 година

Здравей!

Дали казиното всъщност диктува минимален залог? Това е много необичайно, ако мога да кажа.

За съжаление, играчите трябва да следят всички свързани правила, докато играят с бонуса, не е стандартно да се ограничават забранените залози. 🙁 Иска ми се да можеше.

Проверих жалбата ви и ще чакам заключението с нетърпение.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Въпросът е, че тези залози не се броят за изпълнение на изискванията, само тези със стойност от 1BRL или по-висока и дори тези с по-висока стойност се броят само 1BRL, нищо, което надвишава или е под тях, не се брои. Също така никога не съм ги виждал да ограничават минимална сума и това не е изяснено в правилата и условията, които са доста объркващи. И освен това не виждам това като причина за банване на акаунт за неопределено време.

Автоматичен превод:
edgardheckmann22
преди 1 година

Разбрах смисъла, такива залози са изключени от залагане. Бих казал обаче, че върви в обратната посока на целия смисъл на приноса за залагане. 😕

Обикновено залозите са ограничени от правилото за максимален залог, за да се удължи процесът на залагане. Това, което описваш е просто неудобно, бих казал.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изкушавам се да направя депозит тук, току-що получих пълна проверка, не изчистих залагането за 20£ KYC бонус без депозит, но търсих надеждно лицензирано Crypto казино, което ми позволява да използвам VPN, за да заобикаля забраните на юрисдикцията и KingsCastle току-що потвърдиха, че аз като шведски играч мога да използвам VPN за достъп до игрални автомати Pragmatic, без да се притеснявам, че евентуални печалби ще бъдат конфискувани. Звучи добре, но също и доста сенчести, някой тук, който играе с VPN и редовно тегли пари тук от игра на игри, ограничени във вашата страна?

Не мога да внимавам дори и да ми дадат зелена светлина, нали?

Автоматичен превод:
DonKlickman
преди 1 година

Бих заснел екранна снимка, доказваща, че казиното ви позволява да използвате VPN без ограничения. По-добре е да сте подготвени, бих казал.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имейлите, които изпращат, когато акаунтът ви бъде кредитиран с Freeplay, бяха много необичайни. Те казват на играча да използва VPN (препоръчва Бразилия) и включва ръководство за връзки за това как да използва VPN и едно, което те препоръчват да използвате.

Но не съм убеден. Ще споделя следното, въпреки че те не искат от нас играчите.


ЗАБЕЛЕЖКА: Информацията в този имейл и всички прикачени файлове са поверителни и са предназначени единствено за използване от физическото или юридическото лице, към което са адресирани. Ако не сте предвиденият получател, моля, уведомете подателя незабавно, като използвате имейл адреса на подателя и изтрийте този имейл. Не трябва да четете или копирате този имейл, да го използвате за каквито и да е цели, да го разпространявате или да разкривате съдържанието му на други лица. Обърнете внимание, че всички възможни лични възгледи или мнения, представени в този имейл, са единствено тези на автора и не представляват непременно тези на компанията, освен ако изрично не е посочено друго. Следователно не се очаква никаква отговорност по отношение на каквито и да било такива възгледи или мнения. Въпреки че са взети всички разумни предпазни мерки, за да се гарантира, че в този имейл няма вируси, ние не можем да поемем отговорност за загуби или щети, произтичащи от използването на този имейл или прикачени файлове. Освен това комуникацията чрез имейл по интернет не е защитена и съобщенията могат да бъдат прочетени, манипулирани или по друг начин компрометирани от неизвестни трети страни. Ние не поемаме никаква отговорност за коректността и пълнотата на прехвърлянето на информацията, съдържаща се в такава комуникация, нито за забавяне на получаването.

Някакви мисли относно това?

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини