ФорумКазинаKings Castle Casino - обща дискусия

Kings Castle Casino - обща дискусия

преди 1 година от jvvgtaf
|
12017 преглеждания 64 отговора |
|
1 2...4
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Kings Castle Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Това казино е измама, когато срещнете офертите и те видят, че можете да изтеглите, блокират акаунта ви, като казват, че профилът е бил манипулиран и след това, за да не отидете на поддръжка на живо, блокират опцията за консултация на живо, защото изчезват. И когато им оставите съобщението по имейл, те никога не отговарят. Изминаха 2 месеца и те не отговарят на жалбата ми по пощата, така че бих предпочел да докладват за тази къща за залагания, че е ИЗМАМА.

НЕ ВЯРВАЙТЕ НА СТАР РЕВЮ, ЗАЩОТО ЗА МЕН НЕ ЗАСЛУЖАВА ДОРИ 1 ЗВЕЗДА

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
jvvgtaf
преди 1 година

Здравей,

това е ужасно преживяване!


Обмисляли ли сте да подадете жалба точно тук, в Casino Guru? Въпросът е, че дава на играчите пълен преглед на темата и също така има шанс да получите някакво решение.


Ако проявявате интерес, можете да намерите повече подробности тук .

Кажете ни какво мислите за това.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Отговор на посетителя jvvgtaf : Беше му казано многократно за нашата AML политика за „който и да е ID на портфейла, който използвате за депозиране, трябва да бъде същият ID на портфейл за теглене". Това е за избягване на откраднати/измамни крипто или пране на пари. Този играч отказа няколко пъти да използва един и същ портфейл. След допълнително разследване открихме и 12 различни акаунта на играч, свързани с този играч, което нарушава нашите указания за дублиращи се акаунти. Средствата остават в тази сметка на играча за теглене, но само към същия ID на портфейла, който е използван при първото депозиране. Този играч е спрян за нарушаване на множество правила за игри.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Anonymized438
преди 1 година

здравей

Само едно любезно напомняне: моля, използвайте бутона „отговор", в противен случай лицето, на което сте писали, няма да бъде уведомено. Благодаря ви 🙂

Имате чувството, че сте официален представител на казино. Ако е така, имайте предвид тези правила, моля:

https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions

"2) Вашият акаунт във форума трябва да бъде синхронизиран ръчно с казино марките, които представлявате. Трябва да ни изпратите имената на тези марки и вашето потребителско име във форума (или имейл адрес) на forum(at)casino.guru. Тогава ние Ще можете да синхронизирате акаунта си във форума с всички марки казино. Вие също трябва да се свържете с нас от официален адрес на казино или от имейл адрес на компания, която отговаря за маркетинговата програма в дадени марки казино ."

Чувствайте се свободни да се свържете с мен на radka@casino.guru

Радваме се да ви видим тук, не се колебайте да се свържете с мен, ако имате въпроси 😉.

Автоматичен превод:
преди 1 година

file Опитвам се да вляза, просто става така дори по-рано днес успях да вляза след половин час беше така

Автоматичен превод:
Anonymized438
преди 1 година

file Здравейте, защо сайтът е такъв преди половин час, започна добре сега е така

Автоматичен превод:
Anonymized438
преди 1 година

НИКОГА НЕ СЪМ ПРАВИЛ ТЕГЛЕНЕТО, ЗАТОВА ПОМОЛЕХ ЗА ПОДДРЪЖКА, ЗА ДА МОГАТ ДА МИ ДАДАТ СЪВЕТ КАК ДА ТЕГЛЯ И ТО Е ТАМ В ТЕЗИ МОМЕНТИ, КОГАТО МЕ БЛОКИРАХА. ВСИЧКИ ДЕТАЙЛИ ЗА МОЯТА СМЕТКА И ИЗПРАТЕНИТЕ ДОКУМЕНТИ СА ТОЧНИ, ТАКА ЧЕ КАКВО ПОТВЪРЖДАВАТЕ, ЧЕ АДРЕСЪТ ЗА ТЕГЛЕНЕ НЕ Е СЪЩИЯТ КАКВО ТОЗИ В МОЯТА СМЕТКА? ТЪЙ КАТО НИКОГА НЕ СЪМ ДОБАВЯЛ ЛИНК ЗА ДА НАПРАВЯ ТЕГЛЕНЕТО, ПО-СКОРО НЕ МОЖЕХ ДА ИЗТЕГЛЯ, ТЪЙ КАТО АКАУНТЪТ МИ ОЩЕ НЕ Е ПРОВЕРЕН. В МОМЕНТА КОЯТО СЕ ПРОВЕРИХА Е В МОМЕНТА ИЗТРИВАХА ПОЛУЧЕНАТА СУМА КОЯТО Е 1000 ДОЛАРА. И ТОЧНО В ТОЗИ МОМЕНТ ЧАТЪТ НА ЖИВО ИЗЧЕЗНА И ПРОЗОРЕЦЪТ ВЕЧЕ НЕ ИЗЛЕЗЕ. КАК НАРИЧАТЕ ТОВА? ВЗЕМАТ ВИ БАЛАНС, ВЗЕМАТ ВИ ОПЦИЯТА ЗА КОНСУЛТАЦИЯ С ПОДДРЪЖКАТА НА ЖИВО И ЕДИНСТВЕНОТО, КОЕТО ВИ ОСТАВА Е ДА ГОВОРИТЕ ПО ПОЩАТА, НО ОТ ПРЕДИ 2 МЕСЕЦА ИЗПРАТИХ ОКОЛО 10 ИМЕЙЛА, НИКОЙ НЕ ОТГОВАРЯ. ВЪПРЕКИ ЧЕ СЪМ ВЛЕЗЪЛ ОТ ДРУГ КОМПЮТЪР, ЗА ДА ПРОВЕРЯ ПОДДРЪЖКАТА НА ЖИВО И ТАМ РАЗБРАХ, ЧЕ ОПЦИЯТА ДА МОГА ДА ПРОВЕРЯ ПОДДРЪЖКАТА ПРЕЗ МОЯ IP Е БЛОКИРАНА. ТОВА Е ЖАЛКО, ЕТО ЗАЩО ПРЕПОРЪЧВАМ НА ВСИЧКИ ПОТРЕБИТЕЛИ, КОИТО МИСЛЯТ ДА ДЕПОЗИРАТ, ДА НЕ ГО ПРАВЯТ. ТАЗИ КЪЩА ЗА ЗАЛОЖЕНИЯ НЕ Е БЕЗОПАСНА. ИМА ЛИЦЕНЗ, НО НАРУШАВА УСЛОВИЯТА, КОИТО СПОМЕНАВА В СЪЩИЯ ЛИЦЕНЗ. АКО ИСКАТЕ ДА РАЗРЕШИТЕ ТОЗИ ПРОБЛЕМ ПО НАЙ-ЧЕСТНИЯ НАЧИН, ИЗПРАТЕТЕ МИ ИМЕЙЛ И ВИЖТЕ МОЯ СЛУЧАЙ, ЗАЩОТО МИ ОМРЪЗНА ДА ИЗПРАЩАМ ИМЕЙЛИ, КОИТО НЕ ОТГОВАРЯТ jvvgtaf@gmail.com

Автоматичен превод:
Anonymized438
преди 1 година

ЛЪЖЕЦЕ, ПО КОЛКО ВРЕМЕ СИ СИГУРЕН, ЧЕ ИМАМ 12 АКАУНТА? СЕРИОЗНО КЪМ ЦЯЛАТА ОБЩНОСТ НА КАЗИНО ГУРУТА ПОМОГНЕТЕ МИ ДА ДОКЛАДВАМ ЗА ТОЗИ ХАЗАРТЕН КЪЩ, ЗАЩОТО ВСИЧКО, КОЕТО СЕ КАЗВА, Е НАПЪЛНА НЕВЯРНО. ИМАМ САМО 1 АКАУНТ В КИНГСКАСТЪЛ НЯМАМ ДРУГИ АКАУНТИ. ТОВА Е ПЪЛНА ИЗМАМА. МОЛЯ, ПОМОГНЕТЕ МИ НА ТЕЗИ, КОИТО ЗНАЯТ КАК ДА ИЗПЪЛНЯТ ПРОЦЕСА НА ЖАЛБА

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

ЗДРАВЕЙТЕ, ТАЗИ КЪЩА ЗА ЗАЛОЖЕНИЯ ГОВОРЯТ ЛЪЖНИ НЕЩА, В НИТО МОМЕНТА СЪМ СЪЗДАВАЛ 12 АКАУНТА ИЛИ АДРЕСЪТ МИ Е ГРЕШЕН, АКО ЗНАЕТЕ КАК ДА СЪОБЩИТЕ ЗА ТАЗИ КЪЩА ЗА ЗАЛОЖЕНИЯ, МОЛЯ, ПОМОГНЕТЕ МИ. file

ОБИКНОВЕНО, КОГАТО ЧОВЕК ВЛЕЗЕ В СТРАНИЦАТА, ОБЛАКЪТ ЗА ПОДДРЪЖКА НА ЖИВО ИЗЛИЗА АВТОМАТИЧНО, НО АЗ НЕ ГО РАЗБИРАМ, ВЪПРЕКИ ЧЕ ДОРИ НЕ СЪМ ВЛЕЗАЛ В АКАУНТА СИ, ЗАЩОТО Е БЛОКИРАН. БАЗИРАХ СЕ НА ДОКАЗАТЕЛСТВАТА И ТОЗИ ХАЗАРТЕН КЪМ ГОВОРИ ДУМИ, КОИТО НЕ СА ИСТИНА И ИСТИНАТА МЕ ПРИТЕСНЯВА, ЧЕ ИЗМАМИ ХОРАТА. ЕТО ЗАЩО БИХ ИСКАЛ ТОЗИ ХАЗАРТЕН КЪЩ ДА БЪДЕ ИЗВАДЕН ОТ КАЗИНО ГУРУ

Автоматичен превод:
преди 1 година

ТУК МОЖЕТЕ ДА ВИДИТЕ, ЧЕ ПРОВЕРКАТА ВЕЧЕ Е БИЛА ОБРАБОТЕНА, ЧЕ СЕЛФИТО ЛИПСВА САМО ОТ ЗАДЪРЖАНЕ НА МОЯ DNI, АКО ТАКА КАЗВАТ ЗАЛОЖИТЕЛНАТА КЪЩА, ЧЕ ИМАМ ОКОЛО 12 АКАУНТА, НЯМАШЕ ДА ПРЕМИНА ПЪРВИТЕ ФИЛТРИ И ТОЧНО В ТОЗИ МОМЕНТ ИЗПРАТИ МИ МОЕТО СЕЛФИ ТЕ ПРЕМАХВАТ БАЛАНСА ОТ 1000 ДОЛАРА, ЧАТА НА ЖИВО И НА СЛЕДВАЩИЯ ДЕН МИ БЛОКИРАТ АКАУНТА. ТОВА Е ТЕСТ. ГОВОРЯ С ДОКАЗАТЕЛСТВА, А НЕ С КЛЕВЕТИ, КАТО ТАЗИ КЪЩА ЗА ЗАЛОЖЕНИЯ КАЗВА, ЧЕ ИМАМ 12 СМЕТКИ

file

Автоматичен превод:
jvvgtaf
преди 1 година

Знаете ли какво да сложите в тази ария тук file

Автоматичен превод:
tavarescris810
преди 1 година

Никога не успях да тегля, попитах дали има друг метод или кой метод биха препоръчали, защото не знам много за крипто. Предполагам, че така го правиш

Автоматичен превод:
jvvgtaf
преди 1 година

Да, ще се опитам да го направя за криптовалута, имам малко представа по тази тема, успех на вас

Автоматичен превод:
tavarescris810
преди 1 година

ЗА ВАША СИГУРНОСТ, НАПРАВЕТЕ СНИМКА НА ВСИЧКО, КОГАТО ОТИДЕТЕ В ПОДКРЕПА ИЛИ ИЗВЪРШВАТЕ ТЕГЛЕНИЯ, МОЯТ АКАУНТ БЕШЕ БЛОКИРАН НЕСПРАВЕДЛИВО И СЕГА КАЗВАТ, ЧЕ ИМАМ 12 АКАУНТА, КОГАТО ТОВА Е ЛЪЖА. АКО ТАКА ЛЪЖАТ, ПРЕДСТАВЕТЕ СИ КАКВО МОЖЕ ДА ВИ СЛУЧИ. ВЗЕМЕТЕ ПРЕДПАЗНИ МЕРКИ

Автоматичен превод:
jvvgtaf
преди 1 година

Благодаря ви, хей, знаете ли, че Gslot мога да изтегля 400 без депозит тук, в Gugu, има връзка

Автоматичен превод:
jvvgtaf
преди 1 година

Успях да го извадя от този портфейл за криптовалута, той ми свърши работа

Автоматичен превод:
jvvgtaf
преди 1 година

Здравейте,

не се притеснявайте, екипът по жалбите ще вземе всичко под внимание, докато разглежда жалбата ви.

Просто се уверете, че жалбата е актуализирана.

Това е форумът и докато жалбата не достигне някакво разрешение, е трудно да се намери кое е правилно или какви са всички обстоятелства. Ако казиното заяви, че сте отворили 12 сметки, трябва да има някакъв вид подкрепящи доказателства, за съжаление аз не участвам в жалбата, така че екипът ще се увери какъв ще бъде справедливият изход от този спор.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Изглежда, че казиното вече има план, защото вчера забелязах, че са ме отблокирали, мисля, че разбраха, че имам достатъчно доказателства, за да демонстрирам тази тяхна несправедливост и лошо управление. Но все още чакам 1000 долара, които ми взеха, защото вече можех да изтегля този баланс в моята сметка

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
jvvgtaf
преди 1 година

Взех моя през Bitso Crypto Wallet

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини