ФорумКазинаKingmaker Casino - обща дискусия

Kingmaker Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 8 месеца от Zabolota92
|
27328 преглеждания 244 отговора |
|
1...6 7 8...13
Добавете пост
преди 7 месеца

Здравейте, моля, дръжте ръцете си далеч от това казино!!! Както можете да прочетете в оплакванията по-горе, там има много проблеми!!!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Вярно е, че казиното изглежда плаща на играчите по-късно, но достатъчно играчи писаха, че също са получили пари, така че не бих бил толкова уверен в твърдението ви.

А колкото до Радка и поста й. Какво друго да ви кажа освен това, което тя вече спомена. Когато едно казино е ново, е трудно да се прецени какво ще бъде то от самото начало. През повечето време се нуждаете от опит, за да разберете как работи и затова винаги е риск. Не че някой иска да се оправдава, но просто е така.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

За 2 дни ми дадоха 3-то теглене, всичко е наред. Благодаря kinmarker

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Страхотно, радвам се да видя, че и ти имаш пари. Очевидно всички получават пари с течение на времето. Надявам се, че ще се подобрява само в бъдеще. 😊☘️

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

чакам 2 седмици за теглене, всеки човек в чата ме уверява, че тегленето се обработва, нормално ли е как мога да го увелича 🙂 ?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

защо не мога да пусна жалба за казиното?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

чакам 2 седмици за теглене, всеки човек в чата ме уверява, че тегленето се обработва, нормално ли е как мога да го увелича 🙂 ?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Това е нормално, че няма да получите парите си от това казино. те ми казват същото.

Автоматичен превод:
mikkosiikila
преди 7 месеца

Така че защо някои хора получават пари, а ние не?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте. Не харесвам твърденията на Casino Guru, че на едно казино може да отнеме 14 или повече дни, преди да получите парите си. В очакване на 3 изплащания по €1400. Писмото във вашите правила и условия гласи, че обработката на сумата за изплащане може да отнеме 3 работни дни. Това би било, ако играчите се държат така, след като депозират суми и залагат сумата, те щяха да получат всичко обратно от банката след 2-3 седмици и след това отново да прехвърлят парите в казиното...или 4 седмици. Тогава щяхме да имаме проблем. Акаунтът е блокиран... затворен и докладван за измама. Дори ако казиното е ново, трябва да помислите за него. Не мога да разбера високата оценка. Сървърът се претоварва в определени моменти. Тогава игрите не вървят гладко или имате проблем. Не можете да се удостоверите предварително с документи, за да няма забавяне на тегленето. Все още не мога да кача документи. Вероятно ще трябва да се активира само от финансовия отдел, когато изплащането бъде обработено в даден момент. Аз лично не мога да разбера толкова много оплаквания и после високата оценка.

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Само за информация, днес ми платиха. Много неочаквано, но се случи. Отново благодаря на всички, които ми помогнаха. Също и Kingsmaker. Не мислех, че ще ми платиш!


Съжалявам за коментарите

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Бях изненадан, че служител на казиното се погрижи за оплакването ви толкова бързо. Защо трябва да отворите жалба, преди да бъде разрешена? Но поздравления, че работи за вас.

Автоматичен превод:
tryleon7
преди 7 месеца

да, чувствам се по същия начин....няма думи

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Четох в подобни различни форуми, че очакваното време за теглене е между 11 и 30 дни. Разбира се, ако някой получи пари 🙁

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

чакам 2 седмици за теглене, всеки човек в чата ме уверява, че тегленето се обработва, нормално ли е как мога да го увелича 🙂 ?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, не мисля, че можете да ускорите това. Въпреки това, според написаното от последните играчи, всички са получили парите за около 2 седмици, така че все пак ще се опитам да изчакам малко и ако нищо не се промени, тогава бих препоръчал да подадете жалба. 14 дни е точно колко време даваме на казината да го оправят. Мислите ли, че ще изчакате още малко или ще подадете жалба сега? 🤔

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

защо не мога да пусна жалба за казиното?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Хм, виждам, че сте успели и сте пуснали жалба , какъв беше проблемът, ако мога да попитам? Вие също ли чакате своето оттегляне? Колко време мина ?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте. Не харесвам твърденията на Casino Guru, че на едно казино може да отнеме 14 или повече дни, преди да получите парите си. В очакване на 3 изплащания по €1400. Писмото във вашите правила и условия гласи, че обработката на сумата за изплащане може да отнеме 3 работни дни. Това би било, ако играчите се държат така, след като депозират суми и залагат сумата, те щяха да получат всичко обратно от банката след 2-3 седмици и след това отново да прехвърлят парите в казиното...или 4 седмици. Тогава щяхме да имаме проблем. Акаунтът е блокиран... затворен и докладван за измама. Дори ако казиното е ново, трябва да помислите за него. Не мога да разбера високата оценка. Сървърът се претоварва в определени моменти. Тогава игрите не вървят гладко или имате проблем. Не можете да се удостоверите предварително с документи, за да няма забавяне на тегленето. Все още не мога да кача документи. Вероятно ще трябва да се активира само от финансовия отдел, когато изплащането бъде обработено в даден момент. Аз лично не мога да разбера толкова много оплаквания и после високата оценка.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Хей, ако искате да видите как преглеждаме нашите казина, можете да го направите на тази връзка . 🙂

Но що се отнася до оплакванията, видях, че много от тях са решени и казиното няма неразрешени. Вярно е, че понякога 2 седмици са достатъчни, за да може играчът да изчака парите си, но този път 14 дни казината трябва да решат всичко необходимо като проверка и превод на пари, да правят чекове, когато е необходимо и така нататък. Затова им даваме 14 дни да направят това, но винаги би било най-добре проблемът да бъде разрешен по-рано.

От друга страна, ако имате проблем с игри и подобни неща, тогава не е нужно да играете тук, след като сте направили своето теглене. Разбира се, ако имате проблем, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

До днес не са успели да ми изплатят изцяло и отново няма отговор от поддръжката. Това е толкова нелепо.

Автоматичен превод:
jerdinc8
преди 7 месеца

Е, колко ви даде казиното? От колко време продължава вашата ситуация? Опитахте ли да изпратите имейл? Няма актуализация или нещо подобно?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Изплатиха ми 1000 евро вместо 1500 евро, след като подадох жалба. От 08.03.2024 г. се опитвам да си получа парите НАПЪЛНО, но засега безуспешно. От вчера написах 4 имейла до поддръжката, но все още не съм получил отговор. И в продължаващата жалба казах също, че случаят не е разрешен за мен, докато не получа всичките си пари.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Получих останалата сума по-рано. Но времето, което отнема, и проблемите, свързани с извършването на обикновено теглене, са неразумни.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Здравей Джаро.


Благодарим Ви за обратната връзка. Но не това имах предвид. Откъде имаш 14 дневен срок?


Казиното нарушава собствените си правила и условия. Много ясно се посочва, че тегленията трябва да бъдат обработени в рамките на 3 работни дни. Ако има закъснения от 1-2 дни поради празници, не мисля, че някой играч ще има нещо против. Но приемането на 2-4 седмици или повече не е приемливо! Не получаваме никакви лихви. Те имат нашите пари, с които работят. Депозирахме пари, които казиното получи веднага. Те могат да отнемат до 14 дни или повече, за да изплатят?! НЕ. Тук не говорим за няколко стотин евро или долара. По-скоро в 5-6 цифрения диапазон. Ако ликвидността или персоналът, който да обработва парите, не е наличен, дори и да е ново, не трябва да се допуска отваряне на казино. Надявам се вече разбирате какво имам предвид и че много играчи имат проблем с това, че трябва да чакат толкова дълго за изплащането си.


С Най-Добри Пожелания


Актуализация: Мисля, че е страхотно, че приемате оплаквания, когато играчите имат проблеми с казината. Мисля, че имате и добър контакт с тях. Но жалбите трябва да се обработват по-рано без правилото за 14 дни. Според общите условия, които самите казина са написали. С 1-3 дни като буфер отгоре поради празниците 🙂


Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
djchirurg
преди 7 месеца

Здравейте,

Този 14 целодневен подход се основава на общия ни опит с разглеждането на жалби на играчи. Това е линия, която начертаваме, за да дефинираме състояние, когато има крайна необходимост да се намесим.

Питането на всяко казино, където играчът има забавено плащане, би било изключително неефективно и за двете страни, особено за играчите.

Въпреки че аз лично съм съгласен, времевата рамка е доста дълга.

Освен това го писах вече два пъти днес - условията се отнасят за стандартна ситуация. Ако казиното има забавяне, предполагам, че те се фокусират върху намирането на решение, основното им намерение не би било да променят условията за използване. Друг въпрос е как KYC влияе на скоростта на теглене и най-вероятно ще намерим част, която казва, че преминаването на проверката на акаунта е необходимо, за да отговаряте на условията за теглене.

Времевата рамка според мен се отнася до момента, в който финансовият екип одобри тегленето в системата или го потвърди на своя доставчик на плащания. За мен има смисъл.

Въпреки че съм съгласен, ако поддръжката е достатъчно грижовна и подкрепяща, няма очевидни усложнения от страна на играча, целият процес трябва да бъде много по-бърз.


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Някой получавал ли е заплати от 27 март? Аз самият имам чакащо теглене от 30 март

Автоматичен превод:
1...6 7 8...13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини